Reklama

Reklama

Lovci zločinců

(seriál)
Trailer 2
Akční / Krimi / Drama / Mysteriózní / Sci-Fi / Thriller
USA, (2011–2016), 75 h 1 min (Minutáž: 42–45 min)

Tvůrci:

Jonathan Nolan

Hudba:

Ramin Djawadi

Hrají:

James Caviezel, Michael Emerson, Kevin Chapman, Amy Acker, Sarah Shahi, Taraji P. Henson, John Nolan, Enrico Colantoni, Robert John Burke, Al Sapienza (více)
(další profese)

VOD (1)

Série(5) / Epizody(103)

Obsahy(1)

Příběh bývalého agenta CIA, o kterém se myslelo, že je mrtev. Krátce poté, co se vrátí zpět do New Yorku, jej kontaktuje záhadný muž, který si říká Finch. Ten disponuje značným společenským postavením a zdá se, že ví víc, než říká.
Na vzniku seriálu spolupracoval J. J. Abrams a na scénáři minimálně několika úvodních dílů se významně podílel Jonathan Nolan, jenž sepsal kompletně scénář k Mementu. Roli bývalého agenta ztvárnil James Caviezel (Vězeň, Umučení Krista) a tajemného Finche si zahrál Michael Emerson (Ztraceni, Saw: Hra o přežití). (Bajsf)

(více)

Recenze uživatele Ouwen k tomuto seriálu (5)

Série 1 (2011) (S01) 

Námět o tom, že kdesi po New Yorku bloudí ex-mariňák/ex-profi zabiják, chce se uchlastat k smrti, je špičkovej v bojovejch dovednostech a oplývá hrdinským komplexem je pro mě jako stvořený. James Caviezel ve své životní roli. Tolik emocí, kolik ze sebe doluje, dost mu napomáhá jeho "boss", Michael Emerson, oba maj výbornou slovní zásobu, perfektně se doplňují, vtipkují a jejich bravůrní chemii dokresluje špičkovej soundtrack. Akce je hodně, trošku zamrzí, že přestřelky nepůsobí tak živelně jako v jiných seriálech, zvuky zbraní i výstřely jsou dost otupený a krev téměř není, zásobníky se však mění, díry ve zdech po kulkách potěší oko detailisty. Bitek je podstatně víc, jsou dynamické, realistické, Caviezel tasí chvaty z Krav Maga a Wing Chun, jeho práce s loktama jsou pastvou pro oči a hlavně často využívá můj oblíbený útok na krk, dlaní. Občas je znát, že nějakej chvat nezapadne a editing není zrovna nejlepší - v počátku velké množství střihů, nebo nepříjemné položení kamery. Naštěstí dojde k upgradu, odzbrojování v plné parádě, Caviezel veškeré bojové dovednosti zvládá s přehledem (fantastický souboj proti profi zabijákovi v bytě, e22). A rozhodně nechybí ani stealth akce - nenápadné sledování, focení, odposlouchávání, prostě to co mi schází u jiných akčních filmů, je zde v plné míře. Oba herci navíc táhnou celej seriál svým charismatem. Doplňuje je krásná Taraji Henson a Kevin Chapman, kterej fakt perlí. Akční scény taktéž dokresluje hudba, hlavně "bourne theme" při nějaké bitce, kdy Reese neohroženě jde vstříc protivníkovi a rozjede skills v plné parádě. Nejlepší díl rozhodně e21, hodně citlivá epizoda, smutná a osobní. Seriál rozhodně nabízí i masivní množství filozofických debat, takže jsem se bahnil v nadšení a spolu se šepotem Caviezela je to slast pro uši. Obě postavy jsou navíc hodně zranitelné, uvěřitelné a proto můj vztak k nim je silný. Prostě mám pocit, jakobych tam s nimi byl, prožíval to co oni a cítil každou kulku na těle, každou udělenou ránu co schytá Reese. Je zde navíc plno vedlejších postav, co určitě stojí za podrobný popis (Elias, Zoe), ale to by bylo skutečně na dlouho. Přijde mi to napínavé, bohaté, má to zvraty, výbornej scénář a je to hodně detailní. ()

Série 2 (2012) (S02) 

Rozhodně masivní upgrade snad ve všem, v čem pokulhávala první řada. Caviezel to tam válcuje se svým charismatem, Emerson je úplný magnet a věřim mu každý gesto, tihle dva tvoří úžasnou chemii. Časem se přidá Sarah Shahi, dominantní profi killer, jež ráda chodí v podpatkách a má při sobě moc pěknou bouchačku, furt se tváří nasraně a je naprosto sexy. Důležitým vývojem prochází aj Chapman spolu s Hensonovou a jejich vedlejší dějová linka není o moc slabší. Mezi nejkvalitnější epizody bych určitě zařadil Triggerman, kde Reese spojí síly s jedným gansgterem a maj spolu vynikajcí hand to hand fight, určitě nejlepší epizoda Critical, kde proti Reesovi a Finchovi stojí odvětví MI5/6 v čele s inteligentním Wesleym (Reese v tomhle dílu má až čtyři krátké, rychlé souboje s výbornou choreografií a tenhle díl byl prostě infarktovej, naprosto splněnej sen a maximum co mi tenhle seriál mohl nabídnout. Škoda, že Wesley ačkoliv přislíbil návrat, tak se už neukázal.) Dále se mi nesmírně líbil díl Prisoner's Dilema, kde úřaduje agent FBI co jde po Johnovi a hlavně konec toho dílu, kdy Reese odchází z vězení, v obleku tou chodbou a hraje The Who - Eminence Front, je prostě kurevsky badass. Kvalitní epizoda s Loganem, ujetým miliardářem měla taky něco do sebe a v týhle epizodě se mi líbila improvizace Johna s umyvadlem a hadicí. Taky se tam objeví krátký fight v noci proti dvou bodyguardům. Booked Solid zase nabízí očekávaný střet mezi Hershem a Reesem a jejich fight taky působí hodně solidně, kontaktně a choreograficky atraktivně, za což může aj prostředí kuchyně. Hození s pánvičkou cool nápad. Podle mě nejděsivější epizoda celýho seriálu je jednoznačně Proteus s fantastickým záporákem a tísnivou atmosférou, při tom konci jsem se toho cápka fakt děsil a některé momenty (nalezení zbytky ostatků jedné oběti například), mi na těle vyvolali husí kůži. Dialogy fungují bravůrně a emoce se dolují nezastavitelným způsobem, zejména v momentě kdy Finch prohlašuje, že Stroj je v ohrožení a Reese jen napjatě poslouchá. I pád skleničky s whisky ve mě vyvolal smutek v jedné z posledních epizod In Extremis. Akce je samozřejmě daleko lepší, fightů je fakt hodně, jsou lépe sestříhaný, více kontaktní a dynamický. Občas se objeví solidní crash nějakého auta, případně solidní střelba a nějakej ten výbuch. Finále opět zajímavé a strhující. Jediným slabším článkem je Root, která bohužel, dostane ve třetí řadě více prostoru. Bear je roztomilej psík a každá scéna s nim je zábavná. ()

Série 3 (2013) (S03) 

SPOILERY: Podle mě absolutní vrchol seriálu. Obsahuje dvě poloviny - 1) Boj proti Spolku. Realisticky působící detektivka, s nějakou tou akcí, a pracující se základními motivy. 2) Spuštění obávaného Samaritána, velká porce akčních scén, trošku sci-fi s politickou plochou na pozadí. - Musim se zároveň přiznat, že třetí série je natřískaná markantním počtem hlášek, Caviezel je skutečně ve formě, svojí roli si užívá, absolutně v pohodě táhne celej seriál a k tomu má výborné souboje. V první půlce jich moc není, spíš se střílí - za to třináctá epizoda v letadle patří k těm nejlepším. Až čtyři souboje zde má, pár likvidací. Každá bitka kontaktní, výborně sestříhaná, perfektní choreografie, jsou dynamické. Musim také vzpomenout fight proti čtyřem týpkům z Vigilance, tenhle fight jsem si musel pustit několikrát po sobě, Caviezel tam týpkům nedá absolutní šanci, je brutálně rychlej a využívá všechno, co je po ruce. Ať už během přestřelky si otevře dveře od auta pro kryt, bere talíře, pánvičky, nůžky, sprej, konzervy, uvažuje naprosto takticky, logicky a pro tohle mám skutečně slabost. Památnej fight je aj z kuchyně, kdy se Caviezel utká s jistým plešounem, taky perfektní souboj. Po celou sérii navíc spolu se Shaw bleskurychle odzbrojují soupeře, pronášej u toho zábavný hlášky a jejich mimika tomu nasadí korunu. Michael Emerson zase předvádí herecký koncert, ta jeho uhlazenost, přirozenost, absolutní chirurgická přenost v každý scéně, věřim mu naprosto všechno. S Carterovou divák hodně soucítí, bohužel, její ztráta se výrazně projevila a prostě tam chybí - takovej ten charakter, kterej udržoval rovnováhu a skutečné morální hodnoty. Držela seriál při zemi a navíc byla fakt nádherná. Fusco ve vypjatých momentech si scény bere pro sebe, samozřejmě je to i výborný komediant a předvede se solidně v několika fightech. Objevují se zde další Organizace, které si chtěj prosadit to svoje - Vigilance, kterou vede celkem charismatickej Collier a Greer se svojí Decimou. Je fajn, že se nám seriál snaží trošku motivace těchto dvou konkurentů pro naší partičku, rozvětvit - divák se dočká zrodu Colliera, zpočátku mi nepřišel až takovej sráč, v posledním díle se však chová nedůstojně a mé empatie vůči němu uvadaj, Greer je inteligentní, jde však přes mrtvoly a ta jeho podřazenost vůči AI (umělé inteligence) je celkem děsivá. Potom se zde motaj kravaťáci z vlády, díky inteligentnímu a celkem přímému scénáři se v tom však divák neztrácí a dávkování informací je solidní. Občas se zde mihne král Elias se svým bodyguardem Scarface a nutno poznamenat, že ačkoliv je to jen okrajově, každou scénu si bere pro sebe a působí jako Bůh. K téhlé postavě mám neuvěřitelnou slabost, totální šéf! Hodně mě bavil i Hersch, kterej se na konci spojí s našim týmem a jejich chemie je prostě super, navíc se předvede v solidním fightu, kterej byl opět perfektní po všech stránkách. Pak tu pobíhá náš roztomilej psík Bear (kam se sere Rex), a nakonec jsem si nechal otravnou Root. Amy Acker je sexy, ale její charakter jde mimo mě. Není ani vtipná, v akci není schopná a z hackingu neukáže nic. Možná nejlepší díl série je Last Call, kterej je napínavej a představí nového, vzdáleného soupeře pro Harolda. Je nakonec fajn, že v páté sérii se tenhle příběh dočkal rozvětvení a ukončení. Asi nejsilnější scéna je výměna na mostě, kde má ex snoubenka Finche, zavázaný oči. Krásný gesto, hodně emocionální moment. A ještě dvě věci - scéna, kdy si hlavní trojce postav uvědomí, že Stroj požaduje po nich, aby někoho oddělali pro vyšší dobro byla hodně zdrcující, vyvolalo to ve mě husí kůži a takové dilema bych nechtěl mít na svědomí. A pak nulovej happyend, kterej ze čtvrté série udělal survival. Třetí řada je pro mě osobně největší strop, kterou mi seriál nabídl - souvisí s tim aj skutečnost, že jsem jí dal během několika dní. () (méně) (více)

Série 4 (2014) (S04) 

SPOILERY: Tak přeci jenom mi to pořád vychází na pět hvězd. Tahle série působí, jako nepatrný restart. Stále to funguje na stejným principu - opět se řeší běžné případy, které jsou premisou pro Person Of Interest. Je zde však určitý počet jistých změn. Naše parta oblíbených hrdinů už není všemocná, jsou limitovaný financemi, musej vykonávat běžné práce. Už tu není žádná knihovna. Čtvrtá řada má jisté prvky survivalu. Taky je to podle mě spolu s pátou řadou ta nejvíce rozporuplná. Nejdříve vypíšu veškeré klady, prvky, detaily a nápady, které mi dělali po celou dobu sledování radost; Prvně musim dát palce nahoru za dané práce, které naše parta vykonává. Harold Finch jako učitel, vzhledově se na to hodí, kanceláře, uvažování, to je prostě prostředí pro něj. John Reese pracuje jako policajt, nad timhle jsem už z principu ohrnoval nos. Tak to má bejt! Shaw zase pracuje na místě, kde jí to leze na nervy a jak už jsem říkal, jako nasraná bitch je prostě sexy mno a Root je takovej chameleon, kterej jako v jistý koridorovce plní mise pro Stroj. Aby toho nebylo málo, tak i tahle práce se lehce prolíná i do jejich soukromí. Harold nemůže řešit případy, musí známkovat, komunikovat s žáky, chodit na nějaký schůzky, John je pod drobnohledem své šéfky a navíc chodí na terapie k Iris a jelikož mám pro zrzky slabost, v těchto momentech jsem se bavil nejvíce. Celkově si myslim, že po herecké stránce Caviezel předvádí absolutní maximum za celou svojí kariéru. Jeho postava prochází změnou, je rozvrstvená, chybuje, během akce schytá nějakej ten úder, či průstřel, byl jsem naprosto fascinován každou scénou, ve které Caviezel vystupoval. Trošku zamrzí dočasná ztráta Shaw. Soundtrack je klasicky fenomenální, dialogy patří k úplné špičce a do sebevykrádání má seriál hodně daleko. Druhá epizoda Nautilus je jistá reference na skutečnou záhadu internetu "Cicada 3301", je napínavá, dějově hodně zajímavá, napěchovaná easter eggama (pro nepolíbeného, easter egg je pojem, kterej se nachází ve filmech/hudbě, či herním průmyslu. A odkazuje na něco jiného. Například kdyby jste hráli hru a na zdi uvidíte napsaný text jistý písničky.) Navíc, pro milovníka tajemna, záhad jako jsem já, byla tahle epizoda prostě strhující a klíčová. Prophets zase dominuje hodně dynamickým tempem, protože oběť čelí příšernému nátlaku, skoro si rve vlasy z hlavy a celej ten děj měl kurevskej spád. Pretenders se skvělou vedlejší postavou, navíc se naplno zapojí do akce i největší boss Elias, díl je vtipnej a má takovej prvek fanouška, kterej si idealizuje někoho a inspiruje se jeho činama. The Devil You Know je předčasný vrchol série, kdy se střetne novej inteligentní záporák Dominic. Charisma sice nemá, ale respekt si získat umí a většinou věci řeší hlavou. Zde i přijdeme o jednu vedlejší postavu, která neměla takovej rozptyl, ale každou scénou si prostor kradla pro sebe. Navíc konec, jak Elias pochoduje NEPORAŽEN mi na těle opět vyvolal husí kůži. Prostě říkám to pořád, je to boss. If-Then-Else je možná reference na šachovej duel Mr. Robota. Zatimco v Mr. Robot se mi líbil víc, tak Person Of Interest však nabízí daleko důležitější filozofii. Zde se začala sice kupit kalamita nesmyslů, ale tenhle díl mi přišel barevnej, nápaditej a hlavně John Štít Reese v závěru epizody ve mě vyvolal nehoráznej rachot emocí. To byl jeden z nejzásadnějších momentů seriálů, dokonalý gesto. Skip nabídne hostovačku v podobě Katheryn Winnick, která ráda pouta, umí bojová umění a dost dobře hraje, hlavně její chemie s Johnem byla fakt zábava sledovat. Search and Destroy je pro změnu nejvíce creepy díl ze čtvrté série, taky protože nemá vůbec happyend ale víc k této epizodě neřeknu. Taky disponuje solidním tempem a objeví se krátce i Bohyně Zoe. Terra Incognita je téměř one man show, kde kraluje James Caviezel, po emocionální stránce téměř vrchol seriálu. Atmosférické, minimalistické, uvědomělé. A jako finále seriálu YHWH. Opět strhující a napínavé. A jako, vidět Johna s granátometem v ruce a těžkým kulometem, jak kosí záporáky, je naprostej slast. Vynikající přestřelka, hlavně díky videohernímu levelovému systému. Souboje jsou sice nejslabší za celou sérii, ale to má své důvody - pár let zpět jsem četl vyjádření Caviezela: jelikož to není martial arts mistr, tak byl mám pocit unavený z toho počtu a proto se jeho počet fightů zredukoval. Navíc kvůli Samaritánovi moc svoje bojové schopnosti nemůže projevovat. Přesto v prvních asi deseti dílech, se občas krátký fight vyskytne - jsou to skutečně několika vteřinové souboje, ale Reese vytasí vždycky dva, tři dokonalé a výborné chvaty v plném záběru se slušnou kadencí. A kolikrát i stačí proti přesile sám. Ve druhé polovině má problém i s jedným soupeřem, naštěstí pátá série to napravila. Co se mi líbí, tak že ačkoliv seriál se už pohybuje ve sci-fi žánru, tak každá akce Johna má aspoň základní taktiku, určitou strategii, což o ostatních říct nemůžu. Za to jsem strašně vděčnej. Například během simulace, kdy umře, tak stihne odjistit granát - vojenský styl boje. Člověk prostě věří ty schopnosti tomu herci, díky Nolanovi, kterej je schopnej obohatit spoustu scén o detaily. Pak je tu ještě Kontrolní se svým dvorním agentem, škoda že nemaj víc prostoru, jejich postavy jsou fakt zajímavé. Fusco je jinak klasicky výbornej a stává se nenahraditelnou součástí týmu - vlastně už je. Jen mu chybí Yellow Box ;-) --- Zním hodně nadšeně. Je to tak. Musim to projevit. Bohužel, hodně se začínaj dolovat i nesmysly, které scénář trhaj na kusy, hloupé chování některých postav (Root, pokud jen kváká, je fajn, ale během akce se na to nedá koukat). Já tu nechci moc už spoilerovat, ale v každý epizodě jsem našel něco, co ve mě vyvolalo několik otazníků s face palmem. Navíc docházej prachy - ačkoliv je seriál pěknej po audiovizuální stránce, kulisy jsou chudší, výstřely ze zbraní během několika dílů hodně otupěli, i po zvukové stránce se to nedá poslouchat, po grafické taky moc ne. Potom moc tvůrci nerozvíjej vztah mezi Johnem a Iris. On funguje, ta chemie tam je dokonalá díky hercům, kteří odváděj famozní práci, ale společných scén, kde projevují emoce maj málo. Pokud jde o menší souboje, kde se vyskytne John, tak to má určitou fyzičnost, dynamiku, náznaky choreografie a i střelba, či držení pistolí v jeho podání nevyvolá hlasitej smích. Ale zbytek akce je podprůměrný bullshit. Root sebevražedně jde vstříc bez krytu, směšně drží zbraně a působí úplně trapně. Tak tohle teda ne. Bohužel, je to horší a horší. A jelikož Zoe i Iris maj málo prostoru, a Shaw odstřihnou v půlce série, chybí zde nějakej ženskej tahoun. Cameo Carterové potěší a ta její ztráta je strašně znát. Celkově ta zápletka s tim Samaritánem mi nepřijde tolik výživná, záporáci krom dědy Greera a sympaťáka Lamberta jsou neschopný palety na odstřel, Marten je sice pěkná když se mračí, ale v akci působí taky směšně a ty její hlášky jsou fakt silná káva, uff... a pak mi už prostě chybí ta civilnost prvních třech sériích. Chybí mi ty procházky mezi Johnem, Haroldem a Psíkem. Chybí mi ikonickej souboj s Johnem, chybí zde nějakej nad rámec něčeho, z čeho bych se fakt posral :-) Čtvrtá je tedy z té čtveřice nejslabší, má pořád dostatek kvality, občas nabídne slušnou akci, jsou zde výborné dialogy, postavy, mraky detailů, ale i v jiných detailech to kolísá, docházej prachy a pocit survivalu se dostavil asi jen párkrát. Na závěr bych chtěl poděkovat tvůrcům za dvě menší camea Cabela, kterého Harold učil ve škole a zachránil mu život. Je fajn, že s některejma zachráněnejma maj hlavní postavy stálé konexe. A ačkoliv se Harold s Dominicem nikdy neuviděli, možná to tak není úplně pravda, protože Pí. Tenhle detail mě docela dostal, ale víc neprozradím, jen řeknu, že to též souvisí s Cabelem. Tak jsem se trošku nechal unést, ale myslim si, že definici komentáře na csfd jsem využil na maximum ;-) () (méně) (více)

Série 5 (2016) (S05) 

SPOILERY: A je konec. Oficiálně můj druhej nejoblíbenější seriál dojel do svého finiše. Ačkoliv se jedná z mého pohledu o nejslabší řadu, opět rozeberu plusy a mínusy. Začnu tím horším, abych zanechal pozitivnější dojem na závěr. Předně mi teda vadila postava Root. Už jsem říkal, že během akčních scén je úplně trapná. Když z prvního dílu pátý série zmlátila nějaký týpky v metru a řekla "My name is Root, bitch", s fakáčem, musel jsem se smát a říkal jsem si, že takhle přece nemůže vypadat velkolepé finále seriálu. Během hlasitých a hloupých střílečkách měla úplně WTF kecy se Shaw, až jsem si říkal, jestli si ze mě scénárista nedělá prdel. Teď i samotná akce, došel rozpočet, je to znát, přestřelky maj víc střihů, jsou stále otupený ratingem - během posledních dílů silně kolísá logika, zejména z agentů Samaritána nejde absolutně žádnej respekt. Příklad za všechny: týpek míří na Johna, aby mu dal kufřík. Neoddělá ho, i když to je jeho hlavní úkol. Týpci nesmyslně nechávaj hlavní postavy žít, aby oddělali jiný a nechaj se přitom zabít. Tohle tak bije do očí sakra! Ke konci i výstřely a efekt zbraní je totálně umělej. Rotační kulomet neprostřelí ani sklo u BMW, Root stíhá mířit sniperkou, řídit podpatkem a hláškovat bez "God Mode", prostě po týhle stránce je to naprostá katastrofa. Logickým způsobem si pak Stroj vypůjčil její hlas, ale ta potvora né a né umřít. Samotná rozlučka emocionálně funguje, vzhledem k tomu že jí tam však všude cpou, působí i naneštěstí otravně. Poslední čtyři epizody maj sice silné momenty, ale působí na rychlo sestrojeně, a to co je problémem koncem třetí řady a táhne se to do desátého dílu, páté série, se vyřeší během posledních tří epizod. Pozdrav "Hi Sweaty" se pro mě stal noční můrou, a některé dialogy Root, či monology, trhaj uši. Opět, herečka je to fakt pěkná, ale vůbec jsem jí toho hackera, toho bitkaře, toho střelce, nevěřil. Ponechání Fusca ve stínu mě taky trošku mrzelo a když už se stal Assetem, zajímala by mě reakce toho člověka, když mu John řekl pravdu. Epizoda, kde se dozvíme co se děje s Shaw je naprosto zbytečná, tu můžete naprosto v pohodě vynechat. Nejsem moc spokojený ani s poslední epizodou, která je místy vatová. Místo ilustrace nějakého pořádného epilogu, například o pár měsíců pozděj, musíme poslouchat neustálou smyčku "Can you hear me?!", takže mi to přišlo i místy nedotažené, nevýživné. Samotné motivace Samaritána, či Greera mi přijdou taky takové neúplné, nejasné a jejich cíl či motivace se mění každým střetnutím s "naší" partou. Vzhledem k tomu, že došly prachy, tak už se zde neobjevil Leon, Zoe a ani Wesley, kterej návrat přislíbil. Nedozvíme se, co se stalo s "Control" a možná bych našel ještě něco... ale nastal čas vypsat klady; James Caviezel. Opět v plném nasazení, redukce kaskadéra, spoustu bojových scén, jeho chování, přístup, mimika, dialogy. Prostě mu tohle bylo napsaný na tělo. Bavil mě v každý scéně, jeho emocionální finále mě prostě strhlo a splnil svojí misi. Bojové scény, respektivě fighty, patří mezi to nejlepší, co seriál v páté sérii nabídl. Špičková choreografie, kontakt, perfektně sestříhaný, dynamika. Jsou krátké, ale naprosto chápu pojetí soubojů - John se snaží nepřítele co nejdříve eliminovat, takže používá časté údery do krku, lokty. Kaskadéra jsem si téměř nevšiml, Caviezel do soubojů dává naprostý maximum a bavil mě každej. Ať už se zabijákem na toaletě, na svatbě, předposlední v NSA, poslední proti týpkovi co má nůž, v nemocnici proti Jeffovi, každej souboj z týhle série jsem si dokonale vychutnal, pustil několikrát. Nádhera. Lionel Fusco se stal hodně zásadní postavou a bavil mě jeho vývoj, každá scéna s Johnem, kde vystupoval, stála za to. Harold mě až tolik nebavil o proti předchozím řadám, možná je to tou Root, se kterou musel trávit spoustu času. Některé díly jsou skutečně výborné - hlavně devátej, kde se uzavře příběh s tajemným "Hlasem", či ten v nemocnici. Spoustu momentů je zdrcujících - John, co se loučí s Iris, a se zarudlýma očima spěchá zachránit další číslo s vědomím, že nemá šanci na běžný život, závěr s nim, konečný osud Eliase, epizoda v DC kde se objevil Logan i Joey a jejich "rodinná" sešlost. Za tohle jsem fakt rád a klidně bych uvítal menší spin-off s Loganem a Joeym. Ale těch zásadních scén o proti předchozím řadám taky dost vymizelo. ---- Person Of Interest nadále zůstane jedným z nejlepších seriálů, nabídl mi fantastický postavy, výborný souboje, skvělé herce, oblíbenou premisu, nespočet vzpomínek, dialogů, monologů, pěkné prostředí New Yorku, nespočet odpovědí na otázky, hloubku, hlavu a patu. S přehledem přebije ty mínusy, i když jsou hodně znatelné. Bude mi to chybět, zejména samotné začátky kdy pracoval Finch s Reesem osamotě. Není nic, čim bych tenhle seriál nahradil... () (méně) (více)

Související novinky

Zemřel herec Mark Margolis

Zemřel herec Mark Margolis

04.08.2023

Ve věku třiaosmdesáti let zemřel ve čtvrtek v nemocnici Mount Sinai v New York City po krátké nemoci americký herec Mark Margolis, mnoha divákům známý především jako zlověstný don Hector Salamanca ze… (více)

Tvůrce Westworlu natočí pilot Falloutu

Tvůrce Westworlu natočí pilot Falloutu

09.01.2022

Jonathan Nolan, bratr slavnějšího Christophera Nolana a zároveň zkušený televizní veterán, jenž má na kontě věci typu Lovci zločinců nebo v titulku zmiňovaný Westworld a rovněž pomáhal psát scénáře k… (více)

J. J. Abrams chystá nový sci-fi seriál

J. J. Abrams chystá nový sci-fi seriál

12.12.2016

Režisér Star Treku a sedmých Star Wars zatím neoznámil svůj další celovečerák, na televizní scéně ale zůstává plně činný. Ačkoliv se o Westworld staral hlavně Jonathan Nolan, jednalo se o Abramsovu… (více)

Singer, Abrams, Ayer rozjíždí nové TV seriály

Singer, Abrams, Ayer rozjíždí nové TV seriály

07.02.2012

Účast špičkových filmových tvůrců v televizních projektech už dnes není ničím výjimečným. Z těch posledních jmenujme třeba drama HBO Luck, na kterém Michael Mann spolupracuje s Dustinem Hoffmanem.… (více)

Reklama

Reklama