poster

Zmizení Eleanor Rigby: Ona

  • Česko

    Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona

  • USA

    The Disappearance of Eleanor Rigby: Her

  • Slovensko

    Zmiznutie Eleanor Rigby: ONA

Drama / Romantický

USA, 2013, 100 min

Režie:

Ned Benson

Scénář:

Ned Benson

Hudba:

Son Lux

Producenti:

Emanuel Michael

Scénografie:

Kelly McGehee, Sheila Bock (set dekoratér)

Masky:

Gary Martori
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • higuain
    ****

    Nejlepší verze. Viděl jsem jí jako první a nesouhlasím s četnými výroky, že bez jeho verze ta její nedává smysl. Ano, je trochu složitější se v ní orientovat, ale to celkovému zážitku spíš přidává, protože je třeba přemýšlet nad souvislostmi a není čas nudit se u scén, které už byly (jen z trochu jiného úhlu pohledu) viděny. Jessica Chastain definitivně přestupuje do pozice jedné z mých nejoblíbenějších hereček, tenhle film svým výkonem táhne a krade si ho pro sebe, bez ní by ty emoce Eleanořiny postavy nefungovaly ani z poloviny.(29.4.2015)

  • MartinezZ
    **

    JEJÍ pohled trpí tím JEHO, tedy, přišel mi zajímavější, ale to bylo zřejmě jen tím, že jsem znal už nástřel děje a příběhu z JEHO pohledu. JEJÍ pohled je jednoznačně druhým dílem a nelze jej vidět jako první, nedával by pak takřka vůbec smysl a navíc mu chybí značná část začátku děje z JEHO pohledu. Nicméně ani tak mi to nepřišlo nijak zajímavé ani sledovatelné s nějakým zájmem "jak tohle dopadne" nebo "jak tohle vyznělo z druhého pohledu", nechytlo mě to a bohužel celý tenhle dvojdílný projekt byl jenom experimentem, který byl zajímavý nápadem, ale unylý a rozředěný. Když už jsem viděl JEHO a JEJÍ pohled, zkusím pro zajímavost i ten JEJICH, třeba to bude dávat jako film a příběh dohromady větší smysl a nabídne koukatelnější a stravitelnější zpracování osudu obou postav.(10.2.2015)

  • tukomaster
    *****

    Pro mě perfektní drama zachycující rozpad jednoho vztahu. Ani u jedné verze se nedá říci, že by byla chladnější, dojemnější, osobitější etc. než druhá. Oba filmy krásně zachycují odlišnosti mezi mužem a ženou, nejen co se týká srovnávání se se situací, ale i to kým se obklopují a jaký mají vztah se svou rodinou. Hlavní trik takto rozděleného filmu nastává při společných scénách, které si každý z nich pamatuje jinak. Subjektivnost postav je pak zachycena i výběrem scén(Ona začíná tam, kde už je Jeho příběh dávno rozběhnutý). Nejzajímavějším rozdílem pro mě bylo to, že zatímco Ona vzpomínala, v její verzi jsou tak přítomny flashbacky, tak On se snažil minulost potlačit a jakékoliv vzpomínání je u něj vyloučeno. Herecký koncert a výborná hudba. 90% PS: Skoro by mě i lákalo z toho udělat seriál a zachytit pohled i vedlejších postav. Hlavně profesorka by mě dost zajímala.(9.11.2014)

  • emma53
    *****

    Neskutečně dokonalé a přirozené výkony obou hlavních představitelů mě nadchly. Tam, kde bylo zapotřebí trochu melancholie, našla jsem jí. Tam, kde bylo zapotřebí kýbl smutku a beznaděje, viděla jsem ho jasně. Tam, kde byl na místě smích a štěstí, smála jsem a byla šťastná s nimi. Konec jsem si už doladila po svém a to bylo asi i úmyslem Neda Bensona. Díky za velmi dobře odvedenou filmařinu a za bezchybnou hereckou podívanou.(13.4.2018)

  • Dalda
    ****

    Tento snímek je, jakožto romantický film, svým zpracováním velmi originální a nemá v sobě klišé, která jsou v současných romantických filmech tak běžná. Oboum filmům (On a Ona) se skvěle podařilo splnit hlavní cíl - vylíčit stejný příběh a stejné události z odlišných pohledů dvou osob. Přišlo mi, že tento díl je nejspíše lepší vidět až jako druhý (až po filmu On), protože jinak by velká část příběhu zůstala nejasná. Každopádně je nutné vidět oba díly.(8.11.2014)