Nastala chyba při přehrávání videa.
  • gogo76
    ****

    Divadelný úvod som v pohode bral tak ako je, lenže po niekoľkých minútach toho bolo viac, ako som čakal a začal som mať zvláštny pocit, že tentoraz som šliapol poriadne vedľa a že pozerám nejaký divadelný prepis. Až neskôr, keď sa film rozbehol a začali ma zaujímať postavy a ich vzťahy, som tie sekundové prechody medzi scénami ocenil. K záveru som bol nakoniec celkom spokojný a uznávam, že ten vizuálne nablýskaný režisérov pohľad má čosi do seba. Napriek tomu dávam prednosť reálu a radšej by som Kareninu videl ako rozsiahlu ságu v štýle veľkofilmu Doktor Živago. 70%.(5.5.2013)

  • Tsuki
    ****

    Poměrně silný divácký zážitek se zajímavou divadelní formou a především skvělým vyjádřením touhy i žárlivosti. Plus bych ráda zmínila, že Aaron Taylor-Johnson (ano, ten "kluk", který hrál v Kick-Ass) dost překvapil svým hereckým nadáním. Téměř nic se tomu nedá vytknout, snad až na to, že se v tomto podání příběh místy trochu vlekl (délku bych o něco málo zkrátila - i když je mi jasné, že vzhledem k tloušťce knihy je skoro směšné nazvat tento film "vleklým"), ale to je možná jen můj dojem. A čeho jsem si poprvé skutečně naplno všimla - Keira Knightley hraje skoro pořád v podobných rolích (jen si vezměme třeba Vévodkyni, což je film, který je i tematicky hodně podobný tomuto) a člověk si pak říká, jestli se herecky vůbec nějak vyvíjí. Zdá se mi, že hraje stále stejně. ~(4,3)~(15.12.2012)

  • castor
    **

    Další kostýmní blábol, chtělo by se napsat. Jenže ono to tak daleko od pravdy není. Alespoň u mě. Trpěl jsem, a to místy hodně. Anna Karenina, opus o lásce a postavení žen v carském Rusku, prohloubila mou asi pět let starou nedůvěru v žánr kostýmního melodramatu. Možná je úctyhodné, že technické kvality filmu šlapou jako hodinky, že autoři ruskou bichly zhustili do scénáře tak, že v něm zůstaly zachované ústřední dějové linie a vztahy mezi postavami, že Keira Knightley opět vypadá díky účesům, kostýmům a dobrému světlu úchvatně.. jenže, právě Keira hraje stále to stejné(ě), Aaron Taylor-Johnson mi jako svůdce Vronský totálně nesedl, milostný trojúhelník je velmi chladný a sterilní, postavy nedýchají, leccos podřízené formální stránce postupně ztrácí smysl. Tvůrci každou příležitost tak využívají k dynamičtějšímu ozvláštnění děje, který nemá hloubku. Sedět v kině, tak asi zlostí vytrhnu sedačku!! Děkoval jsem za konec, který byl v nedohlednu..(28.2.2013)

  • Sofia
    ****

    Ze začátku mi teatrální zpracování přišlo moc chaotické (časté změny scén, některé obrazy směřující až k muzikálu - např. razítková úřednická scéna nebo scény sklizně), ale zvykla jsem si a ke konci originální Stoppardův scénář ocenila. Příběh odsýpá i přes dlouhou stopáž, vše provází nádherná Marianelliho hudba. Mírná skepse se týká jen hereckého obsazení - Keira Knightley mi nepřijde na Annu Kareninu dostatečně vyzrálá (a to nemyslím herecky, ale spíš osobnostně a vizážově, přece jenom pořád vypadá jako malá holčička), Aaron Tylor-Johnson zase dostatečně atraktivní, aby se do něj tak osudově zamilovala (to už by mi tam seděl více herec, co hrál jeho bratra Alexandra).(10.12.2012)

  • kingik
    *

    V carském Rusku bylo možné úplně všechno. Všichni si tam říkali celým jménem, vykali si, ale neoslovovali se "soudruhu". Což je věčná škoda. Američtí imperialisté viděli v Anně Karenině v podstatě běhnu, ale netroufli si o tom natočit film. Což je věčná škoda, protože by ji mohla hrát třeba Megan Fox. Čekali, až na britských ostrovech dostanou téže nápad převést na plátno příběh a do roli Anny Kareniny obsadí anorektickou Keiru Knightley. Marně jsem čekal na konec filmu. Byl v nedohlednu. Klady: vykání a oslovování se ve filmu celým jménem, kožichy, jež se kostyméři inspirovali u Leoše Mareše. Zápory: celý film je jedna pitomina, Keira je dál anorektička a zešeredněla. 20%(9.2.2013)

  • - Alicia Vikander vyhrála cenu pro nejlepší herecký objev za roli princezny Kitty na Mezinárodním filmovém festivalu v Hamptonu v USA 2013. (ellegrey)

  • - Obrovský interiér divadelního jeviště byl vybudován na scéně C britských Shepperton Studios, tedy na té samé scéně, kde se natáčely válečné nemocniční záběry z Pokání (2007). Tři scény se odehrávají na skutečném jevišti, ostatní jsou umístěny různě v hledišti, v horních řadách, na chodbách nebo ve foyer. (Krissty)

  • - Do role Vronského tvůrci zvažovali také obsazení Roberta Pattinsona. (Hild)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace