Nastala chyba při přehrávání videa.
  • 5150
    ***

    HO! Existenciální krimi-drama podle románu José Giovanniho, v hlavní roli Jean-Paul Belmondo. Hodně rozmanitou hudbu složil Francois De Roubaix, ale dost mi vadila ta opakující se "pouťová" klavírní improvizace, která se do tohoto snímku vůbec nehodila. Závěrem - "Komedie" v záhlaví bych rozhodně odstranil!(6.2.2006)

  • Gemini
    **

    Poněkud zvláštní vzorek z rodu vážných Belmondovek - ano, vážných - s žánrem komedie jsme tady podle mě naprosto vedle. Smát se tomu jak se hrdina potácí mezi dobrým a špatným se zkrátka nedá, a zápletka se díky nejednoznačnosti jeho postavy přelévá tu k jednomu, tu k druhému boku nijak zvlášť stabilní bárky. Nejvydařenejší složkou filmu je jednoznačně hudba Francoise de Roubaixe, která se vám uchová ve vzpomínkách podstatně déle než vše ostatní. 50%(26.4.2008)

  • gudaulin
    ****

    V bohaté Belmondově filmografii jde o titul, který filmoví fandové přijímají často s netajenými rozpaky. Existují herečtí chameleoni, kteří střídají nejrůznější typy rolí a charakterů, většinou ale režiséři hledají vhodné herecké typy a když se příslušní herci osvědčí, jsou do příslušné kolonky obsazováni pravidelně. Úspěšná seriálová role nebo žánrový film se pro ambiciózního herce může snadno stát prokletím. Divákům ale takové asociace vyhovují, ví dopředu, co můžou od svých oblíbenců čekat. Belmonda si ztotožnili s typem hláškujícího šarmantního dobrodruha obsazovaného do kriminálních komedií ať už na straně zákona nebo podsvětí. Belmondův automobilový závodník a kriminálník Ho se od obvyklých očekávání zase tak radikálně neliší. Kromě toho, že je jeho role civilnější, než jsou diváci běžně zvyklí, dělí Belmonda od obvyklých hrdinů ještě jedna podstatná maličkost. Jeho postava není úspěšná. Prohrává nejen dávno ztracenou sportovní kariéru, ale i lásku, peníze a svobodu. A to je něco, co diváci Belmondovi nemohou odpustit a promítá se i do jejich hodnocení a komentářů. Film ukazuje, jak málo stačí k vytvoření legendy a jak málo k jejímu přízemnímu konci. Belmondo vytvořil zajímavou studii muže, který uvěřil, že má na víc, než se od něj očekává. Celkový dojem: 75 %.(20.11.2013)

  • dobytek
    ***

    Jestli máte rádi Belmonda a francouzský kriminálky ze starý školy, tak asi film bez problémů dokoukáte. Zároveň dodávám, že na Belmonda je to podprůměr. On tady hraje trochu něco jinýho, než je u něj zvykem. Prostě žádnej sympatickej darebák, kterej hláškuje a udělá občas nějakej vtip. Tady hraje spíš vážnou roli, ale jeho postava je taková nijaká. Jediná část filmu, která snese nějaký přísnější měřítko, je taková odlehčenější asi 20-minutová pasáž z vězení s následnym "útěkem" (respektive poklidnym odchodem). Naopak závěrečná zmatená střílečka stojí zhruba za to, co evokuje název filmu - ho(vno). Celkově slabší 3 hvězdy...(9.4.2013)

  • dopitak
    ***

    Dabing Agentura Erasmus, vyrobila TV Produkce, a.s., pro FTV Premiéra, s.r.o., TV Prima, 2003 aneb proč kupovat dabing ČT 1993, když to Jirka Krampol po deseti letech může nadabovat znovu... Soldiní gangsterka, u které bych se nebránil přemýšlet nad film noir, rozhodně však nejde o komedii. Děj sice nikam přímo nevede a je nad slunce jasné, jak to musí dopadnout, útěk z vězení je však mistrovskou epizodou z dějin zdrhání.(27.7.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace