Nastala chyba při přehrávání videa.
  • viperblade
    ***

    Já pro tyhle adaptace románů snad nikdy nenajdu pochopení.. U tohoto filmu mě potěšila (krom castingu, který se opravdu povedl) jediná věc - právě ono divadelní provedení, které se tady mnohým nezdálo. Mně naopak přišlo vhodné a hlavně strašně chytré přenést tuto hru na plátno právě takovýmto způsobem. Bohužel, jinak tento film není určen pro mě, je to hodně uspávající záležitost, ze které vás občas vytrhne nějaká nová, neokoukaná tvář (Alicia Vikander) či herci, které máte rád (Keira, Jude, Kelly). Nebýt onoho divadelního provedení, jdu s mým hodnocením níž. 50 %.(29.7.2014)

  • J*A*S*M
    ***

    Krásně zrealizovaná zbytečná manýra. Opravdu, jakkoli můžu objektivně ocenit způsob, jakým je film natočen - v divadelních kulisách, prakticky mu tento zvolený tvůrčí přístup nic přínosného nedává. Na mne dokonce působil spíš kontraproduktivně, protože takto hlasitě najevo dávaná nerealističnost mě vzdalovala postavám, čímž pádem mě Anna Karenina zcela emočně minula. Tedy s drobnou výjimkou vypěstované nenávisti vůči hlavní hrdince.(22.12.2012)

  • predators
    odpad!

    Tak jo, nejspíš si tímto nasypu popel na hlavu, ale toto šlo vážně mimo mě. Bezpochyby umělecké ztvárnění hraje prim! Hudba, výprava, kulisy...tady ani tak moc nejde o filmový zážitek, jako o vstřebání a nasátí divadelní atmosféry. Tento "odpad" berte s rezervou, protože ten si zaslouží špatné filmy! AK mi prostě nesedla žánrově... @%(10.2.2013)

  • HoneyBunny
    ***

    Ugh... tak takhle teda ne. Anna Karenina je v podstatě příběh nešťastné lásky, který by nemělo být problém adaptovat pokud máte ty správné herce a umíte prodat emoce. Ale Wrightovi se to - navzdory krásnému vizuálu - nedaří. Kromě Aarona Taylora-Johnsona v roli Vronského jsem nikomu nevěřila jejich postavy. A celý příběh navíc postrádá jakékoli vydařené romantické, dramatické nebo emocionální momenty a prostě se dokodrcá k nějakému konci, který bohužel nemá silný dopad. A přitom tahle story má takový potenciál - máte tu silnou vášen přerostlou v zapovězenou lásku, máte tu pokryteckou společnost, která Annu trestá za to, že následovala své srdce (přičemž její bratr si bezstarostně může užívat mimomanželských aférek), máte tu drama dvou manželů, kteří se respektují, ale nemohou najít čistou cestu z toho zapletence citů, do kterého se dostali... To všechno je v téhle adaptaci rozbředlé a mělké. Tenhle příběh vám má trhat srdce... Wrightova verze vás ale jen uspí.(14.9.2015)

  • Lima
    ****

    Mám pocit, že se Joe Wright od doby jeho fantastického debutu jenom hledá. Zkouší nové věci, formálně experimentuje, ale…není to tam. Ty hluboké emoce, které jsem zažíval u ´Pýchy a předsudku´ a částečně i u ´Pokání´, ty u jeho dalších filmů postrádám. Oceňuji jeho odvahu, že v 1. půli pojal staromilný Tolstého román jako dynamický, rozbouřený kus, situovaný z větší části stopáže do divadelního prostředí, kde se v rychlém sledu střídají kulisy a herci se prezentují stylizovanými pohyby (a božsky se na to kouká). Jenže emoce, které se mnou tak mocně zmítaly u sovětské Zarchyho adaptace, tu prostě nejsou, dostatečně nevyplouvají na povrch a slzy v očích se nekonají. Nevím, jestli za to může fakt, že Zarchy přistupoval k Tolstého románu s velkou pokorou, možná větší, než jakou projevil Wright, nebo jestli je hlavním kamenem úrazu skutečnost, že Aaron Taylor-Johnson postrádá to chlapské charisma, ze kterého se ženám podlamují kolena. Odmyslete si ten subtilní knírek a hned čekáte, že Vronský naskočí, spolu se svými středoškolskými spolužáky, na skateboard a Anna Kareninová bude mít velký problém s mravnostní policií, že sváděla nezletilého jinocha. Samotný tragický konec mě pak jen tak lehce, velmi lehce emocionálně líznul a to by se u adaptace tak zásadního románu stávat nemělo. Přesto, s přimhouřením obou kukadel dávám milosrdné 4*, jenom za tu odvahu, kterou Wright projevil, protože tvůrčím experimentům jsem vždy příznivě nakloněn.(5.2.2013)

  • - Joe Wright se rozhodl umístit děj filmu na divadelní scénu, a to na základě chování skutečně ruské šlechty, která si v té době "hrála" na šlechtu francouzskou - mluvila francouzsky, oblékala se francouzsky a bydlela v domech připomínajících domy francouzské aristokracie. (Brousitch)

  • - Českou verzi titulků uváděnou v tuzemských kinech má na svědomí překladatelka Anna Kareninová. (Pepinec)

  • - Alicia Vikander vyhrála cenu pro nejlepší herecký objev za roli princezny Kitty na Mezinárodním filmovém festivalu v Hamptonu v USA 2013. (ellegrey)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace