Reklama

Reklama

Lovec hlav

  • Česko Likvidátor (více)
TV spot 2

Obsahy(1)

Stopař je nájemný žoldák, tzv. Lovec hlav, který za peníze likviduje zločince, na něž policie nestačí. Po splnění úkolu vždy jen oznámí: „Vymalováno, uklizeno.“ Svým způsobem stojí na straně zákona, avšak policie dává od něho a od jeho metod ruce pryč. Nyní stojí Lovec před mimořádně těžkým úkolem – má vypátrat a zlikvidovat nepolapitelného zločince Francie, zvaného Jestřáb, který při svých loupežích vraždí svědky i ty, jež při svých zločinech využívá. Najde bezprizorního mladíka, přemluví ho k přepadení klenotnictví a pak zastřelí všechny svědky. Policie nezná Jestřábovu totožnost a její poslední nadějí je Lovec hlav. (Česká televize)

(více)

Recenze (207)

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Což o to, hlavy tam hrály dobré. Belmondo - Cremer jistě uloví nejednoho diváka. Bohužel k hlavě potřebuji také tělo a tohle bylo jaksi invalidní. Chyběla mě gradace filmu, napětí bylo snad jen když si Koko hrál na něco na co neměl, větši propracovanost postav by taky neškodila. Naštěstí je jasný, že oba titulní hrdinové jsou mazáci ve svým oboru, takže očekávání záverečného souboje jsou velká. V něm Belmondo dokázal, že box mu není cizí sport. Nebylo to úplně špatný, ale rachejtle z okna kvůli tomu vystřelovat nebudu. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Naprosto poctivá Francie se vším všudy a hlavně s Belmondem v hlavní roli. Bruno Cremer je nicméně hodně slušná kontra a celý film s těmito postavami nemá absolutně žádnou chybu. Příběh není nejsložitější, napětí je naprosto brutální, drsnost je na hranici únosnosti s Francií, která se často spojí s upřímností. Byl jsem z filmu fakt hotovej. Závěr u citátu Oscara Wilda mě natolik sejmul, že jsem nad filmem ještě alespoň hodinu přemejšlel. Ty výrazy, oční kontakty…tohle je Francie. Ta nejpoctivější. ()

woody 

všechny recenze uživatele

Znáte to.Takový ten zapadlý klenot ve světové kinematografii, který si však musí najít své věrné fanoušky, kteří budou jeho slávu šířit dál mezi lidmi neznalými.To je třeba případ Dotek Medúzy a nebo právě Lovce hlav.Nenápadný, malý ale o to brilantnější, napínavější krimi thriller.To srovnání s Nelítostným soubojem je trošku divné a sám ho dost dobře nechápu.Tohle je o vztahu mladého zlodějíčka na scestí a starého špionátorského mazáka ve službách státu.Na pozadí toho všeho je bezcitný a chladnokrevný lupič/stevard Jestřáb.Philippe Labro vytvořil dusnou atmosféru bez akčních scén, autohoniček a spolehl se jen na věčně zamračenou a šedou oblohu a minimalistické herectví pánů Belmonda a Cremera.Navždy ta nejlepší francouzská kriminálka.A abych nezapomněl: "Ahoj Koko!" ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Ponuré a šedé s nekompromisním Belmondem. Boxuje, dobíhá auta a hlavně krosí nepřátele brokovkou. Pro mě to splnilo účel na jedničku. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Hodne dobra a drsna kriminalka, jejiz nejvetsi plus je docela svizne odsejpajici a zajimavej dej a Belmondo, kterej tu je za vetsiho drsnaka nez obvykle a nema problem nekoho prejet autem nebo sundat brokovnici a i na tu hlasku si cas najde. No a nejvetsi minus je misty dost divnej strih a celkova zmatenost snimku. Jenom zbejva dodat, ze Cremer je paradni zaporak. ()

monolog 

všechny recenze uživatele

Myslím, že je to jedna z nejmíň akčních Belmondových kriminálek. A taky jedna z nejdusnějších. Tentokrát tu není žádný hláškování ani humor. Je to hlavně o vztahu stárnoucího nájemného řešitele státních problémů, který si po letech práce na okraji společnosti uvědomuje, že by nebylo na škodu mít taky nějakou tu rodinu. A proto se téměř nepochopitelně upne na mladýho ztřeštěnýho zlodějíčka, kterého bere téměř jako syna. Zároveň řeší poslední případ, kerý mu má zajistit vysněný ostrov a odpočinek. A věta "Nazdar Koko." je nezapomenutelná. Kdyby to bylo natočeno před Čtyři vraždy stačí, drahoušku (odkaz zde), řekl bych, že zmíněná přezdívka je předobrazem k u nás téměř stejně legendární větě "My všichni jsme Gogo." ()

RHK 

všechny recenze uživatele

Klasická kriminálka s Belmondem coby prodlouženou a nelegální rukou zákona. Méně akce, průměrně napětí, zato mazanější hrdina a jeho protivník drsný lupič a vrah v uniformě stewarda, o které jsem se půlku filmu domníval, že je policejní. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=2dwsFCtwjew ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Smlouva je smlouva. A já ji splním." Platit Stopaře penězi zadrženými zločincům je geniální nápad. A patrně taky trošku nezákonnej. Ale já nejsem právník. Já jsem divák a chci si to užít. A v tom je trošku problém. Stopař i Jestřáb jsou totiž docela zábavní týpci, ale to mezi nimi zase tak za moc nestojí. Zejména hudbu považuju za úlet. Tohle vřískání mě strašlivě tahalo za uši ve chvílích, kdy se měla vybudovat atmosféra. Ale to je vlastně jedno. Střílí se, poučuje se, intrikuje se a vůbec to není špatný. Jen to mohlo být mnohem lepší. ()

dobytek 

všechny recenze uživatele

Na Belmonda až nezvykle vážnej film. Jindy obvykle stíhá vedle chytání zločinců ještě vtipkovat a balit ženský. Tady nic takovýho neni a mně tahle pochmurnější atmosféra celkem seděla. ()

ORIN 

všechny recenze uživatele

Spolu se Zvířetem a Mužem z Acapulca nejlepší Belmondo 70. let, z kriminálek to úplně nejlepší. Stylisticky opojná s mnoha skvělými sekvencemi a výborným hudebním motivem Michela Colombiera. Bruno Cremer svou homosexuální kreací hlavního protivníka více než potěší. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Slušná, tvrďácky a chytře se tvářící krimi belmondovka s dobrým ústředním hudebním motivem a kvalitním záporákem v zlověstném podání Bruno Cremera. Pobyt za mřížemi a útěk z něj v prostřední části filmu bych ale zkrátil a zaměřil se na duel Belmondo-Cremer. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

„Je vymalováno, uklizeno..“ Tradičně famózní Bebel, jenž užene sprintem i cisternu (pravda plnou), nevytápěná toaleta B.Cremer, úderná hudba Michela Colombiera a takřka "sergioleonovský" závěr v kriminálce, co studovala na staré dobré francouzské škole. Někteří vidí v Lovci hlav málo Jean-Paulova nadhledu, ale kdo ho chce opravdu najít, ten si jej najde. ()

sportovec 

všechny recenze uživatele

Lze-li i o klasické detektivce (je možné diskutovat o formě a vymezení klasičnosti) říci, že je dokonalá, pak LOVEC HLAV má ke konkretizaci takové představy až neuvěřitelně blízko. Mezní postavení stopaře na rozhraní organizovaného zločinu, zpravodajské služby a tajné kriminální policie připomíná anglický seriál RANDALL A HOPKIRK i americké lovce zločinců, kteří na základě zveřejněných oficiálních vyhlášek "dodávají" stíhané zločince do stanovených věznic prostřednictvím oficiální policie. Západoevropská akčnost je v porovnání s tou americkou reálnější, přesvědčivější a podloženou špičkovými výkony výtečných herců (Belmondo, Cremer). Nápaditý scénář a propojující se režie dotvářejí dojem dechberoucí profesionality citlivě zacházející se stupňovaným napětím provázeným nadprůměrným intelektuálním uchopením tématu. ()

genetique 

všechny recenze uživatele

Kam sa hrabú dnešné pokusy o klasický akčný thriller. Belmondo je francúzsky Eastwood (alebo naopak?) a stret týchto dvoch v jednom filme by bol určite kedysi asi takým snom ako je napríklad sen dnešných nadšencov o obsadenie Stallonea a Schwarzeneggera do jedného snímku. Dvojitá zápletka dáva filmu neskutočné grády, stále sa niečo deje, dej je popretkávaný veľmi dobrými nápadmi a tie dve hodinky utečú rýchlejšie ako Belmondov beh za kamiónom. Každý pohyb kamery má svoj zmysel a skvelý hudobný motív dotvára tú správnu, ponurú atmosféru. A okrem iného si tu divák zgustne aj na veľmi nekompromisnej akcii s grandióznym, napínavým finále. Veliká spokojnosť. 85%. ()

sud 

všechny recenze uživatele

Jedna z nejlepších Belmondových kriminálek. Jean Paul Belmondo v roli lovce hlav, který stíhá nebezpečného zločince L´Eperviera (Bruno Cremer). Zkrátka si můžete vychutnat souboj dvou porfesionálů, jednoho na straně zákona a jednoho na té druhé. Vynikající kriminálka ze staré školy. 93%. ()

Radko 

všechny recenze uživatele

Luis Buñuel vo svojej autobiografickej knihe "Do posledného dychu" opisuje ako so scénaristom Jeanom-Claudom Carrièrom zostrojili akýsi algoritmus deja komerčných filmov, do ktorého zasadili hlavné postavy, žáner a základnú dejovú linku akéhokoľvek pripravovaného, hotového alebo fiktívneho filmu a hneď im vyšiel hrubý priebeh deja aj jeho pointa. Lovca hláv a podobné drsné, no šťastne končiace francúzko-talianske kriminálky som žral ako dieťa. Neohrozený, tvrdý hrdina sa v nich prebíja hradbou korupcie a zločinu na všetkých úrovniach podsvetia, polície i štátnej správy aby na konci dopadol v neľútostnom súboji arcizločinca. Povedzte, komu by sa taká predstava nepáčila? Mne sa toto vysporiadanie sa s koncentrovaným zlom páči i dnes. Avšak táto belmondovka svojou predpovedateľnosťou a z nej vyplývajúcou absenciou diváckeho prekvapenia modelovo zapadá do spomenutého vzorca prípravy komerčne úspešnej akčnej krimi. Alebo inak: napätie bez napätia. ()

Související novinky

Zemřel Jean-Paul Belmondo

Zemřel Jean-Paul Belmondo

06.09.2021

Přichází smutné zprávy z Francie. Svět filmu dnes přišel o jednu z velkých hereckých ikon, ve věku 88 let totiž v Paříži zemřel oblíbený francouzský herec a producent, charismatický Jean-Paul… (více)

Reklama

Reklama