poster

Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona

  • Česko

    Zmizení Eleanor Rigby: Ona

    (festivalový název)
  • USA

    The Disappearance of Eleanor Rigby: Her

  • Slovensko

    Zmiznutie Eleanor Rigby: ONA

Drama / Romantický

USA, 2013, 100 min

Režie:

Ned Benson

Scénář:

Ned Benson

Hudba:

Son Lux

Producenti:

Emanuel Michael

Scénografie:

Kelly McGehee
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • golfoxovox1
    *****

    Komentuji oba filmy (pohledy) najednou, myslím si, že je důležité vidět oba dva pohledy. Nejdříve jsem viděl "jeho" pohled a přišel mi takový logický, vcelku jasný a ji jsem z tohoto pohledu moc nechápal, stejně jako on. Poté jsem viděl "její" pohled a nejen na to, že jsem došel k pochopení, dokonce se mi její jednání zamlouvalo víc... (Otevřeně přiznávala, že hledá sama sebe - základ. Ona nepodlehla chtíči atd.) Rozhodně zajímavý experiment, kdy vidíme stejný děj, i vzájemné rozhovory, z pohledu dvou různých osob, takže vlastně nevíme, jak to bylo doopravdy... Pokud tedy bude existovat verze "Oni," už teď se na ní těším... Důležité ale je, že se režisérovi podařilo natočit snímek o sympatickém manželském páru řešícím náročnou životní situaci po závažném rodinném problému, o němž se nedozvíme nic jiného, než že existuje. Povedlo se. Děkuji :-)(9.12.2014)

  • Botič
    ****

    Její verze je emocionální a bolestná o hledání sebe sama a směru, jakým se má vydat člověk, kterého zahnaly do kouta jeho vlastní pocity. [MFFKV 2014](13.7.2014)

  • Vodnářka
    *****

    "Tragedies are like foreign countries, we never know how to behave towards the natives.." Silně emocionální snímek o neštěstí, samotě, tichu, útěku, zbabělosti...touze, vztahu... Postavy se ztrácejí uprostřed života, předstírají, žijí i nežijí, nacházejí se, ztrácejí, chtějí se pohnout dál, i když to nejde. Z počátečního ticha, zastření, odstupu jeden od druhého, se postavy pomalu, často zmateně a nerozvážně, přibližují, otevírají až k naprosté otevřenosti, ať jde o matku Eleanor, jejího otce, nebo naprosto dokonalou vedoucí semináře. Nedýcháte, stáváte se postavami, toužíte i nechcete být v příběhu s nimi, až vám, stejně jako jejich nejbližším, utečou daleko... Je to sladký, srdíčkový, zamilovaný, ale bez patosu, přehrávání a hollywoodských klíšé...spíš naopak...pohlcující, reálné a neskutečně silné.(12.7.2014)

  • Thomick
    ***

    Její verze je rozhodně lepší a nejspíš by i líp fungovala jako solo film. Je přístupnější a tak akorát odlehčená; plus se mi líbila i symbolika kurzu Teorie identity. Bohužel, tu jednu (klíčovou) scénu v autě se uspokojivě nepodařilo napsat ani napodruhý, a proto s hodnocenim nikam vejš zkrátka nepáchnu. Tak snad někdy příště...(7.11.2014)

  • Happens
    ***

    Pročítám si komentáře a ženy kritizují pohled ženy, píší, že by takto nekonaly, neztotožňují se a více se jim líbí mužská verze příběhu. Muži naopak za egoistické chování označují mužskou verzi příběhu, lépe hodnotí pohled ženy. ...Provedl bych jediný závěr: režisér prostě nebyl schopen dostatečné empatie a zpopularizoval přístup male&female k tragédii ve vztahu. Za ty herecké výkony a experiment dávám tři hvězdy.(8.11.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace