Nastala chyba při přehrávání videa.
  • WillBlake
    ****

    Film začal jako nenápadná absolventská komedie a skončil jako něco, co přesahuje tenhle žánr všemi myslitelnými směry. Shledání v Berlíně s lidmi z minulosti na mě působilo skoro existenciálně. Škoda, že nemožnost setkat se s Marií nenabrala absurdnější rozměr. PS: Neznám Tomáše Pavlíčka. On nezná mě.(16.6.2015)

  • Kosmik
    *

    Dobrý klasický námět mladého nezadaného muže hledajícího svoje místo v životě. Bohužel režisér a scénárista v jedné osobě, Tomáš Pavlíček, si na svůj absolventský celovečerák vzal trochu větší sousto, než bylo záhodno. Takže výsledkem je klasický případ relativně dobrého rozjezdu a následného postupného skomírání děje. Trochu mě tento film děsí debut absolventa FAMU, katedry režie, ve srovnání s jinými debuty. Jako například perfektně vydařeným Pojedeme k moři Jiřího Mádla, který je herec a režii nestudoval. Nebo film Zejtra napořád, který je stále o třídu kvalitnější a jeho režisér nemá vůbec žádné filmové vzdělání a je původním povoláním obchodník s asijským textilem.(31.7.2014)

  • Vodou
    *****

    Jen bych dodal, že film je naopak velmi tematicky bohatý, tedy všechna ta otevřená témata spojuje jedno hlavní, které možná ani přesně nedokážu popsat, jen jsem si jistý, že tam je. Vlastně se mi nechce hledat způsob jeho pojmenování, protože všechno se dá nějak pojmenovat. Ale když film dokáže zapůsobit všemi svými možnostmi a vytvořit v člověku dojem, kterému parádně rozumí, není nutné téma okecávat. Věřte intuici, kterou ve vás ten film vytvoří. A o tom možná je ten film. A hlavně mějte důvěru v tvůrce, o to si ten film žádá. To, že film využívá jiných prostředků, než na které je divák ze současných kin zvyklý, má nějaký svůj důvod. To, že se ve filmu hodně mluví, přeci ještě neznamená, že je to ukecaný film. To, že herci neprožívají svoje emoce, přeci ještě neznamená, že špatně hrají. Naopak nevěřte ukecaným kritikám. Dlouho, po shlédnutí působící film.(1.8.2014)

  • Vančura
    ***

    Film mě loni zaujal svým názvem, který jsem vyhodnotil jako hodně divný (ale možná právě tím upoutá pozornost), jakož i samotným námětem - to zaujetí ale nebylo takové, abych se přiměl na to jít do kina. Když se nyní, více než rok po premiéře, naskytla možnost to vidět, nakonec jsem neodolal. Ne že by to byl vyloženě průšvih - své světlé chvilky si ten film asi vybere - ale jako celek mě to zkrátka neoslovilo. Obsazení mi moc nesedlo (snad s výjimkou Elišky Křenkové, která mi byla velice sympatická, a hlasu Marie Doležalové - když se na scéně pak objeví i fyzicky, už to ale nějak není ono) a dialogy mi často vyloženě rvaly uši, stejně jako zvolený styl snímání postav, kdy se kamera po každé replice v rámci jednoho záběru přesune na aktuálně mluvící postavu - působilo to na mě strašně iritujícím dojmem. Rozpačitě jsem vnímal i zvolené lokace, které se podle mě do filmu moc nehodily, a použitý soundtrack, který je prostě... divný - slovo, které asi celý tento film vystihuje nejvíc. A to spíše v negativním významu - lidem, kterým se tento film líbil, to upřímně přeju, ale osobně jsem asi už viděl příliš mnoho kvalitních filmů, aby se mi mohlo líbit něco, co mi přijde tak - proč to neříct - amatérské (či nezkušené, chcete-li), nepropracované a neukotvené nějakou jasnou filmařskou vizí. Minimální počet hodnocení i komentářů zde (více než rok po premiéře, jak jsem již zmiňoval) dává tušit, že s návštěvností v kinech to asi taky žádná sláva nebyla, a nějak se tomu ani nedivím. UPDATE 28. 12. 2015 - Na druhé zhlédnutí se mi ten film líbil trochu víc než prve, ale pořád si myslím, že není příliš podařený. Při sledování se mi mimochodem hlavou honilo, že kdo by si loni pomyslel, že se z Marie Doležalové stane taková hvězda, a že se jednou utká s Pavláskem o vítězství ve StarDance.(1.9.2015)

  • bohemia_regent
    **

    Taková nějaká celovečerní etuda s rozplizlou pointou, pokud se tomu nenápaditému závěru tak dá vůbec říkat. Dialogy se vyznačují tím, že skoro v každé replice se postavy do úmoru oslovují jménem - snad aby nezapomněly (a roztěkaný divák s nimi), s kým vlastně mluví. S přivřením obou očí dávám dvě hvězdičky za několik vtipných formálních nápadů, zároveň se ale nepřestávám divit, jakému scénáři je Státní fond kinematografie ochotný poskytnout finanční podporu.(5.1.2016)

  • - Snímek byl natočen na 16mm film. (Zdroj:LFŠ2014) (mikrom)

  • - Natáčelo se v Chrudimi a na Kokořínsku. (jenik71)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace