Reklama

Reklama

Jonathan (Garrett Hedlund), který se své rodině už dávno odcizil, jednoho dne zjistí, že se jeho smrtelně nemocný otec rozhodl nechat v průběhu nadcházejících osmačtyřiceti hodin odpojit od přístrojů. Během této krátké doby se odehraje životní drama. Robert (Richard Jenkins) rozpoutá hru kdo s koho, aby získal zpět vše, o co jeho nemoc celou rodinu připravila. Rozvíří se debata kolem práv pacientů a také otázky, co to vlastně doopravdy znamená být svobodný. Jonathan se usmíří se svým otcem, znovu naváže kontakt se svou matkou (Anne Archer), sestrou (Jessica Brown Findlay) i láskou (Amy Adams) a opět dokáže nalézt slova prostřednictvím dvou zcela nepravděpodobných katalyzátorů - mladé pacientky (Jessica Barden), která je na svůj věk neobyčejně moudrá, a racionálně smýšlející zdravotní sestry (Jennifer Hudson). Příběh nahlížený prizmatem neochvějné radosti ze života odhalí nečekané a silné tajemství lásky, smíchu a odpuštění. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (7)

Bruce0659 

všechny recenze uživatele

Andrew Levitas sa za svoj režijný debut síce nemusí hanbiť, no fakt je, že táto snímka má veľa chýb, ktoré sa ignorovať nedajú. Dej v prvých 90 minutách by na diváka zapôsobil viac, keby sa vystrihli alebo skrátili niektoré doslova zbytočné scény. Posledná 30 minútovka už prináša to "pravé orechové" a príbeh o synovi a jeho umierajúcom ocovi možno prinúti diváka zobrať si vreckovky. S hereckým obsadením som max. spokojný, Garrett Hedlund prekvapil a Amy Adams tradične úžasná (aj keď bola na scéne asi 15 minút). Žiaľ, nemôžem povedať, že by ma film chytil za srdce, aj keď záverečná pieseň sa podarila. Umierajúci človek, ktorého majú odpojiť od prístrojov a okolo neho manželka, dcéra, syn... takýto príbeh musí byť natočený tak, aby diváci ešte na druhý deň plakali, toto nestačí na 4* ()

Ukrizku 

všechny recenze uživatele

A proč by to tak nemohlo být? Mít život ve své kompetenci a počkat si, až to všem dojde a budou se chtít rozloučit. Další, spíše nadprůměrný snímek, který ukazuje, že někdy platí "skrze tebe vnímám sebe". Zaplať Jehovovi za to, že to celá rodina stihla a ještě jim smrt ukázala nějaké ty highlightery. Prezentované formě asistovaného suicida vlastně také nelze nic vytknout a kdo někdy umírajícího doprovázel, ví, že v posledních věcech se skutečně potkávají potřeby omývat výkaly s potřebou pochovat umírajícího v náručí jako miminko. ()

Reklama

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Prekvapivo málo známa snímka, v ktorej sa nájde pár dosť veľkých hollywoodkych hviezd. Obzvlášť Amy Adams, ktorá strhla celú snímku pre seba. A to vôbec nepôsobí ako hlavná postava. Rodinka sa stretáva u čoskoro už smrteľného lôžka nevyliečiteľne chorého otca, ktorý sa chce nechať odpojiť od prístrojov (a ešte predtým sa zbavil všetkých svojich peňazí, čo budúceho dediča veľmi nepoteší) - verná manželka, snaživá dcéra, právnička a nezdarný syn, ktorý nechal školy a nie príliš úspešne sa dal na muziku. Ako sa dá očakávať, v tom krátkom vypätom časovom úseku vyplávajú na povrch všetky rodinné problémy, priebeh je v skutku predvídateľný a nakoniec je to veľký doják. Silná téma. A na konci filmu som sa z úsmevu Amy Adams skoro roztopil. Je to také moje zlatíčko. ()

Thomick 

všechny recenze uživatele

No, ehm. Ve Witu bylo umírání v přímym přenosu daleko intenzivnějšim zážitkem, a stačila k tomu jedna perspektiva - tady jich máte naservírovaných hned několik, jen sotva rozvedených, natožpak dotažených, a bez výjimky se nesoucích tak trochu v duchu La Fontaineových bajek se zvířátky. Akorát s tim rozdílem, že zde v hlavní roli účinkujou Židi a za průvodní morální otázku si tvůrci (opatrně chválim) zvolili přípustnost eutanázie. --- Update: Jessica je stále stejně boží, a tady dokonce i zpívá... hebrejsky! ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama