poster

Zmizení Eleanor Rigby: Ona

  • Česko

    Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona

  • USA

    The Disappearance of Eleanor Rigby: Her

  • Slovensko

    Zmiznutie Eleanor Rigby: ONA

Drama / Romantický

USA, 2013, 100 min

Režie:

Ned Benson

Scénář:

Ned Benson

Hudba:

Son Lux

Producenti:

Emanuel Michael

Scénografie:

Kelly McGehee
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dalda
    ****

    Tento snímek je, jakožto romantický film, svým zpracováním velmi originální a nemá v sobě klišé, která jsou v současných romantických filmech tak běžná. Oboum filmům (On a Ona) se skvěle podařilo splnit hlavní cíl - vylíčit stejný příběh a stejné události z odlišných pohledů dvou osob. Přišlo mi, že tento díl je nejspíše lepší vidět až jako druhý (až po filmu On), protože jinak by velká část příběhu zůstala nejasná. Každopádně je nutné vidět oba díly.(8.11.2014)

  • Kaka
    ***

    Systematické, herecky dobře obsazené a pevně vedené. Eleanor Rigby nabízí tradiční příběh o velké ztrátě a hledání sebe sama se všemi překážkami a peripetiemi, které se v normálním životě nabízí. Bez sentimentu, s ruční kamerou a naprosto minimální zvukovou mixáží. Zřejmě jen s potřebnou výbavičkou lze naplno docenit rozostřené zvuky ulice apod. Téměř žádná hudba, zato v pravé chvíli roztřelí ticho trip-hopový frajer Son Lux (emocionální hroty). Představoval bych si větší tlačení na pilu a rychlější děj, nicméně uvidíme co přinesou další dva díly, možná jako celek to bude výrazně lepší.(17.7.2016)

  • MartinezZ
    **

    JEJÍ pohled trpí tím JEHO, tedy, přišel mi zajímavější, ale to bylo zřejmě jen tím, že jsem znal už nástřel děje a příběhu z JEHO pohledu. JEJÍ pohled je jednoznačně druhým dílem a nelze jej vidět jako první, nedával by pak takřka vůbec smysl a navíc mu chybí značná část začátku děje z JEHO pohledu. Nicméně ani tak mi to nepřišlo nijak zajímavé ani sledovatelné s nějakým zájmem "jak tohle dopadne" nebo "jak tohle vyznělo z druhého pohledu", nechytlo mě to a bohužel celý tenhle dvojdílný projekt byl jenom experimentem, který byl zajímavý nápadem, ale unylý a rozředěný. Když už jsem viděl JEHO a JEJÍ pohled, zkusím pro zajímavost i ten JEJICH, třeba to bude dávat jako film a příběh dohromady větší smysl a nabídne koukatelnější a stravitelnější zpracování osudu obou postav.(10.2.2015)

  • Lennnnna
    ****

    Narozdíl od všech ostatních tady mi právě JEJÍ část oproti JEHO přišla poněkud chladná a egoistická, nedokázala jsem se bohužel do Eleanořina přiběhu vžít tolik jako do příběhu jejího manžela. Já osobně bych se spokojila pouze s jednou částí, tato mi přišla trochu nadbytečná. Čímž nechci říct, že by se mi nelíbila, jen už zkrátka srdíčko tolik nezaplesalo jako poprvé. Spolu dohromady však tvoři velmi pěkný celek a doplňují se.(6.8.2014)

  • Beagle
    *****

    Společně s Chlapectvím se pro mě stalo Zmizení Eleanor Rigby (a hlavně právě tento její díl) vrcholem festivalu ve Varech. Bensonovi se povedlo natočit krásný, hluboce lidský a tragicky romantický film, jehož dvě verze se dokonale doplňují, aniž by jedna druhou vykrádaly nebo opakovaly již vyřčené. Co se hereckého obsazení týče, pak Jessica Chastain jasně dominuje nad Jamesem McAvoyem, a to překvapivě v obou variantách příběhu, a stejně tak obsazením vedlejších rolí Benson této variantě dopřál poněkud štědřeji (nic proti BIllu Haderovi v roli Conorova parťáka, ale Viola Davis v roli profesorky i rodičovské duo Huppert-Hurt jsou prostě jiná herecká liga...). Každopádně Ona by nebyla ničím bez Něj, takže doporučuji vidět obě varianty a těším se na příležitost zhlédnout verzi společnou, která měla být na KVIFF původně uvedena.(17.7.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace