Reklama

Reklama

Poslední úkryt

Trailer 1

Americká občanská válka se snad pomalu chýlí ke konci. Není však ještě úplně vyhráno. Dvě jižanské sestry a jedna otrokyně musí ubránit sebe a svůj domov před vojáky, kteří zběhli z armády Unie a hledají, kde se schovat... Augusta žije v domě se svou mladší sestrou a služkou. Během americké občanské války nevědí, jestli z nich budou manželky nebo hospodářky, kterým se z války muži nevrátí. Zvykají si na to, že žijí samy a obhospodařují své sídlo. Že kromě domácích prací musí zvládnout také ochránit domov zjišťují s příchodem dvou cizinců, válečných zběhů, na které Augusta narazí v místním  šenku, když shání léky pro svou sestru, kterou kousl mýval. Odteď je potřeba mít se na pozoru. Dva opilí zběhové, kterým velí Moses, se totiž snaží za pomoci svého psa vypátrat dům Augusty. Když se jim to podaří, začne boj o domov a holý život. Mosesův parťák se dostane do domu, kde ho Augusta postřelí do ruky, i zraněný se ale dostane do ložnice k mladší sestře Augusty, kterou znásilní. Všemu udělá konec až služka, která muže zastřelí. Mezitím svádí Augusta boj s Mosesem před domem, kde dojde k přestřelce a Moses se zraněný kácí k zemi. Zdá se, že je po něm, když se Augusta přesvědčí, že jsou všichni v pořádku, zjistí, že Moses už na místě, kde ho střelila neleží. Všechny tři ženy se ozbrojí a jdou ho hledat. (TV Prima)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (37)

Asia_Power 

všechny recenze uživatele

Westerny mám celkem ráda, Hailee se skvěle předvedla už v Opravdové kuráži a Samíka mám ráda ani nevim proč, takže tahle kombinace přece nemůže zklamat, že ne? Může. Ty píčo ani nevíš jak moc může! Já už to teda vím a poslední úkryt sem hledala pod peřinou a vážně dumala o rychlo přetáčení, aby se film alespoň na oko netáhnul jak smrad z hajzlu na fesťáku. Hailee v celém filmu předvádí, že umí řvát, ječet, brečet a dělat vše, aby člověka srala a Sam tu hraje kolosálního kokota, kterej asi sám neví, jestli chce Brit Marlingů zabít nebo vošukat, bo oboje a jedno v jakém pořadí. Brit to, dle všeho neví taky a tak tu mezi nima máme "chemii" kdy snad ani sám rejža netušil jestli teda chtěj spolu prcat, nebo se sejmout. Naštěstí mezi nima proběhne spousta dialogů, který nám vysvětlí úplnou píču, jelikož spolu oba komunikují po prodělaný lobotomii. S nadlidskýma silama mi došlo, že Samík teda milou Brit asi chtěl píchat dokud je smrt nerozdělí, jenže když místo kytky hodíte do baráku molotova, tak to není nejlepší vyznání lásky, nemluvě o vystřílení celýho zásobníku jako bonus. To pak chápu, že Brit tohle tokání moc nebralo, ba dokonce lehce nasralo. Další pecka je, že Brit může Samíka asi tak 5x sejmout, on jí na oplátku taky tak nějak a ani jeden to neudělá jen proto, aby po sobě pak začli pálit, když Samík navrhne, že odložej zbraně. Poslední rozmluva nad pálenkou to už sem napůl čekala, že Brit půjde Sama sešít, aby si ho mohla vzít za manžela a mohli po sobě dál střílet. Možná by to tak i dopadlo kdyby Sam opět neodložil zbraň, což je gesto, který Brit z nějakýho tajemnýho důvodu vždy vyhecuje to do něj našít.Kdyby jí mířil na palici nonstop, možná spolu žili šťastně až do smrti. ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Po Slow West ide o druhý výrazný westernový film, ktorý som mal možnosť tohto roku vidieť. Ako to dopadlo? Úprimne, prekonalo to moje očakávania. „The Keeping Room“ je film, ktorý veľmi dobre vie budovať atmosféru ohrozenia života a najmä počas tmy, čo tomu dodáva ešte silnejší nádych. Keď sa tri ženy musia brániť pred dvoma vojakmi, tak musím povedať, že to maximálne funguje. Rovnako to funguje, keď vidíme stopy po ich akciach. A nie, nebudem konkrétny, lebo by to bol spoiler. Ženské hrdinky v tomto filme sú skvelé. Najmä Brit Marling, ktorá predstavuje Augustu. Vie sa postarať, vie bojovať a dokáže sa brániť. Mad a Louise sú podľa mňa tiež zaujímavé, no viac sa vyprofilujú časom. Sam Worthington je vo filme rovnako skvelý. Celý čas som nevedel, čo si mám o jeho postave myslieť a dáva to filmu skvelé tajomno. Ale žiaľ nie všetko dopadlo takto. V prvom rade tu máme postavu manžela Mad, od ktorého som čakal oveľa viac. Najmä, keď film vždy občas ukázal pár scénok s ním. A keď vyjde najavo, aká je jeho rola vo filme, je to dosť sklamanie. Podobné pocity mám z Henryho, ktorý akosi vo filme neukáže nič výnimočné, a to čo ukáže, tak si len človek povie, že je to bežný pomätenec. Ale atmosféra, ktorú vo filme tvorcovia vytvorili a dobré postavy ma predsa len o filme presviedčajú. Ak máte radi trošku napínavé a pomalé filmy vo western štýle, tak si "The Keeping Room" určite čeknite. Budete spokojní. ()

Reklama

Martin741 odpad!

všechny recenze uživatele

Worthington ako nesympaticky jeliman spolu s troma dalsimi hysterickymi nesympatickymi a hodne neschopnymi kravami /pardon, to mi zase uslo, hereckami som chcel napisat/ - a to v rukach rezisera toho svinstva Harry Brown, v ktorom sa omylom objavil velikan Michael Caine. No nic, to som odbocil, tuna par slov treba. Kopa planych kecov, Worthington po uspechu Avatara - fakt herec nevie hrat a tak uz len recykluje hovna - ze sa obcas zjavi v jakz takz lepsom filme je skor nahoda nez pravidlo . 0 % ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Jižanský vítr dul toho památného roku 1865 tak mocně nezávisle, až odvál původně zamýšlenou Olivii Wilde do role hlavní hrdinky, kupodivu její náhradnice Brit Marling byla více než dobrá, a škoda, že nepřivál větší kreativitu a tempo, což film ve výsledku malinko srazilo. Tvůrčí dvojka Daniel Barber a Julia Hart nejdou a ani hned tak nepůjdou vyloženě komerční cestou. Zaměřují se v tomto případě na psychologický rozměr jejich díla, což je poměrně atypické pro westernový základ s příměsí "home invasion", od něhož bych přece jen čekal (především) akční pletky. Všechno je ale jinak. Film se v podstatě nedostane do tempa, a když už by v něm byl, okamžitě z něj vypadne. Přišlo mně, že je to takto pojato úmyslně. Psychologizace postav je nadměrná. Skvěle se s ní vyrovnala málo známá Brit Marling, neméně zajímavě jí sekunduje Muna Otaru v roli barevné služebné. Hvězdná akvizice Hailee Steinfeld se zmůže hlavně na emoční výlevy a Sam Worthington se nezmohl už vůbec na nic. Už aby natočil pokračování toho zpropadeného Avatara., jinak z absolutní stagnace kariéry nevyvázne. Naštěstí násilní unionisté byli v páru, takže bylo celkem napětí zajištěno, ovšem asi jen těžko jeho příznivci přijmou za kompenzaci jeho unylého herectví jakéhosi Kyle Sollera. Dá se ovšem ocenit, že film má rozumných devadesát minut. Má i kvalitní technickou stránku, osobně bych přepadení domu ve scénáři přepsal z nočních scenérií na denní, aby to ústřední z filmu více vyniklo, nicméně průstřely a delikátně brutálnější finesy zvládal natáčecí štáb solidně. Za zmínku stojí i neotřepaný hudební doprovod Martina Phippse, stejně tak kvalitně se blýskl i mistr zvukař a jeho "zlověstné" ozvučení a lecjaké (po)ruchy místního divokého kraje. Křivka zapamatovatelnosti není nijak vysoká, film trpí i nižší gradací, přece jen to ale mělo jisté osvěžující (ženské) a dramatické křivky, z čehož se mé hodnocení ustálilo na konečných 7/10. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Osamělé ženy jsou pro vojáky vracející se z občanské války snadnou kořistí. Měly být i pro dvojici nadržených násilnických ochlastů, kteří se v rozvážném tempu dobývají do domu dvou sester a jejich černošské služky. Samotný příběh nebo herecké výkony nepředstavují to, co bude rozhodovat o divákově názoru na tento film. Je to atmosféra, je to pomalý styl vyprávění. Jenže to nesedne každému. Napínavé sekvence jsou totiž lehce zašlapané do země, tvůrci měli dle mého divákům předložit to, oč stojí. To, že je Daniel Barber schopným režisérem, víme už od debutu Harry Brown. Dech ale nevyrazil. ()

Galerie (23)

Zajímavosti (2)

  • Zdánlivě mrtvý kůň Fern dýchá v čase 46:09 jako o život, ze zadního pohledu kamery je vidět, jak se mu zvedá břicho. (klukluka)

Reklama

Reklama