poster

Escobar: Paraíso perdido

  • francouzský

    Escobar - Paradise Lost

  • francouzský

    Paradise Lost

  • anglický

    Escobar: Paradise Lost

Romantický / Thriller

Francie / Španělsko / Belgie, 2014, 120 min

Scénář:

Andrea Di Stefano

Hudba:

Max Richter

Producenti:

Dimitri Rassam

Scénografie:

Carlos Conti

Kostýmy:

Marylin Fitoussi
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • EvilPhoEniX
    ****

    Po zhlédnutí Narcos cokoliv od Escobara beru a tohle mě taktéž velmi bavilo. Del Toro jako Escobar naprosto bezchybný, byť se děj zaměřoval především na Joshe Hutchersna,který se zamiluje do Escobarovy neteře a to přináší maléry. Závěrečná půl hoďka je našponovaná napětím, že jsem téměř nedýchal. Velmi dobré i drsné. 80%(14.2.2018)

  • Morholt
    ***

    Del Toro byl jako Escobar výborný. Ostatně jako ve všech rolích. Hutcherson byl v roli blbečka, jehož jméno jsem zapomněl hned po posledním záběru, mizerný. Ostatně jako ve všech svých rolích. A stejně jako mi sedlo napůl herecké obsazení, sedl mi napůl i film. V jedné chvíli poutavá ukázka toho, jak to v Escobarově Kolumbii chodilo a v té druhé nanicovatý příběh kanadského jelimana zabouchnutého do Escobarovi neteře, což mu evidentně nedělá dobře. Jenže on jí tak miluje, že jo. Na escobarovské téma bych uvítal něco drsnějšího, politicko-dramatičtějšího a autentičtějšího, než je tahle nahořklá limonáda. Dívat se na to dá, ale ne víc než jednou. 50%(11.2.2015)

  • LexBarker
    ****

    Filmů o velkém Pablovi je jako šafránu. Proto jsem rád za každý dokument, nebo fikci, jen když to je alespoň trochu slušné,což v tomto případě je...Benicio mě tady přesvědčil, že je jeden z nejlepších herců současnosti, dokáže s klidem zahrát velkého revolucionáře, i jednoho z největších zločinců všech dob. Film má spád, nevyhýbá se kontroverzním záběrům a ukazuje grande Pabla i z té jeho horší stránky, kdy místo rozvážení potravin chudým lidem, místo stavění nemocnic a škol, nechává bez mrknutí oka vyvražďovat celé rodiny.Čtyři hvězdy bez váhání.(28.3.2016)

  • verbal
    ****

    Místo jako vždy vynikajícího a charismatického sympaťáka Benedikta Býkovského bych si v roli nejúspěšnějšího kolumbijského farmáře všech dob představoval spíše takového Mariana Labudu. Pavel E. byl totiž ve skutečnosti odporný tlustý cigoš, který téměř nikdy nesundal křiklavou teplákovku Addidas, a co si za peníze utržené z velkoobchodního prodeje chechtacího prášku postavil haciendu snad vkusnější než Stojkovi v Bánovciach nad Bebravou. Znáte to, zlaté kohoutky ústící do smaragdové sanitární techniky, starožitný nábytek ve stylu Ludvíka XIV. stojící na tygřích a medvědích kožešinách citlivě zkombinovaný se sedačkami z rudé kůže pokryté žlutě žíhaným leskimem, nad tím vším obří zlatý lustr s kříšťálovými cancy osvětlující sbírky růžového porcelánu a panenky s porcelánovými hlavami, do toho na sytě zelených stěnách pár originálních vlámských mistrů… Ten chlap měl prostě styl spolu s dokonalým smyslem pro fén-šukej, přičemž Benedikt jej zahrál až příliš mrazivě a seriózně a udělal z něj přičmoudlého Dona Korleona, i když je z dokumentů jasné, že jste z něj naživo museli na první pohled srát smíchy. Tedy do doby, než vás některá z jeho goril ověšená zlatými řetězy tak, že vypadala jako stojan u Kartiéra, neoblažila tracheotomií a neuvázala vám kolumbijskou kravatu. Smyšlený příběh píchala Pavlovy neteře je však jinak vcelku záživný a ve druhé polovině dokonce až strhující, nicméně má jednu dost hnusnou chlupatou bradavici rovnou na čele. Tou je obsazení toho ultimativního neherce a krystalického slizáka z Hangrgejs a já bych tedy ty dvě hodiny mnohem raději než na jeho naprosto iritující xicht čuměl do roztažené prdele klečící Věry Bílé. Pokud však vždy na chvíli zavřete oči, jakmile se ten mutant objeví, dá se u toho sto dvacet minut celkem úspěšně nezlobit. Jestliže to jen tak namátkou a zcela náhodou srovnám například s takovým Birdmanem, odporným to, povrchním, nudným a hloupým zvěrstvem pro přihřáté pozéry, mám pocit, jako bych se z nejhnusnější mouchami obsypané veřejné latríny někde v Kalkatě vynořil na rozkvetlé himalajské louce. Ostatně vždycky budu soudit, že Birdman musí být zničen.(6.2.2015)

  • Triple H
    ***

    Pablo Escobar ako charizmatický papá, ktorý pod svoje robustné krídla schová svoje dietky. Je tam príjemne, teplo, bezpečne, až dokým človek nezistí, že v onehdá stojacej stajni sa po víkendoch mačetou porcujú "problémy". O Escobarovi viem veľký prd, čiže netuším nakoľko je táto štylizácia verná jeho skutočnej osobnosti. Inštinktívne mám pocit, že sympatickí mafiáni ako z Krstného otca sú skôr chlapskou červenou knižnicou a realitou je banda poloprimitívnych hovád. Ale v žánrovom zaradení tu na csfd svieti "romantický/thriller", čiže touto optikou výsledok napĺňa svoju škatuľku. Del Toro je perfektný, stačí mu nehybne sedieť v šušťákovej súprave a človeku je jasné kto je kápo. Holt, prirodzená charizma. Hutcherson, upotený to apendix Jennifer Lawrence v Hunger Games, sa celkom snažil. Celkovo sa nejedná o žiadny zázrak, ale po napomádovaných gangsterkách z posledných rokov (Legend, Black Mass) je Escobar menšie vykročenie správnym smerom.(6.9.2017)

  • - Vlajka vejúca pred kanadskou ambasádou v Bogote, v skutočnosti nebola vlajkou Kanady. (MikaelSVK)

  • - Pablo Escobar ve skutečnosti anglicky vůbec neuměl. (dienow)

  • - Snímka sa natáčala v panamských lokalitách Bocas del Toro, Chiriquí i samotnom meste Panama. (mh825)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace