poster

Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona

  • Česko

    Zmizení Eleanor Rigby: Ona

    (festivalový název)
  • USA

    The Disappearance of Eleanor Rigby: Her

  • Slovensko

    Zmiznutie Eleanor Rigby: ONA

Drama / Romantický

USA, 2013, 100 min

Režie:

Ned Benson

Scénář:

Ned Benson

Hudba:

Son Lux

Producenti:

Emanuel Michael

Scénografie:

Kelly McGehee
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Falconica
    **

    Zaprvé měla tahle polovina nevýhodu, že jsem ji viděla jako druhou, takže už to tolik nebavilo sledovat znovu všechno dokola. Zadruhé měla tato verze nevýhodu, že jsem ji viděla jako druhou bezprostředně po první, takže mne hrozně vyrušovaly takové ty rozdíly ve scénách jako: "v On měl v týhle scéně světlou košili...", zatřetí jsem přesvědčená, že On by mohl být samostatný film se vším všudy, ale Ona by se sama použít nedala, bylo by to příliš nepochopitelné a zmatečné. A hlavně mne její přístup není vůbec blízký.(7.11.2014)

  • poz3n
    ****

    Je zcela nutné a žádoucí vidět Eleanor v pořadí "On->Ona". V jiném pořadí či počtu snímků je zážitek a prožitek sotva poloviční. Ideální je podle mého taky minimálně několikadenní pauza mezi oběma filmy. Pokud splníte všechny předešlé podmínky, vystavujete se pravděpodobnosti, že vás při závěrečných "Ona" titulcích zaplaví vskutku zajímavý pocit a zážitek. Eleanor má totiž svůj film zcela ve své moci a je emocionálně mnohem silnější, než "On". Navíc má v rukou osvědčené trumfy v podobě finálních kousků skládačky, kterou tolik chcete dokončit. A když jí dokončíte, zjistíte, že víc než výslednou podobu, jste si vlastně užili ten průběh, který vás k ní dovedl. 8/10(3.12.2014)

  • pepo
    ****

    Narozdiel od (pre mňa nudného a chladného) Him dokáže jej verzia stáť na vlastných nohách, pretože je emotívnejšia, zaujímavejšia a Jessica Chastain je dokonalá. Výborná vec robiaca spätne lepšie filmy z Him aj Them. Ale aj tak sa neviem zbaviť dojmu, že najlepšie by bolo, keby vznikol iba Them natiahnutých o nejakých 20 minút ( tie scény tam sú). Možno by projekt prišiel o svoju unikátnosť ale dostali by sme jeden z vrcholov žánru.(24.4.2015)

  • LoLaa
    ****

    Nedokážu se rozhodnout, jaká z obou verzí se mi líbila více. První jsem zhlédla tu jeho, poté její (a v tomto pořadí to asi byla dobrá volba). Každá mě zaujala v něčem jiném, obě do sebe zapadaly a přinesly něco nového do každé scény. Takové rozdělení snímku na 2 části není vůbec špatný nápad, i u mnoha jiných filmů by se hodila ještě další verze, aby to divák vše viděl i z druhé strany. Časem se chci určitě ještě podívat na verzi společnou.(20.1.2015)

  • Marqta
    ***

    Určitě to chce vidět oba filmy. Verze Him mě asi bavila o něco víc. Zase to může bát i tím, že už jsem ten příběh viděla po třetí. I když pokaždé lehce pozměněn a s jinými detaily...Ale stejně může to hrát roli. Z kým se víc ztotožňuji a komu víc rozumím? Myslím že ted po tom, co jsem viděla i tenhle film to nedokážu říct. Po vidění Him jsem "její" chování nechápala a ztotožňovala jsem se spíše s Conorem. Ted už bych si tak jistá nebyla kdyby se mě někdo zeptal. Eleanořin pohled je filozofičtější, psychologičtější než jeho (alespoň mi to tak přišlo) realističtější a pragmatičtější (a to nemyslím ani negativně ani pozitivně). Jinak atmosféra zůstává perfektní stejně jako u Him a i u Them. Tady (Her) to je konkretně ještě podpořené právě tou niterností... Hodnocení-stejně jako u ostatních dvou částí, ale kdybych měla hodnotit jen ten nápad s rozdělením do několika úhlů pohledu bylo by to za plný počet. ----"Dad:"None of us know how to help you." Eleanor:"Please stop reminding me that something's wrong."----(11.4.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace