Reklama

Reklama

Původně se měli zúčastnit hudebního festivalu v nedalekém lese. Ale na scéně se objevil krvelačný záhadný tvor... Dějištěm filmu je Deadwood, malé městečko v Jižní Dakotě nedaleko slavného Mount Rushmore. Místní DJ Harley Henderson se mu rozhodl vdechnout nový život, a proto se snaží o zorganizování retro festivalu, který by navštívili lidé ze širokého okolí. Aby měli kde pozvaní hosté účinkovat, musí postavit obrovské jeviště, kterému má za oběť padnout nedaleký les. Enter Simon, environmentální aktivista a bývalý hudební producent v jedné osobě, se však na to nehodlá dívat se založenýma rukama a postaví se do tvrdé opozice vůči Henderson. Brzy však musí nechat spory stranou, protože na scéně se objeví bytost sice bez zájmu o nejvýznamnější místní hudební událost posledního století, ale o to s větším zájmem o samotné aktéry akce. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (61)

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

V malom horskom mestečku Deadwood v Južnej Dakote sa chystá veľký rockový festival. Kvôli tejto akcii chce jej usporiadateľ vyrúbať časť miestneho lesa. Na odpor sa mu postaví niekoľko ekologických aktivistov. Do ich sporu sa však pripletie obrovský, krvilačný, monštrózny snežný muž. Uf, to teda bola poriadna sprostosť. Primitívny scenár, otrasní herci, lacné filmové triky a úbohá réžia. Americký televízny film "Prízrak z lesa strachu" patrí medzi takmer nepozerateľné nízkorozpočtové braky. Bigshit. * ()

Phobia 

všechny recenze uživatele

Posledních 5 dní prožívám zajímavé období střevní chřipky či jakési podobné sračkonely, proto naprosto přesně vím, kde tvůrci tohoto (ehm) filmu nalezli inspiraci. Opravdu děsivý horor. Nemůžu se však rozhodnout, zda byl nejděsivější (ehm) scénář plný humorných scén a nejapných dialogů, (ne)herecké (ehm) výkony, nebo pičítačový Donkey Kong a další vizuální (ehm) efekty. Div jsem se smíchy neposrala... no... párkrát jo, přiznávám. Možná ochotnická komediálnost Bigfucka, vlastně Bigfoota, byla zcela záměrná a já to prostě nepostřehla, ale pochopte, bolí mě břicho a prdel, mám teď se smyslem pro humor trochu problém. Tohle mělo zůstat v oné žumpě, odkud se to vynořilo. Přesto dávám 10% za fakt, že jsem chvílemi úžasem zapomínala na svá mrzká střeva. ()

Reklama

Peytl

všechny recenze uživatele

Juchachachááá a ještě hehe a chicht... prsk, ty krávo, naprosto upřímně bez kouska ironie, to byla hlína, jestli si na tohle vzpomenu zejtra za volantem, stihnu bejt v poledních zprávách na tv NOHA, jak letím po dálnici v protisměru k Neumětelům. Kdo by to byl řekl, že byl už před dvěma roky Macura v zahraničí tak populární... protože se zde nedá udělit dvanáct hvězd, pak na hovnocení demonstrativně seru jak Big Fůt. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Spojení nechvalně známých společností Asylum a SyFy neznamenalo nic jiného, než že nás čeká další céčková podívaná určená jen pro opravdu otrlé jedince. Už jsem od nich viděl hodně bizarních produktů, ale tento řadím mezi ty nejméně poživatelné. Většinou se snažím na céčkových filmech najít i nějaké to pozitivum, ale tady to bylo téměř nemožné. Po krk zabořený v těch nejsmradlavějších sračkách bych tentokrát dokázal vyzdvihnout snad jen přítomnost zpěváka Alice Cooper a jeho krátké působení v tomto paskvilu. On jediný totiž snese přísnější metr, vše ostatní byla vyložená katastrofa. Nevím, odkud Asylum vyhrabalo tým, který měl na starosti vizuální a speciální efekty, ale zřejmě se byli před natáčením podívat na pracovní úřad a po cestě posbírali ještě několik pochybných existencí přímo na ulici, které obsadili do tohoto paskvilu coby „herce“. CGI efekty (zvláště pak ty nejlacinější) jsou vždy největším zlem u podobných filmů s mrzkým rozpočtem. Většinou se tak vždy snažím ocenit alespoň pěknou přírodu, kde se natáčelo, jenže v tomto případě jsem tvrdě narazil i zde. Na digitální monstra, vrtulníky a cákance krve jsem si už zvykl, ale tady bylo digitální snad úplně všechno (voda, stromy a dokonce i lidi). Zvláště pak při scénách kdy Bigfoot zabíjel, jsem se musel chytat za hlavu asi nejvíce. Jeho směšné zadupávání obětí či uhryzávání hlav vypadalo naprosto nereálně a navíc se neustále opakovalo. O pořádnou hororovou atmosféru tu tak divák nezavadí ani omylem, ale to je vám asi už jasné. Občas sice dojde na několik humorných situací, ale ani ty vám nějak závratně nezlepší jinak značně pokleslou náladu. 10% ()

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

( POZOR !! OBSAHUJE SPOILERY !! ) "Uděláme z něj atrakci !! Jen potřebuju menší sumu peněz jako zálohu.." - "Zítra můžu převést ten zimní fond hasičů.. Jsou to dobrovolníci, nebude jim to chybět !!" ;) Těšil jsem se na jeden z nejnovějších asyláckých (s)hitů a musím říct, že neznat rok vzniku, považoval bych především dík těm nejodpudivějším a nejtrapnějším CGI trikům, které jsem kdy vůbec viděl, díky nimž tohle céčko z poloviny připomíná animaci z nějaké starší videohry, Přízrak z lesa strachu za přinejmenším o patnáct let starší kousek !! Bruce Davison, kdysi velmi dobrý herec se Zlatým glóbem na krbové římse, se rozhodl stát režisérem, asi hazardér s vlastní hrdostí, nebo co, a v této pozici po pár epizodách sitcomu Harry a Hendersonovi, de facto jakémusi klonu kultovního Alfa, k němuž se posléze ještě vrátím a v němž si zahrál jednu z hlavních rolí, taťku Hendersona, a jedné bezvýznamné televizce nepohrdnul vábením studia Asylum k natočení vlastního blábolu !! Zřejmě ho jeho milovaný a již zmiňovaný seriál Harry and Hendersons, v němž jedna americká rodinka vlastní dost netypického mazlíčka, totiž sněžného muže, inspiroval natolik, že si ten ústřední charakter vypůjčil do svého nového filmu, ačkoliv nutno přiznat, že ten sitcomový fešák Harry vypadá vedle tady té animované zrůdy jako George Clooney vedle Freddyho Kruegera, když navíc dost dobře nechápu, proč zde sněžného muže obdařili vizáží spíš King Konga !! To pak totiž všichni jednoduše vypadají před divákem jako naprostá banda retardů, která si plete pojmy, a tohle já prostě nikomu neodpustím, asylákům o to míň.. V podobných snímcích můžete vídat buď začínající herce, mezi nimiž se nezřídka objeví nějaký talent, který se pak na účast v takovém filmu snaží honem rychle zapomenout, nebo herce zlehka odkecané, kteří pak vzájemně soutěží o to, kdo se objeví ve větší žumpě, aby se na sklonku kariéry co nejokázaleji znemožnil, a nutno dodat, že Bigfoot nabízí pouze herce z té druhé skupinky vedle dřeváků úplných, což nejlépe dokazují dva za velkou louží dost televizně profláknuté ksichty, Danny Bonaduce a Barry Williams, kteří si zde zahráli dva bývalé kámoše z kapely, co spolu hráli po koncertech, no, doufám, že snad ti dva hráli líp na kytary, než se nadobro rozhádali, než jejich herečtí představitelé, a následně si vzájemně spali se svými matkami..;) Obvyklá scénáristická naivita a sračkovitost, to se zase jednou duo Brian Brinkman a Micho Rutare vycajchnovalo, která činí příběh, tady ho lze i příběhem kupodivu nazvat, ve své bizarní podobě tak směšným, že se syfácký divák prostě dokonale baví, zde poněkud pokulhává dík až neobvyklým zhovadilostem.. Ostatně už jste někdy slyšeli, že by šerifka z vidlákova velela speciální vojenské jednotce ?? ;) To mě poser !! ;) O co tu vlastně tak v kostce jde ?? V Deadwoodu s Mount Rushmore za zády, tak oni tu nakonec figurují prezidenti dokonce čtyři, když už se tu teda nevolá Obamovi, což lze označit za další společný rys asyláckých filmů, se má uskutečnit hudební festival, jehož návštěvníci končí dost bezhlavě, ono se tohle monstrum totiž omezuje buď na ukusování hlav nebo prosté zašlapování lidí, bohužel s naprostou absencí krve, když se je vydá ochutnat ten kolosálně průserový, co se týká CGI, Bigfoot alias King Kong, kterého následně bude chtít na jedné straně zachránit aktivista Simon Quint Barryho Williamse se svými, těžko říct, zda zletilými spoluaktivistkami, a na straně druhé půlka města ruku v ruce s vojáky a v čele s hlavním záporákem Harleyem Andersonem Dannyaho Bonaduceho jakýmkoliv způsobem uspat nadobro !! Nebudu prozrazovat, jak to celé dopadne, nicméně oba dva dostanou pomník !! ;) Přiznávám, že jsem se většinu stopáže královsky bavil, především stupiditou šerifky, kterou by líp než Sherilyn Fenn zvládla snad i její policejní čepice, a spoustou dialogů tak hloupých, až se málem pomočíte.. A tak mě opravdu mrzí jen ta i na Asylum odpudivá triková stránka, zhovadilý soundtrack Chrise Ridenhoura a fakt, že si teď díky tomuhle kousku půlka Ameriky nebude jistá rozdílem mezi Sněžným mužem a King Kongem, protože jinak se jedná o velmi podařený snímeček, samozřejmě v rámci subžánru, s překvapivě výbornou kamerou Alexandra Yellena, jako z toho jsem fakt jelen, a zasněženým pozadím jako bonusem navíc !! Tohle si totiž nesmíte nechat ujít i navzdory faktu, že objektivně se jedná o vůbec nejhorší film s motivem Bigfoota v historii lidstva, ostatně kdy se vám zase znovu poštěstí koukat jak Bigfoot hraje fotbal (s) Alicem Cooperem ?? ;) ()

Galerie (14)

Reklama

Reklama