Reklama

Reklama

Tony Arzenta

  • Itálie Tony Arzenta (více)

VOD (1)

Rozhodnutí mafiánského nájemného vraha Tonyho Arzenty (Alain Delon) pověsit kvůli rodině svou práci na hřebík má za následek krvavou tragédii. Šéfové se totiž pokusí přivést zabijáka k rozumu tím, že brutálně zavraždí jeho manželku a dítě. Tony Arzenta (Alain Delon) je víc než jen obyčejný nájemný vrah. Je to jeden z nejlepších profesionálních zabijáků, jaké má mafie ve svých řadách. Ta si cení hlavně jeho výjimečných schopností, odvahy i neochvějné loajality. Tony se však jednoho dne rozhodne se svou prací seknout. Chce začít nový život, trávit víc času s milovanou ženou a synem, kterého zbožňuje nade vše. Mafie si ale nemůže dovolit nechat Tonyho odejít. Ví toho příliš mnoho. A nyní ohrožuje její bezpečnost. Jediný způsob, jak by se mohl z osidel mafie dostat, je nohama napřed... (Cinemax)

(více)

Recenze (49)

špaček421 

všechny recenze uživatele

Napínavá gangsterka od začátku do konce. Bylo sice zvláštní vidět Alaina Delona v italském filmu a ještě s anglickým dabingem, ale dalo se zvyknout. I když Delon mi na Itala moc neseděl, na to je moc klidnej. Jinak film je zpočátku úplně typická gangsterka, honičky, přestřelky, některé věci člověk tak nějak podvědomě čeká, že se stanou, jenže postupem času se film změní v čím dál originálnější (a pěkně brutální) jízdu. Konec pak zcela vyrazí dech (i když že to dopadne jinak, jsem si nemyslel). Docela zajímavá byla Ferriova hudba. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Podá-li zasloužilý Čistič výpověď, tak je rozumné ji akceptovat. Ale vysvětlujte to mafiánům, kteří vládnou světu a přilehlému okolí. Takže karty jsou rozdány a flegmatický zabiják se může v poklidu změnit v cholerického řidiče. Mne to tedy hodně bavilo a až do konce jsem doufal v poněkud pohádkovější konec, ale od antihrdiny, sedmdesátek a Delona se asi nedalo čekat nic jiného. ()

Reklama

Aky 

všechny recenze uživatele

Gangsterka z dob, kdy francouzská a italská kinematografie v tomto žánru vládla svět. Delon v nejlepších letech a nejlepší formě, příběh odsýpá, má i hlubší ponor než jen honičky v autech (které jsou ovšem na danou dobu vydařené). Konec je trošku předpokládatelný, ale má-li být logický, asi jiný být nemohl. ()

Markussis 

všechny recenze uživatele

Jednoduché, přímočaré a působivé. Děj od začátku do konce, žádná pauza ani dlouhé přemítání. Líbilo se mi velmi prostředí. Na snímku je znát ta uvěřitelná stará pachuť prohnilé mafiánskíé Itálie už od úvodní písně. Je to taková přirozená stylovka bez větší hloubky. Delon jako štvaná krysa jménem Arzenta je nádherně ledově divoký a živelný. ()

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Paráda, krása, pomalu nenalézám slov. Tohle je zcela jistě jedna z nejpovedenějších eurokrimošek a všeobecně i jedna z celého žánru. Parádní, svým způsobem stylová věc, zřejmě ovlivněná americkým Kmotrem, ale to vůbec nevadilo. Patrně nejlepší Delonova role v tomto žánru (nájemný zabiják mafie, který se svou prací kvůli své rodině sekl, to se ale pochopitelně nelíbí jeho nadřízeným), chladný, tuhý, ledový, ale na druhou stranu i uhlazený, tak jako vždy. Charismatická persona Alain Delon, který společně s veteránem Richardem Contem (šéf mafie, který se pro podobné role snad přímo narodil) film oživili! Parádní skript a opravdu velmi dobrý pomstychtivý děj, nikoliv však originální (v tomto případě Delonova osobní msta za smrt jeho ženy a syna, kterou navíc viděl na vlastní oči!), velmi dobrá atmosféra, místy občas skutečně brutální, surové a velmi vynalézavé násilí (vlakové kupé, vrakoviště apod..), krvavé přestřelky, hromady mrtvých, velmi povedené a dobře natočené automobilové honičky (patrně jeden z největších kladů filmu), film obsahuje opravdu všechny atributy, tak specifické a nezbytné pro samotný žánr polizio. Jaký si funky hudební doprovod také sedl a úvodní pomalá skladba byla přímo lahůdková. Vše velmi příjemně odsejpá a divák se skoro vůbec nenudí. Delonovky "Sicilský klan", "Osudový kruh" nebo "Borsalino", opravdu nečekejte, zde na celé čáře prohrávají a proč? Poněvadž film nedělal a teď se neuražte, ani Melville, Deray nebo Verneuil ale pomalu neznámý Duccio Tessari a to byl skutečný zásah do černého! Ten mohl od Bastardů už jen překvapit a skutečně překvapil..Neprávem zapomenutý klenot tohoto žánru (s velmi překvapujícím koncem), které bohužel nejen ty naše televize opomíjejí..Komentář zde jako druhý v pořadí... ()

Galerie (20)

Reklama

Reklama