poster

Všechno uvidíme

  • francouzský

    On aura tout vu

  • anglický

    Bottom Line, The

  • anglický

    Now We've Seen It All!

Komedie / Drama / Romantický

Francie, 1976, 100 min

  • bassator
    ****

    Za poslední dny je toto sedmý film s Pierrem Richardem co mám za sebou a tento stojí v mém žebříčku zatím na prvním místě. Opravdu se mi více líbí Pierre když tak nepřehrává, netřeští a je takový klidnější, přemýšlivější (alespoň trochu) a tady k tomu přidal i malinko té "své romantiky". Opravdu povedený snímek... - 23. 6. 2011 - 70%(24.6.2011)

  • dopitak
    ****

    Rozhodně jeden z lepších Perrinů, tedy Richardů, i když to tentokrát znamenalo jen jeden výbuch smíchu. Trochu netypická Richardovka, protože Pierrovi hodně pomáhá trojice dalších mužů - především Henri Guybet a jeho výraz, pak (ne)kompromisní producent a pornomagnát Jean-Pierre Marielle a profesionální scénárista, co porno nemá rád ale živí se jeho psaním, Gérard Jugnot. Miou-Miou není jediná, kdo se ve filmu odhaluje. Klidně bych ještě půlhodinu navíc snesl, kdyby tam přidali pár fórů ze začátku natáčení a neprozradili majitelům vily tak brzy podstatu zakopaného pudla.(24.11.2013)

  • argenson
    ***

    Ve srovnání s jinýma Richardovýma kouskama je tohle trochu slabší. Chudokrevný vývoj děje s mnoha řečma o ničem. Pro mě jediný vtipný moment zajistila sexuální scéna Henri Guybet - Sabine Azéma. A bezchybná je postava Renée Saint-Cyr. Ta na svůj věk neskutečně dobře vypadá, k tomu je ukázkově prudérní, ale protože je zároveň ostřílená byznysmenka, tak dobře slyší na cinkání zlaťáků. Tak je to správně.(19.2.2016)

  • LadyPupu
    ***

    Film o pornu bez porna? Film passionnant! Vlastně ne, úchvatné to vůbec není. Ani tak vtipné jako jiné Richardovi komedie, ale v těch se zase neřeší to, co tady, jako například, že "mečíky vyrůstají ze země, ... a zahradník, který přichází..." Scéna v kavárně je dobrá, pár dalších gagů, dialogů taky, ale ani po druhém shlédnutí se nedostanu přes tři hvězdy. Pardon.(21.2.2016)

  • Angelopul
    *

    Filmy režírované Georgesem Lautnerem připomínají svojí nevyrovnaností výkony našich sportovců. Jednou jsou výjimečné, jindy podprůměrné. VŠECHNO UVIDÍME je ten druhý případ. A přitom se na něm podílelo tolik zajímavých tvůrců. Například za scénářem stojí Francis Veber (VELKÝ BLONDÝN S ČERNOU BOTOU). A nutno říct že scenář bude asi tou největší slabinou. Film je moralizující, ale zároveň amorální - postavy se staví k pornografii jako k něcemu velmi zavrženíhodnému, přičemž si ale sami bez skurpulí provádějí daleko zavrženíhodnější věci. Celý problém, který se pak ve filmu 100 minut řeší by se dal vyřešit v prvních čtyrech a postavy se chovají naprosto hloupě a absurdně oproti tomu, jak by člověk čekal vzhledem k jejich motivacím. A není to bohužel skoro vůbec vtipné, jak by človék od bláznivé komedie s Pierem Richardem očekával. Pierre a Miou Miou se k sobě vůbec nehodí a její role je napsaná tak, že si člověk celý film řiká, že to je pěkná vyděračská kráva. Humorný potenciál námětu se vyčerpá v první třetině filmu a zbytek už je nudný a protivný. A těch pár povedených fórů už to nezachrání.(3.2.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace