Reklama

Reklama

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán

(festivalový název)
  • USA The Greatest Movie Ever Sold (více)
Trailer

Obsahy(1)

Dokument o značkách, reklamách a distribuci zboží, který je financován značkami, reklamami a distribucí zboží. (Rekpet)

Videa (3)

Trailer

Recenze (58)

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Tak tu Spurlock viditeľne nešiel na plný plyn. Človek by čakal kritiku a ona na vás v podstate len požmurkáva spoza rohu, viac sa venuje satire, alebo know-how; keď nielen že sa stáva tým čo kritizuje, ale ešte vám ponúka návod, ako to robiť tiež. Samozrejme s humorom. Rovnako ako pri Super Size Me, neviem načo je to vlastne dobré. 70% Ps: Pri sledovaní som dostal chuť na pivko a verte mi, že si dám Budweisera, nie nejaký lacný smrad! To je moja značka, pije ho aj Denzel Washington ;-) ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Prorůstání reklamy do filmy již nějakou dobu dráždí mé žaludeční šťávy. Patrně proto je mi velmi sympatický nápad, aby seriózní zadavatel reklamy zaplatil film, který zesměšňuje jeho propracované firemní strategie. Sice bych si dokázal představit i odvážnější píchnutí do vosího hnízda, ale to by se pan Spurlock musel soudit a soudit až by se americky hrdinně usoudil k smrti. ()

Reklama

S.Quentin QUALE 

všechny recenze uživatele

Spurlock je strašně fajn týpek, má bezesporu neskutečný talent, no o to víc mě mrzí, že si bere na paškál témata, která jsou našinci poměrně vzdálená. The Greatest Movie Ever Sold je o třídu hořší než Super Size Me, a to díky o stejný level chladnější tématice, kterou jsem už v Super Size Me považoval za nám vzdálenou, i když to na první pohled nevypadalo. Nechápete, co tím myslím? Odpovězte si na otázku, zda by The Greatest Movie Ever Sold byl schopný natočit tady....Co se kvality filmu týče, tak je z každého úseku cítit obří Spurlockův tvůrčí potenciál, kterým nejen že dokáže zaujmout, ale taky nemá vůbec problém diváka skvěle pobavit. Co je z mého pohledu (viz.výše) prohrou, je fakt, že mě tento snímek vedle pobavení neposkytl žádné pointové ponaučení. 75% ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,CHCI NATOČIT FILM O PRODUCT PLACEMENTU, MARKETINGU A REKLAMĚ, JENŽ BUDE CELÝ FINANCOVÁN PRODUCT PLACEMENTEM, MARKETINKEM A REKLAMOU“....... /// Máš sponzory ?– Nemáš pocit, že přicházíš o kontrolu nad filmem?... Nejdřív to vypadalo jako něco mezi hledáním serióznosti a tím, že Američani jsou idioti. Později přicházím na chuť těm vtipným, směšným a okatě umístěným firmám do světa filmu. Ano, jde o zajímavej pohled do zákulisí, kde se odehrávají morální a umělecké ústupky.... ale vlastně to všechno se dá očekávat! Mohlo to bejt kratší! Občas se mele ,,o ničem“ nebo o tom samým. Ale přiznávám, že obdivuju lidi, kteří přijdou s bláznivým nápadem a dokážou ho zrealizovat. Tak jako Morgan Spurlock! ... Kamkoliv se podíváte, všichni se vám snaží něco prodat. A ON ukázal jak! Marketing prostě zabírá!!!! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zajímá mě, jaký mají zkušenosti z produkt placementem např. P.Berg, J.J.Abrams, Q.Tarantino.... 2.) Nevím, čím (výjimečně) není znečištěný Sao Paulo. 3.) Thx za titule ,,ivush“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Morgane, ty uličníku! Po McDonaldu rovnou směr product placement a marketingové šílenství, v kterém každý den žiješ? Mám tě rád, máš nadhled, svůj dokument si vystavěl velmi vtipně (prodal si nápad, zakomponoval všechny spoty a obrázky z prezentací, prodal si sám sebe, ale zachoval sis své já) a při druhém sledování možná půjde o vrcholně sebeparodický poklad. A ten POM si v USA prostě koupím (protože MERRELLy už mám, několikáté a moc rád je nosím, i když nebyli zadarmo, ale po tomhle komentáři snad už ty příští budou:)). ()

Galerie (7)

Zajímavosti (3)

  • Režisér Morgan Spurlock zaplatil americkému městu Altoona 25 tisíc dolarů, aby se přejmenovalo na "POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold, Pennsylvania". (hrhr2)
  • Ve filmu se objevilo celkem 3 463 reklam. (ELBobes)
  • Morgan Spurlock označuje Mane 'n Tail jakožto hlavního sponzora a také jej nejvíce propaguje (při rozhovoru s Conanem O´Brienem měl s sebou poníka, se sedlem nesoucí logo této firmy, i jejich šampóny), ve skutečnosti se tato firma vůbec nepodílela na financování filmu. (Rekpet)

Reklama

Reklama