poster

Chi se wei ji

  • Čína

    赤色危机

  • angličtina

    The Blood Bond

Akční / Thriller

USA / Čína, 2010, 86 min

Režie:

Michael Biehn

Hudba:

Longan So

Producenti:

Bey Logan

Kostýmy:

Carey Rothman
(další profese)
  • SeBig
    *

    Jedna za tu kočku, jinak lacinost a klišé se vším všudy.(15.9.2020)

  • Lacike
    *

    No konecne po dvoch rokoch vytvorili profil tohoto filmu na CSFD. Po tak dlhej dobe si uz len pamätam, ze dejova stranka je neskutocne trapna a akcne sceny tiez za vela nestoja. Prilis na nich vidno, ze to cele natacali narychlo a na nic zlozitejsie nemali cas. Proste klasicky prekombinovany a absolutne nefungujuci gulas producenta Beya Logana, ktory ma môj obdiv za jeho vydavatelsku cinnost HK filmov na DVD, ale zakazdym, ked sa pokusil produkovat nejaky film, tak to dopadlo otrasne.(5.3.2013)

  • LangiJ
    *

    Pěkná výprava, souboje celkem ušly, jinak velká slabota - trapný dialogy, příběh za nic nestál a o herectví se snad ani nedá mluvit. Hlavní hrdinka (Phoenix Valen) měla nejspíš v obličeji napíchaný botox, protože za celý film nezměnila výraz. Na konci ten jeden násilný úsměv nepočítám :D No a nebyla jediná, nejspíš si dali hromadnou [sešn]. Naopak Michael Biehn přehrával, kde se dalo. U některých scén jsem nevěděla, jestli se smát nebo brečet.(5.5.2016)

  • Wacoslav1
    **

    Není to až taková katastrofa, jak píše Laco. Na jedno shlédnutí v pohodě koukatelnej film kterýmu podráží nohy jenom ten hloupej a zbytečnej příběh o hledání vhodného dárce krve kterej mi byl úplně ukradenej plus všechny ty mystický kecy do toho nemuseli cpát v podobným béčku jako je tohle to fakt opodstatnění nemá. Jinak bych možná i 3* dal pochopitelně především za akční stránku která vypadá přehledně a zároveň i přiměřeně dynamicky plus sympatická ústřední dvojice. hlavní hrdinka má pár slušných bojových sekvencí a Michael Biehn i když už taky zestárnul pořád má celkem jiskru a charizma v oku. Ve finále to vidím tak na 45%(2.5.2016)

  • - Ne zrovna příjemná zpráva, nicméně zpráva informativní, se objevila nedlouho před samotným zakončením výrobního procesu. Krátce po dokončení filmového natáčení se snímek přesunul do postprodukční fáze, tzn. úprava natočeného materiálu, synchronizace, případná zkrácení, digitalizace a mnoho dalších procesů odpovídajících dané fázi výroby snímku. To vše samozřejmě do výsledné podoby dle přání režiséra, Michaela Biehna (Stiletto (2008), The Divide (2011)). Ten ale nepočítal s invencí svého pracovního kolegy, Bey Logana, který na základě svých vlastní zásahů doslova změnil výsledný ráz celého filmu. Logan na základě vlastní invence dokázal pozměnit příběh samotný, to díky zařazení původně neautorizovaných filmových sekvencí odpovídajících odlišnému dějovému vývoji, či opětovnému dabingu specifických hereckých postav. Výsledek se nicméně neshodoval s Biehnovou vizí, ba naopak od ní mílovými kroky odbíhal. A protože se čas vydání nezastavitelně blížil, Logan se pokusil o komplexní nápravu napáchaných škod zařazením dodatečně natočených scén, v nichž figurují převážně bojové dovednosti herce Phoenix Chou (Deva), které, jak se později ukázalo, byly zamýšleny pro připravovaného filmového následovníka. Výsledná podoba snímku se nicméně natolik lišila od Biehnova původního záměru, že se celého filmového projektu veřejně distancoval a nadále jej nepovažuje za svůj režisérský debut. Během mezinárodního filmového festivalu v Cannes, Cannes International Film Festival 2010, se snímku dostalo naprosto minimální pozornosti a snad i to bylo důvodem, proč se filmovému snímku i v rámci hongkongské distribuce nedostalo velkého pochopení. Snímek, vycházejíc s alternativním názvem The Blood Bond: Shadowguard, zde obdržel během své limitované doby promítání vůbec jeden z nejnižších historických výdělků. (Conspi)