Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Televizní komedie o tom, co všechno může člověk udělat kvůli své lásce... Student Ondřej (V. Dlouhý) se náhodou setká se svou bývalou snoubenkou Janou Gazdovou (S. Sequensová), kterou před třemi měsíci opustil, když mu oznámila, že je těhotná. Mladík teď svého činu lituje a chce se k Janě vrátit. Ta mu sice nakonec odpustí, ale problém bude s jejími rodiči, především s přísným otcem (K. Vochoč), který se snaží dceři najít manžela a vodí domů chlapy ze své havířské party, které považuje za nejlepší partie pro svou dceru. Ondřej pochopí, že nezbývá než se stát členem Gazdovy party. Přeruší školu, nastoupí na šachtu jako havíř a brzy dosáhne toho, že si jej nic netušící Gazda oblíbí a nabídne mu ubytování ve svém domě. Milenci tak bydlí pod jednou střechou, ale před dívčinými rodiči předstírají, že se neznají… (Česká televize)

(více)

Recenze (7)

Kloboucek75 

všechny recenze uživatele

Top tvl film z Československé produkce tentokrát z Ostravy . Nechápu nízké hodnocení ,neustále číst o normalizačních filmech nebo komunistických filmech mě nebaví . Právě za komunismu máme nejlepší filmy a seriály . Filmům točený za demokracie nerozumím a nelíbí se mi. Takže parádní tv film pro celou rodinu . ()

topi 

všechny recenze uživatele

Klasická socialistická blbina, práce šlechtí, pracovní morálka je top a horníci jsou nejlepší fachmani. Nebýt docela humorné zápletky a hlavně Karla Vochoče a Zuzany Fišárkové v rolích Janiných rodičích, bylo by to hodně slabé. Ti když se vždycky objeví na scéně, je o dobrou zábavu postaráno. ()

Reklama

vypravěč 

všechny recenze uživatele

Tuto zoufalou normalizační „svatební“ komedii z havířského prostředí, vystavěnou na obvyklém dobývání tchána a přesycenou všemožnými dějovými i stylizačními stereotypy, souběžně ubíjejí herecké exhibice Vladimíra Dlouhého, jenž se chová, jako by dosud před kamerou nestanul a jehož postava je psychologicky zcela dezintegrovaná, a křísí okamžiky, kdy vystupuje Sylva Sequensová, jejíž sympatické civilní herectví zde naneštěstí poznamenaly křečovité repliky z pera scénáristy Milana Caise. Bezútěšnost celku posilují úporné funkcionářské řeči, podprahově přesvědčující pokročilého socialistického diváka, že skutečný život je podmíněný jeho kolektivizací. ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama