Reklama

Reklama

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán

(festivalový název)
  • USA The Greatest Movie Ever Sold (více)
Trailer

Obsahy(1)

Dokument o značkách, reklamách a distribuci zboží, který je financován značkami, reklamami a distribucí zboží. (Rekpet)

Recenze (57)

Hees 

všechny recenze uživatele

Hlavnou devízou tohto filmu je vynikajúci nápad. Film Greatest Movie Ever Sold, The vynikajúco ukazuje ako funguje reklamný priemysel a ukazuje nám zákutia konzumnej spoločnosti. Čo je v ňom naozaj neprehliadnuteľné je to, že jednotlivý pracovníci čo sa pohybujú v reklamnej sfére chápu, ako funguje ľudský mozog a dokážu sa nám spotrebiteľom aj malou skulinkou votrieť do našej priazne, keď to najmenej čakáme. Takže film má vynikajúci aj náučný charakter o ľudskom rozmýšľaní. Koľko krát si ani neuvedomujeme, že v nejakom filme je reklama. Môže to byť napríklad značka nejakého auta a podobne a ani o tom nevieme, že v skutočnosti film podpísal zmluvu s nejakou spoločnosťou čo autá vyrába. Po tomto filme sa možno nad tým viac zamyslíme. ()

enjoi 

všechny recenze uživatele

Skvělý dokument o reklamě, product placementu a všem kolem toho. To, že reklama je úplně všude kolem nás si po tomto snímku uvědomíte ještě víc. Rozhodně doporučuji zhlédnout. ()

campix 

všechny recenze uživatele

Na Greates Movie Ever Sold jsem se podíval spíše jen z dlouhé chvíle a dobré zkušenosti s panem Spurlockem díky jeho dokumentu Super size me. Když budu tyhle dva dokumenty srovnávat, tak Super size me je nepochybně lepší. Oba filmy mají zajímavý námět ( postavit film o reklamě a sponzorech tím, že budete nabízet reklamu do vašeho filmu o reklamě), ale Super size me je pro mě takový čistší a méně z něho kouká ta filmařská rutina a touha po penězích. Rozhodně zajímavé vidět, ale hlubší dojem ve mě druhý dokument Morgana Spurlocka nezanechal. ()

Carrie_3 

všechny recenze uživatele

Product placement je fenomén, který nemám bytostně ráda a ve filmech nebo seriálech mě velmi obtěžuje. Vždycky si říkám, že je škoda, že si tvůrci neprosadili svou a prosazovaní určitých značek se prostě nezřekli. Na druhou stranu vzhledem ke skutečnosti, že studuji ekonomii, je mi jasné, že světem hýbou peníze a bez nich to prostě nejde. Nebýt společností, které prosazují product placement, spousta filmů by vůbec nevznikla nebo jen s mnoha obtížemi a velice často se značně omezeným rozpočtem. Morgan Spurlock vymyslel opravdu skvělý námět na tento dokument, to se mu musí nechat. Často jsem se bavila, jak se zamotával do svého záměru natočit film o product placementu financovaný čistě z rozpočtů společností, které by zde figurovaly. Dokument má spád, přináší mnoho zajímavých skutečností (pro mě byly velice přínosné názory a zkušenosti známých režisérů například), jen mě osobně chyběla ta "třešinka na dortu". Tím mám na mysli úplné dotažení tohoto snímku, přidala bych ještě 10 minut, které by zachytily, jak se plán nakonec vydařil. Z tohoto důvodu hodnotím jako velmi dobré 3*. ()

ivet.ka 

všechny recenze uživatele

Sice se nic extra nového z dokumentu nedozvíte, ale jinak nápad je to zajímavý, inovativní. Celý proces výroby, shánění sponzorů je ve filmu skvěle vidět. Rozhovory s režiséry, odborníky na propagaci, komunikaci jsou plnohodnotnou součástí filmu. Za mě dobrý, těším se na další tvorbu M. Sporlocka. Více v recenzi. ()

Sfinkter 

všechny recenze uživatele

Opět jeden zajímavý dokument, který strká nos do reklamy, ale sám o sobě je tou největší reklamou - včetně svého tvůrce, neboli jak si udělat reklamu pomocí reklamy. Na Super Size Me se asi podívám radši. ()

neoBlast 

všechny recenze uživatele

Každý, kdo sleduje dokumentární tvorbu i za minirozhled, který ohraničuje komediant Michael Moore si přece jenom stihl udělat názor, že Spurlock je tak trochu dick. Z minulých filmů to bylo dost patrné, když si dick se sklonem k exhibicionismu nechal poroučet od své divnomanželky co mu háže placentu do vany. Už když loni pobíhal po festivalu v Torontu a oháněl se s lacinými filmovými náměty (resp. dokumentárními náměty okolo průmyslu stříbrného plátna nebo ComicConu) a pak si do talk show ke Conanovi přivedl nějakou pochybnou kozu, bylo to velmi podezřelé co zase splácá. A ono ne, naprosto vyzrál a satirický The Greatest Movie Ever Sold je jeho daleko nejúplnějším snímkem... Divné použít slovo "vyzrál" u režiséra s tak divným knírem a očividně zastydlou pubertou. Asi jsem si nedokázal pořádně představit jak bude film o product placementu, placený z product placementu vypadat a tak jsem nestíhal zírat nad množstvím nápadů co dick přinesl. Dick sice zase nesleze z plátna, ale dokáže konečně udržet pozornost a ne všechno předhazuje divákovi jak na talíři jako činil dříve. Nový Spurlock se povedl, a i přes ostražitost, kterou určitě neztratím se budu na jeho další zářez celkem těšit. 85 % ()

Pavlínka9 

všechny recenze uživatele

Skvělý nápad :) Výborný režisér i herec v jednom :) A hlavně - téma dnešní doby :) Tenhle člověk se prostě jen tak v ničem nenechá zastavit a těším se na další jeho počin :) ()

BuryGol 

všechny recenze uživatele

Vytvořit film o reklamě za pomocí reklamy a zároveň se nezaprodat? Šílený...nebo geniální? Morgan nás vezmě do světa product placementu,a film ho nestojí ani cent. Všechno zaplatěj sponzoři, o kterejch to sice je..ale okrajově. Největší značky ho sice vypekli, ale ty menší vezmou za vděk asi všim....a nebo věděj, proč to dělaj? Ještě že nejsem ujetej na reklamy, jinak bych po tomhle filmu měl spoustu novejch krámů. ()

Firebug 

všechny recenze uživatele

Ucházející trailer (ten neuromarketing má asi fakt něco do sebe) mě nalákal na něco, co se bohužel nedostavilo. Na každou trošku zajímavější informaci (bezreklamové Sao Paulo a škola pumpující do svých studentů každý den asi 10 minut reklam) připadá tak 20 minut tlachání o věcech -alespoň pro mě- zcela zřejmých. Český Sen na mě před lety zapůsobil mnohem více, ale záleží pochopitelně na tom, co o marketingu víte. I když je ta celá taškařice tak strašně "meta" a běžný konzument se z toho také asi mnoho nového dozví, já přes ty 3* jít nemohu. Druhým dechem ale dodávám, že to bylo celkem fajn a pro někoho může jít o odrazový můstek k dalším informacím o "marketingových kouzlech". ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Spojené státy jsou ohromná, (ve skutečnosti brutálně zadlužená, na pohled ale stále velmi) bohatá země. Díky tomu se zde může podobným způsobem podařit zafinancovat film, na který by se kdekoliv jinde na světě formou product placementu neurodila ani vindra. Přesto byl ten nápad prima, i tady existovala šance, že to neklapne. Klaplo, a to lovil nejhůř v nějaké druhé business lize, ani se nemusel uchylovat do třetí a níž. Jako filmový fanda se z toho raduju. Znamená to, že se hned tak nepřestane točit. Určitě ne kvůli prachům. A dopady na moji integritu? Dnes večer bych sáhl po POMu, zítra si moje podvědomí řekne třeba o Dr. Peppera a pozítří nebudu chtít nic jinýho než kolu. Svět je v rovnováze, product placement ho nevykolejí. ()

Paity 

všechny recenze uživatele

Morgan Spurclock je vážně šílenec. I když to není bůh ví jak skvělý nebo spíše průlomový dokument, hodně nám poodhaluje pokud jde o PP a tím je dle mého velmi užitečný. ()

Jaroslaf 

všechny recenze uživatele

Spurlockovy reklamní prezentace na mě působily jako když nám spolustudenti na střední prezentovali cokoliv v rámci hodiny "sociálních médií," a že bych to dost hravě zvládl takhle taky. U některých momentů jsem se ale musel smát (právník Spurlockovi říká, jak neskutečně jsme ovlivněni reklamou, Spurlock u toho pije reklamní džus hezky nápisem na kameru a právník ani okem nemrkne .)) a potěšila mě přítomnost známých jmen ať už Outkast nebo Tarantina. Celou dobu jsem ale tak nějak čekal na ten reklamní film a on nepřišel....Uznejte sami, aspoň 30-ti minutový kraťas by z toho všeho udělat šel, jak malovaný :) A že reklama zatím není jen ve snech? Už dávno i Futurama dokázala přeci opak .) ()

rekkky 

všechny recenze uživatele

Morgan Spurlock těží hlavně ze zajímavého nápadu. Svým způsobem vytvořil objektivní dokument i přes skutečnost, že k tomu využil nástroje marketingových společností. Nejenže snímek dokládá v jakém kolotoči marketingových značek se pohybujeme, ale také jak je lidský mozek snadno manipulovatelný aniž bychom si něco takového vědomě připouštěli. ()

Quipido 

všechny recenze uživatele

Asi nejlepší způsob, jak na něco ukázat, jak na něco upozornit, je ponořit sebe sama přímo do jádra věci, i když se jedná o takovou s prominutím sračku, jako je marketing. Tenhle film je "meta", za to tvůrcům tleskám. ()

guri 

všechny recenze uživatele

Spurlock takmer cely film klze iba po povrchu product placementu a do hlbky (kedy to je skutocne zaujimave) sa dostane len ojedinele. Naviac si pribera na pomoc aj reklamu, ktora sice s product placementom suvisi, no jedna sa o velmi odlisny marketingovy nastroj. Celkovo to nebolo zle, no od tvorcu Super Size Me som predsa len cakal o nieco viac. ()

dlouha_potvora 

všechny recenze uživatele

First person dokument s first person first-person dokumentaristou jako first person. Ehm...a srovnání s Inception je tady fakt na místě, protože ten film je vlastně celej o přípravě toho filmu. Mane 'n Tail! ()

Reklama

Reklama