Komentáře uživatelů k filmu (286)

  • verbal
    *

    Takhle to dopadá, když otrlý nýmand úspěšně obšťastní bekofis nějaké obstarožní producentky, ta poté přeblafne Matého, nebo co je to tam teď za panáka, a vakuově jej pumpne o moje i vaše peníze, nevybíravě vybírané represivní státní mašinérií od každého, kdo je schopen vyslabikovat slovo TE-LE-VI-ZOR. Milý lízal pak jako mávnutím svraštělého klitorisu dostane na hraní patnáct míčů, které velkolepě vyplýtvá na vynikající herce, výborného kameramana a skvělého skladatele, přičemž nikomu asi moc nevadilo, že režisér a scenárista stojí za, jak to jenom teď říct slušně, abych příliš neurazil, tak snad „za starou piču“. Po všem tom splachování koncesionářských poplatků do hajzlu evidentně ještě něco zbylo, tak proč si neudělat s Ondrou príma adrenalinovou dovču v Afganistánu za účelem zcela opodstatněné autentizace exteriérů, která by se jinak dala naprosto stejně zmáknout v Klíčanské pískovně za desetinu, že ano? Výsledkem je první opravdový český Kreš, jenž nádherně ukazuje, jak by mohla vypadat ještě horší než obvykle špatná epizoda Ulice, kdyby někdo do té žumpy vyhodil prachy a osadil ji lidmi, co umějí hrát. Tedy kromě Mádla. Nevím, jestli jste slepí, ale Jiřík toho dementa „parodoval“ opravdu jako dement, až jsem nevěděl, jestli se mám smát nebo brečet, a do budoucna by se měl raději výhradně držet svého Kokotka a jen nadále dráždit třináctileté pipinky raftovým pádlem.(9.6.2015)

  • Tosim
    *

    Neučil se Roman Kašparovský i a reklamách? Některé vizuální nápady jako kdyby vypadly z Jakubiskova Post coitum. Je věčná škoda všech těch tragédií, kromě jiného, je jich příliš a pro mě cca v půlce (po té trojce) už se stal film naprosto nesledovatelným, váhal jsem i s hvězdičkami, protože do té doby to bylo relativně stravitelné drama. 30%.(23.6.2014)

  • Matty
    odpad!

    Dramaturgicky katastrofální mačo melodrama (s prvky komedie, thrilleru, soft porna, válečného filmu, caper filmu a psychologického dramatu). Nejde o to, že by syžet konstrukci koherentní fabule ztěžoval. On ji výběrem a řazením informací vůbec neumožňuje. Divácky prožitek by přitom dle množství „nečekaných“ odhalení v posledním aktu měl stát právě na radosti z toho, jak do sebe všechno zapadne, nikoli na množství nejasností (znaky artfilmu Všiváci vážně nevykazují). Jenomže zkratkovité, mnohdy vyloženě retardované jednání hrdinů (nejlidštěji se nakonec chová Mádlův idiot) a vysoká koncentrace nepravděpodobných náhod žádnou nově odtajněnou informací zpětně smysl nezískává. Stejně tak se v závěru nedozvíme to nejpodstatnější, co se zpravidla hodí vědět od začátku filmu, aby nešlo jenom o epizodické plácání do větru – oč postavám celou dobu šlo, jaké byly jejich cíle a motivace. Mělo jít o příběh pomsty (proč je ale vykonávána tak opožděně - a na králíkovi?), o příběh znázorňující psychickou labilitu navrátivších se vojáků (k čemu měla jinak sloužit afghánská linie?), o obrázek života mládeže v dnešní Praze (k čemu jinému slouží dění vázané výhradně na Voříškovou, Mádla a Hádka)? Ve filmu se sice díky psychopatii většiny postav neustále něco děje, ale jednotlivé události jsou jen naházeny za sebe, neskládají se do logicky soudržného celku. Ledaže by se veškeré dění odehrávalo v alternativním vesmíru, kde - SPOILERY - je normální pokusit se svého parťáka pro plánovanou loupež nejdříve upálit, kde žena pár hodin po souloži nabyde podezření, že je těhotná (a pokud mezi pohlavním stykem a telefonátem s Langmajerem uplynulo více času, film nedává důvod si to myslet), kde se vlastního bratra pokusíte umlátit poté, co se vyspí s osobou, o které nevěděl, že je vaší přítelkyní (a je tedy na vině spíše ona jakožto nevěrnice), kde déšť smyje všechno zlé a dva soky přiměje zapomenout na veškeré dřívější křivdy. Zpřeházená struktura a neopodstatněná stylistická namachrovanost (kterou lze chápat jako zdravou nadsázku pouze během "michaelbayovské" honičky po Náměstí Republiky) jen odvádí pozornost od banality příběhového jádra, strašlivě přehrávajících herců a neskutečné ideové zvrhlosti. Na maskulinní prezentaci mužů jako strojů na zabíjení a sexuálních mašin je nejpatrnější naprostá absence soudnosti tvůrců. Mladší ženy jsou věčně nadržené objekty pro pohled, které bez otálení nabízejí svá těla prakticky kdykoli komukoli, jediná starší žena mluví pouze o tom, jak se chystá umřít. Možná málo sleduji české filmy, ale něco takhle odpudivě falocentrického už jsem dlouho neviděl. Zatím největší filmová urážka letošního roku. 5%(19.6.2014)

  • Isherwood
    odpad!

    Pokud máte hodně nakoukáno ze současného Hollywoodu a rádi ventilujete své podivné sexuální tužby, běžte s tím na Kavčí hory. Dostanete 15 míčů, jednoho z nejlepších tuzemských kameramanů, kvalitní herce a můžete se vyřádit. První půlka filmu nedává smysl, a když se všechny časové linie konečně protnou, řvete smíchy, protože si vzpomenete, že podobný film byste takhle nějak natočili taky, kdyby vám někdo na střední škole dal výše zmíněné prostředky. Vlastně je to docela umění, dát dohromady takhle špatný film. Na druhou stranu, pokud necháte Táňu Vilhelmovou mluvit o ojíždění fenek, nemůžete čekat, že vás někdo vezme vážně. Se ctí z toho nakonec vycházejí jenom Mádlovy vytahané rukávy.(8.11.2015)

  • Malarkey
    **

    Všiváci mají určitý dar a tím je, že jakmile se na něj začnete koukat, tak ho prostě dokoukáte. Ať je dobrej, ať je blbej, ať je prostě jakejkoliv. Jenže on je fakt jakejkoliv a i když na něj budete koukat, tak se u něj budete místy strašně kroutit. Nevím totiž, co Roman Kašparovský hulil, ale on prostě dobrý momenty vystřídal s tak debilními, že horší filmařské kombo jsem v českém filmu ještě neviděl. Herci jsou třeba celkově v pořádku. Takovej Jirka Mádl si svojí postavu vysloveně užil. Nejlepší mi ale bezesporu přišel Ondra Vetchej, kterej do těch filmařskejch šotů z Afghánistánu v podstatě patřil. Jenže pak Vám ten dobrej moment upraví hudba jak od debila a scéna, jak od kreténa, kde Jirkovi Langmajerovi ukradnou tašku v metru a říkáte si, jestli náhodou nekoukáte na nějaký nahodilý amatérský video na youtubu. Všiváci mají skělý nápad, ale to zpracování je tak strašně různorodý, že spěje spíš k zániku, než abych si mohl ve výsledku myslet, že jsem se dočkal kvalitního filmu. A je to hrozná škoda, protože herci v tomto případě jsou absolutně v nevinně. A o to horší to je, že tady se sešla fakt povedená skvadra.(3.2.2017)

  • Enšpígl
    ****

    Nevybavuji si žádný současný český film, který by měl hvězdnější casting než Všiváci, alespoň tedy z mého pohledu v něm hraje skoro každej můj tuzemskej hereckej miláček. A právě herecký výkony jsou to nej co film nabízí. Hereckou emotivní živelnost v Ondrově podání skěvele doplňuje civilní projev Terezky Voříškové, reálné ztvárnění Mikiho v podání Jirky Langmajera je vynikajcí, nejspíš i proto, že k týhle roli má (měl) i v civilu asi hodně blízko. Jirka Mádl mě tenhle rok defintivně přesvědčil, že zkrátka umí jak za kamerou (Pojedeme k moři ), tak před kamerou (Všiváci) a rok 2014 je prostě jeho rok. Tatiana je pořád herecky velmi přesvědčivá a žensky přitažlivá. Zkrátka pokud jde o herecký výkony jsem po všech stránkách uspokojen. Samotný příběh je vyprávěn trošku nemotornějc, příliš mnoho dějových linek, všechny poměrně drsný, realisticky těžko uvěřitelný a akční scény díky kameře ve většině případů zpackaný, díky totálně jinýmu tempu (zpomalovačky) než obrazovýmu pojetí zbytku příběhu. Největší sílu má film v dramatických vztahových scénách ( Babi a Ricky; Ricky a dcery, Miki a ženy ), trošku mě mrzí že Ondra s Jirkou tam maj jen jednu společnou scénu, nejen z hlediska jejich herecký kondice, ale i z hlediska příběhu by to filmu víc slušelo. Velmi se mě líbila závěrečná nemocniční scéna, bez dialogů, bez hudby, ale s velkou vnitřní silou. Hezká závěrečná titulková skladba, jelikož nejsem přes hudbu docela by mě zajímalo kdo to byl. V závěrečných titulcích jsem jí nenašel. Absolutně nemám problém vyšít do téhle látky čtyři hvězdičky i když tu čtvrtou nechám přišitou jen tak z půlky, ale pokud by se mnou šla Terezka Voříšková na pivo, tak jí klidně došiju.(22.6.2014)

  • Djkoma
    odpad!

    Tohle myslí někdo vážně? Pokud humor, tak nechtěný, pokud snaha o americké filmy typu Bratři, Crash apod., tak neuvěřitelně špatný. A ten závěr, kdy se všechny ty sexuální orgie, obrovské náhody a králík, potkají, to je moc i na mě. Po dlouhých letech odpad, který si to zaslouží. PS: Mádl je český Rainman, snad jediné pozitivum filmu, kromě odhalených těl a náruživé dvojice Voříšková/Vilhelmová. PPS: nejzábavnější česká filmová "trojka"(21.2.2016)

  • Marigold
    *

    Můj mozek byl na konci vojetý jako fenka na podlaze. Level retardace na max, ale je fakt, že Rudoarmějec a Ofélie tankují super se jednou dostanou do filmových učebnic podobně jako třeba Trajkovova Kanárská spojka. Kapitoly Ztráta soudnosti a Proč byl český film konečně postaven mimo zákon. [20%](19.6.2014)

  • Fr
    ****

    SRDCE JAKO KNÍŽE ROHAN MUSÍŠ MÍT… /// Na rozdíl vod některejch si myslím, že scénář je zajímavej. Pak ti herci! Vobsazení jak z Hollywoodu! Příběh plnej průserů a lidskejch problémů, ve kterým se osudy protínaj jak v těch Haggisovejch dramatech. Pravda, Kašparovský toho chce říct zbytečně moc (jakože honí moc králíků najednou). Nevadí mi to, páč dokážu (u filmu) myslet na víc věcí najednou (chipsy, cola, titulky…). 3a½! A abych podtrhl úžas nad autorovou prvotinou, fláknu 4*. A to přesto, že pár věcí nefunguje. Je totiž fajn, že se vobjevil zase někdo originální! Že Hřebejku? /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Myslím, že Mádl je retardovanej. 2.) Fotr se vrátil z Afghánu. Trochu chlastá, gemblí… /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ *(10.11.2014)

  • Jara.Cimrman.jr
    **

    Nemám, ale opravdu nemám, rád filmy, ve kterých všechny postavy klesají do stále větší a větší žumpy života. A v tomto snímku nedělají nic jiného, tedy kromě neustálých výletů do minulosti, které alespoň vysvětlují prapodivné vztahy mezi nimi. Mne to tedy skutečně nebavilo, nicméně retardovaný Venca, šílený organizátor Olda a nevěrný paroháč Radek mi alespoň chvílemi dokázali zvednout náladu. Jinak jsem viděl pouze nesmyslné hýření hereckými esy z domácích luhů a hájů.(23.12.2015)

  • xxmartinxx
    *

    Zcela nesoudržná směsice spousty nápadů, kterým chybí něco jako "téma", "myšlenka" nebo aspoň "atmosféra". Není to sice angažovaná akční debilita typu Hranaři, jak jsem se bál, vlastně to s nimi nemá nic společného - je to špatné úplně jiným, svým vlastním způsobem. 1 a 1/2(19.6.2014)

  • Gilmour93
    ***

    Co se týká technické stránky, hoví si Kašparovský v tom vyšším patře usychajícího stromu české kinematografie, ale to by si nesměl sám pod sebou uříznout větev místy neskutečným dějovým konstruktem a kupením podivných osudových náhod (při posledním „výletu do Anglie“ by mě čelní srážka s kamionem převážejícím králíky rozhodně nepřekvapila). Jestli autor hodlal zakrýt narušenou linearitou příběhové nedostatky, mělo to efekt spíše opačný a dramaturgie zapáchala podobně jako rozkrok uzbecké vzpěračky, co si přestala holit varlata. Nicméně pozor! Pokud v kině nebudete čekat páva, nýbrž jen obyčejného českého drozda, nemusí váš mozek sdílet neblahý sexuální osud toho Marigoldova a na Všiváky vystačí jen přiměřená dávka kritického Orthosanu. Letos muchomůrka mádlovitá snad konečně našla les, kde se jí bude dařit..(23.6.2014)

  • johnn333
    *

    Pozor pozor, po Babovřeskách 2 a Bony a klid 2 pokračujeme v kinech v edici ŠMAKULÁDY. 20%(19.6.2014)

  • Sarkastic
    **

    Co se týče stylu filmu, bylo v něm možná až trochu „přefiltrováno“ a „přezpomalováno“, nicméně byl jsem docela spokojený. Škoda, že tohle rozhodně nemůžu říct o příběhu. Po komediální stránce film fungoval naprosto minimálně (nebyla zde snad jediná zapamatovatelná hláška či vtipný moment, snad s výjimkou pozvracení zloděje), po té dramatické byl většinu projekce hodně nevýrazný, plný nelogičností (co to jako mělo být s tím těhotenstvím?) nebo naopak s těmi všemi úmrtími a tragédiemi až extrémní, přehnaný (kupříkladu taková scéna v bance působila dost směšně). Z hereckých výkonů bych víc vyzdvihl jen ten Mádlův, našel bych sice momenty, kdy se najednou choval možná poněkud racionálněji (alespoň vzhledem k jeho stavu), přesto mě po většinu času dokázal zaujmout velmi přesvědčivým herectvím. A konec měl asi vykouzlit na divákově tváři hořký úsměch, snad i dojetí, na mě však působil jak pěst na oko. Celkově dávám 2*.(26.1.2015)

  • PinokKio
    **

    Kašparovský jako režisér možná svým příštím filmem překvapí, protože herce ukočírovat umí (Mádlovi bych toho dementa i věřil) a film nasnímal na české poměry hodně slušně (aby ne se Smutným za kamerou), ale papír a tužku, aby si napsal další scénář, mu do ruky raději nedávejte, jinak to dopadne obdobně chaoticky jako Všiváci. V příběhu dvou znesvářených brášků kvůli jednomu krásnému andílkovi je totiž až neskutečně moc náhod a skoků v čase, až by člověk sám potřeboval pod Langmajerovu kudlu, aby si pohrál s jeho hlavou a všechen ten maglajz tam nějak uspořádal nebo ještě lépe vymazal ..(3.12.2014)

  • castor
    **

    Byl jsem v kině na Fincherově Zmizelé, v televizi běžel Kolja. No, a teď zpátky do kruté reality. Tu tuzemskou, filmovou, Všiváci naplňují měrou vrchovatou. Dramaturg měl zřejmě průjem, a na place permanentně chyběl. Jinak si to vyložit nejde. Výsledek je natolik zoufalý, že nevíme, zda se smát, když těhotná dcera (která se lekne v bance alarmu poté, co čmajzne peníze, protože je neúspěšně zkouší standardní cestou vybrat z účtu mrtvé babičky, která měla stejné jméno, ale byla jaksi jiný ročník narození s jiným rodným číslem) zastřelí otce v paruce při loupeži. Mimochodem těhotná je od té doby, co si to rozdává s druhou holkou a klukem, který při souloži zemře, ona se lekne, nahá běží přes celé město domů, kde najde zlitého otce, který si od lichvářů půjčuje nezdravě moc peněz (proto zřejmě ta loupež). Podobně šokujících scén je víc (osobně u mě vede hrozná Vilhelmová, která divoce a zcela nepřirozeně souloží nebo předsvatební rozhodnutí matky (aby si druhý synek nezkazil kariéru), která pálí žehličkou záda prvního ze synů). Do toho přibývají nové postavy, což neumětelsky vystavěný děj ještě víc sráží. Základem je nicméně příběh dvou znesvářených bratrů (jejich usmíření á la déšť, pohřeb, černé deštníky je mimochodem také hodně úsměvné). Je to obrovská škoda, protože třeba vizuálně se film prodává velmi slušně. A, světe, div se, i herecky je to solidní. Téměř každý má příležitost dokázat, že ve filmu není jen do počtu, i když nemůže ovlivnit, jak se jeho postava v další scéně zachová. Většinou bohužel jako idiot!!(23.11.2014)

  • troufalka
    **

    Scénář Romana Kašparovského jsem nepobrala. Normálně bývám k debutům hodně velkorysá, tady převládl chaos, jako divák jem neměla na čem spočinout. Zajímavý herecký výkon neherce Mádla.(22.2.2016)

  • paascha
    *

    Při koukání na tohle jsem si vzpomněl na svůj dávný drogový experiment. Taky se mi zdálo, že svět je složený z útržků a střepů, že to trvá věčnost a zároveň strašně letí...prostě šílený. A stejně jako tohle si tenhle film znovu rozhodně dát nechci(20.11.2014)

  • -bad-mad-wolf-
    odpad!

    Retard zachraňuje film a dopadá to přesně tak, jako když retard zachraňuje film. BLBĚ. Mádl každopádně výborně hraje a docela rád bych ho ve stejné roli retarda viděl někde, kde alespoň něco funguje. Všiváci jsou dílo, jehož příběh je trapně nabubřelé melodrama (melothriller..?) o osudech dvou bratrů, z nichž jeden je zoufalec a druhý kretén. Tam, kde se v jejich pohnojených životech objevují náznaky něčeho zajímavějšího, tvůrci robíjejí plynulost vyprávění necitlivě zasazenými flashbacky a scénami, jejichž smysl minul terč tak fatálním způsobem, že si sám prostřelil hlavu. Jeden příklad za všechny: Hádek souloží s dvěma děvčaty. V průběhu sexuálních hrátek nečekaně umře (?). Holky utečou a minimálně jedna z nich běží nahá ulicemi domů (?). Mádl naříká nad mrtvým a dramaticky zkrvaveným Hádkem. Na scéně se objevuje Ondřej Malý s pistolí v ruce a zahlásí "Buzny!" (?) Ve filmu je obrovská spousta scén a věcí, jejichž smysl se dá přibližně domyslet, ale takřka nikdy není skutečně vysvětlen/představen/řádně odůvodněn (o celku nemluvě). Za Mádla a docela dobře vypadající vizuál bych možná udělil jednu čestnou hvězdu, nicméně nechce se mi tak hodnotit film, který vypráví hloupě splácaný příběh dramaturgicky natolik zpraseným způsobem, že dokáže diváka přivést do paradoxního stavu mezi rozzuřeností a smrtí nudou. Slovu "komedie" v žánrové kolonce horlivě přikyvuji, přestože jsem se nepousmál ani jednou.(13.2.2015)

  • playboxguest
    ***

    První půlhodina naprostá mizérie, kdy mi fakt nechybělo mnoho zasypat hodnocení odpadem. Pak to ale začalo být tak blbě blbé, že mě to vlastně najednou připadalo docela zábavné sledovat. Herci slušní, jen tomu Vetchýmu neumim nějak uvěřit svaly a kuráž drsňáka, vždyť on je to od pohledu takovej miloučkej cipísek, co by mouše křídlo neulomil. Zato Langmajer s Tatiánkou perlily a možná i díky nim jsem tu úvodní půlhodinovku překonala. A že Mádl konečně hraje sám sebe, to bylo potěšující, ačkoli mě sral úplně stejně jako ve všech předchozích filmech. Americké finále uhodilo hřebíček a já už se fakt tlemila do polštáře, říkajíce si: "Verunko, to musíš vidět znovu." Kvalitní kosočtvercina. 50%(28.11.2014)

<< předchozí 1 2 3 4 5 8 12 15
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace