Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Všechno začalo, když se namísto klasických kamer objevily videokamery. Podílet se na televizní tvorbě mohl najednou každý. Ale Jean-Lou, Victor, Clara a další chtějí víc, než jen vlastní televizní síť. Jejich cílem je zažehnout revoluci. Ocitáme se uprostřed 90. let. Victor, kterému je něco málo přes dvacet, je horlivý filmový fanoušek. Bydlí ve venkovském rodinném domě s rodiči, kteří jsou přesvědčeni, že Pier Paolo Pasolini je značka těstovin, a nedokáží za žádnou cenu pochopit, proč se jejich syn ze všeho nejvíc touží stát filmovým režisérem. Victorův život se však nečekaně změní ve chvíli, kdy ho zaměstná jedna komerční společnost v Paříži, aby se staral o hvězdy populární televizní show. Pronajme si malý byt ve velkoměstě a brzy se připojí k Jean-Louovi, který spolu se svou rozmanitou skupinou rozhořčených levičáků provozuje anarchistickou televizní stanici. A pak se Victor jen tak z ničeho nic zamiluje do Clary, té nejšílenější, nejodvážnější a nejvíc sexy dívky, jakou kdy viděl. Společně prožijí pět bláznivých let plných vzdorovitých pouličních demonstrací, pirátského napojování na komerční televizní frekvence, propitých nocí a zmařených milostných aférek. To vše v alternativní Paříži, jež překypuje originalitou, vzpourou a divokými večírky. Pět úžasných, kouzelných let, během nichž se nic nezdálo nemožné. (Cinemax)

(více)

Videa (5)

Trailer 3

Recenze (1)

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Debil, blbeček, Clara... 1) Tak nevím, kdo z toho vyšel hůř: omezení hloupí levičáci z pirátské TV anebo ti, proti nimž se vymezují. 2) Ne vždy se podaří natočit film o protivných hlupácích s humorem a nadhledem jako zde. Postavy z Télé Gaucho popsal génius Jára da Cimrman ve svém Vyšetřování ztráty třídní knihy: debil, blbeček, debil, blbeček. 3) Zaujal mě šéf Télé Gaucho Jean-Lou jako ztělesnění francouzského salónního levičáka (48letý (!) Eric Elmosnino) a student Victor (23letý příjemný Félix Moati). ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama