poster

Lost River

Thriller / Fantasy

USA, 2014, 105 min

Režie:

Ryan Gosling

Scénář:

Ryan Gosling

Kamera:

Benoît Debie

Hudba:

Johnny Jewel
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Aaron.
    ***

    S hodnocením jsem dlouho váhal, no je to zkrátka někde mezi čtyřmi a třemi hvězdičkami, ale zatím to nechám níž. Gosling natočil audiovizuálně parádní film, kterému však chyběl z mého pohledu lepší nebo více dovyprávěný příběh, který by se vyrovnal kvalitě technické stránky filmu. Ano, všichni píší, že Gosling je hodně ovlivněný Refnem, Malickem, Cronenbergem nebo Cianfrancem, ale podle mě měl tohle v sobě vždycky. Nicméně bylo to velice zajímavé a určitě se těším do budoucna na další Goslingovu tvorbu.(19.4.2015)

  • TheDon
    odpad!

    Na čem ten Rájen frčí ? Tohle totiž nemůže normálně myslící člověk myslet vážně. Film naprosto o ničem. Nechápu Evu jak se mohla k tomuhle propůjčit. Mladej čóruje měď a matka si řeže ksicht, aby jim nezdemolovali tu dřevěnou barabiznu. Mr. Bully stříhá kamarádům nůžkama rty a to je asi tak všechno. Pro mě naprosto nezkousnutelnej film. Nechápu nic.(6.5.2015)

  • mcb
    ***

    Ryan Gosling by rád šel ve šlépějích Nicholase Windinga Refna a Dereka Cianfranceho jako svých velkých režijních vzorů, bohužel se mu ale nedaří uspořádat směsku různých stylů a vlivů do kompaktního a fungujícího celku. Tato ambiciózní snaha kopírovat a napodobovat jde až tak daleko, že Lost River při sledování připomene hned několik filmů z poslední doby - nejvíce však magický realismus Divokých stvoření jižních krajin, který opět využívá bezmála postapokalyptického prostředí zuboženého kraje (zde vydatně suplováno sociálními problémy sužovaným Detroitem) a realistického zachycení života lidí nižší sociální třídy, typického Refnova samoúčelného a estetizovaného násilí, jenž nemá ve filmu výraznější funkci, a postav jako pouhých žánrových figurek. Ve výsledku vlastně trochu jako Jen Bůh odpouští s rozdílem v tom, že tady absentuje druhá vrstva hry s konvencemi uměleckých filmů, a na povrch vyvstává spíše režijní nevyzrálost, v níž je sice zachyceno několik zajímavých nápadů či scén, ale spíše jde jen o audiovizuální fetiš a exhibici než plně soustředěné vyprávění s potřebným přesahem. O Goslingově debutu více v recenzi...(23.5.2014)

  • Slasher
    ***

    Oukej... Ryan po spolupráci s Refnem dal do kupy dojmy z polorozpadlýho Detroitu, pár zajímavých herců a kameramana ENTER THE VOID nebo SPRING BREAKERS (obojí je tu znát), aby "odvyprávěl" zvláštní temnou polopohádku města duchů a ztrápených postav, hypnotických ohňů, která funguje spíš jako mixtape než film co má mít smysl. Ale jako debut vůbec není tak zlý jak se strašilo, snad se nedal odradit.(6.5.2017)

  • sochoking
    ****

    Ja som dnes prišiel z poobednej šichty nejaký uťahaný a mal som chuť si pustiť niečo, avšak telo sa búrilo a zásadne odmietalo. No a skúsil som toto a akosi mi všetky tie farby, ten soundtrack a vôbec celá tá extravaganza urobili dobre. Hladili mi moje ubolené zmysly, akoby som zrazu nemal telo. Dokonca mi nevadil ani ten odporný ksicht Doktora Who...(10.4.2015)

  • - Pôvodne sa mal film volať How to Catch a Monster. (beso74)

  • - Matt Smith (Bully) natočil své scény v přestávkách mezi natáčením seriálu Doctor Who(od r. 2005). Jelikož si kvůli roli tyrana oholil hlavu, musel poté během natáčení seriálu nosit paruku. (jezurka42)

  • - K napsání filmu inspirovala Goslinga návštěva bankrotujícího Detroitu během natáčení snímku Den zrady (2011). (Brousitch)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace