poster

Girls (TV seriál)

  • USA

    Girls

Drama / Komedie

USA, 2012–2017, 29 h 9 min

Tvůrci:

Lena Dunham

Hrají:

Lena Dunham, Allison Williams, Jemima Kirke, Adam Driver, Zosia Mamet, Alex Karpovsky, Andrew Rannells, Peter Scolari, Becky Ann Baker, Chris O'Dowd, John Cameron Mitchell, Jon Glaser, Ebon Moss-Bachrach, James Le Gros, Kathryn Hahn, Richard E. Grant, Gaby Hoffmann, Shiri Appleby, Gillian Jacobs, Jessica Williams, Jorma Taccone, Rita Wilson, Amir Arison, Michael Zegen, Jason Ritter, Zuzanna Szadkowski, Billy Morrissette, Patti LuPone, Donald Glover, Debra Monk, Louise Lasser, Christina Kirk, Richard Masur, Amy Schumer, Clare Foley, Evan Jonigkeit, Jenny Mollen, Natalie Morales, Rosanna Arquette, Patrick Wilson, Ben Mendelsohn, June Squibb, Deirdre Lovejoy, Michael Imperioli, Lou Taylor Pucci, Amy Morton, Danny Strong, Mike Birbiglia, Bobby Moynihan, Vanessa Ray, Nick Lashaway, Felicity Jones, Philip Ettinger, Jenny Slate, Angela Featherstone, Carol Kane, Sarah Steele, Jennifer Westfeldt, Sakina Jaffrey, Griffin Dunne, Chris Eigeman, Horatio Sanz, Deborah Rush, Melonie Diaz, Deborah Schoeneman, Alexi Wasser, Reed Birney, Danielle Brooks, Skylar Astin, Ranjit Chowdhry, Carlo Alban, Bob Balaban, Teena Byrd, Chen Drachman, Crystal Lonneberg, Kim Gordon, Marc Maron, John Rue, Erin Darke, Henry Zebrowski, David Carranza, Ato Essandoh, Olivia Luccardi, Morgan Krantz, Zachary Quinto, Chris Wood, Angelic Zambrana, Jake Lacy, Laurie Simmons, Colin Quinn, Greta Lee, Jim Florentine, David H. Holmes, Airi Kido, Anthony Edwards, Barbara Rosenblat, Selenis Leyva, Enid Graham, Douglas McGrath, Frank Wood, Teddy Blanks, Vincent De Paul, Johnathan Fernandez, Ezra Koenig, Stephen O'Reilly, Jon Bass, Lesley Arfin, Myra Lucretia Taylor, Riz Ahmed, Chelsea Peretti, Ashley Williams, Ethan Phillips, Joy Bryant, Annie Q., Matthew Rhys, Tracey Ullman, Jo Yang, Barrett Doss, Jasmine Cephas Jones, Azura Skye, Devin Ratray, Yassir Lester, Corey Stoll, Seth Barrish, Daisy Eagan, Aidy Bryant, Neal Huff, Judith Roberts, Ben Hammer, Baron Vaughn, Grace Dunham, Lucy Liu, Hiro Mizušima, Murray Miller, Lena Hall, Marianna Palka, Pamela Dunlap, Ken Maeda, Sally Pressman, Christopher Abbott, Julia Garner, Luis Da Silva Jr., Joanne Tucker, Shannon Esper, Paul Iacono, Guillermo Díaz, Lisa Bonet, Seaton Smith, Natasha Lyonne, Ana Gasteyer, Desiree Akhavan, Marin Ireland, Brooks Wheelan, India Menuez, Tom Morrissey, Maude Apatow, Fred Melamed, Jackie Hoffman, Phil Nee, Amy Sanders, Spike Jonze, Ann Dowd, Daniel Eric Gold, Amirah Vann, Alessia Sushko, Otto Sanchez, Faith Kelly, Roland Sands, Mark Henry Phillips, Vella Lovell, Justin Rodriguez, Salena Qureshi, Okieriete Onaodowan, Kate Robin, Natalie Carter, Alberto Vazquez, Sondra James, Kobi Libii, Marissa Jaret Winokur, Wakeema Hollis, Faith Logan, Tami Sagher, Eric Nelsen, Brandon Scott Jones, Roberta Colindrez, Rezeta Veliu, Jerry Saltz
(další profese)

Komentáře uživatelů k TV seriálu (133)

  • Riley
    *****

    Oh bože, po přečtení prvních pár komentářů je mi blivno z toho, jak povrchní lidi jsou. To maj obéznější holky zakázáno hrát ve filmech nebo žít? Tohle je konečně upřímnej, nenafintěnej seriál - žádný modelky, žádnej super něžnej sex a dokonalý lásky, nebo super luxusní byty. Ale pravdivej pohled na to co lidi dělaj, jak žijou a jak se chovaj. Já se v tom teda nacházím. A žeru to.(22.5.2013)

  • Matty
    *****

    Hořce komediální série o čtyřech newyorských dvacátnicích, které si snaží najít práci, udržet vztah a zachovat duševní zdraví, je mnohem víc než jen zemitější verzí Sexu ve městě. Neuhýbavá generační výpověď vytěžuje estetiku a doříkává témata řady amerických indie filmů (nejen od Dunhamové). Girls ukazují, že důraz kladený na autenticitu výpovědi (jako v Louiem) nemusí být nutně vykoupen rezignací na obrazovou eleganci (jako v Louiem). ___ Seriál od prvních epizod upoutá pozornost jednoduchým, ale koherentním stylem s promyšleně komponovanými záběry, obezřetným využíváním detailů a nájezdů na tváře postav (vyprávění je převážně subjektivní, zpravidla vázané na hledisko některé z hrdinek, jejichž svět tím pádem prakticky neopouštíme), dokumentaristickým vytěžováním reálných (nejen) newyorských lokací a subverzivním užíváním žánrových konvencí. ___ Proti konvencím jde seriál i v reprezentaci žen. Nejsou to chodící stereotypy definované svou rolí přítelkyně, matky či manželky. Zosobňují to, čeho se ženám v zábavním průmyslu stále v dostatečné míře nedostává – komplexitu a různorodost. Občas činí hloupá rozhodnutí, chovají se sobecky, trpí různými neurózami. Zároveň jsou ironické, drzé, intelektuálně zvídavé a velmi sebevědomé. ___ Sázka na opravdovost se vzhledem k neochotě autorky dělat kvůli svým postavám dramaturgické ústupky neprojevuje pouze plasticitou charakterů a přesvědčivým vykreslením prostředí, ale i formální rozvolněností. Epizody, zpravidla vytěžující jedno prostředí nebo jeden motiv, nefungují jako semknuté skeče s postupnou gradací a výstižnou pointou. Často končí do prázdna. Namísto prudkých zvratů pracují s náznaky a jemnými posuny v charakterovém vývoji hrdinek. ___ S každou další řadou je zároveň znát, že Dunhamová jako režisérka zraje a více svůj rukopis uzpůsobuje současné televizní produkci. Ani obroušení ostrých hran ale Girls neproměnilo v seriál, který by se svým narcistními postavami soucítil a obhajoval jejich krátkozrakou nekritičnost. Brutální upřímnost seriálu naopak začala plnit zjevnější účel. Nejde již tak často o upřímnost pro upřímnost samu, ale o upřímnost sloužící příběhu a vývoji postav. ___ Uvědomuji si, že Girls jsou výrazně generační záležitostí a sám budu za pár let řešit něco jiného než přátelství a nepřátelství, důvěru a sebedůvěru, kariéru a sebevzdělávání, ale momentálně je považuji za nejužitečnější trenažér pro životní situace, které vás mohou potkat po vysoké. Svými pronikavými postřehy o vztazích na jedné straně nepříjemně pravdivý, na druhé neuvěřitelně vtipný. Pro holky i pro kluky. Pro ty, kdo s někým chodí i pro ty, kdo by s někým chodit chtěli. Po životě samotném jsou pro mne Girls v současnosti hned druhou nejlepší školou života. Podrobněji zde. 90% Zajímavé komentáře: DaViD´82, novoten, Brygmi, Havenohome, erased, Remedy(22.5.2015)

  • DaViD´82
    ****

    “I think that I may be the voice of my generation. Or at least a voice. Of a generation.” Ono se na první dobrou nabízí napsat, že jde o Sex ve městě (protože komediální drama ze života čtveřice zástupkyň něžného pohlaví v New Yorku pod patronátem HBO) pro mladší generaci, ale to by nebylo k této samozvané generační výpovědi ani trochu férové a natož pak trefné. Ony ty dva seriály totiž už ani nemůžou být rozdílnější; stylem, humorem, cílovkou i zaměřením. Sex ve městě byl nechtěnou parodií sebe sama (a tedy vynikající guilty pleasure, ne že ne) o věkem sešlých „předstírejme, že jsme třicátnice“ a rozumem mdlých metropolitních kravkách v kramflecích a jejich sháňce po chlapech/hadrech/koktejlech a… A nic více. To neurotická Hannah aka Lena „tuze moc a někdy až ke své škodě wannabe Woody Allen s kozama“ Dunham má o své generaci privilegovaných bělošek "co nevědí co by", dospívání, hledání sebe sama, osamostatňování se, vztazích a o životě jako takovém rozhodně co říci a nebojí se to říci; hodně otevřeně, natvrdo, k věci, sebeironicky, sprostě a v roztodivných sexuálních polohách i praktikách. Otázka pouze je, zda to co říká (a hlavně jakým způsobem to říká; jedno zda skrze své alter ego či svá slova vkládá do úst jiným sympaticky životným postavám), je něco, co v první řadě chcete vůbec slyšet. A to je onen polarizující bod, protože z velké části je líbí/nelíbí závislé na tom, jak moc (ne)skousnete značně svébytný projev právě Leny Dunham. Buď vám nebetyčně poleze na nervy (a skrze ní i celý seriál, protože je za psacím strojem, za kamerou i před ní) či ne. A ani v jednom z těch případů se není moc co divit, ale když nic jiného, tak je to vděčný terč trefných skečů. | S1: 3/5 | S2: 3/5 | S3: 5/5 | S4: 5/5 | S5: 4/5 | S6: 4/5 |(6.1.2015)

  • Tom Riddle
    *****

    V době supermoderních seriálů plných záhad, akce, šokujících zvratů, nebo alespoň dramat vyhrocených na ostří nože je potěšující, že všeumělka Lena Dunham (created by, written by, directed by, starring) přispěla svojí troškou do televizního mlýna seriálem, který jde docela jinou cestou, aneb o normálně nenormálním životě čtyřech twentysomething holek. Neurotická lajdácká baculatá Hannah má tendence neustále všechno analyzovat a vztahovat na sebe, britským přízvukem mluvící dobrodružná Jessa zase neřeší nic, dokud už opravdu nemusí, její plachá sestřenice Shoshanna je ještě ve dvaadvaceti pannou, a kráska party Marnie, jediná ve stabilním dlouholetém vztahu s milujícím partnerem, je k smrti znuděná. Všechny čtyři řeší sex (mimochodem velice sympatickým způsobem, a sice ukazují, že to není vždycky jenom dokonalý a strhující animální zážitek, ale často je to hodně ujetý, mnohdy všechno, jenom ne rajcovní, a sem tam je to taky pěkná otrava) a lásku, vztahy a práci, bydlení či nedostatek peněz, a sem tam deptí nad svými špeky nebo špatnými rozhodnutími. Tolikrát řečená podobnost se Sexem ve městě tam samozřejmě je, jenže zatímco SATC se věnoval především vztahům, nadneseně, a navíc z pohledu čtyřech profesně už úspěšných čtyřicátnic, u kterých spokojenost v partnerském životě byla to poslední, co chybělo ke štěstí, holky z Girls, kterým svítí na čelech obří nápis LOSER, ani ještě nevědí, kde by měli na cestě za svým štěstím začít. Asi jako když se po půl roce rozhodnete konečně uklidit tu hromadu hadrů, co se vám nastřádala v koutě pokoje, ale mezitím jste si nakoupili oblečení nové, a tak to jaksi není kam dát. Co začalo trochu nejistě, s postupem času přerůstá v nejpřesnější televizní zrcadlo mojí generace, a ač bych to během nějaké druhé série určitě netipoval, nakonec i velkou srdcovku. Děkujeme, Leno. 1. sezóna - 4*, 2. sezóna - 3*, 3. sezóna - 4*, 4. sezóna - 4*, 5. sezóna - 5* 6. sezóna - 5*(14.8.2013)

  • kiddo
    *****

    No one could ever hate me as much as I hate myself, okay? So any mean thing someone's gonna think of to say about me, I've already said to me, about me, probably in the last half hour. Moje niterní Zlatý stránky neuróz konečně našly něco, do čeho se zabouchnout.(14.12.2018)

  • novoten
    *****

    1. série - 80% - I ve zdánlivě důkladně prostudovaném vztahovém žánru se dá najít něco nového. Nebo znovuobjevit cosi zcela jasného - třeba pravdu. Lena Dunham totiž svoji holčičí partu píše tak uvěřitelně, že některé situace, vzplanutí a rozchody rozehrají svou autentičností na zádech povědomé mrazení. S tím ale přichází i nebezpečí toho, že stejně jako v životě vám pár lidí bude nesympatických, což u Girls platí o většině mužských postav (křečovitý Charlie nebo creepy Adam) a bohužel i o té ústřední ženské. Hannah je sice zajímavě upovídaná, ale zároveň i do sebe zahleděná, trochu sobecká a velmi často divná nepříliš milým způsobem. To pak překvapí o to víc, že zbylé tři holčiny mě náramně baví, i když se zrovna rozhodnou všelijak, jen ne správně. A našlápnuto zatím mají až překvapivě sebejistě. 2. série - 70% - Jestli to takhle vážně chodí i ve skutečnosti, tak oficiálně hlásím, že holkám nerozumím o nic víc než v pubertě. Jenom je škoda, že trochu přestávám rozumět i celému seriálu. Dialogy jsou sice pořád psané zlatým písmem, ale série jako taková mi k srdci (i přes dokonale rozjetou první polovinu) nepřirostla. Neberu OCD linku, neberu zničehonic úspěšného Charlieho a problém mám i s přerodem Adama do sympatického damaged chlapíka s upřímným srdcem. Díky několika skvělým nápadům (epizoda s Patrickem Wilsonem), přesně poskládanému soundtracku a tahounce Marnie i tentokrát sledovatelné bez zaváhání, ale začínám mít strach, zda děvčatům nezačíná chybět kus srdce. 3. série - 75% - Z mojí strany trochu bezradnost, ze strany seriálu pak snad i sázka na jistotu. Největším otazníkem je pro mě stále onen masochismus, kdy Lena píše sama sebe jako tu nejnesnesitelnější osobu pod sluncem. I svéhlavec Adam nebo rozmařilá Shoshanna se svým rokem svobody se dají vnímat jako zajímavé postavy, zato každé rozhodnutí v podání Hannah kvituji tichým skřípěním zubů. A to je škoda o to větší, že třetí řada uháněla dopředu velmi sebevědomě a skrz zmatenou (ovšem stále jasně nejzlatější) Marnie nebo úžasného zloděje scén Elijaha kráčela pro o pořádný kus vyšší hodnocení. Takhle ale jenom hodně fajn nadprůměr s tím, že onen dojem scénáře podle nahodilých historek bez stupňovaného dějového podloží už funguje docela na hranici. Jestli se na ní udrží, můžou Holky fungovat klidně ještě pět sezón. Jestli z ní sklouzne, omrzí se daný koncept během pár dílů. 4. série - 85% - Podezírám miss Dunham z toho, že se při psaní nejnovějších zážitků hlavních hrdinek i hrdinů cítila v soukromém životě šťastně. I přes nejrůznější vztahové či rodinné karamboly totiž ze čtvrté sezóny Girls čiší neustálá špetka optimismu a nepřehlédnutelné světlo naděje. Díky tomu je tak z Raye místo nenápadného mouly najednou schopný sympaťák, z Adama i přes jeden klíčový omyl překvapivě milý chlapík a i sobeckost samotné Hannah najednou dává jistou logiku a je snadněji pochopitelná. Snad jen Jessa by nemusela být v každém svém sarkastickém projevu na zabití, ale nemůžu mít všechno. O celkový směr seriálu, i díky nápaditým vedlejším rolím známých tváří a sebejistým scénářům nebojících se opřít do nezvyklých témat ale najednou vůbec nemám strach. A jak se ukázalo, tak plným právem. 5. série - 100% - Jessa pořád nesnesitelná - a přesto jí chvílemi plně rozumím. Marnie stále nimrající se v detailech - a přesto ji nedokážu nemilovat. Shosh i nadále nejistá ve chvílích, kdy to není úplně záhodno - a přesto jí fandím. A konečně Hannah, největší tvrdohlavec široko daleko, sebestředná až k zbláznění - a já ji zkrátka chci vidět šťastnou. Girls dozrály tak jako dozrává Lena Dunham, nebojí se experimentovat (sólo díl v Tokyu, Marniina introspekce skrz návštěvu vlastní minulosti) a konečně dosahují tam, kam měly celou dobu namířeno. Na pozici konverzační perly, která svým specifickým humorem musí buď urazit nebo nadchnout. Ta dokonalost tu byla vždycky, jen jí trvalo čtyři sezóny, než se proklubala ven. 6. série - 100% - Ať už si hlavní hrdinky užívají radosti či strasti, řeší se záležitosti pracovní nebo se uzavírají či znovu otevírají vztahy, které divák celých šest let sledoval, je jasně patrné, že takhle nějak podobně to každý z nás zažil, takhle to každý z nás v tomhle věku cítil. Navíc nejen, že Lena Dunham dozrála jako tvůrce, tentokrát dosahuje i vrcholu hereckého. Ať si užívá v přímořské destinaci, řeší novou životní kapitolu nebo se staví tomu, co pro ni znamenal, znamená a vůbec kdy mohl znamenat Adam, je tak precizní a citlivá zároveň, že bych neváhal a okamžitě jí vrazil do ruky Zlatý glóbus. Tohle je hrdinka, se kterou nelze než slzet nebo se smát. Kdyby mi někdo pár sezón zpátky řekl, že právě Hannah Horvath, tehdy rozmazleně působící nevděčnice, bude charakterem, za který bych dýchal, jen kdybych jí mohl nějak pomoct, vysmál bych se mu. A právě tam vidím ten největší přerod, který mě, jako opatrného příznivce změnil na nefalšovaného fanouška, který seriál doporučuje, kudy chodí. Zatímco první tři roky se jednalo o příjemnou konverzačku, kde se objevovaly slabší i silnější místa, poslední dva roky jsou čirým, ze života odkoukaným zlatem, které považuji za úzkou špičku toho, co bylo v televizi k vidění.(27.1.2014)

  • CheGuevara
    *****

    Ze života ...(6.4.2014)

  • Morien
    ***

    My boy, to je úplně nemožné nějak sjednocujícně ohodnotit. Na jednu stranu je tam pár skvělých nápadů, ze kterých mi srdce plesalo, a na druhou tam vůbec nikdo nevěří na čarodějnice nebo něco doopravdy animálního, což je zvláštní, když je to z velké části o tělesných pudech. Za nejpropracovanější a nejvíce se s identifikační postavu považuji Adama, což je také zvláštní, když to má být o holkách. Ale co vůbec nejvíc nechápu jsou výkyvy směřování jednotlivých sérií. Jedničku jsem zhltla prakticky v kuse a byla jsem nadšená, kdežto u dvojky jsem měla chuť všechno a všechny rozmlátit kladivem, protože takové vytržení z nastaveného kontextu by se mělo trestat zákonem. Trojka mě uklidnila a vrátila se zase k něčemu trochu smysluplnému, ačkoliv nemám ráda zavádění dramatu an sich, a čtyřka je neuvěřitelně bezbarvá a nevýrazná, jako by jí došel vnitřní tah. Jsem zvědavá, jakým způsobem to budou protahovat ještě dva roky, a mám mírně až středně silné obavy, že se jim už nemůže podařit přeskočit nastavenou laťku.(4.2.2016)

  • hellstruck

    Čekala jsem seriál o krásných holkách, které mají odjakživa všechno na stříbrném podnose a řeší jen módu.. A dočkala jsem se opaku. V tomhle případě je to škoda. Asi jako kdyby se někdo snažil o americké Skins (zase) nebo se minimálně u Britů inspiroval, ale neuměl tomu dodat tu jiskru... Bohužel záživnější příběhy bych viděla, kdybych vykoukla z okna. Takže pilot stačil bohatě.(23.7.2013)

  • Eddard
    *****

    Po prvních dvou řadách... Ze skutečnosti, že má takhle napsaný, zprodukovaný a zahraný seriál 68% a mile přihlouplé skopičiny typu Big Bang Theory či nedej bože HIMYM kolem 90%, je mi lehce blivno. Žádné kompromisy, postavy, kterým život teče z uší, dialogy, které sedí jako prdel na hrnec, humor, který je vždy poctivě situační, nikdy na sílu natlačený. Skvěle napsané jsou nejenom samotné Girls, ale také pánský ansemble - jak Adam tak Ray jsou postavy, s kterýma cítím upřímné sympatie - i proto, že jsou to certifikovaní magoři. Sex ve městě jaký měl být. Lena Dunham je "a" a možná snad i "the" voice of our generation. 90%(11.11.2013)

  • Botič
    *****

    Nejdivnější seriál ever! Odehrává se to sice v současnosti, ale kdyby občas holky neprohodily zmínku o facebooku nebo netweetovaly, vypadalo by to spíš na prekérní osmdesátky - jen ta podnikavá dívka chybí. Navíc se jedná o seriál se spoustou hodně divného sexu, takže představy o normálním a harmonickém vztahu opět berou za své! PS: Jemima Kirke je skutečně poník!(22.10.2012)

  • MMR
    **

    Tak to jsem šlápnul trochu víc vedle, to se ovšem stává, nebudu se kvůli tomu přece věšet =D(2.1.2013)

  • FlyBoy
    *****

    Návykové, originálne, komplexné. Tiež nekonečne vtipné a umne sebareflexívne. Na základe mojich skúseností, najlepší dievčenský seriál what-so-ever. Inu väčšina mužského osadenstva jása a väčšina ženského si sťažuje v duchu oklamaného zákazníka. Veru, radosť pohľadieť...(29.3.2014)

  • Gimp
    *****

    sick(14.5.2012)

  • lesumir
    ***

    Allison Williams je opravdu Goddess! ... Za to Lena Dunham je nejvíc asexuální herečka týhle doby!(6.8.2012)

  • Davies182
    ****

    Pilot je vážně dost apatowskej, takže proč ne. Plus navíc konečně po dlouhé době seriál, který ukazuje také obyčejný lidi (čti obtloustlé dívky z New Yorku). Člověk by si po všech těch nablýskaných TV projektech, jež za sebou mají téměř dokonalý (záměrně, jistě) casting skoro myslel, že na Zemi neexistují jemu podobná individua! Prostě zajímavé a HBO zase skóruje.(4.5.2012)

  • Nikon
    *

    Pokud je tohle pohled do "normální" mladé generace američanek, tak díky bohu za malou českou kotlinu. ... Všechna ta ocenêní pro tenhle seriál jsou naprosto nepochopitelná.(1.2.2015)

  • playboxguest
    **

    Navnadil mě plakát. Sjela jsem první čtyři díly, za tu dobu jsem se nezbavila dojmu, že mi jsou všechny postavy bez vyjímky nesympatické a jejich starosti a strasti mi připadaly nezajímavé, k účelu zívání jak ulité. Ani jednou jsem se nezasmála, nedojala, prostě nic. Končím. A ani jedna z holek není zdaleka tak hezká jako na zmíněném plakátu, photoshop rules.(18.6.2012)

  • sheen
    ***

    Po dvou dílech zatím 3, je to takové neslané, nemastné, ničím mě to pořádně neodrovnalo. Každopádně hlavní představitelka je dost zvláštní, nejspíš záměr :)(14.5.2012)

  • Brygmi
    *****

    Pokud chcete feministický seriál plný sebevědomých a vtipných žen, tak doporučuji jít o dům dál (The Mindy Project, 30 rock). Hrdinky Girls jsou zamindrákované holky, které se po studiu snaží zapojit do pracovního života, i když v podstatě neví jak. Hannah by se chtěla nechat živit od rodičů, zatímco bude psát své eseje (ale spíš se jen tak válet nebo vysedávat u twitteru). Místo hledání "toho pravého" zůstávají hrdinky s losery, kteří jim přinášejí alespoň nějakou jistotu. Omýlaná fráze "realistický Sex ve městě" naprosto sedí, protože Girls zdůrazňují právě ty momenty, které se váží ke každodenním zkušenostem divaček (a zatímco málokterá žije jako Carrie, tak spousta přežívá způsobem ala Hannah). Chybí důrazný dramatický oblouk, zatím chybí i výraznější vývoj postav (jsem v první sérii), stylově je to velmi umírněné (kamera je často statická a snímá postavy v celcích), a to všechno v nás vyvolává pocit, že se díváme na něco "ze života", přestože realističnost je samozřejmě jen iluze. Když o tom tak uvažuji, tak už jsem dlouho neviděla seriál, který by byl tak silně založen na předpokladu ztotožnění se s postavou/situací/náladou. Možná i to může za rozporuplné hodnocení. Stačí si jen přečíst komentáře, které se nedokáží vyrovnat s tím, že Hannah není typická seriálová kráska a kladná hrdinka.(10.3.2013)

  • IQ Tiqe
    **

    Po pilotu: Není to nablýskaný, barvami zářící americký sitcom plný gagů, jak by se možná mohlo mylně zdát z plakátu, spíš sklouzává k britské konverzačce, trochu nevázanější (sex, vana, záchod). Ale nijak zvlášť jsem se nebavil a (nejen) hlavní hrdinka je nesympatická. Přesto si snad někdy udělám čas na další díl, abych seriál neodsoudil neprávem.(16.4.2012)

<< předchozí 1 2 3 4 6 7
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace