Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ajeeb Dastaan Hai Yeh: Avinash (Saqib Saleem) je homosexuální mladík, který je za svoji sexuální orientaci vlastním otcem vyhnán z domu. Na krátkou chvíli svůj život shledává zbytečným. To ale jen do okamžiku, než se objevuje v novinové redakci, kde se jeho trudomyslné myšlenky pod vahou nových pracovních povinností vytrácejí. Na tváři se mu opět objevuje úsměv a v mysli dobrá nálada. Uběhne sotva jen několik pracovních dnů a Avinash se přátelí s redaktorkou Gayatri (Rani Mukerji), která v něm nalézá zábavného přítele a důvtipného pracovního kolegu. Dvojice v sobě nalézá vzájemnou oporu, pracovní podporu a jakousi vnitřní rovnováhu. V den Avinashových narozenin je Gayatri pozván domů na večeři, u níž se seznamuje s jejím mužem, televizním novinovým uvaděčem Devem (Randeep Hooda). V něm Avinash od prvního pohledu rozpoznává homosexuálně zaměřeného muže, který své pravé city skrývá manželstvím s ženou. Další den se Avinash objevuje před Devovými dveřmi s nahrávkou svých oblíbených písní a pozvánkou ke společně strávenému odpoledni, které je začátkem nevyhnutelného konce.

Star: Být úspěšným hercem v prostředí jako je to indické, je opravdu velmi těžké. Své o tom ví i (Nawazuddin Siddiqui), jehož herecká kariéra skončila dřív, než vlastně mohla skutečně začít. Po smrti otce žije v malém bytě rozpadajícího se činžovního domu a svými zábavnými povídkami se pokouší zlepšit náladu své churavějící dcery a ženy, která toho od života už mnoho neočekává. Jednoho dne vyráží na pracovní pohovor, k němuž ovšem přichází tak akorát, aby mu bylo oznámeno, že přichází pozdě. Cestou zpět se objevuje v davu přihlížejících, sledujících natáčení nákladného filmového snímku. K vlastnímu překvapení je z davu přihlížejících vybrán režisérkou snímku k sehrání malé role. Díky ní si uvědomuje určité hodnoty, které mu do této chvíle proklouzávaly mezi prsty jako vodní praménky. Uvědomuje si, že na světě nejsou jen peníze a dokonalí lidé, v jejichž moci je i nemožné, ale i ti, kterým k radosti a úsměvu stačí vlastně jen zábavná povídka.

Sheila Ki Jawaani: Dvanáctiletý chlapec (Naman Jain) je svým otcem nucen zúčastňovat se fotbalových tréninků, které ho ani trochu nebaví. Mezi ostatními chlapci působí jako ztracené dítko a když už má možnost kopnout si do míče, vždy se strefí špatně. Otec ignoruje dceřiny zoufalé nářky o uhrazení školního výletu a naopak hradí chlapcovi další přípravné fotbalové kurzy. V chlapcově mysli ale kolují myšlenky, které jsou fotbalu na hony vzdálené. Jeho snem je stát se tanečníkem. A to ne ledajakým tanečníkem. Přinejmenším stejně dobrým jako je Katrina Kaif. Společně se svoji sestrou pořádají jednoho odpoledne malé taneční představení, díky němuž mají oba sourozenci možnost splnit si svůj malý dětský sen.

Murabba: Vijay (Vineet Kumar Singh) je svým umírajícím otcem (Sudhir Pandey) vyslán na cestu do Bombaje, kde se má setkat se slavným hindským hercem Amitabh Bachchanem, nabídnout mu domácí kandované ovoce murabba a se zbytkem se vrátit zpět domů. Navzdory jeho naivnímu očekávání je mu přístup do rezidence slavného herce soukromou ochrankou odepřen. Ochranka jej ignoruje a nadále mu odepírá přístup, či jakýkoliv jiný kontakt se slavným hercem. V průběhu několika následujících dní přichází Vijay pomalu ale jistě o veškeré peníze a víru v úspěšné zdolání otcova posledního přání. A když už se zdá, že svěřený úkol nedokáže splnit a domů přijede s nepořízenou, jen krátce před samotným odjezdem se mu naskytuje ideální možnost, jak slavnému herci osobně domácí murabbu nabídnout. (Conspi)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (8)

Ramanam 

všechny recenze uživatele

Tohle že vzniklo k oslavě sta let indického filmu? Jestli ano, tak to je velká ostuda! První příběh je o skryté homosexualitě a síle přiznat si fakta. Druhý o tom, že není herců s malými štěky, ale o lidské touze se prosadit a skutečném srdci herce. Třetí je už hodně zvrácený, neboť touhou mladého chlapce je tančit a vypadat jako bollywoodská stár Katrina Kaif. Dle mého to zavání úchylárnou pro sexuálně nepřesně orientované jedince se zájmem o malé chlapečky, kteří se rádí převtělujují do dospělých žen. Poslední povídka je o fanatismu u prostého lidu k indickým hercům. Zde svou hlavní úlohu zahrál sám Amitabh Bachchan, kterého mám velmi rád, ale na rozdíl od vyobrazených postav rozeznávám herce od rolí, které hrají. Tento kult osobnosti se samozřejmě týká celého světa a neváže se jen k hercům, zpěvákům, umělcům atd. Poslední bonusovka je naprosto výborná a určitě nejlepší, co lze na tomto povídkovém snímku shlédnout. Sestřih toho nejlepšího, co tento filmový průmysl vyprodukoval, včetně mnoha hvězdných herců byl zaslouženou odměnou pro statečné, kteří vše předchozí přežili až do samého konce. Za mě zcela jasně to nejlepší bylo dáno až na samý závěr. Určeno pro našince, kteří mají alespoň ty nejzákladnější znalosti indické filmové produkce, protože jinak se nemají šanci chytnout a ocenit to skvělé vyvrcholení, jinak tolik útrpného povídkového slepence. Jen díky skvělým hercům hodnotím za tři hvězdy, které jsou zcela upocené, bídné a na spodní hranici. Bylo to slabé, opravdu velmi slabé a jako pocta naprosto nefungující. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet INR 60miliónov ($1miliónov)Tržby Celosvetovo $2,100,000▐ Zo štyroch poviedok je ako tak stráviteľná len tretia, kde mladý chlapec chce namiesto futbalu tancovať. Ostatné sú také dosť prvoplánové, nátlakové, dosť silené, nechytia dostatočne aj keď majú nejaké tie elementy čo by strhli, ako pri prvej poviedke spievajúce roztomilé dievčatko, ktoré v podstate žobre na ulici a privyrába si svojim spevom aby uživila svoju rodinu. /40%/ ()

Reklama

Crocuta 

všechny recenze uživatele

První povídka je i přes svoje zdánlivě humorné ladění docela slušné drama, které zdobí přirozené a - jak se dalo čekat - vynikající herecké výkony, ve druhé mne zaujal hlavně domácí mazlíček hlavního hrdiny, třetí byla nadmíru vtipná, ačkoliv v kůži toho malého tanečníka bych nechtěl být ani minutu, když si představím jeho budoucnost s takovým macho fotrem v zádech. Nejzábavnější byl ovšem Vidjayův příběh se starým Bachchanem, jehož pointa se příznačně odehrává mezi jakýmisi voly :-). Třešničkou na dortu je pro fanoušky Bollywoodu závěrečná sekvence, kde jsem kromě svých oblíbených herců a zejména milovaných hereček narazil i na ty, s jejichž snímky jsem dosud neměl tu čest - ale při pohledu třeba na takovou Karininu sestru Karismu jsem odhodlán to co nejdříve napravit :-). ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Čtyři storky o čem vlastně? O nenaplněné touze a o lži? Nejlepší byla ta první, o manželovi, který se bojí přiznat svoji homosexualitu, což ale pod tíhou okolností stejně vyjde najevo a jeho ženě, která tím získá svobodu. Následuje halucinace, kde se v baráku u silnice zjevují pštrosi, hlavní hrdina možná je herec, možná o tom jenom sní a pak jakési zázračné uzdravení dcerky. Třetí příběh o chlapci, který asi nebude tak mužný, jak si jeho otec zoufale přeje a drtí proto syna diktovanou maskulinitou. A čtvrtý příběh? O protivně hysterické rodině, která podléhá kultu herců, ale je tak lakotná, že když veze svému idolu kandované ovoce, tak ve špinavé sklenici přiveze jen jeden kousek na dně. ____ Ta první historka byla zadumaná a trochu se táhla, ale ty ostatní už úplně ztratily dech. Jediné, co stojí za to, a je to škoda u takového filmu, je šťavnatá třešnička na nudném dortu, totiž závěrečný song v podání celého hejna bollywoodských hvězd (které ale většinou v tomto filmu nehrají). ()

StanislachKo 

všechny recenze uživatele

Prvé dve poviedky boli skvostné, poslednú ako tak podržal nad vodou svojou charizmou Amitabh. Ja by som to celé hodil asi do podpriemeru, ale ten záver... Ten neskutočne cineflný záver so všetkým tým dramaturgickým cvengom a megalomastvom a všetkými tými hviezdami... . Musím asi takto lacno zmanipuľovaný capnúť aj tú štvrtú. ()

Galerie (4)

Zajímavosti (1)

  • Antologický snímek vznikl na oslavu 100. výročí integrované bombajské kinematografie, tzv. Bolywoodu. (Conspi)

Reklama

Reklama