Reklama

Reklama

PSY: Gangnam Style

(hudební videoklip)
Krátkometrážní / Hudební
Jižní Korea, 2012, 4:12 min

Obsahy(1)

Singl jihokorejského rapera PSY. Úvodní píseň alba PSY's Best 6th Part 1. (Jocker94)

Recenze (76)

Gogo333 

všechny recenze uživatele

Nějak nechápu proč jsou tady videoklipy, ale budiž. Tím pádem by se měla spíš hodnotit stránka videa než hudby. Klip je pěkný a zábavný a k písničce se hodí. Tenhle styl hudby neposlouchám a ani nijak nemusím, ale tahle písnička je docela slušná. Překlad písničky a nějaké informace najdete zde: . Je velice zajímavé, že tam to hodnotilo skoro 1200 lidí a hodnocení to má 87%. Holt je vidět, kolik je tady na webu hateru. Za mě 70%. ()

Mire odpad!

všechny recenze uživatele

Ako sa táto pičovina mohla dostať na ČSFD? Kde to sme aby sme hodnotili videoklipy a ešte k tomu od takýchto kokotov? Ku klipu - ťažko sa rozhodnúť čo je väčšia sračka, či klip alebo neuveriteľne otravná, ohavná a slizká "pesnička". Moderným popom pohŕdam, ale občas sa predsa len aj v ňom nájde pre mňa nejaké to "guilty pleasure", ale toto tento prípad nikdy nebol a nikdy nebude. A to, že tento kus sračky dosiahol pomaly dve miliardy videní je mi srdečne u análneho otvoru. Chvalabohu že tento one hit wonder je už za zenitom a dúfam že ďalší Shitnam Style nás už nečaká!!! ()

Reklama

Hromino 

všechny recenze uživatele

Vidím, že se nám tu v poslední době – zdá se – hudební klipy definitivně zařadily do zdejší filmové databáze. Nejsem z toho kdovíjak nadšen, neb podle hodnocení těch několika málo klipů, které sem byly doposud přidány, mi připadá, že se tady nehodnotí klipy (rozuměj: audiovizuální díla), nýbrž hudba samotná. Je to asi stejné, jako kdyby se filmy hodnotily jen po vizuální stránce. Taky zde vidím jistou stádovitost názorů. Podíváme-li se například na videoklipy kapel, které jsou nejen hudebními kritiky uznávané a proti nimž se jen málokdo odváží zdvihnout prst, vidíme, že jejich hodnocení je za každých okolností červené, ať už jsou jejich klipy sebevětším klišé a bez nápadu. Umělci, na něž se názory více polarizují, mají klipy téměř vždy v modrých číslech. A až tu budou nahozeny klipy umělců, kteří jsou masou hudebních posluchačů odsuzováni a kteří jsou zejména idoly v očích mladých dívek, je jasné, že ať bude mít jakýkoli jejich klip sebevětších kvalit, z černých čísel se prostě nevyhrabe, neboť mu masa zdejších uživatelů kolikrát i bez zhlédnutí samotného klipu napaří bezmyšlenkovitě odpad či jednu hvězdu. Inu, když je někde nízké hodnocení, začínají ovce houfně tvrdit a v prsa se bít, že je to mainstreamová sračka, že ony přece poslouchají kvalitní hudbu. (…) Teď už ale k samotnému Gangnam Style. K dnešnímu datu to jest video s největším počtem zhlédnutí na YouTube, průlom alespoň jednoho kousku k-music k uším a očím masy hudebních posluchačů a – jak už jsem naznačil výše – opět dílo, které polarizovalo společnost. Já i přesto, že čas od času si něco z k-music poslechnu, přiznávám, že Gangnam Style mě jako píseň příliš nezaujala. Neřekl bych, že je špatná, ale spíš mi přijde poněkud moc mainstreamová. Klip je však jiné kafe. Je v něm nápad, pestré lokace, vtip, mírná provokace, svérázný tanec, jenž se stal fenoménem, a je celkově příjemným oproštěním od západní produkce, jak už to tak nejednou ze strany východoasijské kinematografie bývá, které v této kombinaci s písní skvěle ladí, a tak i přesto, že jako samotnou píseň Gangnam Style moc nemusím, v kombinaci s klipem zní a vypadá moc dobře. (…) Závěrem bych chtěl dodat asi jen to, že bych byl nerad, aby někdo můj komentář pochopil tak, že chci ostatní nabádat, aby šli za každou cenu v hodnocení videoklipů proti proudu, a také nechci žádného konkrétního uživatele pojmenovat ovcí. Nechť se tak pojmenuje jen ten, kdo má z předchozích řádků pocit, že se právě jako ovce nejen v hodnocení videoklipů chová a chybí mu/jí vlastní názor. Slabé 4*. Howgh. ()

Radko

všechny recenze uživatele

WC, žrebčín, detské ihrisko, metro, športová hala, garáž, pasáž s poletujúcimi smeťami, mrakodrap, sauna, výťah, autobus s diskoguľami, poľná cesta pod mostami, sídlisko, kolotoč, nábrežie, loď na rieke, B 22, bazén, križovatka a zase garáž. To sú indície. Jaj a všetko v znamení tanca, pripomínajúceho halucinačné pogo na neosedlanom koni. Vo farebných oblečkoch. Pastelkovo. Chytľavá melódia. Cieľom je zdrapiť za emočné gule pri prvých tónoch. Fascinovane som si to pozrel štyrikrát za sebou. Toto je trend: miliarda a 722 miliónov zhliadnutí na youtube. Samozrejme ako priaznivec home made tanca som neodolal - vrtenie zadkom kombinované so skackaním s rozkročenými nohami je dobré na figúru. Vyskúšajte si tak zo dve hoďky v kuse :). No a zhodnotenie, rezultát? Vcelku jasné: sociologické fenomény nechávam bez hodnotenia. ()

Myslivir 

všechny recenze uživatele

Esence toho, co znamená udělat hudební superhit: excesivní videoklip, chytlavý a jednoduše zapamatovatelný refrén, živelný tanec, exploze, ženy - PSY got it all. Songa zraje jak vínko a vyvolává zatraceně silnou nostalgii na dobu, kdy mít miliardu zhlédnutí něco znamenalo, Marvel se teprve rozjížděl a Tiktok neexistoval. Kdybych nevěděl, to co vím, snad bych i řekl, že svět (popkultury) byl tehdy ještě v pořádku. ()

Zajímavosti (5)

  • Vo videoklipe sa objavil aj luxusný Mercedes-Benz SLK 200. (Raccoon.city)
  • PSY dosiahol s videoklipom Gangnam Style maximálny limit počtu pozretí na portáli YouTube. Počítadlo sa zaseklo na čísle 2 147 483 647. Uvedená hodnota predstavuje najvyššie prirodzené číslo, ktoré môžu nadobudnúť 32-bitové premenné a tým pádom nemohlo byť vyššie. Prevádzkovatelia preto museli aktuálny systém nahradiť 64-bitovým. Pod videom sa objavilo aj oficiálne vyjadrenie od YouTube, ktoré poukazuje i na to, že aktuálnu hranicu pozretí predstavuje hodnota 9 223 372 036 854 775 808. Hit juhokórejského speváka bol najsledovanejším hudobným videoklipom na YouTube päť rokov. (Zdroj: hudba.zoznam.sk) (Raccoon.city)
  • Gangnam-gu je název čtvrti v Soulu, která je proslulá především bohatými obyvateli, luxusními kluby a výběrovými školami. Slovo Gangnam doslova znamená "na jih od řeky Han“. (Monoxid)

Reklama

Reklama