poster

Assassin’s Creed

  • Velká Británie

    Assassin's Creed

  • Francie

    Assassin's Creed

  • Hong Kong

    刺客教條

  • USA

    Assassin's Creed

  • Tchaj-wan

    刺客教條

  • Austrálie

    Assassin's Creed

  • Nový Zéland

    Assassin's Creed

Fantasy / Sci-Fi / Dobrodružný / Akční

Velká Británie / Francie / Hong Kong / USA / Tchaj-wan / Malta, 2016, 115 min

Komentáře uživatelů k filmu (880)

  • verbal
    ****

    Ale copak to? Spratkům a nezaměstnaným, co celé dny honí se smrtí v očích a džojstykem v ruce čuráky po střechách středověkého Španělska, místo aby dělali něco užitečného, filmík nefuní? Prý hloupí, jednoduchí, s debylňým scénářem a vůbec sem nemněl chuť sahat si v kyně na šulínka jako přy smažeňí v pokojýčku, jo? No toto! Od někoho, kdo tu nadšeně pětkuje stupidní až vyrachtané, digitálně přebordelizované omalovánkové trampoty kýčovitých buzerantů v elasťácích, potírajících furt dokola jednu a tu samou zlou mluvící hlavu z planety Hloupý pičus v souhvězdí Velkého retarda, to znělo jako kulantní doporučení. A taky, že bylo! Kraťák se sice místy urputně snažil točit Megbet ryloudyt, a to včetně Míši Bednáře a Mařenky Kotlářové v hlavních rolích, naštěstí však smlouva stadfordského tlučhuby a nudila s Ubij-softem vypršela už v roce 1616, takže dvojku už zaplaťsatan nevyblil, čili je z toho přeqapivě zábavný, vizuálně naprosto podmanivý a skvěle zahraný sci-fi heterospektákl s koulema, jaký může nestíhat pouze někdo s pokrevně spřízněnými rodiči a vysokoškolským titulem ze zevlování u monitoru. Docela by se mi líbilo, kdyby tenhle graficky mazlivý Justýn jednou dostal sto míčů i na hraní s nějakým brutálně hnusným erkovým scénářem výhradně o středověkém vybíjení Templářů, Katarské vzpouře, nebo s čímkoliv od Cornwella o Stoleté válce. P.S.: Zvláštní cenu, kopačku do koulí od Olgy Walló, získává ten úžasný polyglokot, co přetitulkoval „krýd“ jako „přesvědčení“. Bravo! Doufám, že to bude hodně bolet.(4.1.2017)

  • BoPo
    *

    Strašne som sa nudil. Prečo Fassbender a Marion Cotillard išli do projektu, ktorý kvalitou scenára je na úrovni filmu Street Fighter: Poslední boj? Nikdy som Assassin’s Creed nehral, takže som nemal prehnané očakávania, ale toto nemohlo potešiť ani závislých hráčov. A ten záver? Čo do pič*? Komiks v rámci filmového sveta prešiel revolúciou aj evolúciou a dnes je tam kde je. Počítačové hry musia ešte len nájsť svojich Nolanov a spol.(30.3.2017)

  • Lucasion
    *

    Nejambicióznější herní film? Film, který širokému publiku ukáže videohry z jiné stránky? Nejdražší herní snímek? No to potěš koště. Těžko byste hledali loni nudnější a sterilnější film. Příběh je tak neuvěřitelně prázdný a charaktery sterilní, že mi přijde, že to snad točili bez scénáře. Hry jsem hrál, takže z předpojatosti to nebude. První trilogii mám za sebou a i několik dílů na handheldech. Série mě nikdy moc nechytla. Kromě vizuálu a několika momentů mi taky přišla uvnitř prázdnější. Možná proto nemám brýle fanboye. Přesto se z filmového pojetí mohlo vyvinout něco mnohem plodnějšího. V 15.století strávíme doslova několik minut. I když jsou scény akce chaotické, tak přesto patří k tomu lepšímu z filmu. Dějová linka z přítomnosti postrádá jakýkoliv spád. Finále je pak zhola zbytečné. O nelogických věcech a zabezpečení instituce psát nebudu, napsal to skoro každý pode mnou. Ačkoliv bych v normální situaci Fassbendera a jeho herectví chválil (stačí se podívat na moje starší komentáře). Tak tady mohu prohlásit, že jeho charisma definitivně vyprchalo. Na to, že byl film neuvěřitelně propagován a já neměl jakékoliv očekávání. Tak přesto bych si myslel, že mě bude bavit aspoň nějak (nebo něčím). Takhle nebavil od začátku do konce. (20 %)(24.5.2017)

  • maseer2
    ***

    zdaleka ne takový propadák, jaký jsem na základě spousty ohlasů očekával.. je to sice celé vystavěné na hodně pochybné (resp. vyloženě směšné) zápletce ohledně jakéhosi debilního jablka a konec vyzní dost do ztracena, jinak má ale celý film slušný spád, hodně zajímavou atmosféru a především výbornou akci, takže z mé strany nakonec v podstatě spokojenost a ke 4* chybí jen malinko..(6.1.2017)

  • honajz
    *

    Hrou jsem nepolíben, takže absolutně netuším, jak by mohl mít nějakou moc v 15. století řád templářů, který byl zrušen o necelá dvě století před tím. Torquemada byl dominikán, ne templář atp. Zápletka prostinká jak večerníček, triky nic moc, akce nijaká, kamera zmatená. Taky mě překvapuje, jaký je pokaždé v tom Španělsku 15. století smog. Jinak dobrá myšlenka, že ovládat lidi je možné i přes konzumní způsob života. Jinak ve chvíli, kdy jsem doufal, že se film konečně rozjede, přišly 15minutové závěrečné titulky. Děj je nulový, hloupý, uměle udržovaný v jakémsi napětí hudbou, kamerou, tmavomodrým pojetím a skoro šeptanými replikami. Akce mne nijak moc nezaujala a časování nebo temporytmus tady neexistuje. A Marion vypadá jako krabice s bazedovkou, sorry. Jo, a mimochodem - když asasín běží v minulosti kilometr rovně po střechách, jak to, že v Animu neprorazí zdi, aby ten kilometr taky uběhl?(17.4.2017)

  • malylada
    ***

    Hledání jablka svobodné mysli je docela banální záležitost a to nejlepší, z čeho mohl film nejvíce těžit, je ve scénách minimum. Mluvím o tom, že akce z období inkvizice je využito málo a vesměs je to doplnění filmu akcí, která není až tak TOP. Dobře se na to kouká, ale nic, co by neviděl například v Princ z Persie. Zápletka je stejně debilní jako například v Resident Evilu, ale ten se aspoň nesnaží z filmu dělat něco víc, než na co má. Bohužel to celé směřuje k předem jasnému finále, které je diváka nijak neohromí a zcela zbytečně nechává otevřená vrátka pro pokračování. Hercům není asi moc co vyčítat, neboť scénář opravdu nefunguje. Já byl k filmu skeptický celou dobu a průměr jsem dostal......5/10(29.12.2016)

  • Avalon820
    **

    Hádám, že kdyby Inferno bylo akční film, vypadalo by zhruba takhle… Jak ale uchopit Assassin’s Creed? Že to byla po stránce příběhu řádná pytlovina, nelze filmu vyčítat, nic jiného zřejmě očekávat ani nešlo. Ale co ty šablonovité postavy s uširvoucími dialogy? Co ty toporné akční scény s věčnými prostřihy na absolutně nezajímavý Animus? A proč proboha trvala celá ta eskapáda téměř dvě hodiny? Nedovedu si to vysvětlit, stejně jako přítomnost tolika hereckých es. Jednu z mála věcí, co se ale musí tvůrcům přiznat, je decentní způsob, jakým se vypořádali se skokem důvěry, který v traileru působil přinejmenším podivně… I když vzhledem k celkovému výsledku je to jen malá náplast.(14.3.2017)

  • mm13
    ***

    No nepredali to. Tá ich hra, ako ju podávajú, je krajne nepresvedčivá a nedivím sa ani odpadom!, pretože na diváka bez hlbšej znalosti predlohy to musí chvíľami pôsobiť infantilne až smiešne. Pôvod či obrovská (ničivá!) moc "jablka" napríklad nie sú vysvetlené vôbec, urobili z toho dobre nie MacGuffin. Začali skrátka kdesi od prostriedka, všetko ostatné potom samozrejme ide nanivoč; kaskadéri, španielsky jazyk, šero, prach a špina, snaha sprostredkovať nejakú tu všeobecne platnú ideu a koniec koncov tiež plejáda prvotriednych hercov. Film je v prvom rade mágia, tento ju nemá, ani čo by sa jej za necht vošlo. (P.S.: A prečo prepli do módu bez krvi, tomu už vôbec nerozumiem... templári sú diabli a asasíni vrahovia, vážení, nie cínoví vojačikovia).(1.1.2017)

  • Baxt
    **

    Assassin’s Creed, pronásledován odkazem brutální, ale uhlazené herní série, zaujímá k etice násilí účelově sebereflexivní postoj. Násilná cesta zde není samozřejmostí, musí se nad ní kvůli minulosti hlavní postavy Cala kontemplovat. Jeho minulost, v níž jeho matka zemřela násilnou smrtí, a on sám v dospělosti zabil, se mu připomíná při napojení na Animus. Svým způsobem se v kůži asasína dozvídá, že je v něm násilí zakořeněno přímo rodově. Po mnoha zabitích v Animu přichází dějový zvrat, v němž Cal dostane příležitost pohlédnout na násilí jako na vysvobozující čin. Následně se sám se sebou usmíří a vezme svůj život do vlastních rukou. Film ovšem téma nijak neprohlubuje a uvědomělostí přemýšlivost končí. Není také zrovna obvyklé, aby pevně motivovaný a rozhodnutý protagonista nastoupil až v samém vyvrcholení vyprávění. Cal je dlouhou dobu – na současný hollywoodský blockbuster skutečně dlouho – velmi pasivní figura manipulovaná zájmy vyšší moci. Nedostává tím ani možnost být definován svým jednáním. Je to mdlý hrdina pro všechny a pro nikoho. ___ Během filmu vstoupíme do Animu celkem třikrát. Povaha těchto pasáží je čistě akční. Ve dvou případech jde o získání MacGuffinu, jednou o útěk před nepřátelskými templáři. Válka tedy dostává ráz spektakulárního katalogu skákání a bodání. Pro soudržné vyprávění je však škodlivější, že se musíme vždy smířit jen s kratičkou expozicí a ve dvou prvních případech akční exkurze končí rázným utnutím a návratem do přítomnosti. Kurzel je při režírování akčních scén nováček, ale jeho pojetí bojů a parkouru nelze zcela zatratit, když probouzí z letargie dlouhých dialogových scén, ale přehlednosti za rychlého stříhání není učiněno za dost. Záběry spojuje hlavně rytmická hudba druhého Kurzela. :-) ___ V těch několika pozitivních ohlasech na Assassin’s Creed občas zaznívá názor, že disfunkčnost vyprávění, nejasné motivace postav a jistá nejednoznačnost jsou ve skutečnosti vědomým vkladem uměleckého režiséra. Je lehké takto popsat „umělecký film“ jen na základě odchylek od klasického filmu. Dívat se na všechna selhání v moři jinak stoprocentně přijatých pravidel tradičního vyprávění jako na autorovu vizi, se mi zdá dost podivný. Assassin’s Creed neposkytuje dostatek důkazů, že je vědomě anti-hollywoodský blockbuster. Naopak se nabízí mnoho argumentů, proč jde o obyčejné slepé střevo skoro stoletím prověřeného systému.(29.12.2016)

  • Seabeast
    ***

    Nikdy jsem herní zpracování nehrál, pouze spatřil. To bylo samé Assassin’s Creed sem, Assassin’s Creed tam a jen jsem to měl spojené s Asasínama, jak hopsají z baráku na barák, sem tam někoho kuchnou a tak. Takže si zkrátka představte, že jako totální neználek předlohy jdete do kina a čekáte, že vás jako laika něčím film přesvědčí. Pěkný houby, zase jen další pozlátkové "cosi", které vás vizuálem bombarduje v každé scéně a po odchodu z kinosálu vás napadne jen "hm". Vážně se přiznávám, že nevím co bych zkrátka vyzdvihl nebo vytkl. Takže je jasné, že tenhle komentář je pěkně o ničem, ale to mi právě připadal Assassin’s Creed taky! Aha, takže je vlastně vše v pořádku. Na závěr bych to chtěl jen hezky shrnout slovy znalého: "A vy pane ministerský předsedo jste kráva!".(2.3.2017)

  • Frajer42
    ***

    Kdybych všechen čas, který jsem věnoval stejnojmenné hře věnoval například hledání léku na rakovinu, tak má dnes toto onemocnění hladší průběh než rýmička u mužů. Co já se naběhal po střechách starověkých měst, kolik úkladných vraž jsem spáchal a kolik vynikajících soubojů absolvoval. Tato hra patří v mých očích k naprosté špičce. Dodnes si pamatuji, jak jsem náhodou narazil na první díl, kdy hra ještě nebyla ani trošku medializovaná a byl jsem zcela okouzlen. Jediné, co mě dokázalo po hodinách hraní malinko rozčílit, bylo to, když jste se, zpravidla v nejnapínavější okamžik, probudili na křesle do současnosti a řešil tam všemožné píčoviny, které se svojí zajímavostí absolutně nemohly rovnat starověkému světu. V tomhle vidím i hlavní nedostatek tohoto snímku. Soustředí se na politicko-náboženské píčoviny. Postavy vedou neskutečně nudné dialogy, které dokonce neodkrývají ani žádné nové světlo na scéně. To vše na úkor akce, která když je, tak je kvalitní, jen ji je prostě málo. Navíc mě na ní iritovaly ty neustále se prolínající záběry na Fassbendera bojujícího s prázdnem. Na příběhu jsou zase velmi iritující neustále skoky mezi několika časovými rovinami, z nichž byla samozřejmě nejzajímavější ta z minulosti. Dost dobře nechápu, co tvůrce vedlo k tomu nešťastnému rozhodnutí, že se odtrhnou od hrami osvědčeného konceptu a do minulosti zasadí jen malý zlomek děje. Dost mě zklamala i Marion Cotillard, kterou zde nastajlovali jako zrůdu a obsadili ji, snad jen z marketingových důvodů, do role, kam absolutně nezapadala. Brutálně jsme se na tento film se spolusledovatelkou těšili. Ona zařadila k nohavičkám assasínskou mikinu a já byl po celou stopáž připraven vytáhnout skrytou čepel. Značné zklamání prznící hře jméno. Pokud bych tento snímek viděl před hraním hry, tak by mě teda rozhodně nenavnadil.(18.3.2017)

  • ConanVJ
    ****

    Celkem zajímavé pojetí příběhu, inspirovaného herní sérií. Příběh je pěkný, i když místy zmatený. Možná že to bude lepší po dalším shlédnutí. Obsazení se mi hodně líbilo a hlavní role je perfektně vybraná. Efekty jsou také na špičkové úrovni. Co mě docela zamrzelo, že je příběh veden spíš do dnešní doby a té historické jsem čekal o dost víc. I hudba mě docela zklamala. Akce je zde celkem dost a líbila se mi. I když film není podle mé představy, tak jsem se u něj nenudil a celkem sem si ho užil. Dávám 79% :)(7.5.2017)

  • schizmo
    **

    Sterilní příběh odnikud nikam. Tak to dopadá, když se točí podle hry...(25.12.2017)

  • JohnCZ
    **

    Série Assassin's Creed patřila po dlouhou dobu mezi mé nejmilejší hry vůbec. Jenže s dokončením příběhu Ezia jakoby Ubisoftu skončila jejich tvůrčí vize. Trojka už byla při nejlepším průměrná a čtvrtý díl už neměl s assassiny skoro nic společného. Přesto jsem se na filmové zpracování těšil a to především z důvodu, že hodně těží z mnohými nenáviděné sci-fi linky, kterou jsem snad i jako jeden z mála měl opravdu upřímně rád a zajímala mě. Filmový Assassin's Creed je ale především dějově naprosto nevyužitý. Po herecké i vizuální stránce nemám prakticky co vytknout. Přelety kamery nad současnými i dobovými městy jsou skvělé, CGI je TOP, veškerá choreografie soubojů rovněž stojí za to. Honička přes město hezky po vzoru herní série je supr a nechybí ani klasický "leap of faith". Film ale selhává po stránce scénáře. Sesmolit takhle přímočarý a nezajímavý děj je prostě fail jak prase. Navíc veškeré změny vůči předloze provedené ve filmu jsou spíš k horšímu - vždyť ani ten Animus pořádně nedává smysl.(10.3.2017)

  • Dale
    **

    Téma ovládnutia slobodnej vôle človeka ale aj vyliečenie násilia je zaujímavá, no čo to má spoločné s nejakým jablkom? Celé to je veľmi neprehľadné, celý film neviete, ktorí sú dobrí a ktorí zlí. To pripojenie na animus a cesta do minulosti je mierne povedané "divná". Keby bola vypustená prítomnosť a celé sa to odohrávalo iba v 15. storočí, mohlo to byť fajn, no takto to vôbec nefungovalo. Súboje a skoky po strechách sú efektné, zvyšok nula bodov.(12.3.2017)

  • BMW12
    ****

    Hru jsem nikdy nehrál, takže souvislost s herní sérií nemohu posoudit. Film byl zajímavý, líbil se mi hlavně příběh odehrávající se v 15. století ve Španělsku, tam i ty bojové scény byly super. Příběh ze současnosti byl však o poznání horší. Jako dávalo to smysl jako celek a bylo to dobré, ale myslím, že daleko lepší by bylo, kdyby se celý film odehrával v tom 15. století.(1.5.2017)

  • sidzej
    ***

    3D v pohode, technická stránka tiež.....Fassbenderovi rola náramne sadla, fajnový hudobný podmaz....v podstate nemám vážnejšie výhrady. Typická hollywoodska jednohubka ktorá síce pobaví ale nenadchne.(30.12.2016)

  • Bakllazaan
    ***

    Vlastně jsem spokojen. Slo to udelat o fous lepe, aby se v tom spletenem scenari slo aspon trosku vyznat a postavy mely aspon trochu osobnosti, ale za posledni pulrok jsem videl z holywoodu vzejit mnohem horsi blockbástry. Tenhle film navic vypada opravdu pekne po vizualni strance.(9.1.2017)

  • MartinezZ
    ***

    Hru, resp. hry jsem nehrál, takže s tím porovnávat nemohu. Ale vypadalo to efektně,jakýsi smysl příběh měl, byť samozřejmě z množiny těch trhlých. Ale nečekal jsem od toho adepta na cenu za scénář, takže mi to prostě nevadilo. Děj odsýpal podle pevně daného mustru, hopsalo se, skákalo se, bumbácovalo se a efekty plnily plátno a nevyznívaly trapně. Nebylo to světoborné, ale bylo to celkem fajn. Jednou viděti, nezdechnout a zapomenouti. A „Marion Cotillard as femme fatal again“. Co mě ale skutečně nepříjemně překvapilo, to byla hlučnost zvuků a hudby. všechno neustále furt jen dunělo a dunělo, až to bylo až příliš otravné.(6.1.2017)

  • luka4615
    **

    Mám dojem, že hra Assassin's Creed se primárně odehrávala v minulosti, pročež tedy nechápu, proč se film tak stupidně skoro celou délku stopáže odehrává v budoucnosti, přičemž jsou tyto části vyplněny bezduchými, chce se říci, že až praštěnými dialogy. Když se tedy film dostane do dob inkvizice, je to jako malý zázrak. Tehdy film dostane to správné tempo a funguje tak jak má. Bohužel, za celou dobu se to stane pouze třikrát a vždy jen na krátkou chvíli. Pomyslnou korunu tomuto všemu nasazuje finále, které je oslavou výrazu "WTF". V mých očích je film Assassin's Creed odfláknutým počinem, který šel zcela jistě natočit o několik tříd lépe. Takto je to jen další důkaz toho, že herní adaptace, vyjma Warcraftu, na plátně prostě nefungují. „We work in the dark to serve the light. We are assassins.“(9.1.2017)

  • Paxxx.cz
    ***

    Určitě jedne z těch zdařilejších filmů podle PC hry, ale bohužel film má pár zasádních nedostatků. Jendím z nich je fakt, že jsme ani neměli příležitost nějakým způsobem si vytvořit vztah s hlavní postavou. Tu prostě sebrali vhodili do animu a octili jsme se v dobách Španěleské inkivizice - tam si Assasins creed získal moje sympatie. V to, že si film nezaslouží 4*, mě přesvědčil nezajímavý a tuctový konec. Uvídíme jestli se dočkáme dalšího pokračování ja bych byl pro a doufám ve zlepšení...6/10.(5.3.2017)

1 2 3 4 5 6 7 8 12 23 33 44