Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tosim
    ***

    Když už se najde pohádka s netradičními, leč známými prvky (aktivní a sympatická princezna, princ se špatnými vlastnostmi, který má něco jako sebereflexivní chování, na televizní poměry vyvedený drak), zkazí ji nelogický závěr, který vyšumí do ztracena a v podstatě i čarodějnický prolog, který chtěl velmi propracovat. Nejlepší zprávou filmu je pak to, že Eugen Sokolovský ml. se v televizní tvorbě rozhodně nepotatil.(2.1.2014)

  • Roman.Ticka
    **

    Když to hodnotím z genderového pohledu, tak musím konstatovat, že časy s opravdu ryzími pohádkovými prvky jsou fakt ty tam. Bylo tady tolik estrogenu, až to bylo nemilé a prostě doby křehkých něžných princezen a čisté nehynoucí lásky jsou pryč. Ani stará česká klasika už nemá ve filmařině místo, takže krom obvyklých efektů se řeší sociální konflikty, kdo s koho a vůbec, ve výsledku mimo nesmyslů typu tonoucí se neplavce chytá aj., je princ nesympatický mamánek, nevyzrálý měkota a princezna zmateně těká od jedné lásky ke druhé, až sama neví čí je, natož koho si má vzít za jediného muže svého života. Ach jo, kam jsme to dopracovali.(26.12.2013)

  • kajas
    ***

    Tak ve výsledku nevím, jestli byla lepší Preissova italská kreace nebo tato spíše výpravnější a méně vtipná záležitost. Odvážná princezna působila sympaticky, princové, kteří vypadají starší než král, už nikoli. V příběhu se také najde docela hodně logických chyb, ale tak hlavně, že to všechno dobře dopadlo, že? :)(2.1.2014)

  • Enšpígl
    ****

    Ještě než začnu komentář k pohádce musím zmínit jednu věc. Pohádka byla premiována 25.12. na ČT1, ještě před jejím uvedením však zde měla cca 9 hodnocení, po 30 minutách 16 hodnocení a po 45 minutách už 22, včetně prvních odpadů. Pak už jsem tomu nechtěl věnovat ani těch pár sekund a nerušil se od sledování od pohádky. Ostatně dvě krátká nakouknutí bohatě stačila a původně jsem se chtěl jen kouknout do zajímavostí na jakým zámku se pohádka natáčela. Vytáčí mně, když si zdejší kryplové dělají z csfd hajzl papír a de facto dělají i z nás ostatních uživatelů bandů pitomečků, doufám že Pomo, se s nima srát nebude a vykopne je. Čas hodnocení se jistě ukládá. Pokud jde o samotnou pohádku, tak ta je sice na můj pohádkový vkus celkem hodně emancipovaná, ale tohle století hold patří ženám, tak OK, konec konců hlavní věc, která se mně na pohádkách líbí je souboj dobra zla, láska a samozřejmě princezna a to jsem tady měl. Pohádka má vyvedenější z hlediska napětí a emocí hlavně druhou půlku. Mohl bych tady napsat i pár výtek (např propracovanější šermířský souboje ), je však otázkou zda děti tohle budou řešit, do dračího souboje se mohlo investovat možná o nějakou tu korunku víc, ale co už, to co od pohádky očekávám jsem dostal a jelikož je mě jasný že to tady Sněžný drak zase schytá ze všech stran, mé původní tři hvězdy podmínečně povyšuju na čtyři, když už mám tu ježižkovsky rozdavačnou náladu.(25.12.2013)

  • hansel97
    **

    No, ve srovnání se včerejším Pravým rytířem, je tohle o kapku lepší, přestože hodně špatné. A na vině je opět jen a jen scénář, naprosto hloupý a nudný, kterému nepomáhají ani ne zrovna tragické triky a dobří herci. Rozhodně si ale nemyslím, že jsou pohádky České televize cíleně shazované, jen z většiny vážně špatné.(25.12.2016)

  • - Skok do propasti za Petru Tenorovou coby princeznu Lauru skočil profesionální kaskadér, jenž se převlékl za ženu a skok natočil místo ní. (Cucina_Rc)

  • - Petra Tenorová si vyzkoušela i dost nebezpečných situací včetně topení se v Dalešické přehradě. Tam štáb měl pro všechny případy připravených hned několik potápěčů, kteří ji schovaní pod loďkou jistili. (Cucina_Rc)

  • - Jitka Čvančarová byla v době natáčení těhotná. (M.B)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace