Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Annika Bengtzonová (Malin Crépin), kriminální reportérka švédských novin Kvällspressen, se při udílení prestižních cen Alfréda Nobela stane svědkem pozoruhodné vraždy. Před jejíma očima padnou výstřely na dva lidi, z nichž jedním je kontroverzní laureát v oblasti medicíny Aaron Wiesel (Jackie Jakubowski). Z Anniky se rázem stává klíčový svědek a musí přislíbit policii, že nezveřejní nic z toho, co viděla. Odpovědnost za vraždy brzy přebírá teroristická skupina s vazbami na Blízkém východě. Annika ale nabývá čím dál větší jistoty, že cílem útoku nebyl Wiesel, nýbrž jeho taneční partnerka Caroline von Behring (Anna von Rosen), předsedkyně Nobelova výboru. A tak se pouští do vyšetřování na vlastní pěst, díky němuž se jí postupně daří rozklíčovat fungování a mocenské boje v rámci uzavřeného a nepřístupného Nobelova výboru. Čím více se však přibližuje pravdě, tím větší nebezpečí jí hrozí. (HBO Europe)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (17)

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele (k tomuto TV seriálu)

Nvm, či už Annikyne prípady tak poznám, alebo som už tak vyskillovaný z kriminálok alebo som to proste len prekukol oveľa skôr ako zvyšok, ale od nejakej 20 minúty som presne vedel kto je vrah a hlavne kto je objednávatel a teda v závere som sa už iba dementne usmieval a pokyvkával hlavou, ako som to odhalil. V konečnom dôsledku je to len klasická krimi s falošnými stopami a postupným vyšetrovaním. Obyčajná šablónka, ale veľmi svižne natočená a ako prvý diel série to skvelo otvoril. 3 z 5 ()

Terva 

všechny recenze uživatele (k tomuto TV seriálu)

Anikka Bengtzonová (Malin Crépin) reportérka švédských novin Kvällspressen je hostem na večírku udílení prestižních cen Alfréda Nobela. Příjemný a klidný večírek je však poznamenán střelbou a zraněním několika hostů i lidí z ochranky. Anikka je zadržena jako hlavní svědek, protože viděla ženu, která střílela. Policie Anikku vyslýchá a dokonce ji zakáže o případu psát. Reportérka je dočasně přeložena do redakce sportu a zábavy. To ji ale nevadí a na vlastní pěst se dává do hledání ženy, která střílela a hlavně chce zjistit, koho ze dvou zraněných, z nichž jeden zemřel, chtěla neznámá žena vlastně zabít......... CITÁT - Víš, ty jsi posedlá svejma novinama............. Asi nejlepší a nejnapínavější příběh ze všech filmů o Anicce Bengtzonové. ()

Reklama

Morholt 

všechny recenze uživatele

Nijak překvapivý novinářský thriller, ve kterém se snaží mladá žuirnalistka přijít na kloub dvojnásobné vraždě, jejíž motiv není takový, jaký se zdá. Seveřané tentokráte nedokázali vtisknout filmu svojí tradiční přidanou hodnotu v podobě syrové atmosféry a tak nemá film příliš mnoho co nabídnout. Ale vzhledem k tomu, že případy Anikky Bengtzon sekají Švédové jak Baťa cvičky, nemůže člověk příliš mnoho čekat. 50% ()

sulimo 

všechny recenze uživatele

Neuvěřitelné. Tohle ve mě dokázalo vzbudit "naději", že jsou asi i horší knižní předlohy než byla ta, dle které vznikl Twilight. Je sice pravda, že jsem po žádný takový předloze nepátrala, nicméně vzhledem k tomu, že je z toho ta nekvalita na papíru cítit i ve filmu, jsem si 100% jista, že něco takového již bohužel spatřilo světlo světa. Neuvěřitelně laciné a nedotažené, aneb když někdo napíše prototyp braku, který se zjevně asi nějakým omylem stal díky dobré marketingové strategii knižním bestsellerem, zákonitě z toho nemůže vzniknout filmový skvost hodný jakékoli pozornosti. Ta jedna hvězda, kterou jsem to dost možná přecenila, ta je za švédštinu, pro kterou mám slabost a pro kterou jsem i dost možná z jakési chabé filmové zkušenosti doufala, že ve Švédsku nedokážou natočit takový skoroodpad. Mýlila jsem se. ()

Madsbender 

všechny recenze uživatele

Kde nič nie je, ani čert neberie. Keď staviate na nenápaditej a umelej predlohe, nezáleží, koľko talentu vo vás, či v tomto prípade v Peterovi Flinthovi drieme. Štylisticky nezaujímavý pásový výrobok podľa švédskej detektívnej receptúry si môže pripísať body k dobru jedine za výber peknej tváričky do hlavnej role a dnes už vysoko cenenú snahu o návrat k žánru novinárskych filmov. Nobels testamente sa však len hádže na plytčine klišé a hlúposti, ktorá obostiera naivný ošúchaný koncept detektívky so silnou ženskou hrdinkou, idúcou proti všetkým a vsádzajúcou vlastný život do hry o pravdu. Nevyťažená vedecká pôda neprináša žiadnu formu ozvláštnenia, len podtrháva nezmyselnosť a banalitu príbehu, čím zároveň poukazuje na zbytočnosť filmu. Na to, aby som venoval pozornosť či už predlohe, alebo ďalšej časti série, nevidím žiaden dôvod. 30% ()

Galerie (20)

Reklama

Reklama