Reklama

Reklama

Chi se wei ji

všechny plakáty

Zajímavosti (1)

  • Ne zrovna příjemná zpráva, nicméně zpráva informativní, se objevila nedlouho před samotným zakončením výrobního procesu. Krátce po dokončení filmového natáčení se snímek přesunul do postprodukční fáze, tzn. úprava natočeného materiálu, synchronizace, případná zkrácení, digitalizace a mnoho dalších procesů odpovídajících dané fázi výroby snímku. To vše samozřejmě do výsledné podoby dle přání režiséra, Michaela Biehna (Stiletto (2008), The Divide (2011)). Ten ale nepočítal s invencí svého pracovního kolegy, Bey Logana, který na základě svých vlastní zásahů doslova změnil výsledný ráz celého filmu. Logan na základě vlastní invence dokázal pozměnit příběh samotný, to díky zařazení původně neautorizovaných filmových sekvencí odpovídajících odlišnému dějovému vývoji, či opětovnému dabingu specifických hereckých postav. Výsledek se nicméně neshodoval s Biehnovou vizí, ba naopak od ní mílovými kroky odbíhal. A protože se čas vydání nezastavitelně blížil, Logan se pokusil o komplexní nápravu napáchaných škod zařazením dodatečně natočených scén, v nichž figurují převážně bojové dovednosti herce Phoenix Chou (Deva), které, jak se později ukázalo, byly zamýšleny pro připravovaného filmového následovníka. Výsledná podoba snímku se nicméně natolik lišila od Biehnova původního záměru, že se celého filmového projektu veřejně distancoval a nadále jej nepovažuje za svůj režisérský debut. Během mezinárodního filmového festivalu v Cannes, Cannes International Film Festival 2010, se snímku dostalo naprosto minimální pozornosti a snad i to bylo důvodem, proč se filmovému snímku i v rámci hongkongské distribuce nedostalo velkého pochopení. Snímek, vycházejíc s alternativním názvem The Blood Bond: Shadowguard, zde obdržel během své limitované doby promítání vůbec jeden z nejnižších historických výdělků. (Conspi)

Reklama

Reklama