poster

Atropa (festivalový název)

  • Německo

    Atropa

Krátkometrážní / Drama

Německo, 2013, 30 min

Scénář:

Peter Conrad Beyer

Hrají:

Nana Nauwald
  • DH3Factor
    odpad!

    Pokud by mě chtěl někdo mučit, doporučuji zavřít mě do tmavé místnosti a pouštět mi tento materiál pořád dokola. A že se ten kluk německej tak snažil a ono ne a ne. Nevhodné pro epileptiky a zrakově slabé.(30.6.2013)

  • BFP
    *****

    neuveritelne dilo, ke kteremu nejde pristupovat jinak, nez se mu totalne otevrit, vypnout mysl a nechat ho do sebe vstoupit. nikdy jsem nic takoveho v kine nezazil. zazitek, ktery film slibuje jde naprosto mimo intelekt. zatimco mysl sleduje obrazy, v tele se odehrava neco, co lze zazit pri ritualu se skutecnym samanem nebo kvalitni meditaci. jakkoli se ale budete snazit videnemu porozumet ci si jen udelat nazor, skutecnou silu tohoto filmu proste uplne minete. pro me nadcasovy film. dik autorovi za nej(1.7.2013)

  • Slarque
    ****

    Tohle je dost těžko popsatelný zážitek, který mě přivedl snad až někam na práh transu. Ostatně jeho tématem je šamanismus, tak to mohl být i záměr. Pomáhá tomu i hypnotická hudba, která se mění v jakési zvláštní ambientní zvukové stěny (něco jako hluk letícího UFO :-)), střih dosahuje extrémních rychlostí, přichází zdvojování či přebarvování obrazu a nejsem si jistý, zda do nich nebylo i něco doanimováváno. Tento zážitek samozřejmě nebude sedět každému...(13.7.2013)

  • nichts
    *****

    to je flim jenž nepůsobí esteticky, nějak skrze hučení, zvuky, obrazy působí přímo na tělo - wau. jinak navozuje intenzivní pocit pohledu do hlubší reality - vulgárně řečeno - prostě tím jak rychle střídá někonlik obrázků a zároveň dvojexpozice tak vidíte víc než je možné vidět pouhým okem. vopravdu zajímavej kousek )(6.7.2013)

  • Simbo
    *

    Mám pocit, že kdyby se člověk nacházel v absolutním rauši způsobeném drogovým opojením a atmosférou šamanismu přítomnou všude kolem něho, tak by se mu ten snímek mohl líbit. Střízlivý člověk musí jen otevřít svoji mysl... kdyby byl začátek podobně dramatický jako konec, možná bych tušil, co přede mnou stojí, a má mysl by otevřená byla, byť kleštěmi. Ale takhle jsem jen přemýšlel, co se v těch kombinacích záběrů vlastně mění... (MFFKV 2013)(4.7.2013)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace