Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Milan se snaží udobřit s Emou, ta mu ale lež nemůže zapomenout. Šárka najde v bytě svou matku bez známek života, po chvíli však zjistí, že jen opilá upadla. Šárka si s Carmen neví rady, nepřidělává jí starosti jen svým pitím, ale také tím, že jí odmítá říct, kdo byl její otec. Šárka po identitě svého neznámého otce stále pátrá, přestože jí matka tvrdí, že zemřel. Karel v práci rozveselí smutnou Emu, když s ní začne tančit v kanceláři salsu. Sexuální napětí mezi Zuzanou a Lindou při dalším setkání narůstá, Zuzana ale stále ještě nemá odvahu jej přijmout. Ema souhlasí, že se sejde s Milanem, a udobří se. Jakub se rozhodne, že se vrátí do reklamní branže, nevidí totiž jinou cestu, jak by mohl uživit Markétu a dítě. Shodou okolností se uchází o místo ve firmě, kde dělá kreativní ředitelku Šárka. (HBO Europe)

(více)

Recenze (5)

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Místy krátkozraké jednání postav zamrzí, stejně jako povrchní trable. Nečekám komplikovanou zápletku jak u Davida Finchera, ale opřít by se do toho tvůrci už trochu mohli. Opravdu úplně nepotřebuju sledovat ohranou nespokojenost jedné z postav s vlastním vzhledem (ač výborná Anna Polívková), která ujíždí na internetových seznamkách, přitom za rohem nervózně přešlapuje ctitel Radek Holub. Nicméně slovní přestřelky mezi Jiřím Havelkou a jeho kouzelnou mrchou Lenkou Krobotovou jsou výborné. Stejně jako Anička Geislerová. Praha má díky Hřebejkovi (samozřejmě i sobě samotné) svůj nepopiratelný půvab. Ostatně řemeslně je to od začátku nadprůměrné. ()

Necrotongue 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pátou epizodu otevřela scéna z posilovny a následná Emina cesta domů, po které jsem se dlouho chechtal, to byla pecka. Zjistil jsem, že Lenka Krobotová výborně zahání nudu, která neustále obklopuje Jiřího Havelku. V zatím nejzajímavější dějovou linii se mění lesbický experiment, na rozdíl od jiných záležitostí působí opravdově. ()

chrispe 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Nečiň jinému, co nechceš, aby jiní činili tobě. Scéna u kafíčka může být pro mnohé zrcadlo a hlavně prozření. Krobotová tam má opravdu protivnou roli. A Havelka by se měl rozhodnout, co vlastně chce. ()

Reklama

Reklama