poster

Všechny moje lásky

  • Velká Británie

    High Fidelity

  • Slovensko

    Sex, dievčatá, čokoľvek

Romantický / Komedie / Drama / Hudební

Velká Británie / USA, 2000, 113 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • StanislachKo
    *****

    Okno do duše muža. (a navyše s miernou jazvičkou britského humoru, sympatickými postavami a perfektným soundtrackom). Tento film (spolu s knihou) sa v mnohom podielali na tvorbe mojej osobnosti a svetonázoru a našiel som mnoho pomenovaní na stavy, ktoré často vnútorne prežívam. Inak sa ale priznám, že objektívne tento film hodnotiť nedokážem...(11.9.2012)

  • venison
    **

    Už taková rádoby romantická přehudebnělá psedokomedie.. John Cusack je nijaký, v Hornbyovkách mi víc sedí Hugh Grant, který umí prodat svůj suchý smysl o humor a křečovitý smích.. Jacka Blacka mám ráda, ale tady je jako pěst na oko.. Celé je to takové ploché a nijaké.. Nevyplívá z celého příběhu žádná pointa, spíše se v tom člověk ztrácí.. Klasický případ, kdy nelze přenést kniha na plátno.. :-/ PS: Puštěno, protože jsem si vůbec nepamatovala o čem to je, ale myslím, že i tentokrát raději zapomenu..(14.7.2014)

  • pepo
    *****

    Všetky moje lásky alebo Sex, dievčatá a čokoľvek. Aj pod týmito dvomi názvami sa skrýva tento zabudnutý klenot tvorcu oscarovej Kráľovnej a Nebezpečných známostí. Rebríčkovaním všetkého možného posadnutý Rob (John Cusack) pracuje v obchode s LP platňami a je tesne po rozchode. Následkom toho sa rozhodne spraviť si Top 5 svojich bývalých priateliek a všetky postupne navštíviť, aby zistil prečo sa s ním rozišli. Adaptácia knihy Nicka Hornbyho je veľmi trefnou sondou do duše tridsiatnika, ktorý nevie, čo zo životom. Veľmi vtipný a miestami dosť horký film, ktorý by si zaslúžil omnoho viac pozornosti, akej sa mu dostáva. Minimálne kvôli skvelým hercom, medzi ktorými prvýkrát výraznejšie zažiaril Jack Black.(16.3.2016)

  • k212
    ****

    Film založený v podstatě na deklamovaném monologu hlavního hrdiny, kterým převážně komentuje všechny ex-přítelkyně a vyjadřuje svoje postoje a názory na ně, děj stojící z velké části na hudbě a věčné diskuzi o ní, rozhodně nepatří mezi přístupná dílka. Dle mého názoru je velmi těžké si najít k tomuto filmu cestičku, stejně jako k jemnému a netypickému humoru Nicka Hornbyho, jehož román byl předobrazem pro High fidelity. Někoho možná film nenadchne, protože pojednává o provařeném tématu, navíc je ona pomyslná cesta komplikována zvláštní formou (a ve chvíli, kdy začne hrdina mluvit do kamery, o to víc), nicméně po chvilce naslouchání (po hudební i slovní stránce - to zdůrazňuji), možná divák přijde na to, že se dívá na něco neobyčejně ojedinělého. Ale to jsem tak nějak zjistila až po tom, co doběhly závěrečné titulky. Možná je to tím, že mám ráda hudbu všeobecně, i přestože v tomto filmu jsem se víceméně nechytala, možná je to závěrem, který mi byl nadmíru sympatický a rozzářil mi obličej v úsměv. Možná...(21.1.2007)

  • Vančura
    ***

    Zhlédnuto bezprostředně po dočtení stejnojmenné literární předlohy Nicka Hornbyho. Stupidní český titul filmu i knihy mimochodem postrádá vtipnost dvojsmyslu ukrytého v původním názvu "High Fidelity". Hornbyho kniha je zábavné a nápadité čtení, kterému nechybí vtip ani dobře odpozorované postřehy ze života třicátníků a jejich milostných vztahů. Je to text, u něhož jsem ocenil jeho literární styl, akcentující duševní život hlavní postavy a vypravěče v jednom, a jeho kontakt se čtenářem, s nímž udržuje intenzivní pouto neustálým proudem řečnických otázek (a dalšími oblíbenými triky). Frearsův film mě naopak nijak zvlášť nenadchnul - vadilo mi herecké obsazení (a nezachránila to ani má oblíbená Catherine Zeta-Jones, která se zde stejně jen mihne v pár záběrech v maličké roli jedné z Robových ex) i přílišné lpění na zachování narativní formy knížky - film lze považovat za skoro až otrockou adaptaci předlohy, a tím pádem v podstatě zbytečnou podívanou, protože neobsahuje nic, co by nebylo v knize - naopak z pochopitelných důvodů postrádá komplexitu Hornbyho románu, včetně řady zábavných introspektivních pasáží hlavní postavy, vyprávěných v ich-formě. Pokud člověk četl knihu, nemá podle mě důvod pouštět si i film - pokud se tedy nechce vystavit zklamání z konfrontace s knižními hrdiny v podání nesympatických herců, tak jako v mém případě. Film podle mě moc neobstojí ani jako samostatný zástupce žánru romantické komedie - není zde nic, co bychom neviděli stokrát jinde, a pokud chováte tento typ filmů v oblibě, snadno najdete výrazně lepší kousky. Mimochodem na celé knize i filmu mě nejvíc zaujala myšlenka obvolávat své ex, aby na nich člověk vyzvídal, v čem udělal kdysi chybu - tohle fakt někdo dělá, nebo jsem jediný, koho děsí představa, že mu po 15 letech zavolá jeho ex s otázkou, proč to tehdy nevyšlo? Myslím, že tohle je ten typ filmů, který notně přiživuje stereotypy a životní sebepojetí určité generace tím, jak vám předhazuje, jak byste měli nebo neměli žít, a to mu osobně nemohu odpustit. Když nad tím nad přemýšlím, je mi tenhle film skoro až protivný - jestliže mi Hornbyho vypravěčský styl přijde velkorysý a velkomyslný k nedokonalosti postav jeho literárního světa, film je jen nefunkčním pokusem převést totéž na plátno, kde to však skřípe a hlavně vyzní o dost jinak - ale to by bylo na dýl.(16.12.2012)

  • - Toto je už osmý film, ve kterém si společně zahráli sourozenci John Cusack a Joan Cusack. (HappyTez)

  • - Práva na knihu "High Fidelity" Nicka Hornbyho byla zakoupena za půl milionu dollarů, pod podmínkou, že režisérem filmu bude Mike Newell. (D3VIL)

  • - Mezi původní knihou a její filmovou podobou je několik rozdílů. V knize například Rob (John Cusack) a Barry (Jack Black) diskutují o filmu Gauneři (1992), ve filmu je to Smrtelné zlo 2 (1987). (ThinkGeek)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace