Reklama

Reklama

Všechno uvidíme

  • Francie On aura tout vu (více)
Trailer

Obsahy(1)

Francois Perrin, reklamní fotograf, je už znechucený a unavený desítkami reklam na prací prášky, spodní prádlo, lahodné sušenky. Chce točit film. Jeho nejlepší přítel mu ale napsal poetický scénář, že to každého producenta vyděsí. Jen jeden je ochoten dát na film peníze - jenom místo poetiky tam hlavně chce mít hodně tvrdé erotiky (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (62)

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Trochu podivná komedie. Byli tam občas celkem zábavné pasáže, ale jako celek to na mě působí divně, trochu dětinsky a protivně postavou Christiny (skoro pořád tak nějak divně pištící Miou-Miou), která by nejradělji život svého milého Francoise (Pierre Richard) zcela a stále řídila. On se chce prosadit a musí pro to udělat něco, co by za normálních okolností rozhodně nedělal, ale když je to tak velké lákadlo! A ona místo plodné diskuze a argumentů, mu začne dělat scény na veřejnosti a veřejně ho zesměšňovat a provádět mu všechno na truc, ke vzteku. Až mi z toho bylo trochu smutno. Dalčí zajímavé postavy: produkční pornového impéria Morlock (Jean-Pierre Marielle), který dokáže lidi dotlačit většinou tam, kam chce, naprosto bezpáteřní scénýrista Ploumenech (Gérard Jugnot), spoluautor příběhu a cílevědomý prodavač těstovin Mercier (Henri Guybet) a těstovinová královna Ferroni (Renée Saint-Cyr) se svoji velmi stydlivou dcerou Claude (Sabine Azéma), kterou probudí až sex. Zkrátka komedie o míře bezpáteřnosti, pokud opravdu moc chceme uspět v oboru po kterém toužíme. Ale je jiná šance? ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Rozhodně jeden z lepších Perrinů, tedy Richardů, i když to tentokrát znamenalo jen jeden výbuch smíchu. Trochu netypická Richardovka, protože Pierrovi hodně pomáhá trojice dalších mužů - především Henri Guybet a jeho výraz, pak (ne)kompromisní producent a pornomagnát Jean-Pierre Marielle a profesionální scénárista, co porno nemá rád ale živí se jeho psaním, Gérard Jugnot. Miou-Miou není jediná, kdo se ve filmu odhaluje. Klidně bych ještě půlhodinu navíc snesl, kdyby tam přidali pár fórů ze začátku natáčení a neprozradili majitelům vily tak brzy podstatu zakopaného pudla. ()

Reklama

Oskar 

všechny recenze uživatele

Kdo by to do Francise Vebera řekl, že se vydá na tak tenký led a napíše komedii o natáčení pornofilmu? :o) Všechno uvidíme je tak trochu vítězství formy nad obsahem, protože navzdory zápletce je to film vkusný a poměrně cudný. Když Gérard Jugnot a Pierre Richard v restauraci projednávají změny ve velmi peprném scénáři, celý rozhovor vedou v "nezávadných" útržcích vět a s tajnosnubnou gestikulací, protože u vedlejšího stolku sedí žena s dětmi. Když režisér a producent sledují pornofilm, aby si vybrali "herce", vidíme jen Richarda a Mariella. Jen z jejich reakcí na viděné a z diskuse o přednostech a nedostatcích jednotlivých těl uhadujeme, co se na tom plátně vlastně odehrává. Tento princip domýšlení věcí pouze naznačených zkrátka přinesl překvapivě zábavné plody. Všechny scény bohužel tak vtipné nejsou, ale těch pět či šest výborných si žádá ten film ocenit. 60% ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Je zajímavé, jak filmu občas prospěje, že ho nehodnotím hned po shlédnutí. Tohle je totiž na Richarda tak částečně jiný a obsahově vážný film, že jsem měl chuť mu střelit 2* a dál se tím nezabývat. Jenže ten film pořád hlodal a hlodal, až jsem zjistil, že je v podstatě dobrý, dost skrytě humorný a povedený. Problémem možná je, že na rozdíl od jiných Richardovek, by tenhle úplně stejně fungoval, i kdyby v něm nehrál Richard (a to je zřejmě mínus), na druhou stranu se veškerá pozornost neorientuje na Richarda ale na film jako celek a jeho ducha (a to je plus). Miou-Miou je velmi zvláštní herečka. ()

Frenegonda 

všechny recenze uživatele

I čert snáší na větší hromadu. A když už se má něco posrat tak se to posere odshora dolů. Francois se dostal do pěknýho průšvihu. Původně chtěl nafotit skvělou sýrovou reklamu, ale přilítla tam ta blbá moucha a... Pak chtěl natočit skvělý citlivý film hlavně o duši... ale producent má rád výrazy jako NA KOLENA TY PSICE... ()

Galerie (5)

Reklama

Reklama