Reklama

Reklama

Obsahy(1)

I takoví lidé žijí mezi námi. Chátrající samotáři, bezbranní a ochablí, z nichž každý má svoje tajemství a svůj důvod pro truchlivou odpověď. Takový je i Melíšek (Vladimír Ráž), jeho zarostlá tvář a roky nežehlený kabát. Co může takový člověk budit v těch druhých? Soucit. Anebo chuť kousnout do tak snadného sousta. Pak jsou tu on a ona, Cerman (Martin Štěpánek) a Petra (Eva Jakoubková). Párek povedený, zabývající se činnosti zvanou kšeftování. Podnik dosti výnosný a zkušený Cerman cítí v Melíškovi další dobrou šanci. Proč ji nepodržet, proč neulehčit tomu člověku o pár dobrých obrazů, když ho koneckonců o ně za pár týdnů stejně připraví smrt? Chytrý plán, s Petrou v hlavní roli. Jenže v něm něco začíná skřípat. Petra se rozhodla z únavného vlaku vystoupit. Zmizet a začít jinde a jinak. Ale Cerman nehodlá její protesty přijmout. (Česká televize)

(více)

Recenze (15)

rakovnik 

všechny recenze uživatele

Poměrně přímočarý a lehce předvídatelný děj byl oživen několika drobnými zvraty a poměrně nečekanou pointou. Jenže krásné oči Evy Jakoubkové a pošetilé nabídky Vladimíra Ráže nedokázaly z televizní inscenace udělat to pravé drama, obzvláště, když dramatické vstupy postavy Martina Štěpánka byly dle mého tím nejslabším článkem děje. Díky milosrdné stopáži alespoň jednou koukatelné. ()

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

"A kdybych to tu podepsala teď hned, abych už sem nikdy nemusela chodit ?? Mně se totiž nechce platit ty poplatky.." Drama vypovídající o střetu stárnoucího muže s dvojicí podvodníčků vytahuje z hlubokých vod podprůměru orámovaného nezměrnou nudou plnou podivně prázdných rádoby hlubokých dialogů snad jen jako vždy skvělý Vladimír Ráž se svým podmanivým hlasem a opravdu zdařilý (ne)čekaný finální zvrat.. Palčivou otázkou zůstává, co chtěl vlastně svým velmi podivným filmem Evžen Němec skutečně říci, protože vývoj a jednání většinou nesympatických mdle zahraných postav postrádá často smysl, stejně tak režisérovi nemůžu odpustit, jak neskutečně promrhal účast Martina Štěpánka, jehož přehrávání na jednoho působí opravdu bolestivě.. ()

Reklama

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Pro někoho nudné drama s kriminálním podtextem, pro jiné promluvení do duše a proměna pokřivené mysli. Příběh je založený především na dialozích starého člověka s mladou ženou, která jej nejen okouzlí, ale zároveň se v ní snaží probudit i její lepší JÁ. Vladimír Ráž měl už své nejlepší léta i role za sebou, ale pořád v něm ona šarmantnost a herecký talent přetrvával až do jeho skonu. To Martin Štěpánek coby hlavní padouch mu stěží mohl konkurovat, ale taky si nevedl špatně… Eva Jakoubková vskutku hulila jednu cigaretu za druhou, ale alespoň byla ozdobou tohoto dramatu. ()

LadyPupu 

všechny recenze uživatele

Rána pod pás. To sedí. To byla. Roztahané to bylo až běda. Jakoubková tam pořád hulila, do toho se tvářila unyle, ale že by předváděla nějaký ultra herecký výkon, to mi nepřišlo. To Štěpánek toho hajzla hrál výborně. Na něj mě bavilo se koukat. Ještě víc mě bavilo koukat se na Kodeta, jenže ten se tam moc neohřál. Škoda. ()

Pitryx 

všechny recenze uživatele

Zase jsem nepochopil ten konec s tím dědictvím. Celou inscenaci jsem to tipoval na dílo Roberta Hadleyho Chaseho, netuším proč. Psal podobné věci, takže asi proto. Herci byli dobří, leč poněkud se to táhlo. O překvapeníčka nouze nebyla, a tak nevidím důvod nedat šedesát procent. Nevím, jaký je rozdíl mezi verzemi, moje měla sedmdesát minut, ale na YT je verze o deset minut kratší. V původní poznámce jsem měl, že Petra řekla Hubertovi, že je podnájmu u Cernana, a že u něj být nechce. Tady to bylo se třemi stovkami. Asi jsem se v tom prvním případě přeslechl. ()

Galerie (4)

Reklama

Reklama