VOD (1)
Obsahy(1)
Před komisí složenou z úspěšných obchodníků předstupuje pan Marek. Z přítomných televizních kamer a diváků má takovou trému, že se zmůže jen na pár nesouvislých vět. Chce komisi přesvědčit, aby investovala do cestovní kanceláře pro plyšová zvířátka. Většina diváků u televize, ale i přítomní v sále se domnívají, že se zbláznil, nebo se jen na sebe snaží upozornit. O to větší zažívají překvapení, když Marek investory nachází. Tomio Okamura, majitel úspěšné cestovní kanceláře, vycítil potenciál, který v sobě tento podnikatelský záměr skrývá. A tak se zrodila cestovní kancelář pro (nejen) plyšové miláčky. Film o hledání jistoty, o únicích před okolním světem, o tom, proč chceme zůstat dětmi, ale i o cestování plyšových hraček, o mediální realitě a o jejím vytváření. A snad i o jednom splněném snu. (Doc Alliance Films)
(více)Recenze (4)
Ten díl Den D s plyšákem jsem zrovna viděl. Tento dokument má hodně humoru, přitom je to vážná věc. ()
Hudba: Dýza Boys A Jyrka to vystihl náramně. "Lidi se zásadně bavěj píčovinama". Mít ten dokument o pět minut víc, úplně cítím jak mi ve společnosti těhlech lidí umírá mozek. ()
Kterak se Tomio Okamura (podnikatel, od 2012 senátor a jednou možná i prezident (?!)) rozhodl podpořit jeden podnikatelský záměr z TV soutěže Den D: cestovní kancelář pro plyšáky. ()
http://dafilms.cz/download/key/FUj1F9igP6 'já vim,že je to blbost,ale lidi to mají rádi...' ()