Reklama

Reklama

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (42)

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Český dokumentárny projekt "Moto(s)poušť aneb Moto cestou necestou" sa doposiaľ dočkal štyroch samostatných sérií (Maroko 2010, Turecko 2012, Kavkaz 2013, Južná Amerika 2015). Je to cestopisný dokument o motorkárskej výprave zopár známych tvárí z českého showbiznisu. Ja som si pozrel prvé dve série. Prvá výprava s názvom "Moto cestou necestou - Maroko 2010" ma zaujala predovšetkým preto, že jedným z členov tejto jazdy bol Lou Fanánek Hagen, textár a spevák pražskej pub punk rockovej hudobnej skupiny Tři Sestry. Ocenil som to dvoma hviezdičkami. Zhliadol som aj volné pokračovanie "Moto cestou necestou - Turecko 2012". To už bola akcia bez Fanánka. Nahradil ho herec Pavel Liška. Projektu to však nijak nepomohlo. Bola to rovnaká dvojhviezdičková nuda ako predchádzajúci moto trip z Maroka. Do ďalších sérií sa už nejdem púšťať. ** ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Poměrně netradiční spojení českých celebrit s terénními motorkami. Exotická krajina, písek až v nose, autentické postřehy. Vše ale poněkud jednotvárně vedeno. V pohodě by stačil jeden ucelený dokument z výpravy do marocké pouště,Turecka a na Kavkaz. Jenže koncept si tvůrci zvolili natahovat a roztahovat to celé až do pověstného úmoru. Ať i méně zasvěcený divák pozná, jaké je to vláčet se pouští na nevyzpytatelném stroji, mít v zádech ostré slunce a stále si držet dobrou náladu. Partička sestavená ze známých osobností v pohodě. Díky ní jsem u toho vydržel. Být na jejich místech profesionální jezdci a jejich povídání, ani bych o to nezavadil. Moto disciplínám nehovím. Noidovi a spol. patří dík, že mně alespoň na pár okamžiků přivedli k těm dvěma kolům a řvoucímu motoru. Pocítil jsem jejich úsilí, jejich dřinu a námahu, ale nic mně to nedalo. Dokument z jejich cesty je nezáživně až amatérsky sestřihán, divácky to neladí, touha pokračovat s partou v jejich cestě je takřka nulová. Ale vydržel jsem. Písek mně do kvartýru nezanesli, olej a benzín mně dál smrdí a můj nezájem o motorky pokračuje. Nesnesitelný dokument to přímo není. Nicneříkající (mně osobně) ale ano. 40% ()

Reklama

Peytl odpad!

všechny recenze uživatele

Vše bylo hrozné, šílené, trapné a nepochopitelně nezábavné, ale odhodlal jsem se poslat do piče až řadu tuto, vysílanou léta panny 2014, že je Liška šeredný dement není nutno dodávat, Réva bajker??? No, to mi poser záda. Každej buran z Dolní Kyselé Prdele prohánějící fichtla, je oproti těmto kretéNoidům Carlos Checa!!! Což mi připomíná, že v dalším díle by mohl vyrazit Honza Rossák, rodák z Urbína a devítinásobný vítěz videostopu. Co chtít od bývalé motocyklové velmoci, ve které dnes tlačí bajk moto GP taková nula bez koulí, jako je Asiat Kája Padája, asi už chci zemřít. ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

V programu jsem si přečetl "...o českých celebritách z míst, kam se normální člověk nedostane" a už se mi otvírala kudla v kapse. Když už teda dělíme lidi na plémě celebrit a normálních, řekněme si taky narovinu, že místa, na kterých se tlupa celebrit pohybuje, nikoho z nás normálních absolutně nezajímají. A to proto, že normální žijí obklopeni opravdovostí, zatímco celebrity si hopsají daleko vysoko ve svém celebritlandu a padajícími zlatými hovny akorát zasírají místa, kde by jinak bylo docela fajn. Jedna hvězda za to, že jsem dneska v práci stihnul oběd. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Sere*Brita a i mně jak říká kamarád :-). Nemám rád tohle slovo. Viděl jsem Kavkaz a bylo to celkem fajn, hlavně ty záběry na přírodu a silničky vedoucí v zářezu svahů vysokých hor. Pořad jako takový není nic originálního. Už před Liškou a spol. tu byl parádní MekŘehoř a spol. a i další . Celé to na mně trochu působí jako kopie a kalkul. prostě vejlet zadáčo co se ještě prodá jako ,,dokument''. Nejde tu totiž o žádné home video točené kamerou na helmě. Se serebritama tam jede nadupanej štáb se zázemím a kameramanem, který ty projíždějící stroje vždy musel točit a ty stroje vždy musely projíždět tak aby to na filmu vypadalo drsně, hezky a dobře... Tudíž nejsme u nějaké chlapské akcičky na motorkách v drsné divočině, kde když se něco podělá je to mazec, ale spíše u hraného dokumentu ve stylu Top Gearu. Na mojí svatou trojici J+J+H ale naše serebrity nebyly ani vtipné a vlastně ani moc nemluvily. Netvrdím, že si to serebrity celé poctivě neodjely a že je z toho nebolela záda a ,,spodky'' ale méně komerce je někdy více. Mám raději borce co se sbalí a bez sponzorů někam vyjedou, jsou tam jenom pro sebe a řeší spolu dobré i zlé bez toho že by se museli chlubit. * ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Václav Noid Bárta jel celou cestu v jednom tričku a vezl si veškeré potřebné vybavení na motocyklu. Nikdo netušil, že si do auta schoval obrovský lodní vak plný věcí a oblečení, který ale za celou dobu ani neotevřel. (TomasTT)
  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)
  • Martin Zounar dostal od členů výpravy kvůli oblečení, které nosil v závěru pořadu, přezdívku "Růžovka", což nenesl příliš dobře. Jako jediný účastník měl k dispozici sponzorské oblečení, kterým bylo vybavení na motorku a přilba. Ostatní účastníci měli své vlastní vybavení, ať už nové či starší. (TomasTT)

Reklama

Reklama