Reklama

Reklama

Opravář, který po bratrovi zdědil spoustu peněz, se chce za každou cenu proslavit, a rozpoutá proto neuvěřitelný teror. (Netflix)

Recenze (7)

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

To byl zase zážitek! Nejdřív se na to dlouhou dobu těším, pak si to pustím a od počátku v duchu nadávám, proč se na něco tak deprimujícího vůbec dívám a nejraději bych to možná vypl. Jenomže to by mě ten Armaguedon nesměl od první chvíle tolik pohltit, vyvolávat pořád očekávání, jak se děj bude vyvíijet dál, a hlavní antihrdina by nesměl být zahrán tak luxusním způsobem, že se od toho prakticky nedokážu odtrhnout. První polovinu 70. let natáčel Jean Yanne jako režisér, scenárista a herec v jedné osobě nekompromisní politické komedie a tady si v tematicky spřízněném thrilleru Alaina Jessuy střihl pro změnu vážně pojatou roli psychopatického intelektuála, který z letargie v obklopení společneským marasmem začne vyhrožovat a plánovat teroristický útok... „Je mým osudem probudit vás, probudit svět...“ Až děsivě hluboký odkaz v zamýšlení ze strany tak odpudivé postavy před diváky v sále je skutečně působivým vyvrcholením filmu, které ve mě vyvolávalo až zajímavě rozporuplné pocity. V posledních minutách se film skutečně v ničem nezastaví a kriticky míří i na zběsilé chování prostého davu v propuklé panice. Mírným zklamáním na tomto velmi zdařilém psychologickém thrilleru zůstává pro mě poněkud nezáživný a tuctový výkon Alaina Delona, jehož největší přínos na tomto snímku spočívá asi v spoluprodukci a přilákání většího počtu diváků na slavné jméno. Naštěstí se film víc než na komisařovo počínání soustředí na postavy teroristu a jeho společníka a Yanne má vedle sebe též výborného Salvatoriho. [75%] ()

PAGE 

všechny recenze uživatele

Obsah k filmu co je tady napsaný, vůbec neodpovídá skutečnosti, film je úplně o něčem jiném. Nesmělý a nešťastný člověk, který si říká Armagedon (jako vždy výborný Jean Yanne) se fanaticky a naivně, snaží, vydíráním a terorizmem změnit svět. Zneužívá k tomu i svého retardovaného kamaráda, kterého hraje Renato Salvatori. Alain Delon hrající psychiatra, spolupracuje s policií, která se Armagedona snaží vystopovat. Na to, že byl film natočený v roce 1977, se docela trefil do dnešního globalizovaného světa, který má právě s terorizmem dost problémů. Není to žádný bezduchý film a já dávám čtyři hvězdy. ()

Reklama

vesper001 

všechny recenze uživatele

Film, který předběhl svou dobu o dobrých 20 let. Je škoda, že dnes, kdy by byl mnohem aktuálnější, je pohřbený na filmovém Slavíně, tedy mezi kvalitními filmy, které už ale skoro nikdo nezná. Dokonce i mně trvalo pořádně dlouho, než jsem ho sehnala. Na rozdíl od současných snímků na téma terorismu, kde to každých 5 minut udělá strašně bum, Jessua s akcí šetří a soustředí se více na psychologickou stránku problému (ačkoli těch pár úmrtí je pozoruhodných – ostatně je to jeho specialita). Duel mezi hysterickým psychopatem „Armaguedonem“ (výborný Jean Yanne) a racionálním dušezpytcem Ambrosem (ledový král Alain Delon) je velmi silný, vyzdvihnout ale musím především výkon Renata Salvatoriho v roli retardovaného teroristova kamaráda „Einsteina“. Na konci mi ho bylo hodně líto… Jo a je to první thriller, u kterého jsem dostala hlad. Delon se totiž cpe v každé druhé scéně. :) ()

DonBraso 

všechny recenze uživatele

Taková ta klasická kriminálka,který chybí to hlavní.Tempo.Tohle není žádný vypravování,spíš jen náměť se skvělýma hercema,kdy se kopne do pedálu až po 50 minutách.Střih my nepřišel vůbec dobře zvolený,jsou tu rychlé prostřihy,který nemají na tempo vůbec žádný vliv a neustále se vrací na začátek.Konec bez konce je sice asi jasný pláčem,přesto proč tomu nedopřát.Ze začátku se vážně nudil,pak to bylo dobré,ale ničím zajímavým,kromě terorismu v civilnější podobě se skvělým s Jean Yanne.65% ()

mortak 

všechny recenze uživatele

Expoatační B-movie snažící si trapně hrát na něco vyššího tím, že postava psychiatra (Delon) je emočně na úrovni vraha (Policista: Proč nám pomáháš? - Delon: Protože na jeho místě bych asi jednal stejně) a ve finále za úplného blbce. Ovšem co čekat od filmu, kde první scéna s Delonem vypadá takto: polonahá ženská stojí na střeše a chce skočit, Delon přiběhne, vyleze po žebříku, a hned jí zachrání. Existují inteligentnější způsoby, jak dostat nahou babu na plátno. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama