poster

7 dní hříchů

  • anglický

    7 days of sin

    (festivalový název)

Drama

Česko / Slovensko, 2012, 107 min

Komentáře uživatelů k filmu (181)

  • herr_carter
    *

    Tady si chtěl někdo hrát na poválečný film, bohužel mu z toho vyšel jenom nic neříkající guláš, který ve snaze udělat zajímavou zápletku vytvořil tak akorát.....guláš. Přitom prvních asi 15 minut vypadalo nadějně, pak už to šlo nenávratně do sraček..............moje hodnocení = 2 z 10.(26.9.2014)

  • Doudis19
    *

    Rozepisovat se o všech věcech které za nic nestály, ať už lacinost exteriérů, fádnost režie i kamery, nezajímavost děje, nesmyslně našroubované zápletky, neschopnost v chování postav nebo i roztomile odzbrojující snaha o vyloudějí slziček, by bylo stejnou ztrátou času jako sledování tohoto nesmírně nudného a kvalitativně až popudivého díla.(9.11.2012)

  • bourec
    **

    Tahle doba,a tohle prostředí byly vždycky vděčnou rekvizitou pro solidní filmy.Bohužel to co spoustu filmů podobnýho ražení zdobilo,tak tady není.Marný obsazení,ne úplně dotažená atmosféra tý doby,a navíc to chvílema ani příběh nemá.Prostě je vidět,že Chlumský je jen průměrnej rejža z tv.40%.(11.8.2013)

  • zette
    **

    Krasna kamera a jeste lepsi hudba Borise Urbanka, ktera je ozdobou celeho filmu. Jednotlive herecke vykony jsou na dlouhou diskuzi, podle me byl nejlepsi Mokos a Bondarcuk. Cely film ale nekompromisne tahne dolu scenar, stejne spatny jako Urbanova prvotina, zfilmovana Rencem, Na vlastni nebezpeci.(8.9.2013)

  • venison
    **

    Příběh by to byl dobrý a zajímavý, kdyby nebyl tak plochý, měl atmosféru a herci svým postavám vdechli více života.. Film je stavěn na spoustě chronologicky zachycených scén, které postrádají jakékoliv dialogy, natož aby měli hloubku.. Charaktery postav se zběsile mění, aby divák bádal, ale ten nebádá, pouze se hluboce nudí.. Drama bez dramatických scén.. Ondřej Vetchý je dobrý herec, ale takového ňoumíka by zahrál každý, takže jeho talent prakticky nevyužit.. Vica Kerekes tam byla pouze na koukání.. Annu Šiškovou jsem takhle nepřesvědčivě hrát snad nikdy neviděla.. Jediná opravdu zajímavá postava je týpek ztvárněný Jirkou Schmitzerem, ale ten to svými pár minutami opravdu nezachrání..(5.8.2013)

  • dr.fish
    ****

    Srovnávání s precizností Habermannova mlýna se asi nelze ubránit, ale netvrdil bych, že by šlo až o takový průšvih. Film drží pohromadě a Vetchý spolu s dalšími hvězdami ho zkušeně táhne do finále. Místy mi to trochu připomnělo Želary. Takže možná ne originální, ale rozhodně důležitý počin k tématu, ke kterému budeme všichni ještě hledat cestu a stanoviska. 80%(25.9.2013)

  • Nach
    ***

    Průměrný snímek s kvalitními herci. Tak bych charakterizoval 7 dní hříchů. Vcelku neoriginální zápletka je zde podána docela nezajímavou metodou skrze výborné herce. Ondřej Vetchý, Jiří Schmitzer, Igor Bareš. Ti všichni zde hrají na výbornou. Problém je v samotném scénáři, který tak kvalitní již není. Ve výsledku tedy tento Česko-Slovenský projekt musím hodnotit třemi hvězdami. A to jich dosáhl fakticky jen o fous. 60%(3.5.2015)

  • laik_60
    ***

    tak nejak divne spackaný scenár, a a nech sa na mňa vetchy nehnevá, ale na tak dramatickú rolu jednoducho nemá ksicht. JA som v nom furt videl futbalistu a nie za,miluvaneho horara :((4.5.2015)

  • Bobik9
    **

    Nic extra se nekonalo. Chvilku Vetchý a Kerekeš utíkají a chvilku zase ne. Nebylo to vyloženě špatné, ale příběhově nemastné/neslané. Čekal bych od podobného tématu větší emoce, větší nenávist. Trochu víc začernit ty záporáky a vyzdvihnout ty klaďasy. Dalo se z toho vytřískat víc.(24.5.2016)

  • carlos 2010
    **

    Sudety v nudnom opare.(4.9.2017)

  • Martin741
    **

    Reziser Joiri Chlumsky /Spunti na Vode/ nie je moc schopny reziser, skor len taky rutiner, ruky si moze kludne podat s Magnuskom a je len o level vyssie nez Karel Janak. Tuna natocil podpriemerny film - tematicky silny to jo, ale vyzdvihovat film len kvoli slusnej kamere a nadhernym exterierom sami prieci. Plane dialogy, odporne kulisy, slabe herecke vykony - to su hlavne atributy, ktore tahaju film do podpriemeru. Nie som vystudovany filmovy teoretik -elitar, namiesto filmovej teorie sa venujem hlavne filmarskej praxi. A filmovu teoriu som tu spomenul preto, lebo nerozumiem vystudovanym filmovym teoretikom - niekedy nadhodnotia take filmy, ze mi az rozum stoji. Pochopim u Velikanov -Lars Von Trier -- ale nepochopim nadhodnocovanie dalsich filmov /Holy Motors povedzme/. Fakt nieco pre vystudovane filmove teoretiky -elitary : nuda xmrti. 25 %(26.6.2018)

  • kocik1
    *

    Bývalas Ágnes jak mladý víno, při prvním polibku se každej zpil....., jenomže Agnes, tak mizernej scénář, ten tenhle film úplně potopil.(11.2.2018)

  • HonzaBez
    ****

    Docela mě překvapuje nízké hodnocení tohoto filmu. Téma, které tento film zpracovává je bolestné a silné. Je proto moc dobře, že takový film vznikl. Vůbec přitom nevadí, že jde po Habermannovu mlýnu o druhý podobný počin. Oba filmy zpracovávají toto téma trošku jinak a vzájemně se doplňují. Zatímco v Habermannově mlýnu se většina filmu věnuje popisu osudů lidí za války a na základě toho ukazuje na absurditu poválečného osudu mlynáře Habermanna, v tomto filmu se o osudech lidí za války dovídáme jen zprostředkovaně formou určitých náznaků O to více prostoru je zde věnováno vykreslení bolestné poválečné doby. To že se většina filmu točí kolem útěku Agnes a jejího muže je sice pravda, ale s ohledem na závěrečnou pointu filmu, tomu lze rozumnět. Člověku totiž dojde, proč byla Agnes zvláště pro jednu konkrétní postavu natolik nepohodlná, že potřeboval stůj co stůj zabránit jejímu setkání s manželem. Druhá věc je, že i přes trošku jednodušší scénář jsou ve filmu dosti silné momenty, velmi dobře vykreslující atmosféru tehdejší doby. A pak je zde ještě velmi zajímavá a tajemná postava Němce v podání Jiřího Smitzera, u nějž se od začátku ptáte, co je vlastně zač, že spolupracuje s členy revoluční gardy a když se to v závěru dozvíte, docela Vám to vyrazí dech. Dost jsem přemýšlel, zda dát filmu tři nebo čtyři hvězdičky, ale zvláště s ohledem na dobře vypointovaný závěr filmu dávám hvězdičky čtyři.(16.11.2012)

  • Johnny.ARN
    ***

    Napadlo ma, existuje ešte nejaký česko-slovensko-maďarský herec, ktorý sa vo filme nevyspal s Kerekeš???? Tak aký dobrý bol začiatok, tak taký zlý bol koniec. Ťažký film, ktorý som ja osobne asi nepochopil po prvom pozretí. Postavy majú svoju mytológiu, s ktorou nie sme úplne presne oboznámení a je problém pochopiť ich konanie. Najmä Schmitzer ma zmiatol totálne. Chlumský vie robiť s hercami, kamera bola taktiež výborná, atmosféra sa držala celý film, ale ten scenár. Neprirodzené dialógy, umelo rozťahané a nudné. Chcelo to možno trochu viac akcie na oživenie Čo sa týka hercov, tak Vica aj Ondrej skvelí. Tématika zaujímavá, výprava tiež, škoda zlého scenára. 3 z 5(14.9.2013)

  • zdenny
    ****

    Toto je faktické dvojče „Habbermannova mlýna“ s tím rozdílem, že tento film se mi líbil víc. Pro mě osobně ještě víc než ostatní filmy s tématikou odsunu sudetských Němců obnažuje nejen povahy jednotlivých postav, obnažuje také charakter českého národa jako celku. Tato národní faleš, bosáctví a kolaborace se ještě hlouběji umocnila ve čtyřicetiletém období komunismu a, bohužel, trvá dodnes. Co se oné doby týče, chápu, že Češi právem Němce nenáviděli. Ale myslím si (a věřím tomu), že největší kopáči do německých zadnic byli ti, kteří s nimi za války spolupracovali. Co se filmu týče, je to jedna velká honička po jesenických lesích – podobně jako v horrorech s tématikou lovení lidských obětí v lese. Jenže, pokud je divák dostatečně citlivý, zde se nejedná o samoúčelnost. Zde je dokonale vyobrazen totální zmar člověka, který nikdy nikomu nějak zvlášť neublížil. Jen přijal německé občanství proto, aby mohl dál žít a pracovat tam, kde to měl nejraději. Teď mě budou mít čeští rádoby vlastenci také za kolaboranta. Jenže titíž vlastenci si nasazovali červené pásky revoluční gardy, aby mohli vyrabovávat a poté vypalovat domy, znásilňovat ženy a ponižovat muže. Titíž na konci války udělali na samotném konci války tzv. pražské povstání. Ti, kteří jsou po bitvě nejvíc slyšet, zatímco v průběhu stejné bitvy byli zalezlí jako krysy. Velicí nacionalisté, kteří se dobrovolně vydali z německý rukou do rukou sovětských. Náš národ toto pohunkovství v sobě má hluboko zakořeněné a já nevidím šanci, že by se to někdy změnilo.(13.1.2014)

  • sator
    **

    Hezká krajina a slušný Bondarčuk...(22.8.2013)

  • Eleanor05
    *

    Strašně špatně natočené a téměř srovnatelně i zahrané. Jediní dva herci, kteří byli přirození, byli Igor Bareš a Jiří Schmitzer.(12.6.2015)

  • Gogen
    odpad!

    ...každý režisér by měl mít povinný profesní řidičák a za každý prohřešek body dolů ... po tomto filmu by se p.Chlumský musel hodně snažit, aby se nevybodoval ... chování postav je tak nesmyslné a účelné snímku, že mi z toho ještě teď běhá mráz po zádech ... atmosféra veškerá žádná, jediné co se snaží jakouž tvořit je hudba ... dialogy hloupé až stupidní ... a tak jediné co by stálo za povšimnutí je kamera, ovšem záběry na úly si raději prohlédnu v přírodopisném dokumentu ... a historická výpověď .... bez motivů, příčin a následků je prakticky nulová ... jediná motivace je lidská zkaženost ...(17.7.2013)

  • strelenaL
    **

    Trochu zamotaný scénář mi dělal problém. Čekala jsem od příběhu víc, protože události z českých dějin mě zajímají. Příběhy o skutečných událostí se točí hodně, akorát ne všechny vás zaujmou svým pojetím.(20.6.2014)

  • Georgex
    **

    Myšlenka dobrá, zpracování nikoliv. Problémem ani tak není to, že film působí hrozně lacině, jelikož chápu, že tvůrci museli mít velké problémy se získáváním financí, přestože téma poválečných Sudet by si pořádný a vysoko rozpočtový film zasloužilo. Zásadním problémem je to, že si tvůrci lépe nevyjasnili, v jakém žánru a zejména z jakého pohledu chtějí film natočit a nepřizpůsobili tomu lépe scénář. Takto to bohužel působí jako narychlo splácaný mišmaš, který chce odvyprávět vše, ale ve skutečnosti neřekne nic a tím pádem veškeré dramatické snažení tvůrců padá vniveč, čemuž nepřidávají ani nepřesvědčivé výkony všech zúčastněných herců, včetně Ondřeje Vetchého. Moje hodnocení 50%.(8.4.2016)

  • Pavlík
    ***

    29. 06. 2013 (169.); Sudety po 2. světové válce nebyly idylickou částí Československa(1.7.2013)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace