Nastala chyba při přehrávání videa.
  • slunicko2
    *

    Pohádka na draka...co na tom, že sněžného? 1) 34letému Petrovi Lněničkovi (poněkud obstarožní princ) i 35leté Jitce Švančarové (královna) to sluší. I hudba, vhodná ovšem spíše pro horor, se mi docela zamlouvá. Tím jsme vyčerpali klady. 2) Na nijaké herecké výkony zapomenete minutu po skončení promítání. Obvyklý nešvar našich pohádek - rozpor mezi scénářem vyžadovaným honosným prostředím a přeskromnou realizací s několika komparsisty bije do očí více, než bývá zvykem. 3) Vskutku strašné jsou pak neohrabané, za uši tahající chvílemi velmi hloupé dialogy.(26.12.2013)

  • Enšpígl
    ****

    Ještě než začnu komentář k pohádce musím zmínit jednu věc. Pohádka byla premiována 25.12. na ČT1, ještě před jejím uvedením však zde měla cca 9 hodnocení, po 30 minutách 16 hodnocení a po 45 minutách už 22, včetně prvních odpadů. Pak už jsem tomu nechtěl věnovat ani těch pár sekund a nerušil se od sledování od pohádky. Ostatně dvě krátká nakouknutí bohatě stačila a původně jsem se chtěl jen kouknout do zajímavostí na jakým zámku se pohádka natáčela. Vytáčí mně, když si zdejší kryplové dělají z csfd hajzl papír a de facto dělají i z nás ostatních uživatelů bandů pitomečků, doufám že Pomo, se s nima srát nebude a vykopne je. Čas hodnocení se jistě ukládá. Pokud jde o samotnou pohádku, tak ta je sice na můj pohádkový vkus celkem hodně emancipovaná, ale tohle století hold patří ženám, tak OK, konec konců hlavní věc, která se mně na pohádkách líbí je souboj dobra zla, láska a samozřejmě princezna a to jsem tady měl. Pohádka má vyvedenější z hlediska napětí a emocí hlavně druhou půlku. Mohl bych tady napsat i pár výtek (např propracovanější šermířský souboje ), je však otázkou zda děti tohle budou řešit, do dračího souboje se mohlo investovat možná o nějakou tu korunku víc, ale co už, to co od pohádky očekávám jsem dostal a jelikož je mě jasný že to tady Sněžný drak zase schytá ze všech stran, mé původní tři hvězdy podmínečně povyšuju na čtyři, když už mám tu ježižkovsky rozdavačnou náladu.(25.12.2013)

  • Tosim
    ***

    Když už se najde pohádka s netradičními, leč známými prvky (aktivní a sympatická princezna, princ se špatnými vlastnostmi, který má něco jako sebereflexivní chování, na televizní poměry vyvedený drak), zkazí ji nelogický závěr, který vyšumí do ztracena a v podstatě i čarodějnický prolog, který chtěl velmi propracovat. Nejlepší zprávou filmu je pak to, že Eugen Sokolovský ml. se v televizní tvorbě rozhodně nepotatil.(2.1.2014)

  • nash.
    **

    Většinou jsou pohádky o statečných princích či chasnících, kteří zachraňují princezny či jiné devčice, občas o statečných princeznách a děvčicách, které zachraňují prince či jiné chasníky. Poprvé jsem ovšem viděl pohádku, kde emancipovaná a odvážná princezna bojuje o sobeckého slabocha, který myslí jen na sebe a po celou pohádku především zklamává a zrazuje. Takoví v dávných pohádkách končili odvržení jako nevyhovující a princezny nehodní. Dnes je zřejmě takový nedostatek hrdinů, že musí vzít princezny zavděk i takovými opovrženíhodnými zmetky. Jinak klasické televizní řemeslo se standardizovaným scénářem i obvyklými hereckými manýrami, které je i přes některé nadějné dějové okamžiky násilně, nelogicky a uspěchaně zlomeno do tradičního pohádkového happyendu.(1.1.2016)

  • Adam Bernau
    *

    jsem chtěl napsat "na Zelenku ještě dobrý" a teď koukám, že máme mezi kurviči žánru vícero milovníků stejných prvků. Každopádně to moc dobrý není. Když už chci pohádku postavit na princově zbabělosti a jejím překonání a tvářit se u toho smrtelně vážně, musím si sakra dobře pohlídat kvalitu narace a propracování hlavních postav (viz komentář forsythia), jenže to bych musel být vypravěčem trochu jiné úrovně, než jsou seriálové telenovely pro dementní publikum. (Tento vypravěčský styl je patrný už z kýčovité hypertrofie motivu "svatba jedině z lásky", která dominuje celému úvodu). Od režiséra, který s dobrou myslí točí podle scénáře této kvality, pak nemůžeme ani čekat, že si třeba všimne, že Rašilov je v roli krále dokonalý nonsens.(20.8.2018)

  • - Petra Tenorová si vyzkoušela i dost nebezpečných situací včetně topení se v Dalešické přehradě. Tam štáb měl pro všechny případy připravených hned několik potápěčů, kteří ji schovaní pod loďkou jistili. (Cucina_Rc)

  • - Skok do propasti za Petru Tenorovou coby princeznu Lauru skočil profesionální kaskadér, jenž se převlékl za ženu a skok natočil místo ní. (Cucina_Rc)

  • - Ve scéně, kdy spadli princ Jan (Petr Lněnička) a princezna Laura (Petra Tenorová) do vody, herce potápěči tahali za nohy, aby opravdu vypadalo, že se topí. (Aknah)