poster

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán (festivalový název)

  • USA

    The Greatest Movie Ever Sold

  • USA

    POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold

  • Velká Británie

    The Greatest Movie Ever Sold

Dokumentární / Komedie

USA, 2011, 90 min

Režie:

Morgan Spurlock

Producenti:

Keith Calder
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • decouble
    ***

    Moc se mi líbil ten koncept dokumentu o product placementu, který se nechává financovat veskrze z product placementu a tento proces je integrální součástí filmu. Místy je to opravdu zábavné, to hlavně když mluví nějaký zajímavý host (hollywoodští režiséři) anebo když film ukazuje nějaký tematický unikát (např. Sao Paulo bez billboardů či škola, která se ko-financuje z reklam) anebo jinou zajímavost spojenou s tématem reklamy a product placementu (např. televizní spoty). Na druhou stranu tento dokument má možná až příliš široký záběr a tak často odbíhá k nějaké pozoruhodné drobnosti, až je nakonec těžké najít ve filmu nějaký řádný závěr kromě onoho vyřčeného: "Dívejte se pozorně".(23.7.2013)

  • campix
    ***

    Na Greates Movie Ever Sold jsem se podíval spíše jen z dlouhé chvíle a dobré zkušenosti s panem Spurlockem díky jeho dokumentu Super size me. Když budu tyhle dva dokumenty srovnávat, tak Super size me je nepochybně lepší. Oba filmy mají zajímavý námět ( postavit film o reklamě a sponzorech tím, že budete nabízet reklamu do vašeho filmu o reklamě), ale Super size me je pro mě takový čistší a méně z něho kouká ta filmařská rutina a touha po penězích. Rozhodně zajímavé vidět, ale hlubší dojem ve mě druhý dokument Morgana Spurlocka nezanechal.(2.11.2011)

  • Pluhy
    ****

    Český sen na druhou! Tentokrát v americkém podání od dokumentárně proslulého Morgana Spurlocka. Vzal si na mušku reklamu a product placement, aneb jak o tom natočit dokument, který bude zaplacen product placementem a reklamou. Pouští se do celé záležitosti s menší vervou a agresivitou, než s kterou se pouštěl do McDonaldu a to si myslím, že rozhodně není na škodu. Velice objektivně ukazuje svojí pouť po sponzorech. Od malých a neznámých společností až po velké a nadnárodní. K tomu prohodí řeč s mistry v oboru kinematografie, marketingu, reklamy... Líbilo se mi, že mi nebyl vnucován verdikt, zda je reklama pro film prospěšná či nikoliv. V dnešním světě, je to již nezbytnost, bez které by se komerční filmy nezviditelnili a pokud si by sponzory nenašli, nikdy by nevznikli. Jenže to sebou přináší hromadu úskalí. ...sakra mám chuť na POM :-D(17.2.2012)

  • neoBlast
    ****

    Každý, kdo sleduje dokumentární tvorbu i za minirozhled, který ohraničuje komediant Michael Moore si přece jenom stihl udělat názor, že Spurlock je tak trochu dick. Z minulých filmů to bylo dost patrné, když si dick se sklonem k exhibicionismu nechal poroučet od své divnomanželky co mu háže placentu do vany. Už když loni pobíhal po festivalu v Torontu a oháněl se s lacinými filmovými náměty (resp. dokumentárními náměty okolo průmyslu stříbrného plátna nebo ComicConu) a pak si do talk show ke Conanovi přivedl nějakou pochybnou kozu, bylo to velmi podezřelé co zase splácá. A ono ne, naprosto vyzrál a satirický The Greatest Movie Ever Sold je jeho daleko nejúplnějším snímkem... Divné použít slovo "vyzrál" u režiséra s tak divným knírem a očividně zastydlou pubertou. Asi jsem si nedokázal pořádně představit jak bude film o product placementu, placený z product placementu vypadat a tak jsem nestíhal zírat nad množstvím nápadů co dick přinesl. Dick sice zase nesleze z plátna, ale dokáže konečně udržet pozornost a ne všechno předhazuje divákovi jak na talíři jako činil dříve. Nový Spurlock se povedl, a i přes ostražitost, kterou určitě neztratím se budu na jeho další zářez celkem těšit. 85 %(30.9.2011)

  • ivet.ka
    ****

    Sice se nic extra nového z dokumentu nedozvíte, ale jinak nápad je to zajímavý, inovativní. Celý proces výroby, shánění sponzorů je ve filmu skvěle vidět. Rozhovory s režiséry, odborníky na propagaci, komunikaci jsou plnohodnotnou součástí filmu. Za mě dobrý, těším se na další tvorbu M. Sporlocka. Více v recenzi.(29.12.2011)

  • - Morgan Spurlock označuje Mane 'n Tail jakožto hlavního sponzora a také jej nejvíce propaguje (při rozhovoru s Conanem O´Brienem měl s sebou poníka, se sedlem nesoucí logo této firmy, i jejich šampóny), ve skutečnosti se tato firma vůbec nepodílela na financování filmu. (Rekpet)

  • - Režisér Morgan Spurlock zaplatil americkému městu Altoona 25 tisíc dolarů, aby se přejmenovalo na "POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold, Pennsylvania". (hrhr2)

  • - Ve filmu se objevilo celkem 3 463 reklam. (ELBobes)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace