poster

Až po uši (TV seriál)

  • anglický

    Head Over Heels

Komedie / Romantický

Česko, 2014–2017, 13 h 21 min (Minutáž: 33–36 min)

Režie:

Jan Hřebejk

Kamera:

Asen Šopov

Hrají:

Aňa Geislerová, Jiří Havelka, Hynek Čermák, Jitka Čvančarová, Anna Polívková, Radek Holub, Jana Kolesárová, Lenka Krobotová, Stanislav Majer, Zuzana Šulajová, Jana Švandová, Taťjana Medvecká, František Němec, Jaromír Hanzlík, Sebastian Jacques, Nela Bušková, Kajetán Písařovic, Tereza Osláčová, Zdeněk Mucha, Ivan Vojnár, Jana Gýrová, Jordan Haj, Martin Sitta, Matěj Ruppert, Jiří Štědroň, Petr Čadek, Jan Neckář, Jiří Menzel, Naďa Urbánková, Karel Smyczek, Emma Smetana, Jindřich Šmejkal, Alžběta Jungrová, Daniel Junas, Táňa Hlostová, Adéla Stodolová, Karolína Koblenová, Karel Řezníček, Jaroslav Pížl, Karel Lampa, Lenka Franková, Bohumír Starý, Tereza Hálová, Simona Vavrušková, Aleš Dušek, Vladivojna La Chia, Roman Pihík, Karolína Gulyášová, Marta Dancingerová, Anton Čamaj, Jan Bejšovec, Petra Pelechová, Ondřej Polák, Jana Laichterová, Antonín Kratochvíl, Prokop Laichter, Helena Poláková, Lukáš Houdek, Věra Lasovská, Klára Hanušová, Linda Bartošová, Petr Vobecký, Mark Grein, Lars Haken Sjostrand, Ignát Kinol, Vlasta Čtvrtníčková, Alice Kovaczová, Mark von Tiefenbach, Zdeněk Košata, Michaela Vítková, Jan Šibík, Petr Meliš, Anna Vodrážková, Karel Fink, Andrei Toader, Filip Menzel, Vilma Frantová, Dana Hradiláková, Václav Neckář, Kristýna Boková, Lukáš Melník, Richard Tesařík, Václav Kopta, Roman Vaněk, Zdeněk Podhůrský, Karel Freund, Markéta Krejčová
(další profese)

Komentáře uživatele castor k tomuto TV seriálu

  • Série 1 (série) (2014)
    ****

    Ty vztahy! Navždy vděčné téma si vzal do rukou Jan Hřebejk a v duchu „s kvalitním scénářem pořád umí“ natočil příjemný seriál, který sympaticky rozehrál v několika liniích. V tom mu naštěstí pomáhají znamenité herecké výkony většiny představitelů. Postupně jsme se velmi dobře zorientovali v typickém mišmaši vztahů, kdy ten miluje toho, jenže ten spí s tím, ač ví, že je zadaný/ženatý. Hrdinové zdaleka neřeší nic zásadního, jen kloužeme hezky po povrchu. Ze začátku je to takový katalogový svět – všichni jsou načechraní, vymódění, mají luxusní kanceláře a bejváky. A jejich trable jsou vesměs citové a nijak zásadní. V druhé polovině série se to ovšem zásadně zlomilo. Dějové linky mezi sebou začaly kouzelně rezonovat, náramně těší sarkastický trojúhelník Geislerová-Havelka-Krobotová, sukničkář Čermák a tajemná celebrita Polívková. A rovněž i poměrně „napínavá“ hra mezi Kolesárovou a Čvančarovou. Jana Švandová utápějící stesk po dávné slávě v alkoholu také slušná. Praha má díky Hřebejkovi (samozřejmě i sobě samotné) svůj nepopiratelný půvab. Kameru posílal do malebných pražských uliček, kavárniček a do okolí Vltavy. Poslední díly jsem opravdu zhltnul s chutí. Co víc si přát?(17.10.2018)

  • Epizoda 1 (S01E01) (epizoda) (2014)
    ***

    Ty vztahy! Navždy vděčné téma si vzal do rukou Jan Hřebejk a v duchu „s kvalitním scénářem pořád umí“ natočil příjemný seriál, který prozatím sympaticky rozehrál v několika liniích. Celkově jde o kvalitní řemeslo a inteligentní dialogy, které navíc podporuje opravdu silná herecká sestava v čele s Aňou Geislerovou. Některé postavy se představily mile, jiné dost těžkopádně. Prosluněná Praha boduje, uvidíme, zda u mě budou bodovat i tvůrci.(1.10.2018)

  • Epizoda 2 (S01E02) (epizoda) (2014)
    ****

    Místy je to drzé, mnohdy geniálně vtipné, jindy bohužel hodně těžkopádné. V tom všem naštěstí stojí znamenité výkony většiny představitelů. Postupně jsme se velmi dobře zorientovali v typickém mišmaši vztahů, kdy ten miluje toho, jenže ten spí s tím, ač ví, že je zadaný/ženatý. Hrdinové zdaleka neřeší nic zásadního, jen kloužeme hezky po povrchu, a když už naťukneme těžší téma (manželská nevěra), vyznívá to lehce úsměvně (respektive například velmi slušně hrající Jitka Čvančarová by z takového vztahu dávno utekla). Postavy neřeší ani existenční problémy (mají zajímavé profese a luxusní bejváky), prostě jen vztahy a (ne)opětované city.(3.10.2018)

  • Epizoda 3 (S01E03) (epizoda) (2014)
    ***

    Je patrné, že když dostane Jan Hřebejk kvalitní látku, tak pořád umí. Takže když se nabízí třeba jedovaté dusno u rodinné večeře, Hřebejk vládne. A peprné hlášky s ním. Jakmile ale scénáristé poleví, je zle. Tak trochu vadí i lehce katalogový svět – všichni jsou načechraní, vymódění, mají luxusní kanceláře a bejváky. A jejich trable jsou vesměs citové a nijak zásadní, ač neříkám, že by urážely inteligenci diváka. Zatím se nijak nenudím, ale těším se, že do toho (s tvůrci) pořádně hrábneme.(3.10.2018)

  • Epizoda 4 (S01E04) (epizoda) (2014)
    ****

    Jedni se scházejí po tmě, druzí se přitahují, ač jeden z nich čeká dítě s jinou, další (dvě ženy) si vyříkávají předchozí nedorozumění. A kouzelný sukničkář Hynek Čermák koupí manželce na výročí vibrátor. Místy je to milé, jindy to má fajn náladu, čemuž výrazně pomáhá Praha a její prosluněné lokace s lodičkami, uličkami, kavárnami. Naštěstí se objevují trable, se kterými se snad každý z nás už setkal, takže se dá s lecčím ztotožnit, ale zároveň mrzí ono stálé klouzání po povrchu. Zatím trochu vadí i lehká předvídatelnost.(3.10.2018)

  • Epizoda 5 (S01E05) (epizoda) (2014)
    ****

    Místy krátkozraké jednání postav zamrzí, stejně jako povrchní trable. Nečekám komplikovanou zápletku jak u Davida Finchera, ale opřít by se do toho tvůrci už trochu mohli. Opravdu úplně nepotřebuju sledovat ohranou nespokojenost jedné z postav s vlastním vzhledem (ač výborná Anna Polívková), která ujíždí na internetových seznamkách, přitom za rohem nervózně přešlapuje ctitel Radek Holub. Nicméně slovní přestřelky mezi Jiřím Havelkou a jeho kouzelnou mrchou Lenkou Krobotovou jsou výborné. Stejně jako Anička Geislerová. Praha má díky Hřebejkovi (samozřejmě i sobě samotné) svůj nepopiratelný půvab. Ostatně řemeslně je to od začátku nadprůměrné.(4.10.2018)

  • Epizoda 6 (S01E06) (epizoda) (2014)
    ****

    Zatím asi nejlepší díl série. Sic lehce upozaděný Hynek Čermák (a z objektivních důvodů i Anna Polívková), ale leccos nahrazuje sarkastický trojúhelník Geislerová-Havelka-Krobotová. A rovněž i poměrně „napínavá“ hra mezi Kolesárovou a Čvančarovou. Jana Švandová utápějící stesk po dávné slávě v alkoholu také slušná. Repliky, které vypouštějí z úst, nepůsobí vykonstruovaně a divák se těší na příští setkání.(5.10.2018)

  • Epizoda 7 (S01E07) (epizoda) (2014)
    ****

    Každý si najde to své, dalo by se napsat. Škoda jen, že na nás neustále útočí scény typu záběr na jednu z hlavních postav, přičemž vedle ní se bezejmenný chlapík cpe rohlíkem, který „spolkne“ celý. Nechápu.. ale k tomu důležitějšímu. První lesbický sex, Milanova deprese, že se jeho „celebrita“ neozývá, plus z večírku další důkaz toho, že Aně Geislerové a Jiřímu Havelkovi by to spolu slušelo. Dál je to sice předvídatelné, navoněné a načechrané, ale dějově je to už mnohem působivější. Jsem rád, že jsem dal Hřebejkovi šanci.(8.10.2018)

  • Epizoda 8 (S01E08) (epizoda) (2014)
    ****

    Konečně se něco děje. Celou dobu se hovořilo o životních krizích, nyní je patrné, že jsou cítit a jsou uvěřitelné. Dějově to začíná šlapat, škoda, že některé postavy tvůrci napsali velmi slušně, jiné jsou ploché a odsouzené k pouhému pitvoření (ctitel Radek Holub). Všechny dějové linky mezi sebou krásně rezonují, jak dvojice Milan a Ema, Linda a Zuzana, tak samozřejmě Jakub a Šárka baví. První zmiňovanou dvojici tvůrci z objektivních důvodů mírně upozadili, není to ale na dlouho. Celkově příjemně drzé a místy solidně vtipné.(9.10.2018)

  • Epizoda 9 (S01E09) (epizoda) (2014)
    ****

    Odhalení. Ema není ta číča z časopisu. Závěr v kuchyni kouzelný. Chorobný sukničkář Hynek Čermák výborný, stejně výtečně se role zhostila Anna Polívková. Konečně se něco děje. Stejně skvěle rezonuje i vztah mezi Havelkou a Geislerovou, kdy do jejich vrkání úžasně vstupuje sarkastická Krobotová. Dialogy jiskří, ze situací je konečně cítit uvěřitelnost. Estrádovitost má červenou, věcné situace mají náboj i příjemný humor. Jen tak dál.(9.10.2018)

  • Epizoda 10 (S01E10) (epizoda) (2014)
    ****

    Výborný díl, kterému vládne sarkastický trojúhelník Geislerová-Havelka-Krobotová a hlavně už dříve naznačená přeměna ze sukničkáře u Hynka Čermáka, který spolu s Annou Polívkovou předvedou výtečné herecké výkony. Ale nejprve se vybrečí vlastní manželce, že milenka už ho nechce. Celé to navíc odstartuje úvodní ranní trapas, kdy děti zjistí, že ani jeden z rodičů nespal doma. Jitka Čvančarová mrštící banány rovněž skvělá. Konečně do toho tvůrci šlápli, dějové linky mezi sebou krásně rezonují. Jen tak dál!!(12.10.2018)

  • Epizoda 11 (S01E11) (epizoda) (2014)
    ****

    Začalo to všelijak, nicméně asi tři poslední epizody byly velmi vydařené. Špičkování a ironie z úst Aničky Geislerové úchvatné, jiná Anička (Polívková) dokonale sehraje scénu v kantýně i to, co následuje. Lesbická láska má první trhliny, přesto i tady obě herečky šlapou velmi přirozeně. A Lenka Krobotová fotící „milence“ v parku opět znamenitá. Jan Hřebejk v tomhle spletenci dál úchvatně vede dialogy a kameru posílá do malebných pražských uliček, kavárniček a do okolí Vltavy. Pokud to prvních pár dílů dřelo, nyní je všechno jinak a rád na vše lehce mdlé a navoněné zapomenu.(12.10.2018)

  • Epizoda 12 (S01E12) (epizoda) (2014)
    ****

    Jan Hřebejk v tomhle spletenci dál úchvatně vede dialogy a kameru posílá do malebných pražských uliček, kavárniček a do okolí Vltavy. Poslední díly jsem zhltnul s chutí, Hynek Čermák je v realistické přeměně ze sukničkáře bezchybný, dvojice Geislerová-Havelka předkládá kouzelnou chemii, navíc do jejich vrkání úžasně vstupuje sarkastická Krobotová. Na žárlivou scénu u Geislerové doma je pak radost pohledět. Jedinou kaňkou je snad herecký výkon jinak zejména režiséra Ivana Vojnára (nalezený otec).(16.10.2018)

  • Epizoda 13 (S01E13) (epizoda) (2014)
    ****

    Jana Švandová za hvězdu. Oprávněně. Při natáčení reklamy (ačkoliv každý ze štábu zestárl o pět let) i obecně v roli, ve které utápí stesk po dávné slávě v alkoholu a odmítá „točit sračky“. Izraelská předloha prý byla víc melodramatická, jsem rád, že Jan Hřebejk sáhl víc po sarkasmu. Ano, všechno to tak nějak očekávaně skončilo, ale spokojenost rozhodně převládá. Pokud to prvních pár dílů dřelo (a to opravdu dřelo), nyní je všechno jinak. Věcné situace mají náboj i příjemný humor, herci jsou přesní, dialogy šlapou. Co víc si přát? Postavy se za oněch třináct dílů někam posunuly, spokojenost je na místě.(16.10.2018)