Reklama

Reklama

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán

(festivalový název)
  • USA The Greatest Movie Ever Sold (více)
Trailer

Obsahy(1)

Dokument o značkách, reklamách a distribuci zboží, který je financován značkami, reklamami a distribucí zboží. (Rekpet)

Recenze (57)

kraval 

všechny recenze uživatele

Tohle je opravdu ono - film o tom, jak tento film produkujete. Skvělý vhled do fungování sponzoringu ve filmovém průmyslu. Na druhou stranu film trochu postrádá nějaký rámec nebo nějakou opravdovou bombu ve smyslu žalob či dalších amerických přehnaností. ()

recor 

všechny recenze uživatele

Zajímavá podívaná. Možná si začnu všímat více reklam, o kterých jsem si myslel, že mě neovlivňují. Bezpochyby to na mě zapůsobilo, ikdyž si nedokážu vysvětlit jak...... ()

DoubleJo 

všechny recenze uživatele

Morgan Spurlock je urcite osobity dokumentarista. Jeho napady su originalne, vtipne a maju aj vypovednu hodnotu. Supersize me ma odradil od mekaca znacnym sposobom, vdaka tomuto dokumentu si mozno uvedomite, ze reklame sa da vyhnut jedine v spanku. Ja som sa bavil, urcite odporucam. ()

Mistr_Moon 

všechny recenze uživatele

Dokument, který si nebere žádný servítky. Sem tam jsem se i zasmál (malinko). Jinak film jsem sledoval v neznačkovým pyžamu, jedl jsem u něj neznačkový čínský nudle a ležel ve starý neznačkový posteli přikrytý neznačkovou peřinou. Hádám, že mě svět reklamy vůbec neovlivňuje.... ()

Teachman 

všechny recenze uživatele

Tento televizní dokument je vhodný nejen do hodin výchovy k občanství. Žáci se při něm mohou dozvědět o fungování product placementu. ()

RoyBatty444 

všechny recenze uživatele

Urobiť film o zapredávaní a zapredávačoch a sám sa pri tom vedome zapredať stojí za čo? Zapr...Ale nie! Napriek toľkej reklame je osviežujúce vidieť trochu pod pokličkou a zistiť, že tý ľudia chcú len predať svoj produkt a keď im to dovolíme tak to urobia tak ako uznajú za vhodné. Nie je to rozhodne Najlepší film ale dobrý dokument s veľkým množstvom reklamy. ()

victim42 

všechny recenze uživatele

Mnohem lepší než předchozí dílo. Nadhled je fajn, nesnaží se o přehnanou frašku jako v Supersize me. Výměna střihače filmu taky nesmírně prospěla! ()

cist 

všechny recenze uživatele

Zajímavý dokument o tom, jak to chodí v zákulisí firem při tvorbě "product placement". Bohužel jsem udělal zásadní chybu a na film jsem šel s očekáváním. Nejvíc mě totiž zajímá jak přesně fungují jednotlivé reklamy, jak účinkují na naše vědomé i nevědomé části vnímání, které momenty jsou klíčové pro to, abychom byli ovlivněni... Pokud něco takového čekáte, nedočkáte se. MŮJ DOJEM: Morgan Spurlock je sympaťák a má to v hlavě sakra v pořádku, těším se na další film! ()

sMIke54 

všechny recenze uživatele

Skvělý nápad, jak ukázat obyčejným smrtelníkům, jak to všechno funguje. Bohužel ale zpracování, stejně jako u Super Size Me, trochu pokulhává, ale už to není taková hrůza. Celé to ale chvílemi působí nesrozumitelně a těžko se v tom orientuje, ale myslím, že jako ukázka, jak to chodí je to postačující. ()

Yokto 

všechny recenze uživatele

Naprosto skvělá demonstrace reklamy ve filmu. Morgan Spurlock konečně vzal diváka i do zákulisí po finanční stránce a vše bere jak jinak než s humorem. Pro mě opravdová dokumentární pecka! ()

killingminds 

všechny recenze uživatele

Chudák Morgan, chce natočit pěknej dokument o tom, jak se prodává film a zase mu z toho vyjde satira. Hahahahahaha. No nic. Tenhle chlap je šílenec. Krásná ukázka naší doby. A neskutečná sranda. Doporučuju....všem! ()

Reklama

Reklama