• waits
    ****

    Haas udělal dobře, že Mandlové nabídl roli v tomhle filmu. Měl k tomu, pravda, i pragmatické důvody, protože si Mandlovou na debaty o filmu nastěhoval k sobě domů, kde spolu s Fričem projížděli přes den scénář. No,a na noc Mandlová už zůstala. Život je pes byl ohromný kasovní úspěch a posunul Haase mezi filmové hvězdy. I po těch letech vidíme proč - Haasovo herectví neuráží ani dnes a film je tak roztomilou komedií s Haasovou samomluvou a přeskakováním mezi rolemi skladatele a jeho imaginárního strýčka, že je člověku po jeho skončení tak nějak příjemně připitoměle veselo.(22.10.2012)

  • kinderman
    *****

    Srovnáním komedií H.Haase s filmy V.Buriana jasně vysvítá, že zatímco Burian byl typ Bohem inspirovaného primitiva přijímaného širokými lidovými vrstvami, komika H.Haase je mnohem modernější a sofistikovanější, přičemž některé dialogy znějí až „allenovsky“ (popřípadě "grouchovsky"). Čemu dávám přednost, je nasnadě.(26.2.2007)

  • tomtomtoma
    ***

    Celkem zajímavá romantická komedie. A jde o dvojí život, ke kterému je hlavní hrdina donucen, aby se uživil a jako mladého ho nikde nechtěli. A právě dvě identity spouští mnoho neuvěřitelných chvilek. A jde o lásku, jednu cílenou a druhou nechtěnou. Hugo Haas v hlavní roli Viktora Honzla je okouzlující, Adina Mandlová v roli jedné ze sester má kouzelný úsměv. Druhou hraje krásně Světla Svozilová. Lehká sladká komedie.(20.9.2009)

  • Kulmon
    ****

    Život je pes ... ale žít je psina a tenhle film taky. Hugo ve vrcholné formě, marně přemýšlím, kde by se takhle vyřádil. Adině to v tomto snímku moc sluší. Je to něco zcela jiného, než Haasův předchozí film Okénko, kde mu byla partnerkou Lída Baarová. No holt ji neměl v posteli ozkoušenou jako Adinu, které se s ním jistě hrálo lépe.(23.5.2011)

  • Jeanne
    *****

    Hugo Haas měl výborný nápad, když Adině napsal tuto první hlavní roli! A Mandlová nepromarnila 365 dní - ve svých vzpomínkách totiž řekla: „Uplynul téměř rok, než se mi podařilo přesvědčit Haase a zároveň s ním jednoho producenta o tom, že já jsem ten nepochopený talent, který čeká na odhalení“ Teprve pak přišel Mazlíček nebo Ať žije nebožtík. Byl to víc než podařený začátek jejich báječných společných filmů. Ale nejdůležitější tu je samozřejmě Haas. Coby přítel dvou sester se neustále převléká za synovce a jeho strýčka, aby co možná nejvíce oddálil nevyhnutelné odhalení. Téma i převlékací scény jsou více než podobné tomu, co předvádí Antonio Banderas, jakožto majitel galerie Art a jeho falešný bratr Bart ve filmu Jedna navíc (1996). Ale Haasovu sebeironii okopírovat nelze! Preferuji Život je pes!(8.10.2003)

  • - Adina Mandlová a Světla Svozilová zde hrají sestry. Ve filmu Mravnost nade vše (1937) hráli Svozilová s Haasem rodiče Mandlové. (Kulmon)

  • - Natáčanie filmu prebiehalo na viacerých miestach v Prahe. (dyfur)

  • - Adina Mandlová (Eva) nemala žiadne herecké skúsenosti, a tak ju Hugo Haas (Viktor) denne bral do divadla. (Raccoon.city)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace