Reklama

Reklama

Panenství

  • Rusko Děvstvěnnosť (více)

VOD (1)

Obsahy(1)

Poněkud drsný a šokující ruský dokument režiséra Vitalije Manského charakterizoval katalog mezinárodního filmového festivalu v Jihlavě roku 2009 následujícími slovy: "Tři mladé ženy, které mají žádoucí zboží na prodej - své panenství. Kristina, Karina a Katya si hledají cestu do světa slávy, popularity a peněz. Kristina jde na konkurz do reality show, Karina se chce stát Madonnou a Katya prostě jen hledá na internetu někoho, kdo nabídne nejlepší cenu za její panenství." Inu, dobrou zábavu vám u sledování tohoto pořadu přát rozhodně nebudeme... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (24)

farmnf 

všechny recenze uživatele

Odstrašující příklad jak se dokument dělat nemá. 60 minut sledujete žvanění hloupých rusek-žvaní ale totálně o hovnu, jejich inteligence není schopna většího. Pak vlastně nevidíte nic a pak zase žvaní, ale úplný blbosti. Asi proto jdou s panenstvím na trh. Hluchý místa na každým kroku. Příklad za všechny: Auto stojí 250, odečtu vám 70. A mohl by jste mi říct kolik to je? Nejsem silná na matiku. Takovou pannu bych nechtěl ani za stovku. ()

Hunt 

všechny recenze uživatele

velice špatně zpracovaný, nezáživný (až na pár výpovědí) dokument, ve kterém značnou část není vědět kdo je kdo, o co jde, režisér rozehrává rádoby hraný film s realnými postavami, vyčkává, nechává hluchá místa.... pokuď by se dokument sestříhal na 20min. tak by se to asi dalo - ale snímek o ruských "Vyvolených" je o ničem. ()

Reklama

Marze 

všechny recenze uživatele

Holky z Karagandy odjedou do Moskvy, ale ne na studie jak je zvykem, ale využívat své hezké tvářičky. V populační ekologii jsou dvě strategie. "Madona" , která si uchovává panenství jen pro jednoho samce, od nějž dostává občas velký dar. A "děvky", které mají samců hodně a od každého dostanou malý dáreček. Ve výsledku obdrží oba typy stejně. Tipněte si, jaký typ jsou hrdinky tohoto dokumentu. Jedna říká, že jako dítě vyrůstala za komunismu, to už se dneska nevidí. Ten dům prošpikovaný kamerami "na nepřátele" to je psycho. ()

Aelita 

všechny recenze uživatele

Dokument o obětech nebo spíše plodech konzumního soft power - moderních hodnot, mocenské a reklamní propagandy, nastoleného stylu života a systému v celku, bulváru a vrozené lidské povrchnosti i přírodního založení. Tří "hrdinky" naší doby - tři ruské dívky - Kaťa, Kristina a Karina - rozhodly se prodat své panenství. I dnes je to pořád "zboží". Ve filmu jsou také ukázky z pohovorů s uchazeči o účast v ruské variantě Vyvolených nebo BigBrother, kde lidé ve věku, kdy by ještě měli věřit v ideály, vyjmenovávají, co vše jsou ochotní udělat pro peníze. Ve své podstatě je to film-symbol duševní "deflorace" - "panenství" celé postmoderní společnosti na prodej. Ano, jak jednoduché je změnit vědomí lidí a posunout je tam, kde je systém chce mít - stačí na to jedna generace a možná ani to ne. Civilizace je systém a to, jak uvažují a žijí lidé, v obrovské míře záleží nejen na nich samotných, ale hlavně na nastaveních toho či onoho systému. Beze změny nastavení systému a jeho hodnot se život lidí zásadně nezmění. Ovšem člověk je tak konzervativní tvor, že zatím každý systém nakonec sklouzl k prvotním a těm jednodušším lidským potřebám a projevům. Proto nestačí ani změna systému, ale je nutná změna člověka samotného. ___ Režisér filmu - Vitalij Manskij (nar. 2.12.1963), vystudoval VGIK, obdržel více než 50 filmových cen a ocenění v Rusku a zahraničí. ___ Manskij: "Standardní otázka pro dokumentaristy zní - když hoří dům, co je zapotřebí dělat - hasit nebo točit? Na tuto otázku bez jakýchkoliv "ale" odpovídám, že točit !!! Jsem si jistý, že když natáčím silný film, zachraňuji tím stovky domů a životů." Na otázku - Jak jdou dohromady cynické nezasahování do děje a sympatie s lidmi, které dokumentarista natáčí, režisér odpovídá: "To je složitá otázka. Kvůli tomuto rozporu někteří velmi nadaní tvůrci opouštějí dokumentaristiku. Vysvětlují svůj odchod tím, že nejsou již schopní nést zodpovědnost za hrdiny svých filmů." ()

Teebo 

všechny recenze uživatele

Dokument o lidské hlouposti, o posedlosti slávou a penězi a o vyznávání zvrácených hodnot dnešní společnosti. Koupit si dnes můžete koupit opravdu cokoliv. Ráda bych propagovala svoje jméno, stala se tváří nějaké firmy, propagovala nějaký produkt, třeba v reklamě. Třeba bych prováděla defloraci lahví od Pepsi. Akorát nevím, jestli by to bylo možné, jestli je ta láhev dost dlouhá. Za takovouhle publicitu bych si řekla takových 3 miliony dolarů, a všichni by byli spokojení. ()

Galerie (1)

Reklama

Reklama