poster

Hlasitější než bomby

  • Norsko

    Louder Than Bombs

  • Francie

    Back Home

  • Francie

    Plus fort que les bombes

    (festivalový název)
  • Dánsko

    Louder Than Bombs

  • Slovensko

    Hlasnejší ako bomby

    (festivalový název)
  • Velká Británie

    Louder Than Bombs

Drama

Norsko / Francie / Dánsko / USA, 2015, 105 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tosi
    ***

    Rodinná tragédie a následné flashbacky, sny a fantazie. Tenhle film nejspíš chtěl zůstat takový, jaký byl, intimní a tichý, ale dost možná neměl ponětí, kam dál. Zrovna jako všechny tři mužské role, které nepřekročily emoční hranice. Jaká škoda, chut´měl film i já obrovskou, ale zůstalo u krčení ramen.(18.9.2016)

  • Aljak
    **

    Divné... Námet síce veľmi zaujímavý, v podstate aj zápletka, ale ten poeticko-retrospektívny formát mi absolútne neimponoval. A to mám retrospektívne drámy celkom rád, lenže keď to má aspoň nejaký ucelenejší koncept a nie takáto miešanina - jedna spomienka sem, do toho prítomnosť, potom zas nejaká spomienka z úplne iného časového spektra - a napokon je z toho jeden obrovský bordel. Ale inak to mohol byť veľmi dobrý film, stačilo sa len trochu krotiť s tým poetizmom a časovo nekonzistentnou retrospektívou.(12.8.2016)

  • Traffic
    **

    Festivalový film-produkt, který sice není úplné naleštěné lejno, ale nemá k němu daleko. Trier a spol. pochopil, co je potřeba k tomu, aby se jeho dílo dostalo do hlavní soutěže Cannes, tzn. natočil takzvaný europuding, který odškrtává snad všechna povinná políčka pro přijetí. 1. Mezinárodní casting včetně festivalového miláčka Isabelle Huppert - check. 2. "Reflexe" současných médií (videohry, skype) a jejich vlivu na odcizenost mládeže ála Slon, vítěz Zlaté palmy - check. 3. Obrázky z třetího světa, abychom ukázali, že si uvědomujeme relativní banalitu problémů, které tady ty privilegované postavy řeší - check. 4. Dialogy plné jakoby ambivalence a nejednoznačnosti, které ale ambivalenci jen umně předstírají a ve finále se k ničemu skutečně podnětnému nedoberou - check. 5. Eklektické přepínání mezi ich formou, efektními představami, abychom setřeli hranici mezi záznamem a skutečností, minulostí a přítomností, "realitou" a snem, ale ve skutečnosti nic z toho pořádne nerozvinuli - check. Jakkoli normálně považuju cinefily z Cahiers du Cinema za zastydlé provokatéry a pošuky, tady s nimi v podstatě souhlasím. Tohle není autorský film, který by měl co dělat v hlavní soutěži Cannes, ale spíš jeho falešná, dokonale dutá nápodoba, která připomíná dlouhou reklamu na New York Times a Skyrim.(7.5.2016)

  • BOURQUE
    **

    Smutný príbeh s nejasným scenárom a ešte ťažšou réžiou. Veľmi ťažko sa na to pozerá kvôli spomínanej réžii a kvôli tomu, že jednotlivé scény z minulosti a súčasnosti nie sú v harmónií. Herecké výkony nie sú zlé, ale trošku sa stratia v tej nejednoznačnosti. Osobné hodnotenie: 60% (**) (21.12.2016)

  • Heroine
    **

    Hezky obsazené drama, které řeší poměrně zajímavé téma, a řeší ho dost nezáživným způsobem. Vyprávění je chvilkama chaotické až nepřehledné, a chvilkama nudné. A velká škoda je, že většina lidí v dramatech je tak mělkých, nevěrných a sobeckých. Těžko se mi spoluprožívají jejich problémy, když se k nim staví takhle.(1.7.2016)