Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dobytek
    *

    Takovou blbost jsem hodně dlouho neviděl. Hlavní postava se akorát potácí od ničeho k ničemu a v jednom kuse posílá SMSky, případně někomu telefonuje a pokaždý se dovolá do hlasový schránky. Příběh jsem tam nějak nenašel, smysl filmu jsem nepochopil a vůbec mě to nebavilo. Jenom jsem čekal, co z toho nakonec vyleze. A nevylezlo z toho nic. Pobavila mě akorát scéna s houmlesákem, kterej za 10 Kč z paměti řekne, kdo má kdy svátek. Ještě bych snad moh dodat, že Jana Plodková je celkem zajímavá a neokoukaná herečka, ale to je asi všechno, co v souvislosti s timhle filmem stojí za zmínku. Zbytek se snad ani nedá slušně komentovat. 20%(21.1.2015)

  • Schuldiner
    odpad!

    Tak...samozřejmě je to naprosto debilní píčovina! Někdy nechápu lidi, že se zdráhají to či ono nazvat pravym jménem. Pak taky nechápu, že řešej to, že je jim líto, že nedokoukali ČESKEJ film. Když je film debilní píčovina, řekl bych, že je úplně jedno, kde že byl natočenej.. No, takže jsem byl pobaven pouze a jen tím neurvalým vágusem... a to ani ne moc. Je fakt, že při těch zobrazených SMSkách jsem si domejšlel vlastní odpovědi. Všechny byly hrubé a vulgární. Krátké a úsečné. Což mě vlastně taky trochu pobavilo. Ale abych se při sledování filmu musel bavit SÁM...to je asi vrchol. Ale pokud to takhle Rudolfová zamejšlela, OK... ..shift / delete / enter(17.10.2014)

  • xxmartinxx
    ****

    Čistokrevného filmového artu máme v Česku nepochybně nedostatek. A Rozkož do ranku artu patří, nemůže být pochyb o vyhraněnosti a náročnosti výsledku. O požadavcích, jaké kladou tvůrci na diváky, ale i sebe. Je uvolňující a nekonečně pozitivní, že se takový film podařilo dostat do kin. Především z principu. Co si zaslouží bezvýhradnou pochvalu, je precizní kamera plná ostých záběrů. Souhra Rudolfové s podle všeho debutujícím (!) Mazurkem je očividná a jakkoliv jsou obrazy spíš „hezké“ než objevné, rozhodně je příjemné se na snímek dívat. Strohá výraznost skvěle podrhává celek. Vůbec všechny aspekty Rozkoše, jakkoliv diskutabilní, bychom asi měli posuzovat právě podle toho, jestli narušují, nebo naopak podtrhují tu jednu emoci, tu jednu náladu, kterou si klade za cíl navodit. Artovost však jistě není samospásná a výslednou kvalitu snímku lze na jeho „vyšší“ úrovni jistě považovat za poněkud neujasnitelnou. Mnoho motivů je nedotaženo, mnoho jich nedává valný smysl. Několik nadreálně satirických scén (rozvodová etuda před soudem) vytrhávají fikční svět z pevných kořenů a divák může často tápat nad smyslem scény bez naděje na zodpovězení jeho otázek. Ale ona ta nezodpověditelnost otázek může být i záměr, tak nevím. Jako gesto mi ten film vyhovoval. V porovnání s příbuznou a šíleně trapnou Nepravděpodobnou romancí se chválí tím snáz. 3 a třeba půl.(5.12.2013)

  • dopitak
    **

    A máme tu aspiranta na nejpodivnější paskvil roku. Krátce po průměrném Krásnu a výborných Něžných vlnách to asi jinak nešlo. Jana Plodková občas souloží, ale my to až na jednu výjimku nevidíme, Myšák zase nasadí svůj obvyklý pseudointelektuální výraz, Plesl tentokrát víc lidský, Budař posazený hodně vysoko (ale ten konec fakt mazec a dobrej nápad, udělal bych z toho reality show pro politiky a ryby českého rádoby showbyznysu). Podivné nápady, podivné obrazy (sms jsou to nejmenší). Mělo to být o ženský, která si prostě nemůže najít stálýho chlapa, nebo o něčem jiném? Chválím jedině to, že se tvůrci nevydali tradiční cestou filmově nadsazených motivů a neuvěřitelných náhod, jenomže tenhle civilní a klidný film je zatracená nuda.(31.5.2014)

  • PfefferSalz
    *****

    Prosím všechny, kteří opovrhují Rozkoší kvůli ne příliš silné dějové lince. Tento film nemá za cíl nabídnout divákovi propletený a zajímavý děj. Chce vyvolat pocit, nastolit atmosféru, popostrčit člověka k uvědomění, a to vše za přítomnosti lehce flirtujícího a podnapilého surrealismu. Nemůžu nezmínit také úžasné esteticky dokonale vychytané záběry (např. práce s video billboardem, jehož reklamy mi lehce zaváněly švankmajerismem). A ano. Rozkoš vyvolává mnoho otázek, na které poloodpovídá. Skutečnost je totiž taková, že tento film pouze nabízí divákovi prostředky, prostřednictvím nichž si on sám musí uvědomit to, co chce film předat. Takové věci jsou neinterpretovatelné a je potřeba je procítit. Tak co? Stojí za to žít?(21.7.2014)

  • - Jana Plodková si kvůli roli na žádost režisérky Rudolfové musela změnit barvu vlasů. Nejprve zkoušeli všemožné paruky, ale nakonec změnila image docela a vlasy si obarvila. [Zdroj: ČD pro vás] (hippyman)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace