poster

Hellboy

  • Česko

    Hellboy: Královna krve

  • USA

    Hellboy

  • USA

    Hellboy: Rise of the Blood Queen

    (pracovní název)
  • Slovensko

    Hellboy

  • Austrálie

    Hellboy

  • Nový Zéland

    Hellboy

  • Velká Británie

    Hellboy

Akční / Fantasy / Dobrodružný / Sci-Fi

USA, 2019, 121 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • SeBig
    *

    To snad i Uwe Boll by to natočil líp. Naprosto znásilněná značka zasypaná nesympatickýma hercema, trapným scénářem, neuvěřitelně nudným dějem. Hellboy mě nebavil, pro mě naprosto necharismatickej, záporáci jak Butchers harem ft. ta co poslala Resident evil pod kytky (co tu vůbec dělá, když to nerejžuje jeji miláček?),akce málo, spousta vedlejších postav, který tam jsou zdá se jen na efekt..ten pěti minutovej masakr u konce nějak ušel, tak aspoň za to nechám tu jednu. Lepší než Aquaman, leč stejný dlouhý hovno.(23.1.2020)

  • Shakers
    **

    Pomerne dlho som sa odhodlával k tejto novej verzii Hellboya. A už aj viem prečo. Aby bolo jasné, som veľký fanúšik del Torovho Hellboya, jednotku aj dvojku som už pár krát videl a určite sa k tým filmom vždy s radosťou vrátim. No keď som s tohto videl pár minút plakal som. Del Toro je majster čo sa týka vizuálnej a výtvarnej stránky, ale tento dizajn Hellboya je strašný. Prišlo mi to ako keby prežil mŕtvicu, 4 infarkty a k tomu ho prešiel párny valec. Chápem, že si už niečo prežil, ale tak škaredú masku som už dávno nevidel. Pri hlavnej postave myslím, aby bolo jasné. Nový Hellboy ponúkol zaujímavý príbeh, ktorý ma trošku bavil, ale to je asi tak všetko. Ešte akcie a krv stali za to, aby som neklamal, ale nič iné ma tam nezaujalo. Príšery biedne spracované, ale aspoň ich tam bolo dosť, Hellboy zle spravený a zároveň aj zle napísaný, inak povedané moc sympatii nevzbudzoval a pokiaľ vás hlavná postava nechytí, viete kam to potom smeruje. Vedľajšie postavy, emócie alebo humor až na pár dobrých hlášiek, tiež nula bodov. Myslím, že pri tomto filme platí, že čím ste väčším fanúšikom del Torových Hellboyov, tým je pre vás tento film väčšie utrpenie. Som rád, že sa to nezaplatilo a stále dúfam v návrat Perlmana a Tora, ktorí prinesú tu pravú trojku. P.S.: po-titulkové scény sú dve. 40% - 2*(7.2.2020)

  • lamps
    **

    Jako již tradičně musím upřímně obdivovat Marshallův vizuální drajv a odvahu jít vlastní cestou, ale scénář má jeho Pekelník bohužel tak slabý a chaotický, že film jako celek zkrátka obdivovat nemohu (a to jsem mu fandil i navzdory mlhavé kampani a tragickým ohlasům). Rychlý střih a hromadné dějové výpůstky sice určují ohromnou dynamiku vyprávění, ale zároveň nešťastně posilují epizodičnost a neuspořádanost syžetu, jenž nemá silný přesahující deadline a k důležitým zvratům dospívá víceméně náhodou. Celkem to uteče, Harbour si to dává, Milla s výstřihem vypadá až překvapivě dobře a některé scény představují high-speed guilty pleasure, ale ten film absolutně nerezonuje, neumí zapojit diváka do děje a eRkový rating těží často hrozně dětinsky a samoúčelně. V budoucnu možná docením více, zatím převažuje bída a šeď. 50%(24.4.2019)

  • dennykr
    *****

    Marshalla mám upřímně rád už od brilantního béčka Psí vojáci. Za ty roky si vybudoval značku autora, který dovedně pracuje s libovolně nízkým rozpočtem. Přeci jen upířina Pád do tmy a vlkodlačí Psí vojáci stály pod tři miliony liber, stylové post-apo Soudný den zase pod sedmnáct. Finanční limity využil jako možnost vrátit se k praktickým efektům, hektolitrům falešné krve a poměrně sofistikované práci s očekáváním a kamerou. To samozřejmě vrcholí v seriálech, kam si ho zvou významné značky, aby natočil ne-zas-tak-velkolepé epizody velkolepým způsobem: fenomenální bitva v pilotu Black Sails, tragédie na začátku Lost in Space nebo nejlepší epizoda (jinak nekoukatelné) čtvrté série Hry o trůny, The Watchers on the Wall. V poslední jmenované Marshall například dlouze vystaví scénu směrem k bitvě s obrem a těsně před jejím začátkem ostřihne pryč, aby se vrátil až k drtivým následkům. // Proč ztrácím tolik času s tím, jak pracuje? Protože Hellboy je vlastně esence všeho, co natočil předtím. Neil Marshall vždycky režíroval upřímné "sračky" v tom nejlepším smyslu: zranění se v Psích vojácích léčila vteřinovým lepidlem, zatímco vlkodlaci vydávali zvuky ukradené ze soundbanky Warcraftu III; Pád do tmy je zase krvavá lázeň, kde se upíři zabíjí cepínem; Soudný den uvědomělá hra s pravidly braků a post-apo filmů a Centurion otevřeně parafrázuje Gladiátora i Běžícího muže. Hellboy je potom ničím neředěné béčko, které rekapituluje snad všechny prvky brakové fantasy, folklóru a populární mytologie – artušovské legendy, čarodějky, Ježibabu, prasodlaky i kočkodlaky, draky, mexické wrestlery, víly, obry a spoustu další verbeže. // A do toho se přidává Marshallova snaha zakrýt nízký rozpočet, která je obzvlášť výrazná ve dvou momentech. Zaprvé je to fenomenální souboj se třemi obry, který sestává z několika delších záběrů. Jejich ohyzdná CGI těla vytěsňuje z rámu a zůstává zaměřený pouze na protagonistu, díky tomu vzniká poměrně netradičně snímaná akční scéna plná dravých pohybů kamery a nečekaných přerámování. Zadruhé pak úplný konec natočený v jednom dlouhém záběru, v němž jsou hrdinové poprvé prezentováni jako funkční tým. Vůbec to okázalé vytlačování akce mimo rám je fascinující. // Marshall kondenzuje tři nebo čtyři různé komiksové svazky, aniž by bral ohled na jejich tematické a významové roviny – nejvýraznějším poučením zde je, že není dobré jíst děti. Hellboy je dokonale čistý a upřímný brak, který jakž takž drží pohromadě a vedle současných komiksových filmů působí jako přízrak z doby direct-to-video béček, jemuž někdo dal omylem o několik milionů víc. V ideálním světě by nikdy neměl vzniknout, ale je tady a sledovat jeho estetické kulhání je stejně bizarní jako fascinující.(11.4.2019)

  • sheen
    ***

    Tady se tábor rozdělí na fandy předlohy, kteří budou nového Reda milovat a druhá půlka, která hltala fantasy všemibarvičkami hrající pohádku od Del Tora ho bude nenávidět. Dospělejší a hororovější zpracování, které nemusí každému sednout. Já osobně mám raději DelTorovo zpracování. [Cinestar Černý Most](11.4.2019)

  • - Mike Mignola ocenil věrnost filmu k předloze a prozradil i jména komiksů, ze kterých scénář vzešel. Příběhová linka nejvíce vychází z epické trilogie „Wild Hunt“, „Darkness Calls“ a „The Storm and the Fury“. Dále si Mignola všiml inspirace v „Hellboy in Mexico“ z roku 2010, jehož součástí je mayský bůh Camazotz, kterého můžeme vidět ve filmu. (3T)

  • - Do role Bena Daimia (Daniel Dae Kim) byl původně obsazen Ed Skrein. Po zjištění, že v komiksech je postava asijsko-amerického původu, a po kritice fanoušků na sociálních sítích, z role sám od sebe odstoupil. (NiWi)

  • - Jeremy Renner odmítl hlavní roli a nelituje toho. [Zdroj: Filmozrouti.cz] (tyzmrde)