poster

Monster on the Campus

Horor / Sci-Fi

USA, 1958, 77 min

Režie:

Jack Arnold

Scénář:

David Duncan

Kamera:

Russell Metty

Střih:

Ted J. Kent

Masky:

Bud Westmore
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • corpsy
    ***

    Ešte, že to nedopadlo, ako podobné spektákle z tej doby, typu I WAS A TEENAGE WEREWOLF - FRANKENSTEIN. Arnoldovo meno značilo, že pôjde o dosť vážnejšiu vecičku a aj tomu tak je. Snímok nemá tendenciu nič odľahčovať a keby boli vraždy a útoky zrežírované tvrdšie, išlo by o čistokrvný horor. Na to sme ale veľmi v minulosti, kedy prekvitala síce paranoidná, ale nie až tak drsná atmosféra ako dnes.(30.8.2016)

  • Campbell
    **

    Arnold to má v tomhle filmu za sebou. Bohužel tímhle mě totálně zklamal, ať už to je pitomým příběhem či maskou která vypadá docela dost špatně. Konec je neuvěřitelně debilní a celý film bohužel nemá ani co nabídnout. Plusy dávám jen z úcty k Arnoldovy a sem tam dobrou nicméně vtipnou scénu. Ale jinak spíše ruce pryč.(3.12.2013)

  • p6qwre
    ***

    Tenhle film jsem si dlouho nechával ujít, neb mne odrazoval jeho blbý název. Ten totiž slibuje mimořádně béčkovou zábavu, představa příšerky pobíhající po studenských kolejích a unášející vřeštící studentky mne moc neláká. No, nakonec ten film je víceméně o nečem jiném:) Vcelku solidní film o profesorovi, který se přeměňuje v pračlověka, pak někoho zabije, druhý den se probere a nic si nepamatuje. Škoda jen, že ten profesor je tak natvrdlý a řídí se heslem 2 x řež a vůbec neměř. Když je třeba provést nějaký experiment, proč to dělat na myši, když to může rovnou vyzkoušet na sobě. Ale o tom to vlastně v podobných filmech vždy je...:)(28.12.2008)

  • Oktavianus
    ***

    Chlapík se při rentgenování latimérie o ní řízne a promění se v krvelačnýho neandrtálce. Jako... proč?! Koncem 50. let Jacku Arnoldovi zřetelně ubývaly síly, po skvělých filmech, kterými definoval žánr monster movies té dekády, přišly na řadu ty slabší. O to víc je proto třeba tyto filmy číst (resp. sledovat) jako camp - pak si lze užít i ty slabší kousky (čímž nemyslím Wooda, Gordona, Robot-monstrum etc., ale slabší v rámci normálu). Právě několik parádiček nakonec překlopily moje hodnocení ke třem hvězdám, ač jsem většinu filmu nepochyboval o dvou. V první řadě vzhled neandrtálce - škoda, že není v záběru delší čas, přesně takhle si dnes totiž představujeme vlkodlaka ze starých filmů (vůbec byl příběh podivnou vlkodlačí variací) - chlupatý netvor, oblečený v potrhanou košili a kalhoty... a skvěle háže sekerou, moment, kdy ji hodil po policajtovi, kterému se zasekla do hlavy, je další z řady těch dobrých. Rovněž tak zápolení se zmutovanou mouchou a sem tam i pokus o budování napětí... jasně, je to blbé, moc se to v kampusu neodehrává, můžeme jmenovat tisíc a jednu scenáristickou, režisérskou, hereckou či trikovou botu a omyl, ale vůči daleko lepším momentům mi to přijde nefér.(15.6.2014)

  • Lima
    ***

    Plakátové.info: TEROR NA AKADEMICKÉ PŮDĚ!!! KRÁSKA UVĚZNĚNA ZRŮDOU!!! STUDENTI OBĚTÍ TERORU MONSTRA!!!___Ani ne tak blbé, aby to bylo zábavné, ani tak nadprůměrné, abych si to znova kdy pustil. Každopádně nehodné jména Jacka Arnolda, asi nejlepšího tvůrce ´Zlatého věku sci-fi´. Tohle totiž mohl natočit průměrný řemeslník své doby a výsledek by byl stejný. Celé gró se točí kolem poslední přeživší pravěké ryby, kterou si prof.Blake nechal přivézt do své laboratoře. Třikrát se od ní nakazil (říznutí o chrup, nechtěné šlukování rybí krve z fajfky, do níž se dostala od nakažené vážky a do třetice experiment s vpichem přímo do žíly) a pokaždé se na chvilku proměnil v - heh – NEANDRTÁLCE!! Při první transformaci zabije svoji kamarádku, v druhém případě detektiva, který po něm jde a v posledním případě běhá co by člověk doby kamenné po krajině, s roztrženou kostkovanou košilí a sekerou v ruce a vydává hrozivě mručivé zvuky :o), což je dost v protikladu se zbytkem filmu, kdy filozoficky přemítá nad úzkou hranicí mezi tím „být člověk“ a „být zvíře“. Za pochvalu stojí maska – zdařilá prostetika s chlupama, škoda že cca 4 minuty čistého času, kdy masku divák vidí, není tolik, aby si jí plně vychutnal.(12.3.2012)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace