Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Amy se ztratila v den pátého výročí svatby s Nickem. Vše naznačuje, že nezmizela dobrovolně. Zoufalý manžel organizuje rozsáhlé pátrací akce a snaží se dělat vše možné pro to, aby se jeho žena našla. Pokud možno živá. Paralelně s tím probíhá policejní vyšetřování, které kromě Amy hledá i člověka, jenž má její zmizení na svědomí. Všechny stopy, nalezené důkazy a svědectví Amyiných blízkých ale ukazují právě na Nicka. Kdo to vlastně je? Trpící oběť zločinu, nebo cynická zrůda, která vodí policii i veřejnost za nos, aby ze sebe sňala podezření? Kdo má pravdu? Jak ji poznat? A co se vlastně stalo s Amy? Na znepokojivé otázky se vrší další a odpovědi zoufale chybějí. Trpí tím především Nick, který se z miláčka médií proměnil ve veřejného nepřítele číslo jedna. Dobře ví, že když se Amy nebo strůjce jejího únosu nenajdou, ponese si cejch až do konce života, který možná stráví za mřížemi. Pokud ovšem nemá Amy skutečně na svědomí. (CinemArt)

(více)

Recenze (2 176)

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Ach ach, omlouvám se za své chabé citoslovce, ale zkrátka nemám slov. 90kový David Fincher už je sice nenávratně pryč, ovšem stále jeden z nejlepších režisérů současnosti, který si navíc umí vybrat naprosto skvělý námět. Ano, skutečně půl práce dělá scénář od samotné Gillian Flynn, které se povedlo připravit skutečně famózní příběh plný zvratů, který se jistě do divákovy paměti zapíše na delší dobu, než jen při závěrečných titulcích...90% ()

sud 

všechny recenze uživatele

Mezi skalní fanoušky a bezmezné obdivovatele Davida Finchera se neřadím (zároveň ale proti němu nic nemám), ale nedokážu mu upřít minimálně tři věci - schopnost vyprávět příběh, práci s napětím a vytváření atmosféry. V případě Zmizelé odkryl všechny své trumfy. Příběh začíná klasicky - seznamka s postavami, únos, policie, novináři, televize, zoufalství a tak. Postupem času však několik dějových twistů udělá z tuctového příběhu netuctový. S přibývajícími minutami napětí stoupá, atmosféra houstne a z psychologického rodinného dramatu se naprosto plynule a jakoby mimochodem stává dusný psychothriller. Sympatie k postavám je nestálá, přesouvá se takřka z minuty na minutu a ani v samém závěru jsem neměl jasno, kdo je oběť a kdo...(ne, spoilerovat nebudu :-)). Typově přesný Ben Affleck zahrál perfektně (resp. jsem ho zatím neviděl nikde hrát líp) a Rosamund Pike zkrátka JE femme fatale nového tisíciletí, dokonalá esence smyslnosti a záludnosti (několikrát jsem si vzpomněl na Irene Adlerovou z Sherlocka Holmese). Jak jsem již v úvodu předeslal, nepatřím do Fincherova fanklubu, ale uznávám, že v současné době patří k nemnoha režisérům, kteří dokáží vytvořit poctivý a originální thriller, který by byl zábavný po dvě a půl hodiny. 85%. ()

Radko 

všechny recenze uživatele

Fincher zase raz osvedčil svoju neuveriteľnú schopnosť ponúknuť prostredníctvom deja filmu, to čo momentálne víri ľuďom v hlavách a zároveň pop intelektuálnym médiám na stránkach prinášajúcich témy dňa. Nie politika (teda nie priamo), ale vzťahy medzi mužom a ženou v dnešnej dobe a otázniky nad inštitúciou manželstva. A zároveň prináša aj odpovede, rovnako patriace dobe: ak chcete stabilitu v partnerstve, zahrajte sa hru. A nie jednu a nie len takú, čo barmanka založí medzi desiatky podobných. Pretože tunák už nejde len o taký naimplantovaný adrenalín v podobe bandži džampingov a podobných idiotín - tu dámy a páni sa hrá rovno o život. Kam sa podela mŕtvola? A kam všetky tie sľuby večnosti, čo si dali zaláskovaní v dobách, kedy sa zdalo, že niť ich vzájomnej dôvery nemôže pretrhnúť? Je to zručné, plné skvelého humoru rovnako tak temných stránok, ktoré zažíva veľa párov. Nuž fajn. Vytiahnuť pulz doby, tej čo naozaj dýcha aj v rozhovoroch medzi kaviarenskými a barovými stoličkami, je skvelé nadanie. A Fincherovi zaň patrí Absolut (vodka - jeden panák). No nie absolutórium. Pretože s výnimkou filmu Sedem sa všetky jeho nadčasové filmy stali s odstupom času až priveľmi dobovými. Tento má však podobnú šancu ako Sedmička. Pretože napríklad ukázanie mediálnych výstupov ako neustáleho prúdu totálnych klamstiev, narafičených podvodov a kalkulácií s mienkou verejnosti je jednoducho skvelé a z osobného pohľadu aj nadčasové. Horšie je to s prostredím, v akom sa film odohráva a s postavami, ktoré tvoria hlavných i vedľajších protagonistov. Zďaleka najsympatickejšia bola totiž dvojica potetovaných lupičov, ktorých komentáre skvele prehliadli celý ten balast, okolo ktorého sa film točí. Ich štek však trval len pár minút, zvyšné postavy len tancovali dobové tance. Síce perfektne (chce sa napísať na jedničku), ale stále len dobové. ()

Eddard 

všechny recenze uživatele

Výborný film o tom, jak je jednoduché někoho (většinu lidí) o něčem přesvědčit, pokud se to řádně promyslí. Rosamund Pike si tuhle roli očividně vychutnala a dupla si o sošku. Ben Affleck definitivně dokazuje, že ačkoliv není nejlepší herec na světě, umí si vybrat skvělé role a zvládnout je se ctí. Fincher zraje jak víno. 80% ()

Tyler 

všechny recenze uživatele

Komentář obsahuje spoilery... Puntičkářsky zrežírovaná hříčka kombinující thriller, sociální kritiku a "studii" rozpadu (manželského) vztahu je pro mě snad prvním filmem Davida Finchera, se kterým jsem se úplně nepotkal. Fincher od samého začátku naprosto přesně ví, co, kdy a jakým způsobem chce ukázat, bravurně proplétá záběry ze současnosti s flashbacky, relativizuje divákův pohled na situaci skrze střídání vypravěčů. Herci jsou skvěle vybraní a vedení, ukázka toho, jak jsou média schopná překroutit nebo ještě lépe řečeno samostatně vytvářet "realitu", funguje velmi dobře, práce s kamerou, přesně dávkovanou hudbou, to vše ukazuje na Fincherovu vyzrálost a lze si ji užívat. Ale celkově na mě "Gone Girl" působila s postupem času čím dál tím víc studeně, jako kdybych místo emotivního příběhu dvou lidí sledoval sice precizně vystavěné, ale až laboratorně čisté a neživé představení. Ještě větší problém bohužel představuje scénář, který sice konceptuálně hraje s divákem zajímavou hru, ale v otázce logiky pokulhává. A po návratu Amy vyloženě padá na ústa. Nickovo absolutní popření toho, co se snažil dobrou polovinu filmu o Amy dokázat a jeho kompletní přijmutí svěřené role, vykazuje takovou míru manipulace, na kterou by byť trochu vidlácký, ale jinak zcela racionální muž (navíc s takto hořce prožitými zkušenostmi), prostě nemohl kývnout. Prvotní odvolávání se na případné zničení Nickovy pověsti prostřednictvím médií, pokud zrovna teď Amy opustí, nemůžu označit za nic jiného než hloupou berličku. Žili byste se ženou, která v minulosti skoro zničila dva muže, vás chtěla dostat do cely smrti, jednoho chudáka zmanipulovala a úkladně zavraždila, a to jen proto, aby o vás v televizi neříkali, že jste svině? Nechtějte po mně, abych přistoupil na tuhle z prstu vycucanou konstrukci! Ale nejde jen o Nicka, "Gone Girl" je určitě prvním hollywoodským filmem, v němž chytrá a poctivá policistka ví, že původně hledaná oběť je ve skutečnosti psychopatická mrcha, ale po oficiálním uzavření případu jen usrkne kávu a prohlásí, že končí taky. Bohužel, i potenciální obhajobu ve smyslu "je to přece satira na médii řízený svět, hyperbolizace manželských konfliktů, přemrštěný důkaz, že chlapi kvůli sexu i umřou, ty sis nevšimnul těch několika černohumorných vtípků?" musím smést ze stolu, závěr filmu prostě a jednoduše v kontextu předchozích 120 minut nefunguje. Je tedy pro mě poměrně těžké "Gone Girl" hodnotit - z filmařského hlediska se jedná o velmi kvalitní a vlastně zábavnou podívanou, bohužel Fincher nedokázal najít odvahu pro radikálnější úpravu nehodnověrného scénáře. Ve výsledku jsme někde v polovině. Přesto musím ještě smeknout před Rosamund Pike, která dokázala naprosto zásadní postavu Amy ukočírovat bez toho, aby sklouzla vyloženě do karikatury (ačkoliv v pár scénách balancuje na hraně) a způsobila, že snad poprvé jsem měl ze ženy při sledování filmu i po jeho skončení velice nepříjemné pocity hraničící se strachem. Tyhle blondýnky... ()

Jezinka.Jezinka 

všechny recenze uživatele

Můj doprovod po filmu pravil: "Dokonalá reklama na celibát a vstup do kláštera." Mírně konsternovaná jsem okamžik neměla slov a jen jsem souhlasně kývla. První slova, která jsem nalezla, byla: "A mohla bych vstoupit do mužského?" ()

castor 

všechny recenze uživatele

Z Finchera se stal solidní vtipálek.. A některé oscarové kategorie si jeho film předem zarezervoval. Ale o ceny tu nejde. Nýbrž o další mistrovský kus, který je sestavený s hodinářskou precizností. V Gone Girl znovu rozvrátil představu klasického kriminálního pátrání. Perfekcionista, který nehraje na slabá místa. A vždycky je o krok před divákem. Trefnou (i když zase tak hrozné to rozhodně není) studii partnerství/manželství rozehraje nejprve ON. Zdá se, že se mu daří dobře, svou ženu miluje a pojí ho přátelství s Mirkem Dušínem? Nepojí. Místy mluví jak dlaždič, manželství ho sžírá, zmizení ženy až tolik neprožívá a ve volných chvílích si rád zastřílí při videohrách. Policejní pátrání startuje a je ryze zaoceánské: srdceryvné proslovy rodiny, všudypřítomní novináři, spousta dobrovolníků, velké billboardy. ONA, úžasná a milá v očích veřejnosti, se ke slovu dostane až o pár desítek minut později. Už coby Gone Girl. Lehké SPOILERY. Spousta lidí tu hovoří o nástrahách manželství, namísto toho, aby si uvědomila, že hlavní problém tkví v sociopatické poruše drahé polovičky, která míchá kartami. ON je docela obyčejný chlapík, jehož největším zločinem je lhaní a nevěra. ONA má trochu větší škraloupy. Nic to však nemění na faktu, že s motivem nespolehlivého vypravěče se tu pracuje náramně. Opouštíme JEHO hledisko a jsme nucení se zaposlouchat do JEJÍ verze. O pár desítek minut později, jak se nám hezky pozvolna odtajňují nová detektivní fakta, razantně měníme i náš pohled na jednotlivé hrdiny. Vše se děje bez jásavých barev, David Fincher zůstává věrný své chladné a odosobněné režii, která tu sedí náramně, ve finále je nicméně škoda, že chybí scéna, která by s divákem vyloženě (emocionálně) zacloumala. Netluče úplně to rvavé srdce jako v Sedm, Klubu rváčů nebo Úkrytu. To je asi ta jediná vada na kráse. Herci jsou totiž přesní. Strefování se do Bena Afflecka nikdy nebylo mým koníčkem, jeho prázdné pohledy do jednoho místa tu přesně zapadají do režisérových plánů, Rosamund Pike už v Jacku Reacherovi bavila, tady vše ukočírovala bez velkých gest, je přesná, je znepokojivá, má všechny rysy prohnané femme fatale, jen si občas z radosti hodně nevhodně povyskočí. Casting je celkově nadmíru povedený. Potěší dvojice vyšetřovatelů, dvojče podezřelého i jeho advokát v podání Tylera Perryho. Fincher je věrný i svým oblíbeným tématům: sebedestrukce, rozklad rodiny, vliv médií. Určitě každého napadne myšlenka, jak moc zpravodajství utváří názor společnosti (za největší mrchu je nakonec cynická televizní moderátorka). Ať ale hrajeme fér, i pár nejasností bych měl (těhotenství se v šestém týdnu projeví už na ultrazvuku, takže by si ho lékaři určitě potvrdili jinak, než jen na základě moči; vyšetřování ve vile u jezera by určitě bylo sakra pečlivější). Fincherův dentista musí být nicméně nadšený. Při každé návštěvě prakticky bez kazů. PS: Manželství takovým bojištěm není. PS1: Napodruhé nadšení krapet kleslo, přesto je to furt mezi čtyřmi a pěti hvězdami. ()

viperblade 

všechny recenze uživatele

Zhlédnuto v kině. ANO! David Fincher se vrátil ke svým kořenům a po dlouhé době nám naservíroval skvělé drama, mixnuté s trošičkou thrilleru (ne, The Girl with the Dragon Tattoo nepočítám, jednak jsem to ještě neviděl a jednak to je remake filmu, co remake nepotřebuje, ale to je na jinou diskuzi) a parádním příběhem, který vás nechá v napětí, byť tu pointu se dozvíte překvapivě rychle. Opravdu jsem čekal, že to bude natahovat trošičku déle, ale o to více mě překvapilo, kam se film po své první hodině vydal. Taky bych chtěl vyzdvihnout fakt, že v traileru není ukázaný celý film, ale že je citlivě sestříhán z 95 % jen z první hodiny. Gone Girl chápu jako Fincherův způsob jak divákům oznámit "hele, dělal jsem experimenty a TV seriál, ale teď jsem zpátky a v plné síle." Tak to jo, Davide, takhle by to šlo. 100 %. ()

ClintEastwood 

všechny recenze uživatele

Zbytečně překombinovaná nezáživná haluz, bez jakéhokoliv náznaku napětí. Zmizení (2013) od Denise Villeneuvea, stojí o dva levely výše a Gone Girl je vedle něho pouhým odvarem, slabým čajíčkem. David Fincher stárne? ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

S otvorenou papuľou čumím na monitor a premýšľam nad tým či náhodou nie je prvého apríla. Očakával som serióznu thriller drámu, dostal som patetickú komédiu vďaka ktorej si môj najmilovanejší z najmilovanejších dokonale vystrelil z "veriacich", ktorí mu navyše za všetko krásne zatlieskali. Ja osobne sa cítim rozčarovaný a sklamaný zároveň. Žiadne napätie, žiadne prekvapenie v príbehu, len nápadité spracovanie. Proste tento snímok si len tak plynie, ako by sa nič nestalo, zrazu padne opona, a "vypadnite z kina". Pointa príbehu o chorobnej "láske" taktiež nie je žiadnou novinkou. Pri žiadnom z Fincherových filmoch som doposiaľ nešiel pod štyri hviezdy. Teraz sa musím prehovárať aj k tým trom. Kam sa tento snímok hrabe na "Prisoners". ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Zpočátku nesmírně poutavá a proklatě atmosférická podívaná se někdy v polovině filmu zvrhne v přehlídku těžko uvěřitelných a za vlasy přitažených situací, při jejichž sledování se člověk neubrání otázkám typu "Jak je možné, že...?", "To myslíte vážně?", "Jsou opravdu v FBI tak pitomí?" a podobně. Je to škoda, protože film si očividně zakládá na tom, aby byl co nejreálnější, a tyhle rozmanité nesmysly mu to jaksi ne a ne dovolit. ()

Dan9K 

všechny recenze uživatele

Je to vynikající nepříjemná záležitost, která vás donutí přemýšlet o vašem veřejném i soukromém prostoru. Jelikož však nejsem zatím takový psychopat jako hlavní hrdinka, nepochopil jsem zcela smysl jejího počínání v druhé půlce. I závěrečné rozřešení je takové neuspokojivé. Motivace hlavních postav příběhu je mi vzdálená a dojem drobných nedodělků, neuskutečnitelnosti a logických nejasností v průběhu druhé poloviny narůstá. Nicméně ano, je to správně bezútěšné a mojí paranoie tento film nepomohl. ()

kulyk 

všechny recenze uživatele

Válka Roseových bez obětí (jeden utracený řiťkoňufač se nepočítá), bez humoru a bez kompromisů. Solidní filmařina, kterou sráží jen Áflek, neboť v xichtě stále ještě vypadá jako mlok s přetnutou míchou, na morfiu a tudíž bez emocí. Doporučil bych mu, aby se ustálil coby režisér, tam dokáže herce občas vyděsit k hezkým výkonům. ()

PinokKio 

všechny recenze uživatele

Pravda je vždycky jen jedna. V Gone Girl ale může být dvojí, záleží totiž na našem úhlu pohledu jestli přistoupíme na Nickovu verzi, že jeho usměvavou Amy někdo unesl. Jedni mu mohou držet palce, protože ten kluk s roztomilým kukučem prostě nemůže lhát a druzí naopak spílat, protože jeho chování vypadá dost podezřele. Je fakt, že udělat maglajz v hlavě Fincher umí, o tom žádná. Stejně tak udržet po celé vyprávění dusnou atmosféru (v tomhle případě za vydatné pomoci Reznorova / Rossova soundtracku). A v neposlední řadě je mistrem kliček, protože když si už stoprocentně myslíme, že je Nick vrah / oběť (nejspíš dle osobních sympatií k Affleckovi), tak přijde pár zajímavých zvratů, díky kterým vyvstávají nové otázky. Místo kdo se ptáme proč. Po celou dobu to funguje to skvěle, jen v samotném finále, o kterém mám pochybnosti, se to zadrhne. Nejsem si totiž úplně jistý, jestli je tak dokonalé nebo odfláknuté .. ()

Hild 

všechny recenze uživatele

David Fincher je pro mě jeden z nejlepších současných režisérů, v tomto filmu znovu ukázal svou preciznost, do detailu vypiplaná každá scéna, výborně poskládané záběry, ani na minutu nebudete přemýšlet o čase, prostě další ukázka dokonalé filmařiny a vypravěčského umění. Při odchodu z kina jsem myslela, že filmu dám 4* a to proto, že jde "jen" o Fincherův standard (což v překladu znamená snímek, jehož kvalit se řada filmařů snaží dosáhnout celý život), prostě přesně to, co se od tohoto režiséra čekalo, ale už nic navíc. Jenže pak začnete vstřebávat celou tu pointu, začnete uvažovat nad tím, kolika témat se autorka vlastně dotýká a jak brilantně to dokázala navázat na příběh jednoho manželského páru a uvědomíte si, že se vlastně jedná o takový malý majstřík, který by se jednou mohl stát klasikou. ()

Spooner 

všechny recenze uživatele

Po druhém shlédnutí už to musím napsat naplno. I přes menší změny oproti předloze tohle prostě nemohlo jít zadaptovat lépe a vybroušeněji. U těch scenáristických hrátek, Fincherova černého humoru i kritiky médií musí vrnět blahem snad každý. Navíc to až neskutečně zraje. A Tyler Perry už nikdy nebude takhle cool. ()

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Upozorňuji předem, že při čtení mého komentáře můžete narazit na nějaký ten SPOILER. Potřebuji to k tomu abych film trochu detailně popsal. No a v první řadě musím konstatovat, že Fincher to zase po nějaký době kdy jsem úplně nepoznával ve filmech jeho styl (ne, že by točil sračky, ale už to nebyl ten Fincher kterýho jsem si zamiloval) dokázal a totálně mě odrovnal. Už dlouho jsem se z kina z žádnýho filmu nevracel takhle rozebranej jako z tohohle. Fincher je především génius v manipulaci z divákem. První polovina filmu je totiž vystavěná, tak, že si kladete jedinou otázku a sice si říkáte, tak sakra zabil svou manželku manžel nebo někdo úplně jinej? A máte pocit, že ať to bude tak nebo tak bude to špatně a vyklube se z toho další tuctovej thriller bez pořádnýho nápadu a najednou plesk! V druhý půlce přichází, tak zdrcující pointa, že jsem jí musel nějakej čas rozdýchávat. Nevím teda co tu tvrdí někteří borci o takzvaným předvídatelným ději, ale já jsem teda tu pointu neuhádnul ani náhodou. Fincher naprosto mistrně mate nebohého filmového fanouška tak dokonale navíc z takovou satirickou ironií až to hezký není. No a ten konec je potom totální masakr. Možná, že třeba někomu může přijít ne úplně dořešenej a tak trochu otevřenej, ale v tomto případě to vůbec nevadí a hlavně ať to beru zleva, zprava nebo z prostředka, tak ten konec nejenom, že není ani náhodou happyend, ale je to snad ten nejhorší možnej bad end jakej si vůbec dokážete představit a nejdokonalejší na tom je jak to do sebe všechno precizně zapadne. Když totiž zjistíte, že na první pohled manžel hajzl je ve skutečnosti největší vocas a totálně odrovnanej chudák a jeho manželka není nebohá oběť, ale ta nejrafinovanější studená mrcha pod sluncem, tak dodatečně pochopíte to chování postav v první polovině filmu a uvědomíte si jak dokonale vás pan režisér se scénaristkou přechcali až to hezký není. Každopádně Affleck jako hloupej vlastně hodnej chlap kterej byl jenom nešťastnej v manželství si chtěl jenom povyrazit a tvrdě na to doplatí je dokonalej. Neuvěřitelně přirozenej a hlavně svým výkonem dokáže vlastně rozehrát svoji postavu na dvě strany. V první půli si říkáte sakra to je cynickej parchant jemu je všechno jedno on jí snad opravdu zabil a ještě je to k tomu totální debil kterej to neumí ani zamaskovat. No a když se na konci dozvíte co je vlastně jeho manželka zač, tak teprve pochopíte proč na její zmizení reagoval, tak jak reagoval. No a Rosamund Pike to je rovněž kapitola sama pro sebe. Nejdřív ubohá oběť se kterou sympatizujete, čtete v rámci vyprávění její deník a fakt jí uvěříte, že se chudák má důvod obávat svého zlotřilého manželka, že jí zlikviduje. Když pak vidíte co je to za mrchu která z toho chudáka chlapa udělá totálního kokota, tak je vám taky hned jasný to její chování v první polovině, takže rovněž dokonalá hra na obě strany. Jinak jsem měl trochu obavy ze stopáže aby tenhle příběh utáhnul 145 minut dlouhej film, ale zbytečně. ani minutu jsem se nenudil a šel bych do toho klidně znova třeba hned. Každopádně tenhle film je zase po nějaký době důkazem, že žánr thriller ještě není úplně mrtvej a dá se natočit i něco netradičního a neklišoidního co diváka naprosto zlikviduje. Tohle je prostě mistr Fincher tak jak ho mám rád a po některých ne úplně vydařených projektech (Zodiac, Benjamin Button) opět návrat v plné síle. Jo a taky je tenhle film pro šťastně svobodnýho chlapa jako já dalším důvodem proč se nikdy neženit.100% () (méně) (více)

Davies182 

všechny recenze uživatele

Fincherova skrytá kritika herního průmyslu aneb chcete si užít více adrenalinu než v Call of Duty? Ožeňte se! S lehce filozofickou předlohou Zmizelé se nakonec režisér popral znamenitě, takže i když je v hollywoodské adaptaci o poznání méně hutné psychologie, stejně má divák místo zad permanentně kus ledu. Protože mistrovsky upgradeovaný scénář, doslova ďábelští herci a téměř severská atmoška, no prostě na začátek sychravého podzimu jako dělané (pokud budete dávat pozor, dostanete za každou prokouknutou dějovou zákrutu jednoho gumového medvídka).​ Hodnocení se navíc nádherně rozkládá v hlavě, musím to co nejdříve vidět podruhé. Jasně, že to zase bude zrát. ()

Související novinky

Tim Burton chystá remake klasického sci-fi

Tim Burton chystá remake klasického sci-fi

02.02.2024

Režisér Tim Burton se v současnosti plně věnuje postprodukčním pracím na svém nejnovějším snímku Beetlejuice Beetlejuice, jenž by měl vzít světová kina útokem letos v září, nicméně ani toto pracovní… (více)

Noir Film Festival 2022: Filmy na černé listině

Noir Film Festival 2022: Filmy na černé listině

12.08.2022

Noir Film Festival letos slaví 10. narozeniny. Unikátní žánrová akce, která se v roce 2013 poprvé konala na hradě Kokořín a rok poté se přestěhovala na hrad Křivoklát, se již podruhé v řadě bude… (více)

Fincher chystá film se scenáristou Sedm

Fincher chystá film se scenáristou Sedm

24.02.2021

Tak se zdá, že starý dobrý David Fincher se přece jen vrací. Režisér pecek jako Sociální síť či Zodiac totiž nejenže chystá nový film, zároveň se ale bude jednat o temný thriller z pera scenáristy… (více)

Reklama

Reklama