poster

Phil Spector (TV film)

  • USA

    Phil Spector

Drama / Životopisný

USA, 2013, 88 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • D.Moore
    *****

    Nový (nebo relativně nový) film, při jehož sledování by mě od začátku do konce napadalo, jak bezvýhradně skvělý herec je Al Pacino a jaká je radost ho sledovat, tady dlouho nebyl. Naposledy snad v roce 2010, kdy vznikl Doktor Smrt. Možná je to náhoda, že oba filmy vyrobila HBO, možná ne. Každopádně platí, že i ve Philu Spectorovi se Pacino našel, předvádí něco neskutečného a opět má k ruce perfektní spoluhráče s Helen Mirren v čele. Scénář pomocí důmyslně napsaných monologů i dialogů nechává diváka celou dobu balancovat na pochybách stejně jako Spectorovu obhájkyni, aby mu v závěru nic nevysvětlil a nechal ho, ať se rozhodne sám, jestli má důvodné podezření, nebo ne, a čemu vlastně věří (nebo věřit chce).(13.9.2017)

  • Xmilden
    **

    Místy ubíjející nuda. Film má 85 minut. A i z tak malé stopáže bych označil větší polovinu za hodně nudnou. Pokud někomu stačí celý film spekulovat nad tím jestli Phil vraždil nebo si ta ženská strčila revolver do pusy sama tak si tady pošmákne. Nic jiného se tady totiž neřeší. Co naplat že Pacino hraje jako z partesu, když scénář nenabízí vlastně nic. 45%(25.7.2016)

  • poz3n
    **

    Film jdoucí sice odněkud, ale bohužel nikam. Jediným, co celý tenhle soudní kus táhne, je ústřední herecké duo. Zbytek je taková jednohubka, která vás může sice zabavit v televizi, ale hlubší zážitek asi neposkytne. Celý děj působí jako zbytečně dlouhá příprava na blížící se vrchol, který ale nepřijde. Dramaturgická výstavba tak zůstává nenaplněna a pocit ze snímku neuspokojivě jalový. 4/10(14.9.2017)

  • sinp
    **

    Mnoho slov na úkor činů... A tohle mělo znamenat co? Drobná epizoda ze života Phila Spectora, která mu k jeho smůle zkrátila životní hýření. Byla by z toho výtečná rozhlasová hra, poněvadž se tam stále mluví a dohaduje. Obraz stěží představuje přidanou hodnotu, vše se odehrává v šedivých prostorech a nudné náhražce excentrického sídla. „Zachovalá“ advokátka Helen Mirren a značně chátrající Spector Ala Pacina nepěkně analogizují herecké kariéry těchto velikánů. Je to o zanikajících časech a nepřejícnosti okolí. Jistý náběh na provokativní tematizaci presumpce viny (= společnost/porota Spectora a priori nesnáší, a proto si na něm při první příležitosti vybije zlost) nepřesáhne banální zmínky o honech na čarodějnice a vyznívá do ztracena. Vůbec například nepřipouští opačný výklad, o který se též hraje – zda by mohl Spector pro své zásluhy požívat určitých výhod a proč tomu společnost brání. Tvůrci nezapřou fanouškovství, když do dialogů uměle připisují historky z hudební branže. Občas zazní dialog, který jako kdyby ušel konečnému sestřihu, neboť se k dané postavě vůbec nehodí. Nicméně nejhorší překvapení přichází v samotném závěru, který není. Snad v důsledku náhlého snížení finančních prostředků, každopádně křiklavější utnutí jsem dlouho neviděl. Bylo by možné argumentovat, že televizní produkce nemůže suplovat vysokorozpočtový snímek. Jenže doba se někam posunula. Ten nevkusný plakát trefně pojmenovává hlavní problém – návrat kamsi o dvě dekády zpět ve filmovém vyjádření, lhostejno zda televizního. Doufám, že Spectorovi zásluhy jednou převezme někdo svědomitější. (MFFKV 2013)(1.12.2013)

  • Davies182
    ***

    Proč se vyplatí, čučet na další ambiciózní bio od HBO? Jen kvůli uřvanému Pacinovi a ledově chladné Mirren - ti oba jsou zde skvělí. Jinak skoro nic a nuda, i když pár scén se povedlo... Bude to asi znít dost blbě, ale kdybych nebyl "odkojenej" klonama televizních CSI, asi bych si to užil mnohem víc.(28.7.2013)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace