Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Připadá vám, že umíte vyzrát na daňový úřad? Tak pozor! Kontroloři nikdy nespí.  D.Churchill je známý britský dramatik i herec. Jeho komedie se s úspěchem hrají po evropských i amerických jevištích. P. Yeldham je Australan a producent. Slečna Flintová byla napsána v osmdesátých letech a u nás se hrála např. v Divadle Radka Brzobohatého v režii Petera Gábora, ale i v některých amatérských souborech. Účinkuje v ní šest osob a z toho pět jsou podvodníci. Kdo je nevinný, nicméně díky svým podpisům odpovědný, je nepraktický botanik Zdeněk, který „není schopen sečíst účet v restauraci a číšníci se na něj těší už zdálky." O daně se mu stará jeho žena Sára, s níž už nežije ani nebydlí, ale udržuje s ní korektní obchodní vztahy. Protože má Zdeněk svůj lukrativní zahrádkářský pořad v televizi, má Sára o co pečovat. Aby z toho nevyšla zkrátka, vymyslela si fiktivní Zdeňkovu poradkyni pro styk s veřejností, slečnu Flintovou, na jejíž účet poukazuje příjemné částky, z nichž ovšem neexistující slečna Flintová neplatí daně. Jenže Zdeňkovi o tom Sára rozhodně nic neřekla. A navíc přidělila slečnu Flintovou i jiným svým klientům, takže se o záhadnou poradkyni začne energicky zajímat finanční úřad. V tom okamžiku příběh začíná. Je to nepřetržitý sled zvratů, kde podvod stíhá podvod a nikdo není takovým, jakým se zpočátku zdá. Autoři ovládají nejen umění diváka překvapovat a z jednoduše rozehraného příběhu znova a znova dolovat králíky z klobouku, ale spolehlivě rozdělili dějovou linku mezi dobře vybrané herecké typy. Příběh má memento, které se týká skutečně všech: daně prosím plaťte... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (20)

GIK odpad!

všechny recenze uživatele

Budu se opakovat, ale s cyklem "Komedie o lásce a SEXU" dosáhla ČT nového dna na poli ultra vtipných komedií. Se strašidelnými hereckými výkony, rádoby světovou jak z US bijáku vykradenou hudbou, která tahá za uši asi tak 90 % času a místo dotváření atmosféry dál zhoršuje již tak bídný dojem a naprostou absencí jediného povedeného vtipu to ani jinak dopadnout nemohlo. Vydržet více jak 10 minut u tohoto nového penězovodu na koncesionáršké poplatky se skutečně nedalo. Ač se to zdálo nemožné, druhý díl překonává k němému úžasu diváků dokonce i velmi nepovedený díl první. Jak to bude pokračovat dál se už dozví asi jen hrstka nejvěrnějších. ()

Deimos 

všechny recenze uživatele

TV/// Obsazení 5/10 Děj 2/10 Hudba 4/10 Prostředí 1/10/// PLUS: slušné herecké obsazení, které by opravdu zvládlo zahrát cokoliv, párkrát jsem se nad některými dialogy pousmál MÍNUS: moc ukecané, nezáživné, nechápal jsem o co tam vlastně jde a o co se jedná, tedy asi jsem to věděl, ale bylo mi to jedno, řekl bych že za to může režie, nebo způsob jakým je to natočeno a opět důkaz že pan Brabec je v mích očích špatný režisér./// Shrnutí: I těch 77 minut se táhlo jako zpomalený film. Nudil jsem se a byla to pro mě zbytečná ztráta času. V divadle by to možná působilo jinak./// Celkem 27%/// ()

Reklama

Slarque 

všechny recenze uživatele

Buď jsem úplně ztratil smysl pro humor nebo se něco zoufale nepovedlo. I když vlastně po 75 minutách jeden vtip přišel, těsně před závěrečnými titulky. Ale to je na komedii stále trochu smutné skóre. A opravdu by mě zajímalo, jestli tak nudná je i ta divadelní hra, nebo se jen něco ztratilo při převodu do televizní podoby. :-( ()

patrikus 

všechny recenze uživatele

jaaaj... No jako, proti televizním inscenacím nic nemám, ale co funguje na divadle, nemusí fungovat v televizi. Líbilo se mi to o něco více, než ta detektivka, ale bylo to hloupoučké, stejně jako ta hudba. Některé hudební motivy se mi líbily, ale jinak to bylo plácání do akordů bez špetky rozumu a nějak moc přeplácané. Ale chápu to, vzniklo to jen pro nedělního diváka na kanapi, takže nikdo nemusel moc přemýšlet. Brabec si dal hezkou práci i se záběry, obsadil skvělé herce a výsledek vlastně neurazil. Ale proč klasickou divadelní konverzačku do televizního ateliéru? To nemáme dost nových televizních námětu? Průměr... ()

quixote 

všechny recenze uživatele

Konverzačka, která opět potvrdila, jak je těžké převést typicky divadelní kus do tvaru televizní inscenace. Přes vynikající obsazení všech rolí to moc nejiskřilo a humor se přes obrazovku ne a ne dostat… Nemotorná až rušivá hudba. Na to je potřeba opravdu zručný režisér (za všechny připomenu Krejčíka a jeho Penzion pro svobodné pány - tam šlo o stejný žánr). Z nedostatku původních scénářů sahá ČT k těmto divadelním tutovkám, ale zatím to vůbec nevychází. Souhlas s Naby, že sledování těchto dílek je ztrátou času. ()

Galerie (7)

Reklama

Reklama