Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Recenze (248)

kleopatra 

všechny recenze uživatele

Zbožňuju ten film od prvních minut, kdy si Louis De Funes- Evans v autě klestí cestu rušnými ulicemi a blbec je každý, kdo nectí jeho "pravidla". A hned potom následuje můj nejoblíbenější kousek: Evans vpadne do divadla, začne s muzikanty jamovat, hudební motiv se perfektně rozvětvuje, pak skočí na jeviště a předtancovává. Ta scéna je děsně podmanivá, navíc holky mají look, jaký se mi líbil tehdy a líbí se mi i teď. Nezapomenutelné je taky Evansovo lepení magnetofonového pásku do "žádoucího" tvaru, meditace nad nočníkem, drezura tanečnic. Zkrátka tohle je komedie, která, ať je jakkoli prostinká, je potěchou pro moje oči, uši i unavenou duši. ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Hudební téma, které se stalo klasikou, velice povedené a chytlavé taneční scény, krásná děvčata, účesy, šatstvo, vše stylové až na půdu, zkrátka vítejte do roku 1970 se vším, co si z něj lidé rádi pamatují. No a k tomu si přidejte neodolatelnou pohádku od vypravěče Louise de Funèse, meditační ticho nad nočníkem, uklidňující vliv přírody, a najednou máte další z řady zdařilých funèsovek. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Příliš založeno na Louisově komice - to byl ale spíš problém Serge Korbera. I když některé hlášky, jako třeba reakce "chytré" tanečnice na onen příběh o vlku a jehňátku, který měl znamenat, aby se kočičky držely dále od mužů, jsou půvabné. -NO A CO BYLO DÁL? -VZALI SE! -NIC JSI NEPOCHOPILA! BĚŽ SPÁT! ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Začátek filmu je naprosto strhující a Funes dokonale předvadí chování českého řidiče na silnicích. Pak se tam začne hopsat, cupitat a vůbec je tam tolik bab v tom baletním, že mě to připomíná slepičinec. Snad jen na konci se tvůrci probrali z letargie a oblíkli některé z nich do minisukní, pozdě, ale přeci. Jasně mohlo to dopadnout hůř, mohli tam bejt chlapi v baletním. To bych se pak díval na bílé elasťáky ve kterých by byly zvýrazněny baleťákovy koule. To mě vždycky fascinuje, jednou ještě ve škole jsme šli povinně na balet a všichni baleťaci měli bilý elasťáky s obrovskou boulí mezi nohama.Vždyt tak velký koule nemá ani slon ! Já na to pořád musel čumět a to teplej skutečně nejsem ! Další vyučovací hodinu jsme měli napsat referát na ten balet. Co jsem tam asi tak měl napsat ?? Že jsem celou dobu nevěřicně zíral na jejich koule ?? Naštěstí v tomto filmu nebyli baleťáci a tak můžu napsat, že sice na Funese nic moc, ale proti jiným komediím pořád na úrovni. Funesova živelnost a obličejová mimika dohromady s dabingem pana Filipovského vždycky spolehlivě zafungují. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

...tak do tance mládeži. Piti Piti Pa je velice povedená komedie, ale snaží se využít potenciál jak Funésův tak příběhu a přitom nedokáže spojit v jedno. Louis de Funés kraluje, jednoznačně kraluje, jeho gumová tvář tvoří tak parádní grimasy, že se člověk prostě musí smát. Ano, je to hlavně ta pohádka o vlku a kůzlátkách, ale na druhou stranu je Piti Piti Pa muzikál a to především. Hudebních scén je požehnaně a abych se přiznal příliš se mi nezamlouvají. Sice se pár povedených skladeb objeví, ale když se to opakuje stále dokola, spíše to omrzí. Jediné, co si k hudbě co tam zazní mohu připustit, tak fakt, že jedna z nejlepších českých skupin Tatabojs udělala velice povedený remix, právě k tomu muzikálu, ale víc nic. Škoda, Funésův potenciál to mělo obrovský. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $1,500,000Návštevnosť: 2,410,000 (Francúzsko)Louis de Funes ako choreograf tanca je excelentný a aj po tej tanečnej stránke je elegantný a strhujúci ako to všetko zvládal, doslova tanečno/muzikálovo ladená komédia s množstvom odfrkov a bláznivých scén a výbornej tanečnej choreografie pobaví ako sa patrí u strelených filmov s Funesom. /80%/ ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Samé piti piti pá a žádná pořádná zábava :(. Stále přemýšlím jestli je Funes v česku oblíben díky svému herectví a nebo jeho hvězdu rozzařuje mistr dabér Filipovský. ()

gouryella 

všechny recenze uživatele

Pro mš jedna z těch méně zdařilých komedií s De Funésem - příliš bláznivé, příliš přehnané a hodně děravý scénář. ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

V podstatě nuda... Až příliš trendy dobový komediální muzikál. Koncentrace humoru je velmi malá (v druhé polovině, kdy se do zápletky dostávají nemluvňata, už je film téměř kýčovitý...), jedinou kvalitní složkou snímku je složka hudební... (ale nezastírám, že hlavně díky zpopularizování nezapomenutelnou písní Tata Bojs), rozhodně ne ale jinde vyzdvihovaná choreografická, to je skoro esence kýčovitosti... Nejzajímavějším poznatkem z filmu je, že absolutní kult mládí, který vládne dnešnímu mediálnímu světu, nemá příliš dlouhého trvání. Na začátku 70. let minulého století to bylo spíše ještě naopak... Coby jinak v sobě nesla povrchní estetická rovina filmu, kde je hlavní ženská sex bomba asi čtyřicetiletá baletka... ()

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Nejspíše nejslabší Funèsovina, již jsem viděl. Střihl si sice obvyklý model panovačného hyperaktivce, ale ne tak živelného, jak obvykle. Děj se mnohdy ztrácí, fóry zeslábly a herecký projev proti standardu pana Komika zemdlel. I přes krátkou stopáž třetinu filmu zabírají nepříliš působivá, estrádní taneční čísla, jejichž kouzlo spočívá především ve štíhlých tělíčkách tanečnic než čemkoliv jiném. Slabé **. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Pokud se nemýlím, jediným film s Louisem DeFunés v kulichu s bambulí a jediný, kde zpívá. :-) Rozhodně stojí za pozornost k popukání vtipný pantomimický přednes bajky o vlkovi a jehňátku (viz plakát vedle), ale jinak je to spíš slabší film. Ale ta hudba, přátelé, ta je přesně na hranici recese a geniality. Já jsem si dlouho myslel, že jsem jediný, komu se doopravdy líbí a úzkostlivě jsem to tajil. Časem se ale ukázalo, že je nás takových mnohem víc (viz také http://www.youtube.com/watch?v=a8QDcOkOhjo&feature=related) a nádherná tečka byla, když jsem soundtrack půjčil jednomu svému příteli, hudebnímu skladateli. Je nesírně kritický ke všemu, co sám nesložil, tak jsem se těšil na výbušně zamítavou reakci, ale světe zboř se - byl nadšen! Doslova řekl, že ústřední melodie už nesmí chybět na žádném večírku. :-) 50% ()

Jossie 

všechny recenze uživatele

Přes spoustu dobrých vtipných scén je tenhle film slabší v ději, je přesycen hudbou a tanečními vložkami, které přece jen působí nudně a zastarale. Potěší účast Funèsova syna. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Nemůžete se přece vdát. Nemáte na to právo." Choreograf Evans v tom má jasno a já mu dávám za pravdu, takže holky na trénink, na váhu, místo večeře na rotoped a děti do postele. Jaké děti? No přece ty z této ulítlé komedie, jejíž hudebně taneční čísla mě baví a pan Evans je dokonalý v tanci, při kojení i za volantem. Zejména jeho pouliční závodění a elegantní ignorování srážky s autobusem bylo vynikající. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Musel bych se zpronevěřit svým zásadám a přesvědčení, kdybych Piti Piti Pa nadělil více než dvě hvězdičky, protože neustále zdůrazňuju důležitost scénáře a i na poměry mixu muzikálu a lehké letní komedie určené nejširším vrstvám má tenhle kousek scénář příliš jednoduchý a naivní. Přesto, když jsem si komedii po mnoha letech zopakoval, neskončilo to nějakým trápením, byla to relativně příjemně strávená chvíle se stárnoucím komikem, který se v pozdním věku našel a díky své mimice a energii dokázal nadchnout davy. Bohužel je tím jediným, co film táhne. Pravda, půvab tanečnic a kostýmy z pozdních 60. let taky nejsou úplně k zahození... Snímek je snad zajímavý i tím, že šlo o nejvážnější pokus tatínka Funese rozjet filmovou kariéru svého syna Oliviera. Inu nezadařilo se a synek se záhy vydal jiným směrem. Na pozdní večer nebo nudné deštivé odpoledne se Piti Piti Pa dá absolvovat a svoji cenu má nesporně i pro pamětníky a nostalgiky. Celkový dojem: 45 %. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Cholerický choreograf Evan Evans je v podstatě takový Viktor Tichonov. Ovečky zavřené na bázi, naordinovaný tvrdý trénink, pravidelná kontrola dodržování životosprávy, systematické špiclování a snaha co nejvíce omezit civilní život svých svěřenců. A když to nebudete dodržovat, uvidíte ten tanec..! Humor se sice občas ztrácí mezi muzikálovými čísly a plínkami, ale to částečně vykompenzují nápaditý střih a přírodní živel Funès umocněný Filipovským. Jdu si pustit Tata Bojs.. ()

sportovec 

všechny recenze uživatele

Je příjemné zjistit, že francouzský komik a jeho odkaz zůstává stejně živý a svěží. A to i v hájemství pomyslné lehké Múzy. ()

Reklama

Reklama