Reklama

Reklama

Bídníci

Trailer 1
Velká Británie / USA, 2012, 157 min (Alternativní 151 min)

Režie:

Tom Hooper

Předloha:

Victor Hugo (kniha)

Kamera:

Danny Cohen

Hrají:

Hugh Jackman, Russell Crowe, Anne Hathaway, Amanda Seyfried, Eddie Redmayne, Helena Bonham Carter, Sacha Baron Cohen, Samantha Barks, Aaron Tveit (více)
(další profese)

VOD (1)

Jean Valjean byl po devatenácti letech propuštěn z vězení. Zbědovaný muž nalezne azyl na faře. V noci tam ukradne stříbrné nádobí a uteče. Policisté ho dopadnou, ale farář tvrdí, že mu vše daroval, a přidá mu ještě dva svícny. Valjean, zaskočený jeho velkodušností, se rozhodne změnit život a svou totožnost. Stane se ctihodným občanem, a dokonce starostou, jenže ani tehdy není před slídivým Javertem v bezpečí. Po smrti tovární dělnice Fantine se ze soucitu a také z pocitu viny ujme její dcerky Cosette. Společně s ní pak před zákonem utíká do anonymity francouzské metropole. Tam na ně po pár letech klidu čeká kromě Javerta i další nebezpečí - ulice bobtnající revolucí, kterou připravují mladí muži. Jeden z nich, Marius, se při letmém setkání zamiluje do dospívající Cosette a ta jeho city opětuje. Kvůli své dceři a jejímu štěstí se Valjean rozhodne riskovat, dokonce se vydá na barikády v předvečer rozhodujícího souboje mezi revolucionáři a armádou, aby z předem prohrané bitvy těžce raněného Mariuse zachránil... (TV Nova)

(více)

Recenze (1 161)

Botič 

všechny recenze uživatele

Monumentální pocta muzikálu nikoliv knize, což v překladu znamená děj ohlodaný až na dřeň, kdy nemá divák prakticky žádnou šanci dostat se jakékoliv postavě pod kůži. Všichni tu zpívají, brečí, stárnou, trpí a nechávají se smáčet provazci deště v kaleidoskopu makro záběrů, dokonalých kulis a scén na způsob rybího oka, ale celé je to mrtvé, bez emocí a tak podivně zkratkovité. To, co funguje na prknech evidentně nefunguje na filmovém plátně. PS: kvůli sotva 15 minutám na plátně zhubnout 25 liber a přijít o dlouhé vlasy – to je hodně bídný! (Až vyrostu chci být cool jako Russell Crowe!) ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Síla. Ne že bych si neužil dobrý muzikál, ale tuhle emocionální zblízka snímanou studii trpících tváří si příště určitě nechám ujít. Výprava super a herci soustředění, ale co z toho... ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Ač nepatřím mezi milovníky tohoto slavného muzikálu, jsem ráda, že jsem si ten zážitek dopřála právě v této verzi. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Utrpení. Je to solidní řemeslo s výbornou výpravou, kde si nezkušené divačky budou říkat "to byl po dlouhé době opravdu hodnotný a umělecký film". Kvality jsou diskutabilní, můj odpor k tomuto filmovému žánru však nikoliv. Nezachrání to ani zpívající Crowe s Jackmanem, jakkoliv dobří v daných rolích byli. Celou stopáž jsem měl dojem, že kdyby se nezpívalo, byl by to o x procent lepší zážitek. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Dlouho jsem měl film v pořadníku a dlouho projekci odkládal, jenže já na muzikály prostě nejsem. V dobře obsazené Les Misérables jsem ale věřil a tak jsem přeci jen zkouknul, už jen proto, že ten příběh je zajímavý. Jenže proč to má skoro 160 min? U podobného filmu mi tato skutečnost vážně vadila. Jinak obsazení naprosto výborné, zpracování Francouzské revoluce taktéž, jenom to tempo zásadně pokulhávalo. Chápu. že chtěli využít co nejvíc textu z knížky. Pro mě lehký nadprůměr..60% ()

Jezinka.Jezinka 

všechny recenze uživatele

V případě některých muzikálů nesouhlasím s tvrzením, že to je pokleslý žánr, který nikdy neměl vzniknout. (Ivana Chýlková kdysi použila termín písničkál pro ty různé paskvily, čímž rozdíl vyjádřila tak, že jí to závidím). Už na začátku vidíme odchylku od knihy, Proč asi Hugo psal několikastránkové pojednání o tom, že galejníkům se říkalo galejníci, i když na galérách dávno nesloužili. Ale zas to vypadá dobře, ta voda, to tahání za provazy, no burlaci na Volze hadr (v daném případě vlajka). Russell Crowe se konečně oblíkl a někde sehnal i lepší boty než sandály, což mu výrazně prospělo. Vůbec to, že není hrdinný hrdina, ale zarputilá zrůdka, ze které se stává lidská bytost, mu jde k duhu. Nebo prostě k něčemu. Navíc tedy má hlas jak ďas, škoda, že coby gladiátor aspoň to "ave caesar" nezazpíval. Jean Valjean v Jackmanovi získal ve filmu druhého představitele, kterému to jde věřit od začátku do konce; včetně toho zpěvu. Annina Fantine byla dojemná, zoufalá, nádherná. Kdo při pohledu na ty zoufalé oči při I Dreamed a Dream neuronil slzu, je okoralý cynik a měl by se nechat mlátit obuchem, aby ze sebe tu slzu vymáčkl aspoň dodatečně. Scéna v hospodě v Montfermeil se snaží odlehčit tísnivý pocit po předchozím dramatu a rázem se ocitáme v jiném filmu, jako by divák propadl podlahou do Sweeneyho Todda. Ten pocit není vyvolán jen tím, že Thénardiérovou hraje (velmi dobře) Helena Bonham Carter a jejího práskaného manžela Kohnovic Saša. A vzápětí jsme zas v Bídnících a blížíme se k barikádě, tedy přes krátkou zastávku lásky na první pohled. Při pohledu na rakev na barikádě jsem asi nebyla jediná, koho napadlo, že pokud to byla ta Lamarqeova, tak se to těžko dá považovat za zrovna živý symbol. Ještě mě tak napadá, proč je prakticky vždy představitel Enjolrase hezčí než Marius. Stejné srovnání se nabízí u dospělé Cossetty a Eponiny. Tady je tedy Cossette líbezná, mám docela slabost pro Amandin ksichtík a trochu vyvalené oči, ale Eponina je ve tváři hezčí. Zas figurálně představuje záhadu, při té až směšné vyzáblosti člověk uvažuje, kam dala střeva. Co se někde stáhne, jinde se vyvalí, kam se to vyvalilo u Eponiny je jasné při pohledu do jejího výstřihu. No jo, ale když se omotá onucí a převlíkne za kluka? Koukala jsem marně, nepřišla jsem na to. Ale že je proporčně divná jsem si nevšimla sama, celkové záběry za světla jsou na ni asi tři a pak buď detaily na obličej, nebo se skrývá v polostínu. Škoda, že se nikdy neskrývá ve stínu trojského slona (no já si to nevymyslela, že by připomenutí slavného vítězství egyptského?). Na barikádě si zapláčeme a to hned dvakrát (znovu opakuji poznámku o okoralém cynikovi). Z barikády odcházíme stokou, k čemuž je ještě vtipně řečeno, že Valjean Maria přivedl znovu na svět jako matka. Jo, člověk se rodí mezi močí a stolicí. Při svatbě se díky Thénardierovým opět na chvilku ocitáme v Ďábelském holiči, nebo možná v Alence v říši divů. Ty kostýmy jsou prostě přes čáru. A samotný závěr ... paráda. Místy trošku tlačili na pilu, ti Ténardierovi jsou příliš za každou cenu vtipní, nebýt tak dobře zahraní a zazpívaní, byl by to průšvih, zbytečné efekty (odvanutí útržků žlutého průkazu vězně, auvajs, vypadnutí Enjorlase z okna po popravě, no to už opravdu ... ), ale i když jsem u těchhle míst na sedačce poskakovala, celkový dojem to pro filmovou podobu mé oblíbené knihy i muzikálu setřít nemohlo. () (méně) (více)

Falko 

všechny recenze uživatele

Bol som pripraveny na dlhy nudny muzikal s nonstop spevom a minimom dialogov, ale emocionalne ma to doslova omracilo, pretoze som necakal, ze to bude az tak vydareny muzikal. Myslel som, ze s tym budem mat problem, avsak ani pri takej dlhej minutazi som s tym problem nemal a to nie som velky fanusik muzikalov. Dost velky podiel na tom sposobili herci, ktori vedeli hrat a sucasne aj spievat dlhe texty, ktore boli velmi silne emotivne, to uz zavisi od kazdeho z nas, ako to vnimame a ci sa nam aj tie skladby pacia, ale hlavne, ci nas dokazu herci vtiahnut do deja. V mojom pripade som s tym nemal problem a preco som nedal aj tu piatu hviezdicku? Ako som uz pisal, nie som az taky velky fanusik muzikalov, takze pri viac dialogoch a menej spevu by tu ziarila aj ta piata hviezdicka, ale tym nechcem povedat, ze by boli muzikaly pre mna utrpenim. Avsak velmi mam rad Anne Hathaway, ktorej som Oscara prial a som rad, ze ho nakoniec aj ziskala. Rovnako dobry bol aj Hugh Jackman, ktory mal taktiez nominaciu na Oscara za najlepsieho herca v hlavnej ulohe, ale prevteleny Daniel Day-Lewis na LINCOLNA (2012) bol silnejsi a tak Oscara uz po tretikrat ziskal prave on. Bedari boli nominovani aj za najlepsi film, avsak tym sa stal ARGO (2012) Bena Afflecka. Kostymova Helena Bonham Carter, ktora mi hned v prvej scene pripomenula diabolsku Bellatrix z Harryho Pottera sa spolu s komikom Sacha Baronom Cohenom nestretla v muzikali po prvykrat. Staci si spomenut na temny muzikal Tima Burtona, kde holic Johny Depp podrezaval krky zakaznikom vo filme SWEENEY TODD: DIABOLSKY HOLIC Z FLEET STREET (2007), len tam si zahral Sacha ineho holica. V podstate ma to prekvapuje, ze po blaznivych komediach, ako BORAT (2006), BRUNO (2009) alebo DIKTATOR (2012) sa obcas objavi aj v takych vaznych filmoch, ako napriklad okrem tychto dvoch spominanych muzikaloch aj v Scorseseho drame HUGO A JEHO VELKY OBJAV (2011). Po vypravnej, kostymovej, hudobnej, hereckej a vobec asi po vsetkych strankach je to skvele natocene, vidiet, ze sa na tomto filme nadrela spusta ludi a vysledok je dobry, ako to vidiet aj v trzbach, avsak naozaj ti, co moc muzikaly nemaju radi, radsej nech idu na iny film. Ja som myslel, ze pridem do prazdneho kina a bolo az tak plne, ze som mohol sediet akurat niekde na kraji, mozno tomu trosku dopomohli aj Oscary. Film bol nominovany na Oscara za najlepsi film roka, avsak zvitazil ARGO (2012) od Bena Afflecka, ale aj Hugh Jackman bol nominovany za najlepsieho herca v hlavnej ulohe, avsak Oscara ziskal Daniel Day-Lewis za LINCOLNA (2012). __________ Hugh Jackman - (Jean Valjean) +++ Russell Crowe - (Javert) +++ Anne Hathaway - (Fantine) +++ Amanda Seyfried - (Cosette) +++ Sacha Baron Cohen - (Thénardier) +++ Helena Bonham Carter - (Madame Thénardier) +++ Eddie Redmayne - (Marius) +++ Samantha Barks - (Éponine) +++ Produkcia: Eric Fellner, Tim Bevan +++ (Videl v nemeckom kine 05.03.2013) +++ ()

viperblade 

všechny recenze uživatele

Zhlédnuto v kině. Dvakrát! Nebudu chodit kolem horké kaše, na Les Misérables jsem se hodně dlouho těšil a proto mě zklamaly první (české) ohlasy na tento film. Nicméně ani ty mě neodradily jít do kina a rozhodně nelituju. Někomu může vadit, že se v podstatě celý film zpívá (opravdu je tam minimum normálních mluvených dialogů) ale to mě na tom bavilo, i když někdy to vypadalo zvláštně. Někomu tady vadí množství close-upů (kamera blízko u tváře) u většiny herců, to mi taky přišlo skvělé, speciálně v hudebních scénách. A stopáž 157 minut mi taky nevadila, speciálně napodruhé to uteklo hodně rychle. Tenhle film totiž má o čem vyprávět, má parádní casting a hlavně každá postava dostane svůj prostor, který využije beze zbytku. Vrcholem filmu byla pro mě píseň "One Day More", kdy prakticky všichni dostanou v této jediné písni své místo a vy si připadáte jako na tom nejlepším kolotoči. Nesmím zapomenout pochválit i kameru, speciálně ty nájezdy (hned ze začátku, například) byly parádní. Je škoda, že na letošních Oscarech to vypadá na rok, kdy bude vládnout film Lincoln, speciálně když Hugh by si toho plešounka opravdu zasloužil (o Anne ani nemluvím, prakticky tam měla nejméně prostoru, ale na její vystoupení jen tak nezapomenete). Na závěr by se slušelo nějaké doporučení, takže - tohle je pouze druhý film, na kterém jsem byl dvakrát za sebou v kině, protože mě opravdu dostal. A taky se mi poprvé a podruhé v mém životě stalo, že kino na konci tleskalo. Byť na pár vteřin a ne celé (někteří se očividně styděli anebo byli zaměstnáni brečením :-)) ale tleskalo. Za mě jednoznačných 100 % s tím, že já byl taky jedním z těch, co tleskal napoprvé i napodruhé. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Nové tisíciletí vyplivlo tři kvalitní muzikály – Moulin Rouge, Tanec v temnotách a Mrtvou nevěstu Tima Burtona. Jako čtvrtí do party se teď můžou směle hlásit Bídníci. Nabídnou hned několik vrcholů, výborné kostýmy, výpravu, kameru a pochopitelně hudbu a herecké výkony. Svár galejníka Jeana Valjeana, který pyká za krádež chleba a prefekta Javerta, který až slepě dodržuje zákon, se klene přes několik dekád, postavy kolem umírají, setkávají se, zamilovávají, bojují za změny. Tuhle filmovou trvalku holt každý zná, nutno podotknout, že odvážné rozhodnutí Toma Hoopera dokonale rozdělilo diváckou obec. Bídníci totiž spolknou divákových 157 minut a prakticky permanentně se v nich zpívá (jen tu a tam někdo něco špitne bokem). Zpívá se tehdy, když si otec čte vyznání určené dceři, zpívá se, když hlavní postava stojí proti svému soku, zpívají revolucionáři na vrcholu barikády, zpívá manželský pár věčných lapků. Hooper se prostě nadobro oddal divadelní verzi, hodil do kouta drive a střihovou nápaditost muzikálů á la Moulin Rouge, přesto jsou Bídníci smutnou a drsnou výpovědí, ve které se nezapomíná na emoce. Tvůrci navíc dodají vymazlené průlety napříč Paříží, bojovou vřavou nebo úvodní nájezd na galejníky. I když jsem se i já občas modlil za pár minut mluveného slova a nutno uznat, že muzikálovým číslům chybí invence, na nabídnutou látku jsem si velmi rychle zvykl (i když ukrojit ve střižně minimálně dvacet minut, nic by se nedělo). Kamera tu postává v bezprostřední blízkosti ušlechtilých hrdinů, vše se poddává hereckému projevu a inscenačním potřebám. Hooper se navíc rozhodl zaznamenávat veškerý zpěv přímo na place!! Když pak při slavném hitu I Dreamed a Dream kamera v dlouhém záběru neuhne z utrápeného obličeje (směle si jdoucí pro Oscara) Anne Hathaway, která klesá do nejhlubšího životního bahna, její nalomený hlas musí nalomit i samotného diváka. ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Obrovské utrpenie pri troj hodinových ódach. Pichanie v hrudi pri každom slove bolo pre mňa ako pre bedára mor. Nikdy viac muzikál a dúfam, že to pochopila aj moja "polovička", lebo veľmi rýchlo môže mať predponu - ex. Jedna hviezda za kameru, kostými a kulisy. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Upřímně jsem měl co dělat, abych závěrečnou hodinu vydržel, tak úúúmorně natahované to poslední "revoluční" dějství bylo. Přitom film nezačínal vůbec špatně. Prvních dvacet minut jsem si tedy zvykal na zpěv a odnaučoval se očekávat mluvené slovo, další zhruba hodina se mi ale vcelku líbila (hlavně tedy Sacha Baron Cohen a Helena Bonham Carter se blýskli) a Hugh Jackman a Russel Crowe byli co do herectví i zpěvu perfektní volba. Jenže ten konec/ty konce. Původní muzikál neznám, čili jsem netušil, jak bude která píseň dlouhá, a tak s Javertovým finále přišlo opravdové peklo (v duchu jsem si říkal: "Tak teď! No! Už!" a ono ne, přišla další sloka) a úplný závěr v tom pekle ještě přitopil. Dvě a půl. ()

PinokKio 

všechny recenze uživatele

Hooperovi Bídníci mají jeden problém (pro mne dost zásadní).a to, že se v nich zpívá. Inu, to tak v muzikálech bývá a jelikož jsem jich už pár viděl, tak mě to zase tolik nepřekvapilo, ovšem průšvih je, že zrovna v tomhle muzikálu se zpívá příšerně .. a hlavně pořád. Tedy, ne všichni jsou na odpis, třeba Anne Hathaway si mohla plíce strhat až ji to stálo život a mě si tím získala, ale to co z hrdel (či odkud) vycházelo představitelům Valjeana a Javerta, tedy Jackmanovi a Croweovi, mi trhalo uši .. a nebyli v tom bohužel sami. Časem ještě z malé Cosette vyrostla ta příšerná panenka s nafukovacíma očima jménem Amanda Seyfried a to už na mě šly mrákoty, ovšem ten příběh je naštěstí natolik silný, že jsem to celé (s tampóny v uších) ve zdaru přežil. [OSCAR 2013] .. a sedm nominací na sošku. Pozlacený plešoun za film to určitě nebude, protože tohle je spíše než pocta knize dost prostříhaná úlitba muzikálové předloze, ale o jedné proměněné nominaci jsem docela přesvědčený a to pro Anne Hathaway, která pro roli Fantine obětovala nejen vlasy a kila dolů. Ta scéna, kde v jednom střihu zpívá i Dreamed A Dream je prostě úžasná .. ()

Hild 

všechny recenze uživatele

Film, který je výborný v jednotlivých částech, ale už ne tak v jeho celku. Pustit si někdy třeba na youtube jednotlivé úseky, tak jsem unešená a sahám po spoustě kapesníků, ale už dlouho jsem neviděla tak osekanou a zkratkovitou adaptaci. Chápu, že se tomu nedalo vyhnout a už vůbec ne u muzikálu, ale když se dva lidé zamilují pouhým pohledem a jejich jediný společný rozhovor je o tom, jak se jmenují a pak je nám to předkládáno tak, že jsme právě byli svědky velkého osudového milostného příběhu, kdy je schopen jeden pro druhého položit život, to jsem prostě nepřekousla. Ve filmu mi pak chyběl jakýkoliv vývoj postav a nějaký uvěřitelný přerod. To jsou mé výhrady vzhledem k adaptaci díla, nicméně film obsahuje silné a krásné momenty. Za první polovinu bych jednoznačně dala o hvězdu navíc, Anne Hathaway hraje, jako by to byla její poslední role v životě a její I Dreamed A Dream je jasný vrchol filmu, měla jsem pocit, že se mnou nedýchá celé kino. Po vypuknutí revoluce se však pro mě film stal ubíjející, postavy brečí, ale já s nimi vůbec nesoucítila, vůbec jsem si k žádné nevybudovala vztah, a když jedna z hlavních umírajících postav zpívá o tom, jak brzy zavře oči a já se začnu modlit, aby už skutečně ty oči zavřela, je asi něco špatně. Pokud máte rádi muzikály, do kina určitě jděte, toto je ten film, u kterého ani nemá cenu číst cizí komentáře, protože hodně záleží na individuálním přístupu k filmu. Za mě 3,5* ()

Spooner 

všechny recenze uživatele

Filmy, ve kterých se mluveným slovem řekne dohromady 10 vět, to budou mít těžké vždycky, i když jde o muzikály. Bídníci to pak budou mít u diváků těžké dvojnásob. Tom Hooper ale vytvořil tak velkolepé dílo opřené navíc o nesmrtelný příběh, že mu prostě některé zápory musí člověk odpustit. Hooperova snaha nechat herce zpívat "naživo" se sice musí ocenit a v několika sekvencích se mu tato snaha výborně vyplácí a vzniknou tak vlastně nejemotivnější scény filmu. V některých pasážích to ovšem herci zas tolik nestíhají a občas tak jejich zpěv malinko tahá za uši. Ve výsledku ale ta výborná čísla převládají, herci jsou vynikající a po řemeslné stránce už nejde vytknout vůbec nic. Tedy když nepočítáme někdy až odfláknuté masky. Emocí je ovšem i přes některé pasáže stále málo a některé důležité scény, tak působí malinko odtažitým dojmem. I přes chyby mě ale tato muzikálová jízda semlela a hodně jsem si ji užl. ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

Nesnáším muzikály, paradoxně ovšem miluji (vybranou) hudbu a zpěv. Hádám tedy, že jednoho dne opravdu musel přijít okamžik, kdy ve mě spojení pohyblivých obrázků a procítěných písní probudí tolik emocí. Jedním slovem nádhera. P.S. NE, Mamma Mia po tomhle stejně vidět nechci! ()

gogo76 

všechny recenze uživatele

Nablýskaný trailer ma uchvátil a tešil som sa na to. Až po niekoľkých týždňoch som sa dozvedel, že je to muzikál a v tom ma popadlo mierne sklamanie. Dá sa to urobiť úžasne tak ako to zvládol T. Burton s J. Deppom v Sweeney Todd, tam bol ale medzi výbornými piesňami čas i na dialógy a hlavne piesne boli melodické a hravé. Tu mi to chýbalo. Ostal iba ten krásny vizuál. Úplne všetky dialógy vo filme sú spievané a spievané sú tak, akoby si herci melódiu a rytmus vymýšľali počas natáčania. Česť výnimkám, možno tak 2-3 skladby. Okrem skladby "Sklop zrak" tu nie je žiadna iná, ktorá by ma uchvátila. Po každej skladbe som čakal, kedy si dajú pauzu a aspoň na chvíľu sa film skľudní. Bohužiaľ, vaše uši si neodpočinú, pretože "spievané" je absolútne všetko a po čase mi to začalo liezť na nervy. Muzikály to nie je celkom moja parketa, musí v tom byť trochu skutočného filmu. Tu sa to so spievaním dosť prehnalo a viac hudby a spevu ešte neznamená lepší muzikál. Menej je niekedy viac a pre mňa je filmová verzia s L. Neesonom a G. Rushom zatiaľ neprekonaná. Pre mňa sklamanie, ale film si diváka iste nájde. 60%. ()

pepo 

všechny recenze uživatele

MEGA!!!! Ako som sa toho bál tak som teraz nadšený. Tá forma funguje skvelo, herci hrajú a spievajú ako o život a sa hrozne teším na ďalší Hooperov film ()

Tom_Lachtan 

všechny recenze uživatele

neskutečné, nečekal jsem nic tak kvalitního, znalk jsem Bídníky, neznal jsem muzikál a některé písničky se mi dostali pod kůži hloubš než kdejaký africký parasit (hlavně look down), navíc Russell Crowe zahrál Javerta výtečně a pro mne je Javertem č.1 všech mnou viděných zpracování skvělý knížky, pravda, že některé věci by se ve filmovém muzikálu daly vyřešit lépe a jinak než v tom divadelním a dvakrát jsem se trošičku nudil, ale to mi, stejně jako dávka mohutného patosu obzvláště na konci, až tak nevadilo. Hen Javertova poslední píseň neměla být zkrácena.... ___________PS: druhý den po vidění jsem šel na pracák a pozorovat ostatní nezaměstnané za pobroukávání "look down, look down, you´ll always be a slave" byla docela sranda ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Velkolepé, film měl u mě nakročeno k lepšímu hodnocení. Bohužel mě moc nebrala pasáž s francouzskýma floutkama, kteří žádají revoluci, stejně jako nedokáži pochopit že by někdo mohl chtít Amandu Seyfried. A tak v mých očích je nejvýživnější scéna I dreamed a dream, ve které mě při zpěvu Anne Hathaway nejednou zamrazilo. Ústřední duo Jackman/Crowe je v pořádku. Hned úvodní scéna splňuje mé nejpřísnější kritéria. Body navíc taktéž získávají vykutálení lupiči v čele se Sašou. 65% ()

Phobia 

všechny recenze uživatele

Tímto se omlouvám panu Sweeney Toddovi, holiči z Fleet Street, jelikož jsem hrubě nedocenila jeho kvalitu, melodičnost písní a pěvecké umění vystupujících herců - neprodleně přihodím hvězdičku a budu tento film do konce svých dnů velebit. To "Bídníci" mi otevřeli oči, bída a utrpení z jejich zpěvu! Doufám, že už nikdy v životě neuslyším Wolverina a Gladiátora při pokusech o pěvecké kreace. Ale ne, tohle není k těmto pánům hercům fér: především nechápu, proč musela být zhudebněna prakticky každá blbá věta, ať už byla melodie sebehnusnější a slova do ní vůbec nepasovala. To se pak není co divit, když polovina zúčastněných zní, jako když kocourovi přišlápnete kulky. Být tohle další obyčejnou MLUVENOU verzí "Bídníků", budu si blahem pomlaskávat (jen nad pár nehezkými tlamami decentně ublinknu) a bouchnu tomu štempl se čtyřmi hvězdičkami. Francouzské revoluci navzdory. Nicméně ty operní árie nejen nudily k posrání (kamera úporně fixovala ksichty a nic se nedělo), ale navíc se mi v sebeobraně srolovaly boltce, kladívka vzteky prorazila bubínky a kovadlinky se v agónii oběsily na zoufalých třmíncích. Už nikdy více a teď si jdu pro uklidnění pustit třeba Nirvanu. 40% za obstojné kulisy a poměrně lahůdkové obsazení. ()

Související novinky

Freddie Mercury si hledá holku

Freddie Mercury si hledá holku

25.03.2013

A taky režiséra. Kandidáty jsou Blake Lively a Tom Hooper. O jaký projekt vůbec jde? Biografický film o zpěvákovi legendární britské rockové skupiny Queen prozatím nemá název, ale hlavní roli už má… (více)

Hugh Jackman v thrilleru se zázračným scénářem?

Hugh Jackman v thrilleru se zázračným scénářem?

17.03.2012

Právě v Británii natáčí muzikálové Bídníky, potom si nabrousí drápy pro The Wolverine a začátkem příštího roku se vrhne na thriller Prisoners. Jde o dlooooouho připravovaný film, kolem kterého se… (více)

Crowe jde po krku Jackmanovi

Crowe jde po krku Jackmanovi

12.09.2011

Už víte, že natáčení The Wolverine bylo opět odloženo, protože Hugh Jackman si chce zazpívat. Konkrétně ve filmové verzi muzikálu Les Miserables, inspirovaném slavným románem Victora Huga. Není divu,… (více)

The Wolverine – prokletý projekt?

The Wolverine – prokletý projekt?

05.09.2011

Už ten příběh znáte. Katastrofa v Japonsku, odstoupení Darrena Aronofského, přesun natáčení na podzim. Teď se situace opakuje. Když už se myslelo, že pokračování X-Men Origins: Wolverine, inspirované… (více)

Reklama

Reklama