poster

Kjošinhei Tókjó ni arawaru

  • Japonsko

    巨神兵東京に現わる

  • Japonsko

    Kyoshinhei Tôkyô ni arawaru

  • anglický

    Giant God Warrior Appears in Tokyo

Krátkometrážní / Sci-Fi / Akční

Japonsko, 2012, 10 min

Scénář:

Hideaki Anno

Producenti:

Tošio Suzuki
(další profese)
  • Tom_Lachtan
    ***

    Nad Tokiem se zhmotní obří humanoidní tentononc, chvilku se s výrazem čerstvě narozeného pabuvolátka zahledí na výškové stavby a pak začne Edo destruovat. A taky pak začne z chřtánu chrlit lasery a tak podobně. Pánové z Ghibli, kteří tohle, bůh ví proč, produkovali, se sice destrukci snaží schovat za slova tvářící se hluboce, ale... Stejně je to jenom o tom, jak padne k zemi co nejvíc mrakodrapů, mnohem lepší kontury ovšem tenhle "děj" získá, pokud divák přijme za pravdu teorii páně Ledzepfana. Animace je zajímavá, nepříliš kvalitní cgi zrůdnost terorizuje ploché domy pomocí animace, fyzických triků vybuchujících miniatur i něčeho, co vypadá jako vybuchující muffin s těstem v barvách fosforeskující duhy. PS: chápu, že tomuhle režisérovi dali nakonec zfilmovat hranej útok na titány, škoda, že dopadl tak takřka-odporně(15.9.2015)

  • ledzepfan
    ****

    Dobrý je to... Ze začátku to má parádní atmošku, která se během chvilky zvrhne v parádní kaiju destrukční záležitost. Giant God Warrior je chodící pomsta a výsledek musel Miyazakiho (který si vždy při povodních tajně přeje aby ta voda stoupla ještě o kousek výše) docela potěšit :) ... Technicky je to parádní kombinace klasických miniatur, klíčování a CGI.. Giant God Warrior se objevil už v Naushice (na které pracoval jako animátor právě Anno a prý animoval mimojiné přímo scény s warriorem). Pokud jsem to správně pochopil jde tady o prequel k Naušice, kdy vlastně sledujeme zkázu na které je vystavěn postapokalyptický svět Naushicy..... Samo o sobě cca za 3.. jako bonus k Naushice za 4(10.3.2015)

  • Raztubyl
    ***

    Pánové ze Studia Ghibli se pokusili o svůj první krátký live action film, kombinovaný s CGI animací a vybrali si tradiční japonský žánr kaijū. Je jasné že se takto věhlasní tvůrci nesnížili k obyčejnému bezduchému rozbíjení Tokia v godzillím stylu ale snažili se mu přidat i hlubší smysl. Naštvaného boha navrhoval samotný Hayao Miyazaki a zřejmě se inspiroval u cirkusu, navíc to trochu přehnal s jeho destrukční výbavou - pro celovečerní film by jej musel lehce downgradovat, protože po 15 minutách už by nebylo co ničit. Zvláštní je animace, zřejmě záměrně dělaná v lehce papundeklovém stylu, ale kompletně na počítači, s městem vytvořeným z obyčejných 2d fotek, díky čemuž se přibližuje starým klasikám i vzhledově.(24.4.2013)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace