poster

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán (festivalový název)

  • USA

    The Greatest Movie Ever Sold

  • USA

    POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold

  • Velká Británie

    The Greatest Movie Ever Sold

Dokumentární / Komedie

USA, 2011, 90 min

Režie:

Morgan Spurlock

Producenti:

Keith Calder
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Scrytcher
    ***

    Tváří se to, jako by Morgan Spurlock zaprodal svou duši, aby mohl zachránit tu vaši. Jenomže se nemůžu zbavit dojmu, že Spurlockova (radost) záliba v používání product placementu a dalších vymožeností marketingu je stejně povrchní jako marketing, který zesměšňuje. Je to zábavné, ale bohužel ne tak upřímné jako Super Size Me.(14.10.2011)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    Prorůstání reklamy do filmy již nějakou dobu dráždí mé žaludeční šťávy. Patrně proto je mi velmi sympatický nápad, aby seriózní zadavatel reklamy zaplatil film, který zesměšňuje jeho propracované firemní strategie. Sice bych si dokázal představit i odvážnější píchnutí do vosího hnízda, ale to by se pan Spurlock musel soudit a soudit až by se americky hrdinně usoudil k smrti.(6.7.2012)

  • Pluhy
    ****

    Český sen na druhou! Tentokrát v americkém podání od dokumentárně proslulého Morgana Spurlocka. Vzal si na mušku reklamu a product placement, aneb jak o tom natočit dokument, který bude zaplacen product placementem a reklamou. Pouští se do celé záležitosti s menší vervou a agresivitou, než s kterou se pouštěl do McDonaldu a to si myslím, že rozhodně není na škodu. Velice objektivně ukazuje svojí pouť po sponzorech. Od malých a neznámých společností až po velké a nadnárodní. K tomu prohodí řeč s mistry v oboru kinematografie, marketingu, reklamy... Líbilo se mi, že mi nebyl vnucován verdikt, zda je reklama pro film prospěšná či nikoliv. V dnešním světě, je to již nezbytnost, bez které by se komerční filmy nezviditelnili a pokud si by sponzory nenašli, nikdy by nevznikli. Jenže to sebou přináší hromadu úskalí. ...sakra mám chuť na POM :-D(17.2.2012)

  • -Ravee-
    ****

    Spurlock nadmíru vtipně a trefně poodhaluje zákulisí největšího zdroje manipulace dnešní doby - marketingu, což provádí tím, že ho ironicky sám využívá v absurdní míře pro svůj film.. Ač je "The Greatest Movie Ever Sold" v podstatě komedie/parodie, je také filmem, ze kterého mi letos bylo zatím nejvíc na blití..(8.2.2012)

  • Bachy
    ***

    Těším se na další dávku Morgana Spurlocka, ale tady jen uznale kývám hlavou. Téma zajímavé, Spurlock opět vtipný, pár nových informací vím (To Sao Paolo je šok), ale že bych měl pocit nějaké vyjímečnosti, či důležitosti? Tentokráte asi nebudu doporučovat všem okolo, ale POM si jednou koupím, aby viděli, že reklama na mě funguje. Nevím, zda šlo z námětu vytřískat více, ale vím, že Spurlock na víc má. Uvidíme, kam půjde dál. Sleduji tě!(14.2.2012)

  • - Ve filmu se objevilo celkem 3 463 reklam. (ELBobes)

  • - Režisér Morgan Spurlock zaplatil americkému městu Altoona 25 tisíc dolarů, aby se přejmenovalo na "POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold, Pennsylvania". (hrhr2)

  • - Morgan Spurlock označuje Mane 'n Tail jakožto hlavního sponzora a také jej nejvíce propaguje (při rozhovoru s Conanem O´Brienem měl s sebou poníka, se sedlem nesoucí logo této firmy, i jejich šampóny), ve skutečnosti se tato firma vůbec nepodílela na financování filmu. (Rekpet)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace